تیزر فیلمِ خورشتِ آلو با مرغ، همکاری گلشیفته فراهانی و مرجان ساتراپی


تیزر فیلمِ خورشتِ آلو با مرغ، همکاری گلشیفته فراهانی و مرجان ساتراپی

خورشت آلو با مرغ (Poulet aux prunes) ساخته مشترک مرجان ساتراپی و ونسان پارونو و با بازی متیو آمالریک، ایزابلا روسلینی و گلشیفته فراهانی برای اولین بار ۴ سپتامبر در فستیوال ونیز به نمایش در خواهد آمد.


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=zKta7_te07A

raha1984 - المان - هامبورگ
چه اسم خوشمزه ای ! یاد مامان بزرگم افتام که این خورشت زعفرونی رو با مرغ خانگی چقدر خوشمزه درست میکنه مممممممممممممممممممم
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
باید فیلم جالبی باشه.گلشیفته چقدرزیباوجذاب شده ..
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

تی تی - اکراین - کیف
افرین عزیزم بهت افتخار می کنیم...
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

baran828 - ایران - تهران
نمیدونم چرا اصلا ازش خوشم نمیاد !
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
گلشیفته چه در این قیلم زیبا شده است. آفرین فرانسه هم خوب میداند و سخن میگوید.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
حالا باید فقط منتظر فیلم6یش باشیم تا ستاره جدید پورنو فرانسه شود . معنی ازادی هم فهمیدیم . خانوم گلشیفته مطمعنا مدال سیمرغ نقره ای را از همین طریق دریافت خواهی کرد. ابروی ایرانی را شما نادانان عقده ای تازه بدوران رسیده ها بردید جای نکبت شهره اغداشلو رو پر کردی.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
حتما باید کار قشنگی باشد، کتاب پرسپولیسِ مرجان ساتراپی نه تنها با زبان ساده و روان حقایق را به قلم کشیده بلکه حتی بسیار جنجالی و جذاب میباشد و همینطور فیلمش که بصورت انیمیشن تهیه شده است ! امیدوارم که این فیلم به زبان انگلیسی هم تهیه شود. موفقیت هر چه بیشتر را برای هر دوی آنها (گلشیفته و مرجان ) آرزومندم.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

romano - ایران - تهران
katrina - بریتانیا - لندن گلشیفته خوشگل بود خانم جان خودت می‌دونی بورا از دور دل می‌برن از نزدیک چی بگم ولی سبزه‌ها از نزدیک یک چیز دیگن. مخصوصا خانمهای ایرانی بدون شک یکی از خوشگلترین خانمهای دنیان با چشم و ابرو خوشگل و رنگ پوست بی نظیر البته به استثنای هوششون! زنده باد خانمهای ایرانی
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
katrina - بریتانیا - لندن آفرین گلشیفته خیلی ناز شده هر جند جذاب و خوشگل بوده ///**..romano - ایران - تهران** دوست عزیز با شما کاملا موافقم میگن سفید سفید 100 تومن سرخ و سفید 300 تومن حالا که رسید به سبزه هر چی بگی می ارزه !!!.
جمعه 11 شهریور 1390

romano - ایران - تهران
danial nabi - سوئد - استکهلم والا ما از بالا منبریها کثافتکاری بیشتر از آرتیستها دیدیم. ماکه از آرتیست ایرانی بدی ندیدیم نه کسی کشتن نه مال کسی خوردن حداکثر دوتا شوهر کردن (خودم خندم می‌گیره اینو یک خلاف اخلاقی دارم مثال می‌زنم). متاسفانه درک شما از یک خانم هنرمند و زیبا در حد یک فاحشه است. این اشخاص داستان زندگی تو رو در قالب هنر برای تو روایت می‌کنند. یعنی تو در زندگی خصوصیت کسی نمی‌بوسی مریم عذرا هستی و کل داستان فیلم هم حداکثر دوتا صحنه اینجوری داشته باشه دیگه تو هیچ چیزی دیگه ای تو باقی فیلم نمی‌بینی. بنده خدا همین زیبایی ایرانی رو ندیدید پای کانالهای ماهواره پلاس شدید و بضاعتتون از زن داشتن یک پیکانه ولی تو ماهواره بنز می‌بینید پس زن بیچاره که یک شکم زایید می‌شه آیینه دقتون. بابا من خودم مسلمونم ولی بخدا گلشیفته از یک خانواده با اصالته آقا نمونش تربیت کردن بچشون به دو زبون صحبت می‌کنه خشگلی هنر من نمی‌دونم پیغمبرمون هم اینقدر هنر داشت یا نه. مثل آیات اعظام در 80 سالگی تجدید فراش می‌کرد فرشته بود برو بابا. عهد ما با لب شیرین دهنان بست خدا
جمعه 11 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
romano - ایران - تهران-دوست عزیز درباره زیبایی خانومهای ایرونی موافقم باهاتون.امااین به استثنای هوش شون???!!!!مردای ایرونی عقل کل تشریف دارند ?!خانوم گلشیفته ,نه مثل شمافکرنمیکنم چون من ازخانومهایی که صورتشون رواصلاح نمیکنندوشلخته هستند خوشم نمیاد اماخب گلی دراین تیزر به نظرم جذاب اومد!البته نمیگم زشت بود نه !.سفیدوسبزه هم هرکدوم جذابیت خوددشون رودارند.نظر شمامحترم وموفق باشید./*fanoos*نه باااابااااشعرهم میگی ?
جمعه 11 شهریور 1390

مبحوت - فنلاند - هلسینکی
فیلم پورنوش که اومد بذارین رو سایت، بیخبر نمونیم. تا اینجاش که نتونستن با دادن جایزه و خروس قندی به این چند چند نفر همه هنرمندای ایرانی رو بکشونن بیرون شاید با پورنو یه کاری کردن.
جمعه 11 شهریور 1390

ehsanusa - ایران - تهران
متاسفانه برخی از این خارج نشینها هنوز افکار و مغز پوسیده دارند و نمی دانم چرا با این افکار قرون وسطایی چرا تو قم و مشهد معتکف نشدند و آمدند اروپا بابا با دو تا ماچ که طرف را نمیشود فاحشه خطاب کرد همین جور آدمها هستند که جامعه را به لجن می کشند با این افکار متعفنشان نترس آبروی ارانیها 33 سال است که تو دنیا رفته تو سعی کن خودتو ایرانی معرفی نکنی آقا یا خانم قدیسه دانیال نبی سوئد ...
جمعه 11 شهریور 1390

sunia - استرالیا - استرالیا
افرین danial nabi - سوئد - استکهلم که حرف منو زدی گلشیفته فقط یک عقده ای هست که از اولش هم دنبال فیلمای سوپر بود واسه همین از ایران در رفت چون اونجا وسیلش جوره
جمعه 11 شهریور 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
باز عقده ایهای مخ کپک زده با افکار قرون وسطایی پیداشون شد !! یک مشت منحرف که با تار موی زن ومانکن پلاستیکی حالی به حالی میشن و حالشون خراب میشه !!
جمعه 11 شهریور 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
جای تاسف است که برخی به دشنام و ناسزا به زنان ایرانی یا زیبا روی میاورند. اینها یا فاطی کماندو هستند یا آدمهای پس افتاده و اسلامی افراطی.
جمعه 11 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
danial nabi - سوئد - استکهلم. مبحوت - فنلاند - هلسینکی . sunia - استرالیا - استرالیا . که به احتمال زیاد یک نفر هستی چون بعید میدونم چنین تراوشات ذهنی خراب و مریض انقدر فراگیر شده باشه! خیلی دوست داشتم چیز هایی رو که لایقش هستید بهتون بگم ولی یه کم که فکر کردم دیدم حقیقتا لایق هیچ چیزی نیستید!!
جمعه 11 شهریور 1390

mashady - انگلیس - منچستر
danial nabi - سوئد - استکهلم دوست من گلشیفته هموطن ماست . عزیز ماست . یک ایرانییه یک انسانه و ما دوستش داریم حتی اگه فیلم 6سی بازی کنه . فرمودید معنی ازادی را هم فهمیدیم ولی متاسفانه تا زمانی که در زندان اسلام هستید معنی ازادی را هیچوقت نمیفهمید . ای کاش میتونستید کمی از این زندان خود ساخته (خود ساخته هم نیست به ارث رسیده) فاصله بگیرید تا ببینید طرز نگاه کردن میلیاردها انسان را به چند میلیون شیعه ی مفتخر به شلاق و سنگسار و کتک و شکنجه و .....
جمعه 11 شهریور 1390

Dara va sara - استرالیا - ملبورن
بابا. به عده وضعشون خیلی خراب.با اون کامنتشون.توصیه میشه یه روانپزشکی یه تیمارستانی یه دامپزشکی..یه چیزی خودتون معرفی کنید. قبل از اینکه کار دسته خودتون بدین..
جمعه 11 شهریور 1390

minna - فنلاند - هلسینکی
sunia - استرالیا - استرالیا تو واسه چی از ایران در رفتی ?? تو و امثال تو حتما پیغمبرین??!! از قدیم هم گفتن کافر همه را به کیش خود پندارد !!
جمعه 11 شهریور 1390

montaghed - آلمان - کلن
بنده نمیگم با دوتا ماچ ناقابل کسی فاحشه میشه!! اما متاسفانه انقلاب اسلامی کثافت این بدبختها رو جوری تو منگنه گذاشته بود که الان خیلی از این به اصطلاح هنرمندا اگه پیشنهاد فیلم پورنو هم دریافت کنن نه نمیگن . در مورد گلشیفته هم این قضیه میتونه صدق داشته باشه من نمیدونم بعضی ها هم چرا این همه الکی سنگ یکی رو به سینه میزنن .تو ایران 1000 تا از این هنرمند تر وجود داشته این یارو هم تو همه فیلماش فقط یه حالت تکراری داشت و هیچ چیز تازه ای از خود نداشت که نشون بده اما گویا کم کم فضای آزاد اروپا بهش میسازه . همین جا قول میدم و امضا میکنم فیلم بعدیش حتما 2 3 تا سکانس تخت خوابی خواهد داشت . حاالا بعضی ها بیان دم از روشنفکری بزنن . البته این نقش ها هم به هر حال باید باشه ها و مطلب فقط ندید بدیدی همچین افرادی هستش.
جمعه 11 شهریور 1390

pelle - سوئد - استکهلم
danial nabi - سوئد - استکهلم-و امثال تو هم با این طرز فکرت نه تنها آبروی یک کشور را بردید بلکه کوچکترین اعتبار و اعتمادی در دنیا برای سرزمین اشغالی ایران باقی نگذاشتید. دوست داری گلشیفته هم مثل پروانه معصومی با تب 40 درجه برود خدمت علی گدا تا از او تعریف و تمجید کنید . برایم عجیب است چطور در استکهلم دوام آوردی چون هر بار میری بیرون با دیدن دخترهای سوئدی فقط خدا باید به دادت برسد .فاسدترین وآدم کش ترین آدمها مداحان اهل بیت هستند که بعد از پائین آمدن از منبر بساط مشروب و منقل و زن ضیغه ایشون شروع میشود که بازیگران پورنو پیش آنها لنگ می اندازند .
جمعه 11 شهریور 1390

sunia - استرالیا - پرث
raha1984 - المان - هامبورگ این تویی که چون خودت کپک زده ایی همه را به کیش خود پنداری ضمنا من هیچ نیازی به حالی به حولی شدن با دیدن تا برجستگی ندارم چون خودم زنم این تویی که فکر می کنی خیلی روشن فکری در صورتی که یه تازه به دوران رسیده ایی که نسیدن به خواسته هات عقده ایت کرده جانم
جمعه 11 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
من گشیفته رو به واسطه یک دوست از نزدیک میشناسم و زمانی‌ که ایران بود چند روز با اون و شوهرش خزر شهر هم بودیم.اولا گلشیفته بیشتر از ۵ سال هست که ازدواج کرده.همسرش سر تمام فیلم‌ها چه اون زمان که ایران بود چه الان همراهشه.یه ریش بلند هم داره همیشه ! پدر شوهرش یکی‌ از برجسته‌ترین اساتید و دانشمندان فلسفه هست و خانواده شوهرش بسیار اصیل و حسابی‌ هستند.یکی‌ از دلایلی که در پاریس اقامت داره این هست که همسرش توی پاریس درس خونده و اونجا بزرگ شده.این تا اینجا واسه اونایی که میگن گلشیفته فیلم بعدیش پورن خواهد بود و دنبال سکس هست و اینا .. ! اما راجع به بوسیدنش.من هرچی‌ فکر می‌کنم میبینم دلم نمیخواد همسرم مرد دیگه رو ببوسه حتی‌ تو فیلم ! واسه همین هم سراغ زنهایی نمیرم که تو بعضی‌ از مشاغل کار میکنند ! شوهر گلشیفته لابد با این قضیه کنار اومده اما من عمرا بتونم،به هر حل هنرمند نباید خودشو محصور کنه تا بتونه پیشرفت کنه و با هنرش آثاری تحسین بر انگیز خلق کنه،کسی‌ هم که با این قاضی‌ کنار نمیاد بهتره مثل من سراغ این جور آدما نره اما کسی‌ رو هم متهم به هرزه بودن نکنه
جمعه 11 شهریور 1390

Madly - سوئد - گوتنبرگ
danial nabi - سوئد - استکهلم و sunia - استرالیا : شماها سفارتی ها که با پول یامفت مردم دارید تو خارج زندگی میکنید مغزتون گنجایش فقط فیلمهای در سطح اخراجی ها رو داره از بس هم توی سفارتهای جمهوری اسلامیتون فیلم پورنو می بینید فکر هر فیلمی که توش زن یک مرد رو ببوسه حتما باید پورنوگرافی باشه.
جمعه 11 شهریور 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
فیلم جالب و دیدنی به نظر می رسه. امیدوارم ترجمه انگلیسی اش هم دربیاد. بی صبرانه منتطرم و برای این دو هنرمند عزیز مرجان ستراپی و گلشیفته فراهانی آرزوی تندرستی و موفقیت روزافزون دارم. آفرین.
جمعه 11 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
. sunia - استرالیا - پرث-سونیابرات خیلی متاسفم ..
جمعه 11 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
. مبحوت - فنلاند - هلسینکی-من نمیدونم تواون مغزشماچی میگذره ..واقعابعضی ازکامنتهاتهوع اوره..
جمعه 11 شهریور 1390

parsa.raha - هند - هند
sunia - استرالیا - پرث اتفاقا اگر میگفتی مرد هستی تعجب میکردم چون اوج حقارت و حسادت را در گفته هایت حس میکنم. سی و اندی ساله که آخوند جماعت از این نفاق اندیشی ایرانیان استفاده کامل کرده و خر مراد را سوار است. گلی در ایران هیچ چیز کم نداشت و میتوانست مثل خیلی از هنرپیشه های خود فروخته با فراغ بال به زندگی خودش ادامه دهد و به امثال تو ریشخند بزند ولی برای نشان دادن اوج اسارت زن ایرانی به دنیا آنقدر شجاعت داشت که گوش به حرف آقایان نداد و در عرصه بین المللی عرضه اندام کرد و با سن کمش کاری کرد کارستان. فاسد کسی است که با دیدن یک بوسه و یک جوراب زنانه حالی به حالی میشود نه گلی که در همان ایران هم می توانست مثل خیلی از هنرپیشه گان از راه فساد اخلاقی میلیاردر شود بهتره دهن ببندی و قبل از حرف زدن کمی فکر کنی. danial nabi - سوئد - استکهلم . با این فکر مسمومت چطور در سوئد زندگی میکنی در عجبم به احتمال زیاد از اعضاء و خانواده سفارت جمهوری اسلامی هستی وگرنه محال است کسی که جمهوری اسلامی را ترک کرده اینگونه طرز تفکرش باشد
جمعه 11 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
شیخان و صیغه ایها با یک بوسۀ گلشیفته غسل بهشان واجب شد !! وای که چقدر فاسد فکر و گندیده عقل هستند.
جمعه 11 شهریور 1390

pull.over - قطر - دوحه
نمیدونم چرا ولی هر کاری کردم خوشم نیامد که نیامد.
جمعه 11 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
mashady - انگلیس - منچستر. اینکه واقعا گلشفته هموطن ماست من باور ندارم! حتی اینکه ایشون هنرمند قابلی هست نیز زیر سئوال است. متاسفانه چو بیشه خالی بماند ز شیر, دیگه ایشون هم شدن نره شیر!.
جمعه 11 شهریور 1390

felora - ایران - تهران
pelle - سوئد - استکهلم . پله عزیزبیخیال! با دهکده جهانی" دیگه همه میدونن چی به چیه.. ولی من نفهمیدم خورشت الو چه ربطی به این فیلم داشت؟! .
جمعه 11 شهریور 1390

ernest petrosian - روسیه - موسکو
حتی اگر هم فیلم پورنو بازی کند به کسی ربط ندارد جز خودش....نمی دونم شما بی کارید گیر می دید چرا فلانی تو فیلم کسی رو ماچ کرده ؟!!!
جمعه 11 شهریور 1390

alireza 2125 - ایران - رشت
باعث افتخار که خانم گلشیفته فراهانی به عنوان یکی دیگر از بانو های سرزمین پارس در سینمای جهان مطرح شدند به امید موفقیت های دیگر این بانو بازیگر در ضمن اونایی که نمیتونن ببینن چششون دراد
جمعه 11 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
قاضی=قضیه,امان از بهنویس!
جمعه 11 شهریور 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
گلشیفته فراهانی هنر پیشه بسیار جذابیست و آینده درخشانی خواهد داشت. برایش آرزوی پیروزی دارم. در ضمن در مقایسه با این آخوندها و آخوند نماهای دزد و جناینکار که میهن و تمدنمانرا به هیچ فروختند و آنرا نابود کردند, اگر فرشته ای باشد, گلشیفته فراهانیست.
جمعه 11 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sunia - استرالیا - پرث . گیریم زن باشی که از نظر من نیستی. که دلیل بر امل نبودنت نمیشه! تازه حتی اگه زن هم باشی وقتی raha1984 - المان - هامبورگ میگه "کپک زده" دقیقا منظورش امثال شماست که چون ترشیدن تحمل دیدن موفقیت هم جنس ایرانیشون رو ندارن!!
جمعه 11 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
اخه یکی نیست به این جماعت بگه به شماچه مربوط???مهم همسرش هست وبس.دوست نداری نگاه نکن .عجب ملتی داریم واقعاکه!!.
جمعه 11 شهریور 1390

khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
danial nabi - سوئد .کدوم سوئد .یارو نشته تو مرکز سپاه تو تهران و نشخوار می کند. کافر همه را بهکیش خود داند. بنیاد اسلامربر اساس روسپی گری است. پیغمبر. امام حسن 500 زن.خمینی با رساله و راهنمایی سکس با بچه 3 سا له. من ما کمال افتخار روسپی هستم و نه مسلمان پدوفیل.
جمعه 11 شهریور 1390

romano - ایران - تهران
katrina - بریتانیا - لندن من نگفتم بیهوشن منظورم اینه که هوششونم خوبه ای بابا ما هرچی از شما زنها خوبی بگیم باز یک ایرادی داره بابا کدوم ملت دنیا رو می شناسی اینقدر برای زنهاشون شعر گفته باشند. خوش باشی
جمعه 11 شهریور 1390

sara83 - بلژیک - کرترگ
danial nabi-شما ...!!!جیره خوره احمقی نژادی حتما!!!
جمعه 11 شهریور 1390

sunia - استرالیا - پرث
منم برای شماهایی متاستفم که طاقت شنیدن خلاف نظرتون روندارید و اسم خودتون رو گذاشتید با فرهنگ من فقط نظر یک نفرو تایید کردم و کسی رو محکوم نکردم اما بقیه به جای گذاشتن نظر خودشون منو متهم کردن خوشم میاد یه کامنت من چه جوری بعضی هارو سوزوند حرصشو نو دراورد!
جمعه 11 شهریور 1390

تی تی - اکراین - کیف
چقدر به ایرانی بودن خودم می بالم وقتی انسانهای با استعداد و محترمی مثل گلشیفته.. رو می بینم که با تمام سعی شون دارن ایرانی بالا میبرن و طرز فکر دنیا رو از اون شخصیتتی چیپی که این رژیم برامون درست کرده رو عوض می کنند و چقدر از ایرانی بودن خودم به جنون می رسم از بعضی ایرانی های که من نمی فهمم چرا زننده اند در کل.با با دست از سر ما وردارید بریید همون عربستان خودتون با اون فرهنگ.... میگم میخوایین برین زنده به گورش کنید ... کافر همه را به کیش خود پندارد
جمعه 11 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
romano - ایران - تهران-دوست عزیزمن ازشماتشکرکردم ..بحث ایرادگرفتن نبود ,چون تایپ کرده بودید(به استثنای هوششون )حق داشتم کوچولواعتراض کنم نه?!ای کاش به جای اونهمه شعرگفتن کمی درعمل هم ثابت میکردند .بازهم سپاس.
جمعه 11 شهریور 1390

pelle - سوئد - استکهلم
. felora - ایران - تهران .فلورا جان شاید برای دانستن ربط خورش آلو و مرغ باید تمام فیلم را دید. این فقط کلیپی از فیلم بود و موضوع اصلی فیلم را نمیرساند. شاد باشید
جمعه 11 شهریور 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
n babak - فرانکفورت - فرانکفورت امثال تو و چند نفر دیگر ار روسبی گری دفاع میکنند که مملکت ما را کردید مملو از دختران هرزه. مطمعنم این دخترهای هرزه .... با این تفکراتی که در شماست. سوپرااستار پورنو در امریکا هلند نروژ سوئد و.. دختران ایرانی هستند. خجالت اوره برید خود را عوض کنید. دخترانتان در غرب ول میگردن . بی فرهنگید بی هویتید بی وجدانید شماها انگل جامعه انسانی هستید. علفهای هرز که باید از ریشه کندتون. برای بچه تان متاسفم که امثال شما بشود مربی زندگی.ننگ..
جمعه 11 شهریور 1390

pelle - سوئد - استکهلم
. sunia - استرالیا - پرث -نظر داریم تا نظر ،بعضی از نظر دادنها پشتش بغض وحسد و کینه و بعضی وقتها هدف پلیدی پشت این نظر پنهان است .بطور مثال وقتی احمدی نژاد نظرش این است که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود یا هلوکاست را نفی میکند او هم فقط نظرش را گفته یا وقتی خامنه ای در تریبون نماز جمعه میگوید اگر کسی دراعتراض خیابانی شرکت کند خونش به پای خودش است او هم نظر و عقیده اش را ابراز کرده .ولی می بیند که دنیا به این دو بخاطر ابراز نظرشون اعتراض و انتقاد کردند.
جمعه 11 شهریور 1390

parsa.raha - هند - هند
مبحوت - فنلاند - هلسینکی ...زیاد منتظر نشو این آرزو را به گور خواهی برد. بدبخت سفارتی... گلی افتخار خطه فراهان و ایرانیان است تا کور شود چشمی که نتوان دید
جمعه 11 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
آی خاله باجی فالگیر برای خودت متآسف و گریان باش که هر روزه باید " جهاد اکبر " داشته باشی ! در ضمن اگر گلشیفته فقط برای بازی کردن در فیلمهای مورد علاقۀ شما (سوپر) به خارج از کشور مهاجرت کرده , سرکار هم حتما بخاطر شیخُ الاسلام دانیال نبی و همقطارانش از دیار خود رمیدید تا در جوار آنها بحث شیرین کارزار زنانِ دیندار و جهاد اکبرشان را بیاموزید !! بساط جلسۀ قرآنت را از این سایت جمع کن و برو اونجائی که شیخ دانیال سرگشتۀ توست .
جمعه 11 شهریور 1390

paniii - استرالیا - سیدنی
woooooooowwww اینجا چه خبره بیشتر از تیزر محو کامنتاش شدم
شنبه 12 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
دانیال نبی ازسوئد -....توحواست به خودت باشه توسفارت کاردستت ندهند.اه.اه
شنبه 12 شهریور 1390

sunia - استرالیا - پرث
از اخوند جماعت بدم می یاد چون فکر میکنن حرفشون حرف خداست و حق با اوناست الانم میبینم اخوند کم نیست اینجا اخه به تو چه که من نظرم چیه? ازت راهنمایی خواستم? تا کور شود هر انکه نتواند دید بیندگان برنامه های پورن به بازیگرتون توهین شده خوب شده هر چی لایق اونه لایق نوچه هاش که شدید مثل پاچه خواران احمدی نژاد و سنگ یک فاحشه رو به سینه میزنین feminism - انگلستان - لندن اخه که خودت از بسیجی های ایران بودی اش و نونتو قطع کردن اومدی اینجا تو چرا سوختی? عیبی نداره اخوندا رو صدا کن با عبا قباشون بیان خاموشت کنن!!!!!!!!!!!!
شنبه 12 شهریور 1390

sunia - استرالیا - پرث
pelle - سوئد - استکهلم واقعا که تو و امثالت یاد گرفتین همه چیزو سیاسی کنین واقعا مثال بهتر نداشتی بزنی? من نظر دادم نه دستور و اینکه تو فکر میکنی پشت این نظر و اون نظر منظور چیه نشات گرفته از تراوشات ذهن کوچکته و چه اشتباهه که فکر کنی همیشه درست فکر میکنی اینکه پشت حرف اون دو گدازاده چیه به من مربوط نیست ولی تو فکر میکنی ادم تر از گلشیفته نیست که من مثلا بهش حسودی کنم? خب البته که واسه ادم کوته فکری مثل تو الگوی بهتری هم نیس
شنبه 12 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
من فکر میکنم از بدل استفاده کرده برای بوسیدن اما اگر نکرده باشه اینطوری نیست که بگیم به شوهرش بی غیرتش مربوطه و تمام, نخیر. ایشون به عنوان یک دختر روسری پوش سینمای یک کشور مسلمان دعوت شد به فیلم "بادی او لایز". و در نقش یک دختر عرب بازی کرد. بعضی از دوستان نمیتونن درک کنن ایشون فقط به دلیل روسریش در غرب (البته فقط فرانسه) معروف شد, وگرنه دختر ایرونی ریخته اینجا که پورن هم بازی میکنن.
شنبه 12 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
راستی جا داره اینجا از danial nabi - سوئد - استکهلم, sunia - استرالیا - پرث,. montaghed - آلمان - کلن و تمامی دوستان که نظرشون روشجاعانه گفتن و از این هیاهوی طرفدارن گل شفته نهراسیدن تمجید کنم. دوستان این طرفداران گل شفته منو یاد ادمس فروشهای دم سینما سیتی میاندازه, زیادی جدی نگیرینشون, انسان بی اخلاق حیوانی بیش نیست.
شنبه 12 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sunia - استرالیا - پرث . کسی رو محکوم نکردی؟؟ تو یا معنی محکوم کردن رو نمیدونی یا اینکه قیلم سوپر بازی کردن برات افتخاره!!
شنبه 12 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی . نمردیم و معنی شجاعت رو فهمیدیم! توهین کردن و انگ زدن به گلشیفته فراهانی اونم از پشت کامپیوتر و بصورت ناشناس معنیش شجاعته؟. sunia - استرالیا - پرث . فکر هر کس نشون دهنده شخصیتشه! که متاسفانه تو به چیزهای خوبی فکر نمیکنی!
شنبه 12 شهریور 1390

felora - ایران - تهران
pelle - سوئد - استکهلم . میدونم پله جون شوخی کردم. اخه اینجا خیلی شلوغ شده وصدا به صدا نمیرسه! متاسفانه بعضیها یاد نگرفته اند که باید تفاوت ها رو قبول کرد و اگر قرار باشه همه مثل هم فکر بکنن که دیگه ما اینجاکاری با هم نداریم. نمیدونم بگم خوشبختانه ویا متاسفانه, ایرانیها هنرمند و متعلق به خودشون میدونن. . کمی درسته وکمی هم غلط !
شنبه 12 شهریور 1390

felora - ایران - تهران
paniii - استرالیا - سیدنی / نترس عزیزم. نمیدونی برای داریوش هم چه خبر بود! شادباشی پانی.
شنبه 12 شهریور 1390

mashady - انگلیس - منچستر
بیخود نیست که تو هر اماری اخریم . ما نیازی به تغییر رژیمها نداریم . نیاز ما تغییر مغز sepherdad و دوستانشه که یه جورایی محاله . sepherdad جان هموطن عزیزم فرمودید(طرفداران گل شفته منو یاد ادمس فروشهای دم سینما سیتی میاندازه) توهین کردن به کسانی که این خانم رو دوست دارن . اخلاقییه??!! بعد چند خط پایینتر فرمودیید(, انسان بی اخلاق حیوانی بیش نیست)!!!! به خودت توهین کردیا ?!! درست میگم?
شنبه 12 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
سونیا -استرالیا-بازهم میگم متاسفم !تاسف برای اینکه ازجنس من هستی اگرواقعاخانوم باشی(که بعیدمیدونم)راستی عزیزم عددی نیستی که بخواهی ماروحرص بدی .گلشیفته دختراریایی (نه مسلمان تازی پرست)بانظرمن وتوازهنرش دست نخواهدکشید .مطمئناایرانیان ازاداندیش بسیارندکه ازوی حمایت کنند.ارزوی موفقیت های بیشتربرای گلی فراهانی دختری ازسرزمین اریایی .
شنبه 12 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
sunia صغری سونیا , تو را به سبیلهای خون چکانت سوگند میدهم که بیش از این خندقِ جمکرانِ دهانت را باز نکن که رسواتر خواهی شد , شاید که تو به تازگی با یک گونی گردو از روستای پشت نقشه اتان کوچ کردی و هنوز گونی ات را زمین نگذاشته سر از این سایت در آوردی, ولی این را بگویم که مخالف و موافقین من در این سایت, من رو میشناسند و با کامنتهای من کم و بیش آشنا هستند , بنابراین درجۀ افتخارتی را که در رزم با برادران بسیجی کسب کرده ای, به من نمیچسبد !! فقط تحویل بگیر کامنتهای دیگر کاربران را که تو حتی کمتر از این هم شایسته ات نمیباشد !! شاید که تو همان سمانه_ گل دختر رهبر _ ام البنین _ رقیه و یا یکی از کارزارنِ جهاد اکبر باشی !! هر چی هستی .. !!!!!!!!! چاره ات فقط سجده های طولانی و جهاد اکبر میباشد و دیگر هیچ !!!!
شنبه 12 شهریور 1390

sunia - استرالیا - پرث
خوشم میاد خودتونم نمیدونین کدوم طرفی هستید یه جا چرندیات خودتونو محکوم میکنید یه جا حرفای منو ضمنا katrina - بریتانیا - لندن تو به حال خودت تاسف بخور و واسه همکارت گلشیفته و میبینم از همه بیشتر حرص تو درامده!!!!!!
شنبه 12 شهریور 1390

sunia - استرالیا - پرث
freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن در رابطه با تو هم باید گفت وقتی به تو مستقیم حرفی نزدم پس سرجات بشین ببینم لابد دستمال کش گلشیفته هستی که داغ کردی چند میده بهت که اینقدر جان فدایی? محکوم یعنی به تو بگم چرا این حرفو زدی هر وقت بهت اینو گفتم خودتو قاطی کن وگرنه به تو ارتباطی نداره من درمورد کی حرف میزنم تو هم نظرتو در مورد چیزی که ازش نظرتو خواستن بده و پا تو کفش بزرگترت نکن فهمیدی
شنبه 12 شهریور 1390

sunia - استرالیا - پرث
امل به کسی میگن که شعورش به این نمیرسه هرکس اختیار اینو داره نظرشو بده که متاستفانه freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن از این قضیه مستثنا نیستی این همه حکومت ایرانو متهم میکنیم که امل و عقب افتادست و کسی ازادی بیان نداره اون وقت تو ....باعث تاسفی البته حق داری دست نشانده همون دولتی
شنبه 12 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
mashady - انگلیس - منچستر. بنده همیشه با مردم هر کشور ازهر قشر وطبقه ای گفتگو میکنم, با ادامس فروشهای دم سینما هم اغلب حرف میزدم, اسمشان رامی پرسیدم و ملیتشان ,کدام فیلم و هنرپیشه را دوست دارند واز این قبیل سئوالات, انهاهم با افتخار از هنرپیشه محبوبشان حرف میزدن وتازه به من توصیه میکردن که فلان فیلم را ببین! فلانی بازی کرده! حالا اینکه فلانی که بود ویا اصلا هست بماند. اینجا هم همان مشابهت! کسی نمیگوید ایا در فرهنگ و دین وقاموس کشور ما یک زن شوهردار مجاز به بوسیدن مرد دیگر است? شاید گلشفته ایرانی نباشد و از فرهنگ ما بی اطلاع است. امامن به شما اطمینان میدهم این در فرهنگ ما نیست. من نوع دوست داشتن کور را نمی پسندم! هرکه باشد! دخترک عرب جردنی(گلشفته) یا مردی از تبار هند(ایت الله خمینی).
شنبه 12 شهریور 1390

zhandark - انگلستان - میدلزبرو
خانوم ها و آقایون محترم، با کمال مهربانی از همتون خواهش میکنم قبل از تایپ نظراتتون که همگی متین هستند ۴ تا نفس عمیق بکشید و تلاش کنید کمتر لحن کوبنده و پرخاشگرانه داشته باشید. به خدا برای قلبتون ضرر داره!. گلشیفته فراهانی، زیبا، بسیار با استعداد و هنرمنده،این از این ! فقط من احساس میکنم اکثریت جامعه ی ایران و کسانی که گلشیفته رو میشناسن و طرفدارش هستن، زیاد با قضیه ی بوسه در این فیلم احساس راحتی نکنن، به هر حال یک سری باور ها در خون ما جریان داره که خیلی هم ربطی به دین و حکومت تحمیلی حال حاضر نداره شاید! به هر حال آسمون هم زمین نیومده، من خودم به هیچ عنوان مذهبی و علیه السلام نیستم و نبودم ولی شاید من بودم بازی در یک صحنه ی اینچنینی رو کمی به تعویق مینداختم که متهم به عقده ای بودن و تازه به دوران رسیده گی نشم.
شنبه 12 شهریور 1390

sunia - استرالیا - استرالیا
دختر ایرانی ربطی به مذهب و دین نداره با ارزش های ایرانی بزرگ میشه یاد می گیره هر جای دنیا که باشه ایرانیه و به اصالت خودش می باله و اونو حفظ میکنه نه اینکه تا وقتی وارد سینمای هالیوود و جاهای دیگه شد به خاطر پول بیشتر تن به هر خفتی بده که فعلا با یه بوس شروع شده کدوم شماها توی خانواده هاتون مثل امریکایی ها زندگی کردید که دوست دختر یا پسرتونو شبا بیارید خونه چند سال بدون ازدواج باهاشون زندگی کنید یا کدومتون حاضر شدین خیلی راحت از پدر مادرتون بگذرید اینا رواج عادی غربه نه اصالت ایرانی که به خانواده اهمیت میده کسی که غیر اینه عقده ای محسوب میشه که می خواد از خودش فرار کنه که فراهانی هم جزوشه
شنبه 12 شهریور 1390

pelle - سوئد - استکهلم
. felora - ایران - تهران - فلورا جان همین دوستان که این همه به گلشیفته بخاطر یک بوسه دشنام دادند فیلمهای واقعا به معنای واقعی سکسی از جولیانا جولی می بیند و او را تحسین میکنند و حتی سیمای جمهوری اسلامی فیلمهای او را اگر چه با سانسور پخش میکند و او را هم فاحشه لقب نمیدهند، ولی وقتی نوبت به هنر پیشه زن و دختر ایرانی میرسد حتی از نوع نفس کشیدن او هم ایراد میگیرند .من قصدم فقط دفاع کردن از گلشیفته نیست بلکه انزجار من از اون طرز فکری است که میخواهند به زن ایرانی به بهانه عفت و پاکی غل و زنجیر بزنند واورا گوشه اندرونی برای خودشان حفظ کنند واگر زنی به این قانون پشت پا زد او را هرزه و روسپی می نامند .دیروز به فروغ فرخزاد لقب هرزه و روسپی میدادند ،امروز به گلشیفته لقب هرزه گی میدهند و فردا نوبت دیگری است.
شنبه 12 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
. sunia - استرالیا - استرالیا-باعث افتخاره منوهمکارگلشیفته خطاب کردی .گلی هنرمنده وهیچ کارغیراخلاقی انجام نداده..وای که چقدرعقب مانده هستی .بهتره بری فیلم های حاجی ,خان باجی نگاه کنی .من باتوهیچ بحثی ندارم چون از زن یامردحسودحالم بهم میخوره ,دقت کن >حالم بهم میخوره.بای.
یکشنبه 13 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
pelle - سوئد - استکهلم-دروددوست عزیز.نظرات شمارودنبال میکنم واقعا نوشته هاتون تحسین برانگیزست .موفق باشید.
یکشنبه 13 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
pelle - سوئد - استکهلم. شما خیلی کلی صحبت فرمودید و از این جهت منم خیلی کلی مطلب رو خدمتون عرض کنم, بنده هر فیلم پورنوی رو که فکرکنید دیدم اما از سه هنرپیشه انجلینا و نیوکلو اون جی لو اصلا نمیخواهم فیلمی ببینم, دلیلش هم مشخصه: حیف وقت نیست! گفتی یه طرز تفکر هست که میخواهد فرزندانشو رو برای خودش حفظ کنه! خوب مشخصه هر موجودی سعی داره از خودش و خانواده اش حمایت کنه. در مورد فروغ خداوند رحمتش کنه, اما صرفنظر از شعرهاش بدنیست یه نگاهی به زندگی شخصیش هم بی اندازیم. گل شیفته فرقش با دیانا این هست که دیانادر سوئد متولد شده و معرف فرهنگ سوئد هست, گل شیفته چی? معرف فرهنگ ایران هست? چندتاخارجی میشناسی که ایشان رامیشناسند? بعضی که میشناسند نمیگویند همان دختر عرب اردنی تو فیلم بادی اولایز? این فیلم هم که فرانسویی است! یکم فکر کنیم ببینیم اصلا یک هنرپیشه شخصیت واقعی دارد یایک صورتک است! هر کس بی اخلاقی کند ضرورتا هنرمند نیست! هر کس از مادرش قهر کرده شد تابو شکن! نتیجه: نسل شما یک مشت دروغگو بی هویت, خلافکار ومتجاوزشده . اورین واقعا!.
یکشنبه 13 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
تمام ناراحتی من به خاطراین هست اگه بجای خانوم فراهانی یک بازیگرمرد بود بازاون کاربری هایی که به رگ غیرتشون برخورده بازهم همین نظرروداشتند???اگه مردبودبازهم دنبال این کلمات .اصالت ایرانی! فرهنگ ایرانی !مردی ازکشورمسلمان ایران!!!غیرت ووووو...بودید???نه مطمئنم استقبال هم میکردید.درنگاه شما مردان ازادهستندهرکاری میتونندبکنند ولی به زن ایرانی که میرسه ممنوع. چرااااا???هیچ دلیلی نمیتونه منوقانع کنه برای اینهمه تبعیض .
یکشنبه 13 شهریور 1390

mashady - انگلیس - منچستر
sepherdad - عزیز اشتباه میکنی قربونت برم فرهنگ و دین و ... ما اینی نیست که جمهوری اسلامی نشون میده . ما خیلی ازادتر و بهتر از غربیها و عربها فکر میکردیم و میکنیم . الان اگه یه صحنه رختخوابی از بهروز وثوقی میزاشتن هیچکی ایراد نمیگرفت درست میگم?ولی ما هیچوقت بین زن و مرد فرق نمی گذاشتیم . سوم شخص مفرد ما همیشه او بوده نه he , she داشتیم نه انتَ ، انتِ نظامی میگه شیرین بعد از مرگ خسرو 2 سال پادشاه ایران بود هیچ جای دنیا هیچ زنی اون زمان چنین قدرتی نداشت . کی گفته فرهنگ و دین و..... ما همینی هست که بوده نه تنها نمی پذیریمش بلکه باهاش مبارزه هم میکنیم
یکشنبه 13 شهریور 1390

mashady - انگلیس - منچستر
sepherdad - عزیز بوسیدن . دست زدن . نگاه عاشقانه . اصلن حتی توی یک رختخواب با هم رفتن و لخت شدن . وقتی فیلمه یعنی فیلمه . وقتی احساس و هدفی توش نیست وقتی ادا در اوردنه وقتی میل و رغبت جنسی توش نیست وقتی بعد از تصویر برداری هر کی میره دنبال کارخودش . یعنی هنر عکاسییه هنر تصویر بردارییه همش نقش و تصویره ادمها تبدیل میشن به اجزای تصویر ,تنها نگاه دینی افکار کثیف (حتی در مورد مادر و فرزند)ایجاد میکنه یک مقدار بهتر نگاه کنیم زنها اینور مردها اونور رو بذاریم کنار به خدا این فرهنگ فرهنگ ما نیست این فرهنگ به ما تحمیل شده و من و شما باید برای تغییرش بکوشیم . درود میفرستم به شما.
یکشنبه 13 شهریور 1390

sunia - استرالیا - پرث
katrina - بریتانیا - لندن منم همین احساسو نسبت بهت دارم
یکشنبه 13 شهریور 1390

sunia - استرالیا - پرث
انسان نادانی که با نادانی اش بررگ شده کاری نمیشه واسش کرد و باید توههمین وضع بمیره و عقده ای هارو به حال خودشون میذارم من که حرفامو زدم و بعضی ها هم توش سوختن
یکشنبه 13 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
mashady - انگلیس - منچستر. من هم درود میفرستم بشما, البته بیشتر کارشناسان جامعه شناسی هم دلیل اون شکست رو فرهنگ feminine ایران در میان فرهنگ مذکر منطقه میدونن, دلایلش هم شاید بخاطر ارینها اروپایی که واردایران شدن بوده, البته من در خود فرانسه به وضوع عقب نشینی فرهنگ femine رو مشاهده کردم و خود اروپا هم در حال دگرگونی عمیقی هست. شاد و پیروز باشید.
یکشنبه 13 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
katrina - بریتانیا - لندن. کاترینا عزیز, نحو نگرش به ازادی درمیان انسانها یکجور نیست, یک مرد ازاد هست زمانی که زنانش از شر دشمن ازاد باشد, مردی که مادرش قربون صدقه دشمنان کشورش میره حس ازادی نداره! مردی که دخترانش در سطح جهان پراکنده هستن ازاد نیست! همه شکارچی ها زمانی که میخوان جنس نر یک موجود روشکارکن جنس ماده رو ابتدا میگیرن چون سادهتر است و سپس منتظر میشوند تا جنس نرخودش بیایدبرای نجات ماده , انگاه جنس نر را شکار میکنن. اینکه چرا جنس نر خود را فدای نجات جنس ماده میکند بر محیط شناسان واضح است هر چند انصاف نیست, انصاف وعادلانه مربوط به علم اخلاق میشود, نه زیست شناسی. .
یکشنبه 13 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sunia - استرالیا - استرالیا. من نمیتونم به محیط اطرافم بی تفاوت باشم مثلا اگه کسی مثل تو بخواد اشغال جلوی در خونه ام بریزه یا وسط کوچه برام فرقی نمیکنه! اینجا محیطه تبادل نظره نه اراجیف!
یکشنبه 13 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی. هر فیلم پرنوی که ما فکر کنیم رو دیدی بعد حرف مفت از اخلاق میزنی؟. بعد میشینی واسه فاحشه ها روضه می خونی؟ این تناقض فکری واسه خود ارضایی زیاد نیست؟ باور کن نمیدونم دیگه چی برات بنویسم!
یکشنبه 13 شهریور 1390

pelle - سوئد - استکهلم
katrina - بریتانیا - لندن-با درود به شما دوست گرامی . این نوع طرز فکر در مورد زنان ایران همان قانون آپارتاید است ،منتها اینجا زنان بجای سیاهپوستان هستند و مردان همان سفیدپوستان که زندگی را به سیاهپوستان بخاطر رنگشان به جهنم تبدیل کرده بودند و آپارتاید اسلامی ویا هرفرهنگ زن ستیز دیگر بجرم زن !!بودن زندگی زنان را بجهنم تبدیل کرده و تابلو "ورود ممنوع "راجلوی هر دری که زن قصد ورود به آنرا دارد نصب کردند ،و جالب اینجاست که آنهایی که طرفدار این نوع آپارتاید علیه زنان هستند علیه سفید پوست سینه چاک میدهند و آنها را نژادپرست و بیرحم مینامند ،و غافل از اینکه زنان ما از سیاهپوستها هم امروزه مظلومترو ستمدیده تر هستند. فقط کافیست نگاهی به ورزش زنان ما بیندازیم ،یا رفتار پلیس در خیابان با زنان ،که چطور زندگی آنها را به جهنم تبدیل کرده و یا حتی زمانیکه مورد تجاوز قرار میگیرند بجای نشتن در صندلی شاکی در جایگاه متهم قرار میگیرد .و همه این بیداد فقط و فقط بخاطر این است که او زن!!! متولد شده .شاد باشید
یکشنبه 13 شهریور 1390

mashady - انگلیس - منچستر
sunia - استرالیا - استرالیا سونیا جون خییییلییی از اصالت ایرانی گفتی و خیییییلییی زدی تو سر غربیها . پس دنبال چی هستیم عزیزم . چی رو میخوایم تغییر بدیم ? بنا به گفته شما این غربیها هستند که باید پناهنده شن به ایران این غربیها هستند که حریص و چشم چرون و استاد تجاوزات به عنف و تجاوزات دسته جمعی و مبتلا به گیجیه فرهنگند !
یکشنبه 13 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
reedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن. خوب مشخصه که شما نمیتونید برای کسی که از شما بیشتر تجربه دارد بنویسید, شما از فاحشه ها دفاع میکنید, اما حتی قیمت وضع زندگی انها را نمیدانی, از هنرپیشه ها دفاع میکنید در حالیکه از شرایط ورودی انها به هنر بی اطلاعی. گوش کن دوست عزیز! در همان ملبرون شما من دخترک جوان ایرانی تباری را می شناسم که پزشک متخصص است و از خانواده پولدار ایرانی است(از طریق دوستی با او اشنا شدم که خارجی است) و علاوه بر پزشکی از این راه درامد دارد, ایشان چند دوست دیگرش که همه ایرانی ومتخصص دررشته های علمی بودن به من معرفی کرد که اتفاقا یکی از ان دخترها دو ماه پیش با یک مرد ایرانی ظاهرا در مالزی ازدواج کرد اما! اما شما. چرا از انها دفاع میکنی برای من جالب است.
یکشنبه 13 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی . تا قبل از این فکر میکردم احمقی ولی الان میگم آخوندی! همه باید جلوی نفس شهوانی رو بگیرن به جز خودت! نه؟ فیلم پرنو دیدن اخلاقیه! برات یه لقب خوب پیدا کردم: "فقیه اخلاق حیات وحش" کلا به محیط اطرافت خوب اشراف داری! احیانا تو جنگل زندگی نمیکنی؟
یکشنبه 13 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
کاملا با این جمله موافقم که گلشیفته باید نماینده فرهنگ ایران باشه.و این بوسیدن تو فرهنگ ما پسندیده نیست با اینکه میدونیم در فیلم بوده و بدون احساس بوده و .. همه اینها درست ! مشکل از نگرش ایرانیها به این مساله هست واسه همین هم اگه یک مرد جای گلشیفته بود جریان متفاوت تر بود چون ۹۹ درصد ایرانیها چه خارج چه داخل این دیدگاه رو دارند کاریش هم نمی‌شه کرد.این خانومهای مدافع حقوق زنان که خارج از ایران هم هستند اینقدر به بکارتشون حساسند که من دیدم اینجا هم واسه ترمیمش میروند به همراه مادرشون.به همه می‌گویند بابا بکارت چیه این چیزا املی هست اما همین که خانوادشون میفهمه که دختر دیگه دختر نیس مجبورش میکنند بره دکتر و .. البته که بعدش باز هم زحمات دکتر رو به باد میده !نمیگم همه خونواده‌های اینجا اینطورند اما این مدلی‌ هم کم نیست توشون. اینا رفته تو فرهنگ ما،اینکه درسته یا غلط یه بحث دیگه هست و اینکه یه بازیگر زن نماینده زنان ایرانی‌ کشورش هست بحث دیگری هست،بهتره اینجا به بحث دوم فکر کنیم!
یکشنبه 13 شهریور 1390

felora - ایران - تهران
katrina - بریتانیا - لندن / کاترینا جون ترو خدا ببین. واقعا بعضی ها اصلا نمیدونن تبادل نظر واظهار عقیده یعنی چی! برای انتخاب" نقش یه هنرپیشه زن" اینجور به هم بی احترامی و توهین وتهمت وقضاوت ها میکنن واونوقت دنبال ازادی و دموکراسی برای کشورمون هستیم..... تا بوده همین بوده وبرای همینه که همیشه بهمون ظلم کردن! بیخیال گلم. .
یکشنبه 13 شهریور 1390

felora - ایران - تهران
pelle - سوئد - من نمیدونم چرا کسی به شهره اغداشلو تهمت نمیزنه و بد وبیراه نمیگه ؟! .. اکثرهنرپیشه های زن دوره شاه فیلمهای خیلی بدتری تو کار نامه اشون دارن و حتی گوگوش با سعید کنگرانی صحنه های عاشقانه داشت وخیلی از بازیگران مرد. اما همه شدن افتخار ملی وفرهنگی! چون قبل از انقلاب بودن وحالا که 33 سال هم بیشتر گذشته کسی مثل گلی شده رسوای عام و خاص! میدونی پله جون مشکل مردم اینه که مذهب وفرهنگ ملی ونو گرایی در ایران باهم جور در نمیاد! یک مشکل به طول تاریخ چند صد ساله.
یکشنبه 13 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
katrina کتی جان، عزیزم سخن گفتن با ....و یاوه گوئی چون این حاجیه خانم ( صغری, سونیا ) بیهوده است . به گفتۀ این ننه حاجی ، من بسیجی هستم ، تو همکار گلشیفته هستی ، دوستِ دیگر freedom از گلشیفته باج میگیره چون طرفدارش هست ، raha1984 دیگر کاربر نازنین ...ایست ، pelle عزیز مغزش کوچکه و همۀ مسائل را سیاسی میکنه ، و الی آخر ..... از قرار فقط ایشون از دماغ فیل که نه بلکه از ماموتهای منقرض شده و گنده دماغ بیرون افتاده و درست میگوید !! مثلی است که میگوید: اگر حسود نباشد جهان گلستان است . و این مثل حکایتِ این تیره دل و ....فکر است . شاد باشی عزیزم .
یکشنبه 13 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی. جواب سوال من رو ندادی؟ تو که صبح تا شب در حال دیدن پرنو و ارتباط با فاحشه هایی خودت یکی از دلایل ترویج فحشایی!!تا تو خریداری پس فروشنده هم هست! یه نگاه به توضیح المسائلت بنداز بین این کارت اخلاقیه؟ در مورد اخلاق شیر نر و ماده به اندازه کافی گفتی. برای خودت چی؟
یکشنبه 13 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
فلورای عزیزم وفمینیسم نازنینم وpelleگرامی(دانیال) درودبرهمگی شما.متاسفانه بحث کردن بی فایده هست ..فیلم های قبل ازانقلاب یادشون رفته..همین طرزفکرهاماروبه این وضع گرفتارکرد. به برکت جمهوری اسـ... ,بوسه گلشیفته نمادضدفرهنگی ماشد..حالا اگه مرد همین کارومیکرد کامنتتشون دیدن داشت مسخره نیست?!!!چه فرقی میکنه?زن ومردهر2انسان هستند.بااین طرزفکر تفکیک جنسیتی به هیچ نتیجه ایی نمیرسیم ..واقعا خیلی نگران جامعه پس ازسقوط حکومتم .چه برسرمان میادخداداندوبس. mashady - انگلیس - منچستر- واقعاازشماهم ممنونم کامنت اخرتون حرف نداشت.
دوشنبه 14 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
این هم درادامه اضافه کنم که قبل ازگلی خیلی های دیگربرای ازادی بیشترفعالیت هنریشون ازایران خارج شدند .نمونه اش شادمهرعقیلی !اگه بخواهیم اینقدرکج اندیش باشیم پس بایدگفت شادمهرهم عقده ای بودبرای انکه بادخترهابرقصد و..... چطورشادمهر نمادضدفرهنگی مانشد?!!!!چون مردبود?????این اخرین کامنت من دراین تاپیک بود باتشکرازتبعیض وحوصله شما.
دوشنبه 14 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
مساله اینه بعضیا میخوان اینجا یه فرهنگ که ۱۰۰‌ها سال هست جا افتاده رو عوض کنند ! باز هم میگم اینکه درست هست یا غلط یه بحث دیگه هست و اینکه گلشیفته نماد زنان ایرانی‌ با همون فرهنگ خاص و جا افتاده هست یه بحث دیگه که بحث اصلی‌ همین دومی‌ هست
دوشنبه 14 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
pandora - آلمان - کلن . این که میگی باید نماینده فرهنگ ایران باشه خودش یه مشکله! خواهشا برای همدیگه تعیین تکلیف نکنیم که باید روی کدام خط فکری راه بروی تا نماینده فرهنگ مردم ایران باشی! چون فعلا به خاطر قاطی شدن فرهنگ ایران با تخیلات عرب(اسلام) نمیشه گفت فرهنگ ایرانی روی کدوم خطه!
دوشنبه 14 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
reedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن. شما اساسا با اخلاق مخالفی و مدافع کسانی هستی که نمیشناسی یعنی در واقع ادم دگمی هستی که در ایران به عوام معروفند, عوام راباید با دین کنترل. کرد. به مسجد محلتون مراجعه کن.
دوشنبه 14 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
دوستان توجه کنید, هنر ازاحساس ناشی میشه و احساس از فرهنگ ان کشور, . هنرمند این احساس روبه ما منتقل میکنه و ما بدلیل درک مشترک لذت میبریم. شما اگر به کارهای شادمهر در ایران دقت کنید مملو از احساس بود, اما حالا بخصوص بعد از ازدواجش با خارجی تم موزیکش دیگه احساس نداره, شما این مسئله رو در گوگوش, در داریوش و غیره می بینید. هنر از سرزمین جدا نیست. اگر گلشیفته در خارج بزرگ میشد باز هم هنرمند ظریفی میشد یا مثل زنان خارجی کوه یخی بیش نبود? چطور فرهنگی که اینهمه لطافت خلق کرده محکومه! اما میوه ان که اینهمه لذیذ است توتیا چشم شده? من نمیفهمم شما درخت را میبرید! و از میوه درخت دفاع میکنید?.
دوشنبه 14 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن. فرهنگ حاکم بر ایران و ایرانی‌ کاملا مشخص هست ! بله همون فرهنگ قاطی‌ شده با عرب‌ها فرهنگ الان حاکم بر چندین نسل ایرانیها شده.پس ملاک همین هست نه اون فرهنگ دوران کتیبه داریوش و پرستش آتش.من و تو نمیتونیم فرهنگ رو با حرف زدن در اینجا عوض کنیم،ما نماینده همون فرهنگی‌ شیر تو شیری هستیم که باهاش بزرگ شدیم،این تعیین تکلیف نیست این از بدیهیات هست که هر فرد نماینده فرهنگ کشور خودش هست ! ولو اینکه اکثر ایرانیها دارند گند میزنند به همچین فرهنگی‌.ضمنا همون دوران قبل از اسلام هم در ایران پسندیده نبود زن شوهر دار مرد دیگه رو ببوسه.من نظرم رو در مورد گلشیفته و شوهرش و فیلمش با توجه به شناخت خودم از گلشیفته و خانوادش گفتم
دوشنبه 14 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی . من و دین؟ تو کامنت قبلی گفتم: من برای "تخیلات عرب" ارزش قائل نیستم! خواستی یه تیر تو تاریکی بندازی و از بحث فرار کنی ولی نشد! خوشحالم اراجیفی که سرهم کردی آخرش به ضررت تموم شد و معلوم شد اون اخلاقی که دنبالشی تو فاحشه و فیلم پرنو خلاصه میشه! .
دوشنبه 14 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی . دقیقا و اساسا با اون اخلاقی که تو نداری و ازش دم میزنی مخالفم! صبح تا شب چشمت رو پاین تنت قفله معلومه نمیتونی یه صحنه ساده فیلم رو تحمل کنی من مطمئنم تو تخیلاتت گلشیفته رو با لباس هم که باشه لخت میبینی! برات متاسفم
دوشنبه 14 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن. فرهنگ حاکم بر ایران و ایرانی‌ کاملا مشخص هست ! بله همون فرهنگ قاطی‌ شده با عرب‌ها فرهنگ الان حاکم بر چندین نسل ایرانیها شده.پس ملاک همین هست نه اون فرهنگ دوران کتیبه داریوش و پرستش آتش.من و تو نمیتونیم فرهنگ رو با حرف زدن در اینجا عوض کنیم،ما نماینده همون فرهنگی‌ شیر تو شیری هستیم که باهاش بزرگ شدیم،این تعیین تکلیف نیست این از بدیهیات هست که هر فرد نماینده فرهنگ کشور خودش هست ! ولو اینکه اکثر ایرانیها دارند گند میزنند به همچین فرهنگی‌.ضمنا همون دوران قبل از اسلام هم در ایران پسندیده نبود زن شوهر دار مرد دیگه رو ببوسه.من نظرم رو در مورد گلشیفته و شوهرش و فیلمش با توجه به شناخت خودم از گلشیفته و خانوادش گفتم
دوشنبه 14 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن. ممکنه فرد با ایمان ودارای اعتقادی نباشی اما ادم مذهبی هستی, بنده همیشه عقایدم رو ازدانه بیان میکنم با اینکه زیاد اهل سینما نیستم اما از فرهنگ حاکم بر سینمایهای کشورهای مختلف اگاهم, همانطور که عرض کردم فیلم پورن هم میبینم و با گروهای مختلف اجتماع در تماسم, شما نه در موقیعتی و جایگاهی هستی که از من سئوال کنی, شما ابتدا باید یاد بگیری اداب سخن رو.
دوشنبه 14 شهریور 1390

+3
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.