دستمزد عادل فردوسی پور


دستمزد عادل فردوسی پور


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=-lvRU_FjHNw

لینک دانلود مدیافایر

odin - بلژیک - انتورپن
عادل جان دوستت داریم.ای خوشم میادوقتی میزنه تودهن این ساندیسخورهای دزد
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

ezatdf - ایران - تهران
چرا آن مسئولین محترم شبکه از سایر انتقادات مثلا اقتصادی و فرهنگی و سیاسی پشتیبانی نمی کنند؟ چون برنامه شما برای خواب کردن و سرکار گذاشتن و تفرقه انداختن بین قومیت ها و جوانان برای حکومت مهم است. چه چیزی برای حکومت شیرین تر از این که هفته قبل تماشاگران رشتی تماشاگران تبریزی را کتک زدند؟
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

samuk66 - لندن - لندن
جرا انقدر کم برنامه نود تنها برنامهورزشی که داهه فوتبال ایران کمک می کنه
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
عادل جون هرچقدرمیگیری نوش جان..لیاقتش روداری عزیزم.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

a.ahooraei - المان - کلن
این بچه درستیه و سعی کنیم خرابش نکنیم. هر چه بگیره در مقابل دزدی ها و پولی که به این ملاها واز ..... خوراشون میدن مبلغی نیست. پول را همون مرتیکه مفت خور میبره که یکعده پفیوز و بیسواد و عقب مونده نون شبشون رو هم بدون واعظه آخوند نمیتونند بخورن. کی این مردم ما میخوان بفهمند که وجود آخوند یک ضایعه بیشتر نیست و وجود آخوند عارضه هست, خدا داند.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

amir58 - ایران - مشهد
عادل ادم خوبییه.حقش بیش ازاین 1500 که ماهانه دریافت میکنه.امیدوارم موفق باشه.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
این جناب فردوسی پور شده سوپاپ اطمینان تلویزیون جمهوری اسلامی .چرا با اینهمه محبوبیت و دموکراسی خواهی ممنوع التصویر نمیشه؟چرا مثل مدیری که سریالش رو سی دی کرد داد بیرون برنامه هاشو سی دی نمیکنه ؟کسی که مورد تایید این صدا و سیما باشه از مردم نیست.یه مشت حرفای عوام پسندانه و بازار گرم کن که تشویق نداره..
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

mehrnush-iran - ایران - شیراز
دوستم از مشهد بهم گفت چند شب پیش مردم در یکی از صحن های حرم امام رضارو واسه یه پاکت ابمیوه یه پاکت شیر ازین کوچیکا و 3 تا خرما شکوندن
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

findingneverland - انگلستان - یورک
به من نوعی چه ربطی داره که چقدر دستمزدش هست.هر چقدر در میاره نوش جونش.تا کی میخواهیم تو زندگی خصوصی مردم سرک بکشیم؟
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

dkdk - دانمارک - اسلیس
تنها مسئله ای که شک برانگیزه و عقل وشعور ادم فهیم به ان مشکوک میشه اینه که..چرا عادل با اینهمه انتقاد و متلک گوئی به نظام حتی ممنوع تصویر هم نمیشه?بخصوص زمانیکه به نماینده مجلس مستقیم گفت سفرهای استانی ریاست جمهوری در استانها یک سری نمایش برگزار میکنند و برای اینکه کاندیدهای مجلس رای بیاورند مثلا تیم نفت تهران را به شهر خود میبرند.زمانیکه عادل اینطوری توهین کرد من گفتم عادل بدبخت شد.کم کم چند سالی میره زندان و برای همیشه ممنوع تصویر میشه.اما در کمل تعجب عادل هفته بعد نیز برنامه اجرا کرد.حال در کشوریکه کوچکترین توهین و انتقاد مساوی ا ست با شکنجه و زندان چطور عادل جون هنوز که هنوزه متلک گوئیهایش به نظام ادامه داره و کسی نمیگه بهش بالای چشمت ابروست.برایمن عجیب که هیچ شگفت انگیزه.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

Pezhman - اتریش - وین
حقوق امام جمعه ها ودزدان حکومتی را هم بگویید.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

odin - بلژیک - انتورپن
dkdk - دانمارک - اسلیس - تا چشم دشمنهاش و حسودهایی که وقتی جرات ندارن از روبرو باهاش روبرو بشن مثل موش کور و موریانه با تخریب کار میکنن در بیاد.برام خیلی جالبه. خود جنابعالی میدونی که رژیم یا بقول طرفدارهای متظاهرش « نظام»!!! اونقدر بی ابرو و منفوره پیش مردم که هر کسی که به رژیم نزدیک باشه مردم ازش متنفر میشن. وقتی میبینین که کسی مثل عادل بین مردم محبوبیت داره برای تخریبش چون هیچی ندارن میان چیکار میکنن؟ میگن این هم از خود رژیمه! ببخشید نظامه!!! عمو جون ما روز اول نیست اینجا میایم. اونهایی رو که چطوری برای «نظام» یقه چاک میکردن رو یادمونه.حالا شما شدی منتقد «نظام» و در عوض دلسوز مردم و افشاگر عادل!!!؟ بابا روتون رو برم.اگه تا الان هم نتونستید صداش رو ببندید از ترس و بزدلیه نظام مقدسه الهیه که ازسایه خودش و اب بازی هم میترسه
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

marsel - ایران - تهران
pezhman اتیریش - وین: کاملاً به جا پرسیدی!
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
odin - بلژیک - انتورپن ادم کم فهم و ناحقگو اولا که خدا ریشه افرادی راکه مزخرف و ناحق میگن را بخشکاند.دوما اگر کامنت مرا درک میکردی که نکردی من نوشته ام از نظر من کمی عجیبه که در نظامی که کوچکترین انتقاد یا حقیقت گوئی که دولت خوشش نیاداز طرف کسی مساوی با بازداشت شکنجه و ممنوع التصویر شدن است عجببه که عادل را کاری نکرده اند.در اخر خدا لعنت کنه اول نظامیکه به مردمش ظلم میکنه.دوما لعنت بکسیکه ناروا توهین میکند.
جمعه 11 شهریور 1390

shapur - ایرلند جنوبی - دابلین
نوش جونت
جمعه 11 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.