پیروزی قاطع ایران برابر اندونزی


پیروزی قاطع ایران برابر اندونزی

  تیم ملی فوتبال کشورمان نخستین دیدار در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی را در شرایطی با یک پیروزی پرگل برابر اندونزی پشت سرگذاشت که جواد نکونام با زدن دو گل و کارلوس کی‌روش با انجام تعویض‌های تاثیرگذار نقش اول را در این پیروزی ایفا کردند.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل از ساعت 20 امروز جمعه در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی فوتبال اندونزی رفت و در پایان با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست داد.

در این دیدار که به قضاوت "ماساکی توما" از ژاپن برگزار شد تیم ملی فوتبال ایران با سیدمهدی رحمتی، سیدجلال حسینی، خسرو حیدری، هادی عقیلی، جواد نکونام، علی کریمی، قاسم حدادی فر(70 آندرانیک تیموریان)، مهرداد پولادی، غلامرضا رضایی(64 حسین ماهینی)، محمدرضا خلعتبری(65 احسان حاجی صفی) و فرهاد مجیدی به مصاف حریف شرقی خود رفت.

در نیمه اول با وجود اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان اکثر زمان بازی را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت های خطرناکی را روی دروازه حریف ایجاد کند و از معدود موقعیت هایش هم استفاده نکرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم آهنگ تهاجمی تیم ملی ایران روند تندتری به خود گرفت و ملی پوشان کشورمان با میل بیشتری به سمت دروازه اندونزی حمله کردند اما دفاع چند لایه حریف اجازه باز شدن دروازه را نداد تا اینکه بالاخره در دقیقه 53 جواد نکونام که بازوبند کاپیتانی را بر بازود بسته بود با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

پس از این گل کی روش دست به دو تعویض زد و حسین ماهینی و احسان حاجی صفی را به جای رضایی و خلعتبری وارد میدان کرد و دقایقی بعد نیز به دلیل مصدومیت قاسم حدادی فر از آندرانیک تیموریان استفاده کرد اما بازیکنان اندونزی همچنان با دفاع چند لایه در زمین خود به فکر دریافت نکردن گل های بیشتر بودند.

در ادامه بازی تیم ایران عملکرد بهتری داشت و با حضور آندرانیک تیموریان روند هجومی تری به خود گرفت. در دقیقه 73 این دیدار آندرانیک تیموریان یک ضربه ایستگاهی را روی دروازه حریف ارسال کرد که بازهم جواد نکونام با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد تا شرایط برای ایران تغییر کند.

در ادامه این دیدار بازهم شاهد تاثیرات تعویض های کارلوس کی روش بودیم. در دقیقه 86 این دیدار حسین ماهینی با نفوذ از جناح راست توپ رو به عقبی را روی خط محوطه جریمه برای تیموریان آماده کرد که ضربه این بازیکن تعویضی درون دروازه اندونزی قرار گرفت تا تیم ملی ایران این بازی را با نتیجه 3 بر صفر به پایان برساند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه رقابتهای انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا روز سه شنبه پیش رو در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه به مصاف تیم ملی فوتبال قطر خواهد رفت.

pandora - آلمان - کلن
چه کردن استقلالیا! پاس گلهای اول و دوم رو خسرو و اندو دادند گل سوم رو هم که اندو زد ! توی ۲۰ دقیقه که بازی کرد یه گل زد و یه پاس گل داد. غلام رضایی هم تو بازی گم بود و شد اولین تعویضی :)
جمعه 11 شهریور 1390

aria-aria-nl - هلند - روتردام
بازی را دیدیم ایران بد بازی نکرد فکر کنم اگر این روش رو به رشد را داشته باشه میتونه به صعود امیدوار باشه.
جمعه 11 شهریور 1390

Neda02 - کانادا - اتاوا
چه بازیی بوووووووووووووووووووووووووووووووووود. مرسی بجه‌های تیم ملی. فعلا امیدوار باشیم قطر تو بازی امروزش لااقل مساوی کنه و سه‌شنبه بعد کلی گل بخوره.
جمعه 11 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
آفرین بچه ها
جمعه 11 شهریور 1390

pull.over - قطر - دوحه
تبریک میگم.ایشالله سه شنبه میریم ورزشگاه واسه برد دوم.فقط اینم بگم.نیمه اول خیلی بد بودیم. فیلمبرداری و گزارشگر هم در حد تیم ملی بودن.
جمعه 11 شهریور 1390

shahram khosh maram - ایران - تهران
اول از همه موفقیت حدادی را در بردن یک مدال در بازیهای دو و میدانی قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک را به همه هموطنان تبریک میگویم. این اولین بار هست که یک ایرانی در مسابقات جهانی در یکی از رشته های دو و میدانی مدال میگیرد. امیدوارم موفقیتهایش ادامه داشته باشد. کی روش مربی باتجربه ای هست البته یک کم برای بازی با اندونزی که تیم مطرحی نیست شلوغ کرد که از مردم خواست به استادیوم بیایند. کسی که بغل دست فرگوسن نشسته باشد حتما یک مربی حرفه ای هست. تیموریان خوب بازی کرد گرچه به نظر من نکونام و خلعتبری بهترین بازیکنان حال حاضر ایران هستند.
جمعه 11 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
$persian$ هیچ معلومه کجایی داداش? // Roham جان فهیمترین لنگی سایت شما هم از بعد دربی قبلی نیستی!همیشه به یادتم مخصوصا این روزا که چندتا لنگی زیاد مینویسند بیشتر جای افراد فهمیده مثل تو خالیه
شنبه 12 شهریور 1390

pull.over - قطر - دوحه
آخه تو تیم ملی هم باید به این توجه کرد که کدوم بازیکن از کدوم تیم گل زد؟ یعنی خدا وکیلی این درسته؟ یک تیم زحمت میکشه بعد میچسپونیمش به دو سه تا بازیکن یک تیم بخصوص؟! مهم اینه که تیم ملی برنده بشه.فقط همین.
شنبه 12 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
وای نمیدونی چقدر خوشحال شدم ،،وقتی‌ گفتی‌ شما هم میا اید،،من سر قول ام هستم،عزیز،،گفته بودم که من کارت قرمز هوا داری آرسنال را دارم،،و می‌تونم تیکت جور کنم،،فقط بگو عزیزم آیا تنها هستی‌ یا اون دوستت را هم میاری،تا من بدونم چند تا تیکت بگیرم،،قول میدم خیلی‌ حال بده،،قبل از بازی چند تا آبجو می‌زنیم،بعد هم میریم قسمت تیفوسی‌های آرسنال،که هیجان آنجا از خود بازی هم بیشتره،،اون دوست خفن انگلیسی‌ را هم که گفتم کلی‌ تتو از بازیکن‌های آرسنال داره را هم نشونت میدم،تا خودت ببینی‌ و حسابی‌ شوکه بشی‌،،بعضی‌ از هواداران توپچیها واقعا دیدن دارن،،منتظرم ,زودتر خبرش را برسون تا کارهارا ردیف کنم،
شنبه 12 شهریور 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
تبریک میگم به همه هموطنان..سه شنبه بازی سختی با قطر خواهد بود...تو این هوای شرجی وبسیار بد قطر از لحاظ فنی فکر نمیکنم بازی قشنگی از اب در بیاد...به همراه بقیه دوستان ایرانی مقیم قطر به ورزشگاه السد خواهیم رفت وامیدوارم تیم نتیجه مطلب رو بگیره
شنبه 12 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
اووووووووووف معنی روابط فوتبالی رو برمD:
شنبه 12 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
pandora - وای از دست شماها :) چقدر از این کامنتت خندیدم :):) باور کن . به هر حال من هم چون همه از پیروزی تیم ملی بسیار خوشحال شدم . با امید به پیروزیها و افتخارات بیشتر برای بچه های تیم ملی . شاد باشی عزیز .
یکشنبه 13 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
نادر جان آرسنالی ؟؟ آره عزیز ؟؟ وای چه رنگی چه آتیش قرمزی :) منچستر یونایتد رو میگم :):) شوخی میکنم امیدوارم که همیشه خندان باشی عزیز.
یکشنبه 13 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
عجب شخصیت جالبی دارن این نظردهندگان تیم فس در این سایت!! .. کی بود شرط بسته بود ایران بالای 2 تا نمیزنه؟؟؟؟ ابراز وجود کنه تا بهش بخندیم و دیگه راجع به فوتبال حرفی نزنه .. هنوز فرق تخم مرغ و توپ فوتبال رو نمیفهمن میان بازی رو پیش بینی میکنن!! اینقدر بدم میاد از عبدالله های فتح الله که یه ذره منطق فوتبالی ندارن!
یکشنبه 13 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
ای وای یه موجود چقدر میتونه شوت باشه :)) یکی‌ به این عبدالعلی‌ بگه تو این سایت یک نفر اهل قمار و شرط بندی هست که اونم nader46 رفیق لنگیش هست.شرط هم بسته بود ایران بالای ۲تا میزنه.بابا این یارو چی‌ میگه:)) خوب حالا که فهمیدی کی‌ بسته, بلند بهش بخند،وای خدا آخر جوک اینه طرف از منطق بگه و فهم فوتبال کسی‌ که قدر بوق یه بوقچی هم نمی‌دونه فوتبال چیه:))))))
یکشنبه 13 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
feminism - انگلستان - لندن. کامنت اول رو میگید که از استقلالی‌ها گفتم؟خوب راست میگم دیگه ! سری قبل لنگیا تو تیم بیشتر بودند رفتند به زور ۱-۰ مالدیو رو بردند کلی‌ اینجا افتخار میکردند که تعداد لنگیا بیشتره :) البته من از اینکه استقلال ۶تا ملی‌ پوش داره خوشحال نیستم چون هرچی‌ تعدادشون بیشتر باشه به ضرر تیم خودمون می‌شه و نمی‌تونن تو تمرینات باشگاه شرکت کنند :) منچستر که عشق ! دیدی بعضی‌ از لنگیا فکر میکنند کسی‌ که استقلالیه باید همیشه تو خارج هم طرفدار آبیها باشه :)) مسخره فکر میکنند ما طرفدار تیم خوب هستیم نه رنگ :) گاو‌های اسپانیا هستند که به قرمز حساسند نه انسان‌ها با اینکه لنگیا کلا به آبی‌ حساسند حالا تن هر تیمی باشه از خود بی‌ خود میشن.این آرسنال و لیورپول سوراخ،قرمز اصل نیستند چون شیاطین سرخ فقط لقب منچستر هست و بس.بیشتر تو تاپیک‌های ورزشی بیاید خوشحال میشم اینجا باشید
یکشنبه 13 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
pandora نه عزیز کامنتِ اوووووفی رو میگم :) چشم حتما سعی میکنم که بیشتر به شما سر بزنم . به هر حال امیدوارم که همگی شاد و خندان باشید :) تا بعد .
یکشنبه 13 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
feminism - انگلستان - لندن. آها اووووف رو میفرمائید :)) من که از کامنت اول گفتم بوی کباب به مشام خورده،باز الان یه چیز میگم از طرف پیشنهاد دهنده متهم میشم به داشتن فکر مریض و از طرف پذیرند دعوت متهم میشم به عدم شناخت و سؤ برداشت!غافل از اینکه من هرچی‌ میگم از روی شناخت کامل و تجربه هست.یادمه .. از این ناراحت بود که من چرا مسائل خصوصی رو اینجا گفتم و به من فحاشی کرد.حالا بهتره این فحاشی رو عیناً به خودش کنه چون مسائل پشت پرده رو اینجا گفت.بعضیها عادتشونه جانماز آب بکشند و مردم رو خر فرض کنند و خودشون رو به موش مردگی و مظلومیت بزنند،فکر کنم فقط ۳ نفر از لندن کامنت میدهند،شما که به دیدن بازی دعوت نشدید پس فقط یک فرد سرخ باقی‌ می‌مونه مطمئناً خارج از سایت هم نیست چون اینجا مطرح شده.راستی‌ توصیه من اینه حتما اصرار کنه اون دوست هم بیاد اینجوری بهتر نتیجه حاصل میشه:)میشناسمش که اینو میگم.ما خود پیشنهاد دهنده قهاری هستیم بانو،همینجا به شما پیشنهاد میدهیم با هم برویم بازی منچستر را ببینیم لووووول
دوشنبه 14 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
feminismجان تو هم شاد و همیشه خندان باشی‌ عزیز،،آره عزیز ،،آرسنالی؟؟!اونم شدید!!این مثلث سرخ آتشین،،آرسنال‌-من یونایتد-لیورپول عشق دوران بچگی‌ من بودن،،البته همیشه من یونایتد با لباس قرمز خونی،،را بیشتر دوست داشتم،،تا اینکه به لندن آمدم،اولین جا که کار گیر آوردم خیابان highbury بود که استادیوم قبلی‌ آرسنال هم آنجا بود،،دیگه از اون موقع شدم آرسنالی شدید،،البته دیدن هوادارها با قیافه‌های عجیب قریب،،،بعضی‌‌هاشون هم، با صد‌ها گوشوار و حلقه تو بینی‌، گوش و صورت و شورو هیجانی که داشت،با علاقه ای که به فوتبال داشتم،،باعث اعتیاد ما به آرسنال شد،، همیشه شادباشی
دوشنبه 14 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
ای پاندا .. شرطم نبسته باشی درکل بچه ای کوچک بیش نیستی .. هرکسی به اس دل بست . در آخر به فس ختم شد!! استقلال تیم اعرابه .. تیم سوراخاست . تیم 6تایی هاست .. تیم اعمال نفوذ آخونداست . تیم بی هویتی که 100 بار اسم عوض کرده .. تیمی هست که از همه جا گل خورده (از کرنر ، از وسط زمین از ...) . تیم عبدالله های فتح الله .. تیمی که 6تایی شده .. تیم که نماد روی پرچمش سوراخه .. تیم مجمع الجزایر بی سوادا (همچون کل یوم ، پور سیبیل ، حسن جوشن ، ..) .. تیمی که یه عقده داره واسه فرستادن 1 بازیکن به اروپا . فقط یکی نه بیشتر !! .. تیمی که تو همه ی زمانایی که تیم ملی موفق بوده یه بازیکن هم تو ترکیب اصلی نداشته .. تیمی که بازیکنای اسطورش تو 33 سالگی به تیم ملی دعوت میشه .. تیمی که واسه قهرمانی هاش عیسی اندوی ها رو میخره .. تیمی که جام ندیده ولی با قدقد هاش جام هوادارای تیم همشهری رو دستش میگیره . تیمی که .. اووووووووه . یکی دوتا نیست ننگ های این تیم !! بیخیال فعلا .. تا بعدا دوباره بیام سراغت!
دوشنبه 14 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
ای عبدالله حالا حرفت رو عوض کردی؟؟؟ البته شما 6تایی ها همتون همینید ها !! کسی که با یه خرید از کرنر گل خور!! اینقدر شادی میکنه و عاشق فرناز میشه تو فوتبال دیگه بیش از این انتظاری نیست ازش . بالاخره یه سری عبدالله باید عاشق فتح الله بشن که فوتبال امروز مملکت این شکلی بشه . گذشت اون زمانا که 90% تیم ملی قرمز بودن . همه میگن و میدونن بهترین دوران ملی ایران اون موقع بود!! گلزنای ایران تو جام جهانی کی بودن؟.. یادتونه چقدر میسوختید ایران قرمز میپوشید ؟؟؟ !! . به قول داش علی اس و فس حریفی نیست که بخواهیم واسش مثه فتح الله و عبدالله هاش .. کری بخونیم . تو زمین بازیکناتون رو و تو خونه عبدالله ها رو با زیر شلواری زرد بدرقه میکنیم×
دوشنبه 14 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
×× .. باشد که دیگه اس و فسی از تیم فس فسی ها نشنویم!! البته به یاد شهریور 52 که الان نماد پرچمتون شده!!! آخ آخ اینقدر بدم میاد از آدمای سوخته .. ..!! ولی در کل زودئ حرفت رو برمیگردونی . ای بدبخت هنوز نظراتت رو پاک نکردن و اینقدر قد قد میکنی .. بزرگ میشی درست میشی .. عیب نداره . بیسواد هم بی سوادای قدیم!! اونا لا اقل اگه تاریخ رو بلد نبودن . میدیدن که تیمشون داره 6 تا میخوره و قدقد نمیکردن!! ولی شماها اینقدر گذشتتون ننگین که روتون نمیشه از قدیم حرف بزنید .. جالبه .. خیلی جالب .. کسی که شرط بسته بود ایران بالای دو تا نمیزنه همین پاندا بود .. ولی الان زده زیر حرفش . برید نظرای قبلی رو بخونید تا سوراخ آبی رو به دقت رویت کنید!
دوشنبه 14 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
البته نا گفته نماند این سوراخ ها اصلا واسه سوراخشون پرچم هم دارن .. نگاه!. https://up.vatandownload.com/images/pedztcbconsu6nrr31m.jpg. .. اگر هم این پاندا نبود میشد سوراخشون رو دید!
دوشنبه 14 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
هر کس برای ورود بر هر مکانی ( خواه ان مکان قلب باشد خواه غم خواه شادی و خواه بهشت و جهنم ) دلیل و استدلالی دارد که دلیل و استدلال هر تفکر برای هر جسم قابل احترام است و هیچ انسانی نمی تولند برای انسانی دیگر نظر دهد و راه تعیین کند. که اگر این چنین بود خدا این کار را می کرد. اگر امروز وارد این دنیای,,,, شدم فقط بدین خاطر است که با افکاری شبیه خودم آشنا گردم . افکاری از نوع عشق+کذشت+باور بودن+و باور رسیدن به هر آنچه که باید باشد و نیست:::تنهایی :شکنجه گاه خصوصی انسانهایی است،. که وجدان را بالاترین مرجع قضاوت هستی می دانند.
دوشنبه 14 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
بابا یکی‌ این عبدالعلی رو آروم کنه،سکته میکنه ها،آدم بره تو شلنگ شنا کنه اینجوری ضایع نشه.من تو عمرم سر هیچ چیز شرط نبستم اگه فقط یه کامنت نشون بدی من گفتم شرط بستم حق با تو اگه نتونی ثابت کنی‌،هرچی‌هست تو دنیا هست نثار خنگیت.قبول؟:)) اینقد بگو پاندا جون از .... بزنه بیرون،معلوم می‌شه یجوری آتیشت میزنم که اینجوری افسار پره میکنی‌ :))تو نمونه کامل یه لنگی بی‌ بی‌ ادب و بی‌ فرهنگ هستی‌،مثل تو کم نیست تو سایت اما هیچکدوم کمال تو رو ندارند...
دوشنبه 14 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
کجاست اون لنگی که ادای با ادبا رو در میاورد و میگفت استقلالیا بی‌ ادبند؟بیاد ببینه عبدالعلی چی‌ میگه به اسطوره‌های باشگاه ما ،اینجور موقعه‌ها مادرزاد کور و کر و لال هستید :)) پس هرچی‌ شنیدید حقتون هست.این عبدالعلی چون هیچ استقلالی آدم حسابش نمی‌کنه که جواب حرفش رو بده اینجوری داره خودشو پاره می‌کنه،آخ میخندم ذلیل شدن لنگیا رو میبینم:))
دوشنبه 14 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
عبدالعلی برو اینجا عکس ۵امّ رو ببین همون نماد باشگاه یووه که بهت میگم سیا سفید هست. https://www.iranianuk.com/article.php?id=67345
دوشنبه 14 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
عبدالعلی برو اینجا عکس ۵امّ رو ببین همون نماد باشگاه یووه که بهت میگم سیا سفید هست. https://www.iranianuk.com/article.php?id=67345
دوشنبه 14 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
یه چند مورد کوچیک از افتخارات لنگ بگم،افتخارات زمان قدیمشون منجمله داشتن ۲تا آفتابه به جای ۲تا ستاره سرورشون و دربی‌ها که تو کل تاریخ از همیشه از ما عقبتر بودند و ۵تا ۵تا خوردن از قطر و حذف توسط بنگلادش و .. تا برسه به این ۲-۳ سال اخیر که رفت و برگشتی‌ میشن و ۱۳تا باخت میدن اونم همه با ۳-۴ تا گل خورده تو هر بازی و تو ۱۰ دوره لیگ برتر همه آمار‌ها شون از تعداد جام گرفته تا گل زده و خورده و امتیاز از سرورشون کمتره،بابا هرجور حساب کنید زیر ما هستید مثل این ۴سال آخر لیگ:)) هرجور حساب کنید تو ۱۰ سال یا ۵سال گذشته از ما جام کمتر گرفتید.با هیچی‌ چیز نمی‌تونید ننگ بدون ستاره بودن یا دربی‌ها که عقبید یا رفت و برگشتی‌ شدن رو پاک کنید،امروز هم تو رده بندی جدید جهانی‌ ۶۹ رده سقوط آزاد کردید.هر مدلی‌ حساب کنی‌ از بدو پیدایش تون تا الان استقلال سرورتون بوده حالا هی‌ بسوزید بخندیم
دوشنبه 14 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
آدم زورش میگیره یه آدم بی سواد مثه تو میاد اصلا حرف میزنه . حالا چه راجع به فوتبال . چه چیزای دیگه . تو الان بچه ای باید فقط گوش کنی چی میگن بقیه . یادمه میگفتی بابات قرمزه .. یعنی سر کل کل با بابات عین نی نی کوچولو ها شدی هوادار تیم فس!! آخه ما هوادارای پرسپولیس بی ادبیم یا شما ها که نماد پرچمتون یه سوراخه؟ .. ما میگیم 6 تایی ها میشیم بی ادب .. من اصلا در حد تو نیستم که با تو بحث کنم .. من ارشد هوا و فضا دارم میخونم . لیسانسم مهندسی مکانیکه .. تو چی هستی ؟؟ کی هستی !! یه بچه که داره با باباش سر عمه غزی تو فوتبال بحث میکنه!! .. این چند وقت هم میام که یه سری هوادارای تیم فس رو از گمراهی نجات بدم .. میگم که منم بچه بودم مثل تو.. البته بزرگ شدم عاقل شدم و تیمم رو عوض کردم!! . بچگی کردم . باباتم الان بزرگ شده قرمزه !! اینا حرفای خودش بوده . که باباش قرمزه !! همه میتونن برن نظرات قدیمش رو بخونن !! ..
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
اخلاق یه قرمز هیچ وقت فدا نمیشه .. تیمی که پشتوانه ی مردمی داره با 9 میلیارد بدهی بازم چند میلیارد بیشتر از یه تیم (مثلا رقیب ) میزارنش تو بورس .. آهای خیال نکنی اینا رو واسه تو میگما !! نه . تو پشت وانت بشین تا 25 شهریور که برسیم به کشتارگاه!! .. اینا رو واسه چهارتا افرادی میگم که از رنگ آبی خوششون میاد به واسطه ی رنگ اومدن تیم انتخاب کردن وگرنه تکلیف تو که روشنه !! . وقتی کامنت هات رو میخونم تازه میفهمیم چرا ما ایرانیا تو این وضعیت گیر کردیم . وقتی 4 تا بی سواد میتونن بیان یه جایی که تو ملا عام و هر توهینی که میخوان به این و اون بکنن دیگه وضع بهتر نیست .. katrina یکی از افرادی بود که از توهین های تو خسته شد وگرنه ماها واسه کل کل هم نیومدیم .. چون بیوگرافی پرسپولیس مشخصه و اصلا در حدی نیستید که کل کل کنیم باهاتون. وقتی نمیفهمی که یه دختر میاد تو سایت یا اصلا پسر! حالا هوادار هر تیمی .. چطور باید رفتار کنی خودت و نشون میدی ...دیگه حرفی نیست . فعلا یا حق به همه پرسپولیسیا تا بعد!
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
حالا تو شرط نبسته باشی . یا بسته باشی .. تو سوراخ بودنت تاثیر چندانی نداره . بوقچی تیمی شدی که لا اقل تو تهران پشتوانه ای جز 4 تا آدم بی سواد ندارن .. چرا بی سواد ؟ چون وقتی میرن استادیوم شعار هاشون همه فحشه!!! نمونش اینه : منچستر انگلیس .. پرسپولیس .. این ادب اس فسی هاست!! این شعار ساخته ی مغز های پاندا ها یا بهتر بگم عبدالله های تیم فس هستش!! . البته ما از اونجایی ادب داریم که تماشاچی هامون بعد از کلی باخت یا حتی خوردن چند گل از صبا به هیچ کس فحش و نا سزا نمیگن!! . میدونی چرا؟
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
ببین عبدالعلی .. تو لیسانس مکانیک داری؟از کدوم دهات؟من مکانیک خوندم تو صنعتی شریف از همون کاترینا بپرس اون خوب میدونه،رتبه ۲ رقمی‌ کنکور بودم فوق رو هم آلمان گرفتم.تو اول درست رو تموم کن بچه ۲۳ ساله ! ۴سال از من عقب تری چه سنی‌ چه درسی‌ چه تو زندگی‌ دیگه دانشگاه آزاد درس خوندن هم افتخار داره؟رفیقای من ضعیف ترینشون اینجا فوق هوا فضا گرفتند !اینقد بهت گفتم کسی‌ آدم حسابت نمی‌کنه حرفای من رو تحویل خودم نده.تک تک کامنت هایی که میگذاری خطاب به هر کس و راجع به هر موضوع باشه پر از فحشه.خوب اینجوری بزرگ شدی ....حالا دیدی من شرط نبستم برو تو شلگ شنا کن،این وقاحت خاصیت همه لنگیهاست،تیمتم که گفتم از اول تا الان سوراخ بوده و زیر سرورش همیشه،حالا لهه که شدین میام ببینم چه اراجیفی میگی‌.به خدا از وقتی‌ تو اومدی اینجا حالم بهم می‌خوره اینجا باشم بس که فضا رو به لجن کشیدی.تو راجع به سایت و بچه هاش هم اصلا نظر نده که کمتر بخندیم.آخه بینوا تو حرف یومیه بلدی بزنی‌ که میری سر منبر موعظه میکنی‌؟
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
راست گفتم که تو تو وقاحت و دریدگی و بی‌ ادبی‌ به کامل رسیدی،عکست رو دیدی؟عکس ۵امّ بود !حالا باز بگو پاندا گ.خ عزیز تا جون از ....بزنه بیرون،فهم تماشاگرای لنگ رو که دیدیم:)) شهره همه شده// شعارهااااا //و فهمشون،جم کن بابا،یدونه لنگی تو این سایت نیس بتونه با من کل‌کل فوتبالی کنه تو که از همشون بیسواد تری.راست میگی‌ شروع کن از افتخارات تیمت بگو من هم میگم ! از گند‌های استقلال بگو من هم از لنگ ! ببینیم کی‌ کم میاره ! تو از روز اول سوختی از حرفای من شروع کردی به توهین.حالا هم آب رو بریز همونجا که میسوزه بلکه آروم شه :))
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
دفعه دیگه هم عینک بزن کامنت‌ها رو بخون،مغزت آلبالو گیلاس میچینه :)) یکی‌ دیگه شرط بسته اونم بالای ۲ گل این میاد میگه من بستم زیر ۲ گل ! یعنی‌ آخر شوتی ! آخر وقاحت !گفتم هرچی‌ کلمه .. هست نثار اونی‌ که نتونست حرفشو ثابت کنه یعنی‌ گور... گرامی‌ :)) به همه بازیکنان و مربیان و اسطوره‌ها فحش میدی به کاربرای اینجا فحش میدی،هرجا دهنت رو باز میکنی‌ به لجن کشیده می‌شه اون تاپیک.اینهمه هم ادعا داری به خدا ته ته ته جوک بود حرفت.خدا خیرت بده آخر شب یه دل‌ سیر خندیدم،باش تا باز هم بخندیم.فعلا تا سوراخ شدن بعدی تیمت سماق میک بزن و کمپرس کن
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
sia_sefid - ایران - تهران: بابا‌ای وال داری،راه به راه،نازه نفست ،،پرچم پرسپولیس همیشه بالاست،،زنده با د ارتش سرخ و هواداران پر شورش
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
عبدالعلی بیخود نمیگم مدرکت مال دانشگاه آزاد نور آباد ممسنی هست .خود من تا حالا چنتا غلط املایی افتضاح از تو گرفتم! اشتباه تایپی رو همه دارند اما یه موردش اصرار بود که با سین نوشته بودی لینکشم هست:))وقتی‌ میخای از مدرک بگی‌ فکر اینجاهاش رو هم بکن،از تک تک جمله‌هات معلومه چه با سوادی‌،برو بچه با ۲۳ سال سنّ وقتی‌ حرف می‌‌زنی اینجا رو بوی شیر خشک برمیداره.امروز جوابت رو دادم گنده شدی!تازه واردی و می‌خوای کل‌کل کنی‌ یکی‌ آدم حسابت کنه مطرح بشی‌،حرف زدن با دختر و پسر یاد میده ملا عام و خاص می‌کنه:))تو ملا عام همه حرفهات توهینه جایی که ۱۰۰ تا زن هم می‌بینه اینا اشکال نداره؟کاترین هم چند دفعه گفتم با من ماجرا‌ها داشته عزیزم آدم عادی نیست واسه من!اگه عینک رو زده بودی می‌دیدی چجوری همه رو ضایع کرد و گفت نمیخواد من ناراحت بشم و معذرت خواهی‌ کرد از من و پدرش.این یعنی‌ کسی‌ مثل تو نمیتونه سؤ استفاده کنه،یه مساله شخصی‌ هست که به هیچکس ارتباط نداره مخصوصا به عبدالعلی،خود کاترین هم مساله رو آورد اینجا نه من.دیگه چیزی که نمی‌دونی رو نگو کوچولو،حالا درساتو بخون و منتظر ۲۵ امّ باش و قبلش هم ذوب آهن
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
با استدلالی که واسه من و پدرم کردی هزاران پدر و فرزند رو مسخره کردی و بهشون توهین کردی یکیش کاترینا و پدرش ! آخه بابای کاترین استقلالی هست ! پس بچه‌ست هنوز به قول تو؟بعدا بزرگ می‌شه میفهمه؟یا خود کاترین بچه‌ست که با باباش لج کرده لنگی شده؟یا کاترین بزرگتر و فهمیده تر از باباش هست؟میبینی‌ چه استدلالی داری:)) اینا رو میگم که خودت و بقیه بفهمید که هیچی‌ بارت نیس به عنوان یک انسان یا مهندس چه برسه به یه لنگی.اون درسی‌ که خوندی معلومه کیلوئ نمره گرفتی‌ چون هنوز بلد نیستی‌ اول فکر کنی‌ بعد حرف بزنی‌ هرچی‌ به دهنت میاد زود میگی‌!مثل جریان شرطبندی که ضایع شدی اساسی‌ !اینم از استدلال‌های آبدوغ خیاری جناب عبد المهندسین
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
بعضی‌ از آدما مثل زالو هستند همش آویزون بقیه،عرضه حرف زدن ندارند فقط واسه بقیه کاف میزنند و هورا میکشند،همین‌ها هستند که لمپنی و بی‌ فرهنگی‌ رو رواج میدند،سایت رو هم به لجن کشیدند با این روش،کسانی‌ که مثل این عبدالعلی کریمی‌‌ها هستند فقط باز ۱۰۰ رحمت به این عبدالعلی چون حرفشو میزنه،بقیه که میوو میکشند و فقط جو الکی‌ به تیم و هواداران سوراخشون میدند:)) دیدید از وقتی‌ این ۲ نفر اینجا رو به گند میکشند کمتر کسی‌ رغبت کامنت گذاشتن داره حتی خود لنگیا هم به ندرت میان دیگه،میدونم این حرف رو نمی‌فهمند،آخه تو ذاتشون رفته که ....
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
به قول قمار جونی سایت،پرچم سرخ همیشه بالا هست ! خوب راست میگه کارشون فحش دادن و تخریب هست،کل‌کل فوتبال که ندارند چون بهتر از همه میدونند تیمشون از قدیم تا الان همه جوره زیر سرورش هست.این پرچم که میگه همین توهین‌ها و اراجیف هست که می‌بینید.شور هواداران ارتش همیشه شکست خورده سرخ همین هست.راه به راه توهین ! این گ.خ به پور حیدری و روشن و .... توهین میکنه تشویق هم می‌شه خوب از یک قماشند دیگه،چشم لنگی‌های فهمیده سایت که اصولاً زبونشون رو موش خورده روشن ! این لینک می‌مونه به عنوان سند توهین یه لنگی و تشویق توسط لنگی دیگه ! هرجا ببینم لنگیا حرف از ادب میزنند این لینک رو براشون کپی‌ می‌کنم:)
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.