پرچم فتوشاپی ایران! - طنز


پرچم فتوشاپی ایران! - طنز

آینده نیوز : از خبرنگار واحد مرکزی خبر که به برزیل محل برگزاری بازیهای قهرمانی والیبال جوانان جهان اعزام شده بود با خبر شدیم به هنگام نمایش پرچم ایران متوجه شدند که آرم وسط پرچم ایران برعکس چاپ شده. این اتفاق (!) قبلا هم در برخی نشستهای سیاسی با کشورهای دیگه افتاده بود که اونجا هم پرچم ایران رو سر ته گذاشته بودن.

خیلی گشتیم تا ببینیم که این پرچم فتوشاپی چگونه از کشور برزیل سر در آورده. اینا به ذهنمون رسید:

1.    احتمالا از بدشانسی مسوولین والیبال کشور بوده که از میون اون همه پرچم، بطور اتفاقی(!) این یکی باید بره توی چمدون تیم. پیشنهاد می کنیم قبل از انتصاب افراد، نسبت به خوش شانس بودن اونها اطمینان حاصل بشه.

2.    یا اینکه این پرچم توی انباری یکی از چاپخونه ها افتاده بوده. بعضیها گفتن محض کمک به تولید ملی و جلوگیری از ورشکستکی بنگاه های اقتصادی خب ما اینها رو می خریم می بریم توی برنامه های خارجی استفاده می کنیم، اونجا هم که کی به کیه، خودمونیم و طرف خارجی. ما که به روی خودمون نمیاریم، اونها هم که آی کیو پایین هستن و متوجه نمیشن حتی بطور اتفاقی(!).


3.       یا شاید این قضیه هم مثل قضیه مراسم آب پاشی به استکبار جهانی و... مربوط میشه و بعضی ها خواستن شیطنت هایی بکن. اگه این یکی صحت داشته باشه قطعا اتفاقی نیست!

4.    این احتمال هم وجود داره که این پرچم توی کشور برزیل چاپ شده باشه و اونها باعث این مساله شده باشن البته اتفاقی نه عمدی. اونها که بنده خداها نه فارسی بلدند و نه عربی. تنها چیزی که خیلی خوب بلدند اینه که هر جا به نفعشون باشه دست ایران رو محکم و برادرانه فشار بدهند و از خوشحالی بالا و پایین بپرند، هرجا هم به صلاح ندیدن خودشون رو به کوچه علی چپ بزنن (از این کوچه توی هر کشوری یه نسخه هست!).

حالا که دیگه کار از کار گذشته و نق زدن فایده ای نداره. لذا پیشنهاد می کنیم که برای جلوگیری از بروز این جور اتفاقها (!) در مراسم های ورزشی آتی، یکی از روش های زیر رو بکار ببرن:

1.    یکی از بهترین و آسان ترین کارها اینه که همونطور که تیم داره میره فرودگاه واسه مسابقات، مسوول تدارکات تیم رو مأمور کنن سر راهش اون پرچم ده متری ساختمان میراث فرهنگی (توی خیابون آزادی) رو از جا در بیاره (با اجازه مسوولینش البته) و با خودش ببره محل مسابقات.

2.       توی هر کشوری دوره های ویژه­ آموزش زبان فارسی و همچنین کلاسهای فرهنگی آشنایی با پرچم ایران برای مسوولین اونجا بذاریم.

3.    هر جا که مسابقه ای داشتیم شب قبلش یه دور پرچمی رو که هیات مربوطه با خودش برده چک کنن تا اگه مشکل داشت حداقل از سفارت ایران در اون کشور پرچم قرض کنن.

حالا تصورش رو بکنید توی یه مسابقه ای، ایران یکی از مقامهای اول تا سوم بشه و پرچمش رو با دو کشور دیگه برافراشته کنن و بعد .... ببینیم که پرچم ما اونجا سرو ته شده یا یه چیزیش حسابی گافه. اونوقت ما به عنوان یه ایرانی در اون موقع چه حالی باید بهمون دست بده؟!

شما چی فکر می کنید؟

farzad145 - ایران - شیراز
این پرچم داره پیش بینی یه چیزی رو میکنه
شنبه 12 شهریور 1390

ehsanusa - ایران - تهران
اتفاقا روش جالبیه. من فکر میکنم کسی عمدا این کار رو کرده و خواسته نشون بده که پرچم ایران همیشه پاینده است و این حکومت جمهوری اسلامی و آرم آن که پرچم ایران رو آلوده کرده و با این روش سرنگونی این رژیم رو آرزو کزده. ولس هر کی بوده دمش گـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم!!!!
شنبه 12 شهریور 1390

Royan - آلمان - آلمان
آقای جنتی اینها نشانه های الهی است این پرچم داره خبر از واژگونی رژیم جمهوری اس هالی میده.
شنبه 12 شهریور 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
این پرچم سیکها و تازیان است پرچم ما شیر و خورشید است
یکشنبه 13 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.