اجرای زیبای جوان عراقی در مسابقه X Factor استرالیا


اجرای زیبای جوان عراقی در مسابقه X Factor استرالیا


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=W86jlvrG54o

لینک دانلود مدیافایر

msforugh - ایران - تهران
اخر شبی اشک ما رو در اورد . باید به زندگی ادامه داد .
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

Pezhman - اتریش - وین
درود بر مادر فداکارش.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

raky gol - عراق - دهوک
ناااااااااااااااااز نفست_ای ول هموطن.. محض اطلاع ! این جوان کورد هستش_ خون اریایی تو رگاش جاریه. درووووووووووووووود_ پس همه هورااااااااااااااااااااااااا
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

همه فن حریف - ایران - ایران
گریه ام گرفت. واقعا آفرین به تو.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

parvaz39 - آلمان - هامبورگ
نمیدونم از بی رحمی بی انتها بگم یا استقامت بی مرز که هر دو در انسان وجود داره.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

hamrah-sabz - امریکا - لوس انجلس
با درود،. بدون قصه پردازی و روضه خونی کسی میتونه بازم این الله که اینا میگن باور کنه و وجودشو به من هم ثابت کنه وقتی به این همه بی عدالتی،ظلم و قحطی تو دنیا نگاه میکنه ؟به یاد دوست عزیز یزدیمون khosh bavarخوش باور اینبار سعی کنیم شاد،انسان و همدل ولی زود باور نباشیم.امریکا لوس انجلس
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

parvaz39 - آلمان - هامبورگ
اما آنچه که حقیقت امروز هست، امانوئل بدون اینکه جنگ رو انتخاب کنه و یا حتی بی احترامی به مسببان این جنایتها که به او و خانوادش انجام دادن کنه به چهار میخ بکشونتشون. میخواستم برم بخوابم اما همه وچی از سرم پرید.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

fearness - هلند - روئرموند
همه کارشناسا را حیرت زده کرد lolllllllll ولی شعری که خوند خیلی شبیه به موزیک ویدئو سیاوش قمیشی بود که میگه تصور کن تصور کردنش سخته خیلی اینها پیشرفت کردن گوشت خوک رو اینها میخورن بعد نمیدونم چرا ما از دنیا عقب هستیم
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

mahmoud_ahmadinejad - استرالیا - سیدنی
این برنامه رو بطور زنده در سالن نگاه کردم و روز سشنبه تیتر اکثر روزنامه ها بود و از این اجرا بعنوان پر احساس ترین و لحظه هایی برای گریستن یاد شد, در لحظه ورود امانوئل سالن به سکوت فرورفت و قبل از اجرا امانوئل در پاسخ به سوال یکی از داوران که سنش را پرسید, گفت مطمئن نیستم و سالن در شک فرورفت, و توضیح دردبار زندگیش رو داد, در هنگام اجرا, سالن و داوران یک پارچه اشک میریختند, و هنگامی که گفت تصور کن هیچ کشوری وجود نداشته باشه, سالن اجرا به شدت تحت تاثیر قرار گرفت, شدت احساسات به حدی بود که سکیوریتی سالن و عوامل اجرا گریه میکردند, بعد از اجرا, پخش باقی مسابقه لحظاتی به خاطر گریه بیش از حد یک داور و خراب شدن میکاپ صورتش متوقف شد. از اجرای وی بعنوان یکی از بهترین اجراها یاد شد ولی فکر نکنم که اول بشه و احتمالا خواننده ترک تبار اول خواهد شد.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

Huria - دانمارک - کپنهاگ
Omg...هییووجج رسپکت هم برای هموطن قوی هنرمند و نازنینم.هم برای این انسان واقعی استرالیایی که زیباتر از این نمی شد انسانیت رو نمایش بده. درس خوبی به همه ی ما دادی فرشته جان ممنونم.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
. Imagine there's no Heaven . تصور کنین که بهشتی وجود نداره. It's easy if you try . آسونه اگه تلاش کنی. No hell below us . جهنمی زیر ما نیست. Above us only sky . بالای ما فقط آسمونه. Imagine all the people . تصور کنین که تمام مردم. Living for today . برای امروز زندگی میکنن. Imagine there's no countries . تصور کنین هیچ کشوری وجود نداره. It isn't hard to do . انجامش سخت نیست. Nothing to kill or die for . چیزی نیست که به خاطرش کشت یا مرد. And no religion too . همچنین هیچ دینی هم وجود نداره. Imagine all the people . تصور کنین که تمام مردم. Living life in peace . در صلح زندگی میکنن. You may say that I'm a dreamer . امکان داره بگین من خیالپردازم. But I'm not the only one . اما من تنها شخص نیستم. I hope someday you'll join us . امیدوارم یه روز به ما بپیوندی. And the world will be as one . و جهان یکی میشود. Imagine no possessions . تصور کن هیچ ملک خصوصی ای وجود نداره. I wonder if you can . میخوام ببینم اگه میتونی. No need for greed or hunger . چیزی نیست که بخاطرش طمع ورزید.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

robinhoodd - استرالیا - ملبورن
woooow خیلی عالی
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
متن ترانه تصور کن 2). No need for greed or hunger . چیزی نیست که بخاطرش طمع ورزید. A brotherhood of man . یه سرزمین برادری که انسان ها توش زندگی میکنن. Imagine all the people . تصور کنین که تمام مردم. Sharing all the world . تمام دنیا رو به اشتراک میذارن. You may say that I'm a dreamer . امکان داره بگین من خیالپردازم. But I'm not the only one . اما من تنها شخص نیستم. I hope someday you'll join us . امیدوارم یه روز به ما بپیوندی. And the world will be as one . و جهان یکی میشود.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
جالب بود. درود بر این زن فداکار و انساندوست که کودکان را سرپرستی کرده. ننگ بر ملای هندی زاده آدمخوار و صدام خونخوار آدمکش.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

pelle - سوئد - استکهلم
واقعا اشک انسان بدون اختیار جاری میشود. درود خداوند بر مادر این دو جوان .
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

shayad chizi digar - انگلستان - ناتس
بخش 1) بسیار آموزنده بود زیرا از این نگاه می توانیم بنگریم که اگر امانوئل اکنون در عراق بود،افکار اسلامی داشت با نامی اسلامی ، و زندگی در راستای مسائل اسلامی اما اکنون نامش امانوئل است و شما از افکار و زندگی اسلامی در او نمی بینید و آهنگیرا که با صدای زیبایش اجرا نمود آهنگی برگرفته از افکار دنیای بدون دین است. و در انتها: بسیاری از انسانها آن می شوند که به آنها می آموزند و افکار ما بر گرفته از محیط ماست .به امید آنکه انسانها به آنچه حقیقت زندگی است دست یابند نه آنچه گفته شده است که حقیقت است و با انسانیت و اخلاق انسانی در کنار یکدیگر زندگی نمایند .......
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

shayad chizi digar - انگلستان - ناتس
بخش 2) ترجمۀ آهنگ (ایمجین)( جان لنون) که امانوئل آن را خواند. تصور کن که آنجا بهشتی نیست ،. آسان است اگر امتحان کنی ،. جهنم در زیر ما نیست ،. و در بالای سرمون تنها آسمان است ،. تصور کن همۀ مردم ،. برای امروز زندگی می کنند ،. تصور کن که آنجا کشوری وجود نداره ،. این (تصور کردن) کار سختی نیست ،. هیچ چیزی برای کشتن و یا مردن وجود نداره ،. و دین هم وجود نداره ،. تصور کن همۀ مردم ،. در صلح و آشتی زندگی می کنند ،. شاید شما بگید که من یک خیال پردازم ،. اما من تنها یک نفر نیستم ،. امیدم است روزی شما به ما بپیوندید ،. و ( آن روز ) دنیا یکی خواهد بود.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

Dara va sara - استرالیا - ملبورن
آهای مسلمونا. آهای انایکه عشق رفتن به خونه خدا را دارید. اهای اونایکه بجای درک انسانیت فقط نگرانه توهین به اعتقادتون هستید.آهای انایکه شعله زرد و اش خیرات میکنیدکه تو اون دنیا بهتون ویلا بدن. اهای انایکه اگه دوتا بچه بدون دست داشتید. فحش و نقرین به همون خدای خودتون میدادین. این خانم یه کافر. رفته یه کشور مسلمون .مابین جنگ دو مسلمون دوتا بچه ناقص رو با خودش اورده اینور دنیا و بزرگشون کرده. حالا اگه فحش به اعتقادات این خانم بدین براش هیچ خیالی نیست.نه خیرات میده نه کعبه میره تازه کافرم هست ولی عملش اوج انسانیت رو به نمایش میزاره. حالا خود قضاوت کنید
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

majidlondon - انگلستان - لندن
اشک من رو هم درآوردی رفیق! موفق باشی.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

Kamelia-77 - انگلستان - لندن
اگه بهشت یا جهنی وجود داشته باشه ,پس جایی برای من مسلمان در بهشت نیست ،من برای این مادر مهربون و عزیزانش بهترینها رو ارزو میکنم
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

msforugh - ایران - تهران
zagros_finland - فنلاند - هلسینکی ... دستت درد نکنه بابت ترجمه . شاد باشی
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

romano - ایران - تهران
دوستان هم خدا وجود داره هم وجود نداره هم دین وجود داره هم نداره فقط تنها چیزی که وجودش برای ما قطعیه انسانه و او هم دنیا رو بر اساس تفکر و حدسیات خودش می‌بینه و ارزیابی می‌کنه بخاطر همینه من همیشه می‌گم اگر دین فاشیزم کرد تو حذفش نکن بهتر باش چون فردا بنام آزادی چادر از سر پیرزنی می‌کنند و اونو تو خیابان به گریه می‌اندازند. اگر اعتقاد دارید همه این فسادها از سر دینه باشه از سیاست جداش کنید ولی نه از استخوان. اگر او افراطیست تو دین اعتدال را بیافرین به آن نام اهور مزدا، الله ماکیاولیزم یا هرچیزی خواستی بگذار اما اعتدال در پیش بگیر. بیخود نیست زمانی که انسان با مفرق چیز می‌ساخته می‌گه جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه .چو ندیدند حقیقت ره افسانه زدند. بکجا چنین شتابان دیدید چه خوب بودن آسانه چنان بوسه‌ای بچش از صورتش می‌ربود که شاید بچه فیزیکی واقعیش هرگز نمیکرد. برادران و خواهران حذف نکنید فحاشی نکنید ، توسری نزنید اگر دینی باشد و نباشد مهم این شمایید که گوهر این تفکرات را می‌سازید پس گوهر را محترم شمارید حتی اگر خودش چیز زیاد ارجمندی نیز نباشد.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

همه فن حریف - ایران - ایران
zagros-finland ممنون بابت زحمتی که کشیدی. robinhoodd مجدد خوش آمدی هموطن. چند وقتی نبودی.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

persianlover - انگلستان - لندن
همه رو داغون کرد. واقعا آفرین به همتش و بالاتر از اون آدم باید پای مادری اینجنین فداکار رو ببوسه. شرم و لعنت به اون سران حکومتی از جمله خامنه ای رذل که جون آدمها پشیزی واسشون ارزش نداره.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

Ehsan_14 - اتریش - وین
واقعا از ته دل گریه کردم امیدوارم موفق باشد و درود بر اون خانواده استرالیاى که این تو برادر را همچون بچهاش بزرگ کرد
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
خانم کلی یک سازمان نیکوکاری برای رسیدگی به کودکانی که مشکلات بدنی دارند، را سرپرستی میکند. اینها این کودکان را از سراسر جهان و کشورهای بدبخت و جنگزده و ...آورده و سرویس پزشکی میدهند. درود بر اینها.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

baran828 - ایران - تهران
به این توجه کنید لطفا که محیط چقدر در شخصیت و زندگی تاثیر داره تا اون حد که همه اون فرد رو تحسین میکنن.اگر این بچه در عراق و یا هر کشور این منطقه بود فنا شده بود اما اونجا این بچه با همون استعداد باقیمانده شد یک چهره ی موفق ودوست داشتنی.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

DADA_ST - هلند - آمستردام
من شب گذشته این ویدیو رو دیدم بغض کردم ، اشک ریختم و به احترامش سر پا ایستادم . امروز باز هم دیدم نتونستم خودمو کنترل کنم باز اشکم سرا زیر شد ، این از آن دست صحنه‌های هست که هر بار هم ببینی‌ ، بغض و اشک داره . اگر من یه مسلمان بودم و با همه اعتقاداتی که مسلمین دارند و قرار بود برم بهشت ، جایم را با این زن نا مسلمان عوض می‌کردم چون که انسانیت را بر تر از دین و مذهب میدونم . کاری که این زن برای این ۲ بچه انجام داده شاید خیلی‌ از مادران مسلمان در حق فرزندان حقیقی‌ خود انجام نمیدهند . زنده باشی‌ نا مادری از مادر مهربون تر .
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

gol andam - سویس - زوریخ
چقدر زیبا و پر احساس درد رو به همه یاد اوری کرد .. افرین ...hamrah-sabz - امریکا - لوس انجلس عزیزدل من هم برایه khosh bavar عزیز تنگ شده...شادوهمراه باشیم
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

Behrooz_uk - انگلستان - بریستول
وای بر ما که همه چیز داریم و زیبایی زندگی را نمیبینیم.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

ali1111 - ایران - تهران
نفسم گرفت...
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

Neda02 - کانادا - اتاوا
این پسر دیشب چه اشکی از من درآورد. چه مادر نازنینی. گاهی تو زندگی بخش‌های قشنگ هم وجود دارن. قفط قتل و تجاوز و شکنجه و اعدام و زندان و گرسنگی نیست.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
انسایت و فداکاری چقدر زیباست
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
سپاس بیکران نثار ملت اریایی کرد واین خانم عزیز که کاری شایسته انجام داده, خجالت بسیار هم برای کشورهای عرب ثروتمندی که هیچ کار شایسته بلد نیستند.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
باید این زن این مادر این فرشته رو طلا گرفت
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

alawie - نروژ -  اسلو
اقایی که میگی اینها کافرن دین ندارن و...یادت نره که همینها بودن که این بلارا سر یک میلیون وبانصد هزار کشته یگناه عراقی اوردند بنج ملیون بیوه وده ملیون طفل یتیم وعلیل وبی سربناه بجای گذاشتند حالا به چی گریه میکنن بسه ریا وتزویر این فیلما و تبلیغات و واسه خودتون در بیارین
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

بهدین - آمریکا - نشویل
raky gol - عراق - دهوک. توی این فضا، چیزی کە مهم نیست ملیت و گروەخون است دوست عزیز.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

felora - ایران - تهران
چه صدایی .. دلم لرزید! این پسرها مادر نداشتن یه فرشته ازشون نگهداری کرده (دیگه هی یادم میفته وهی از بغض گلوم درد میگیره) مرسی uk
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

aria-aria-nl - هلند - روتردام
oh my godاین میتونه درس عبرتی باشه برای ادمهای سالمی که قدر زندگیشونو نمیدوند عالی بود جوان
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
hamrah-sabz - امریکا - لوس انجلس دوست عزیز برای اینکه خداوند بزرگ و مهربان را انکار کنی اول باید وجود خودت را منکر شوی بعد جهان هستی را که مالامال از تعمتها و برکتها و زیبائیهائی که خداوند به انسان ارزانی کرده را انکار کنی.ضمنا بعضیها به همون اندازه که میبینند تفکر و قضاوت میکنند که بسیار قضاوتشان ساده و کودکانه است.اگر گناه انسانها را پای خدا میگذارند نهایت اشتاه و نادانیست.یادمون نره که خداوند بی نیاز از همه چی است.
جمعه 11 شهریور 1390

Dara va sara - استرالیا - ملبورن
یه آق ای امار مرگ و میر کشور عراقو خوب بلد و تو یادش مونده. دونه به دونشونم میشناسه. ولی خجالت میکشه که امار کشتهاو معلولین و بیوههای جنگ ایران و عراقو بده. فکر کنم اون از اون نفرا بود که تو نماز جمعه گلوشو جر میداد و میگفت : جنگ جنگ تا پیروزی..راه قدس از کربلا میگذرد..شایدم با این شعارها کاری چیزی تو سفارت گیرش امده.و حالا جدیدن رنگ عوض کرده و سینه چاک مردم مظلوم عراق شده.البته تا چند سال پیش بمب تو عراق بمب میترکوند و ادم میکشتو مینداخت تقصیر امریکیا. بنازم به این مردم.
جمعه 11 شهریور 1390

echose - انگلیس - منچستر
واقعا هر بیننده رو تحت تاصیر خودش قرار داد. بهمادرش که با قلبی پاک و مهربان و شجاعتی مثال زدنی این دو برادر رو بزرگ کرده تبریک میگم.
جمعه 11 شهریور 1390

ghom.666 - ایران - قم
ADA_ST - هلند - آمستردام. دوست عزیز اگه بهشت و جهنمی وجود داشته باشد .شک نکن که مسلمانان که خود من هم قبلا مسلمان بودم در جهنم خواهند بود چونکه اکثرا دورغگو دزد ووووو هستند البته از فرهنگ اسلام هست.
جمعه 11 شهریور 1390

shapur - ایرلند جنوبی - دابلین
درودبر عمانوئل و مادر فداکارش
جمعه 11 شهریور 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
چند بار این ویدیو رو دیدم و هر بار می بینم بی اختیار اشک می ریزم . و برای این جوان عزیز و بااستعداد آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. مادرش یک فرشته نجات است. هزاران درود بر او و مادر فداکار و سازمان خیریه ای که این دو نوجوان و کودکان بی سرپرست را تحت پوشش قرار می دهند...
شنبه 12 شهریور 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
مادر به این میگن.
شنبه 12 شهریور 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
1)جالبه !!..آمریکا و غربیها صدام رو 30 سال حمایت کردند و ساپورتش کردند ..بعد 30 سال که تاریخ مصرف صدام گذشته بود به قیمت کشتن 1 میلیون عراقی و ناقص کردن چند میلیون صدام رو برداشتند ..تا بیشتر نفت عراق رو غارت کنند ..آنوقت یه خانم استرالیایی زحمت کشیده 2 تا بچه ناقص عراقی رو {که در حقیقت توسط همین غربیها سلامتیشون رو از دست دادن} آورده بزرگ کرده ...البته کار این خانم ارزشمند هست ..ولی تبلیغاتی که رسانه های غربی از این کار میکنند تا به جنایتهای خودشون سرپوش بذارن و تازه ژست انسان دوستی هم می گیرن واقعا شرم آور هست ..همیشه فکر کردم که 25 سال پیش در جنگ کویت اگه آمریکاییها کمی انسانیت به خرج میداند و صدام رو همون موقع برداشته بودند و بجای چند صد میلیارد دلار که بر سر مردم عراق بمب ریختند ..اگه این پول رو صرف سازندگی عراق میکردند ..یا حداقل ثروت این کشور خیلی ثروتمند رو غارت نمیکردند ..حالا عراق مثل گذشته که در طول تاریخ یک کشور آباد و متمدن بود ..حالا هم کشوری آباد بود ..
شنبه 12 شهریور 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
1)البته در مورد ایران هم همین موضوع درست هست اگه غربیها خمینی رو که تا قبل از رفتن به فرانسه کسی در ایران خبری ازش نداشتن ..برای بدبخت کردن مردم ایران 6 ماه در فرانسه حمایت کامل نمیکردند ..و با تبلیغ بی بی سی تو پاچه مردم ایران نمی کردند که هنوز خیلیهاشون به زندگی مدرن عادت نکرده بودند حالا وضع ایران این نبود ...حالا هم جالبه بعد از جنبش سبز خیلی از غربیها تا بحال حمایت مستقیم و واقعی از مردم ایران نکردند..اگه مقایسه کنیم با زمانیکه خمینی 6 ماه در فرانسه بود و دولت فرانسه تمام امکانات تبلیغاتی مثل روزنامه و شبکه های تلویزیونی رو در اختیار خمینی قرار داده بود و طرفداران خمینی بصورت گسترده هر روز با او ارتباط داشتند ..و در آخر هم توسط هواپیمایی فرانسه خمینی وارد تهران شد. آنوقت متوجه میشید که اگه این حکومت آخوند اگه تا بحال دوام آورده بخاطر حمایتهای پشت پرده غربیها از این حکومت هست ..
شنبه 12 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.