کریمی: تیم ملی به من و مجیدی ختم نمی‌شود؛ ما ۲۴ سرباز هستیم


کریمی: تیم ملی به من و مجیدی ختم نمی‌شود؛ ما 24 سرباز هستیم

هافبک تیم ملی گفت: در این مدت همواره صحبت از حضور من و فرهاد مجیدی در تیم ملی است درحالی که تیم ملی فقط به دو نفر ختم نمی‌شود و ما 24 سرباز هستیم.

به گزارش فارس، علی کریمی پیش از تمرین امروز تیم ملی درباره اولین مسابقه ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 اظهار داشت: تاکنون یاد ندارم که ایران مسابقه‌ای با اندونزی برگزار کرده باشد. ما یک بازی این تیم را مقابل فلسطین تماشا کردیم اما کادر فنی شناخت کافی از این حریف دارد و تا روز مسابقه برنامه‌های تمرینی را با توجه به این شناخت برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بازی اول بسیار مهم است و باید گام نخست را محکم برداریم. خوشبختانه شرایط روحی بازیکنان مطلوب است و تمرینات به خوبی برگزار می‌شود. امیدوارم در این دوره با اقتدار بازی کنیم و راهی مرحله پایانی شویم.

کریمی در پاسخ به این سؤال که با حضور وی و فرهاد مجیدی، تیم ملی شخصیت تازه‌ای گرفته خاطرنشان کرد: ‌تبریک می‌گویم که مجیدی دوباره به تیم ملی بازگشته است. وی در 3 فصل اخیر جزء بهترین‌های لیگ ایران بوده است. امیدوارم مجیدی هم به تیم ملی کمک کند تا بتوانیم راحت‌تر به مرحله بعد صعود کنیم. علاوه بر من و مجیدی جوانان خوب دیگری نیز هستند که قادرند کمک حال تیم ملی باشند چون تک تک نفرات حاضر شده به تیم ملی از بهترین‌های تیمشان محسوب می‌شوند. برای صعود به جام جهانی کار راحتی پیش رو نداریم به همین دلیل امیدوارم هواداران با قدرت ما را حمایت کنند تا مانند جام جهانی 2006 به مرحله پایانی مسابقات برسیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با وجود وی و مجیدی میانگین سنی تیم بالا رفته اما شور و هیجان بیشتر به تیم ملی برگشته، گفت: دعوت من و مجیدی تصمیم کادر فنی بوده است. کی‌روش بررسی‌های لازم را انجام داده که چه نفراتی می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و بر همین اساس بازیکنان را دعوت کرده است. سن من و مجیدی بالاست اما خطری برای بازیکنان جوان وجود ندارد چون آنها می‌توانند با تلاش بیشتر در تیم ملی بازی کنند. مهمترین نکته موفقیت تیم ملی است بنابراین بازی کردن یا بازی نکردن من و بازیکن دیگر مهم نیست. مهم شاد کردن دل مردم ایران است و ما نیاز به کمک هواداران داریم همانطور که همواره حامی تیم ملی کشورشان بوده‌اند، امیدوارم در دیدار با اندونزی نیز با قدرت تیم را حمایت کنند.

کریمی در پاسخ به سؤال فارس که گفت آشتی دادن هوادارانی که در دو سال اخیر با تیم ملی قهر بودند کار راحتی نیست، عنوان کرد: در این شرایط فقط نتیجه‌‌‌گیری است که می‌تواند به نوعی هوادارانی را که با تیم ملی قهر بودند را آشتی دهد. صددرصد آنها یار دوازدهم تیم ملی هستند و از فاکتورهای کلیدی تیم ملی محسوب می‌شوند. امیدوارم جمعه ما را از لطف خود محروم نکنند.

"بازی زیبا یا نتیجه برای کاپیتان تیم ملی مهم است،" سؤال دیگری بود که کریمی در پاسخ به آن گفت: خودم بازی زیبا تؤام با نتیجه را دوست دارم اما یک فرهنگ در فوتبال ما جا افتاده که همه دنبال نتیجه هستند. امیدوارم روزی برسد که ما هم بازی زیبا انجام دهیم و هم نتیجه خوب بگیریم.

بازیکن سابق شالکه در واکنش به این اظهارنظر که با آمدن وی و مجیدی استقبال عمومی از تیم ملی بیشتر شده، تاکید کرد: خیلی خوشحالم که چنین اتفاقی افتاده و نظر مردم به دعوت من و مجیدی مثبت است اما برای صعود به جام جهانی باید خیلی تلاش کنیم و در این راه به حمایت بی‌دریغ تماشاگران نیاز داریم. در این مدت همواره صحبت از حضور من و فرهاد مجیدی در تیم ملی است درحالی که تیم ملی فقط به دو نفر ختم نمی‌شود بلکه ما 24 سرباز هستیم و همه مثل همدیگریم. در نهایت نیز باید تیم ملی را به جام جهانی ببریم تا دل مردم شاد شود.

کریمی درباره بازگشت بلاژویچ به ایران گفت: این مربی زمانی که سرمربی تیم ملی بود به من لطف زیادی داشت و از شنیدن بازگشت وی به ایران خوشحال شدم. البته نمی‌دانم با این قانون جدیدی که برای مربیان گذاشتند وی قادر است در ایران مربیگری کند یا نه اما برایش آرزوی موفقیت دارم. بلاژویچ زمانی که سرمربی تیم ملی بود به آنچه که هدفش بود نرسید اما امیدوارم در باشگاه مس به خواسته‌اش برسد.

یکی از خبرنگاران از هافبک پرسپولیس سؤال کرد که آیا کی‌روش از عملکرد ملی‌پوشان رضایت دارد یا نه، گفت: من نباید پاسخگوی این سؤال باشم. شاید در کنفرانس قبلی سرمربی تیم ملی به این سؤال جواب داده باشد اما می‌دانم که کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و نیاز به زمان دارد. بازیکنان و کادر فنی تیم ملی با گذشت زمان می‌توانند خودشان را وقف دهند و به هماهنگی برسند.

golabdon - ایران - ایران
با تمام احترامی که برای این دو عزیز دارم شایسته میدانم راه را برای جوانان اینده دار باز کنند.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
بذارید واستون از افتخارات اس تق لالی ها بگم:. دسته سوم. مقام سیزدهم. ترانسفر کلی بازیکن به امارات. ارسال نکردن لیست اسامی به ای اف سی. خریدن داور، بازیکن و تقلب در فینال جام حذفی. با فتوشاپ گل مسلم محمد نوری رو آفساید نشون دادن. افتخارشون به ناصر حجازیه خدا بیامرزه! اما یادشون رفته که چقدر رو همین سکوها هوش میکردن و قلعه نویی قلعه نویی میکردن. سه ساله جام ندیدن!!!. شش تایی شدن. چهارتایی شدن. سه تایی شدن. سوراخ شدن توسط ارپیجی کریم باقری... تک ستاره شون . فرناز مجیدی. و ..........شادباشید:d.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

Hamid1970 - ایران - ابادان
حالا چند ماه خدمتی؟
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

dannni - استکهلم - استکهلم
این مجیدی بزنم به تخته روز بروز خوشکلتر و جونتر میشه براتون گذشته لنگیها شنیدم شبها دره کابوس روز 25 شهریور میبینید
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
یکی یه دونه ای,علی جون/کابوس استقی علی جون,,دوست داریم جادوگر فوتبال, محسور کننده چشمها,بهترین,بهترینها,سوراخ کننده ابیها
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
بذارید واستون از افتخارات لنگیا بگم:عقده قهرمانی و حتی فینال آسیا:)مقام سیزدهمی لیگ در سال چهارم:)تحقیر شدن توسط همه ی تیمهای لیگ(شاهین.ابومسلم.فجر.استقلال اهواز.مس سرچشمه.سپاهان.ملوان.شهرداری.صبا.پاس.پیکان).زیر استقلال بودن در آمار فیفا و ای اف سی:)و بردهای دربی:)و لیگ برتر:)رفت و برگشتی شدن مقابل استقلال در همین سال پیش نه نیم قرن پیش:)آبرو بردن در اسیا :)خرید بازیکن های خوب لیگ و گند زدن به آنها:)پرورش دادن تنها شیث و حقیقی لایی خور و مامانیو ..:)و کابوس ژنرال و فرهاد و فتح الله زاده:)
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

dannni - سوئد - استکهلم
ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول / رفیق انگار باخت لنگیها با محمدی بنگلادش هم فراموش کردی
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول: اشکی جون،..همونه که شیر دختر کاترینا عزیز،،گفت.معلوم شد حسابی‌ از شعر‌های طنزه شیر دختر پرسپولیس katrina,,, حسابی‌ به جلز وولز افتادین،،این شعر‌ها و ترانه‌‌های استقی سوز فقط از هواداران پر شور ارتش سرخ بر میاد،،..
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
اس تق لالی که6تا خورده !!!!!!سابقه درخشانش سقوط به دسته دو کشور !!!!!قرار گرفتن در رده 13 فانوس به دست واسه بقا در لیگ ...آخی کیسه بدست های طفلی ..ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول-چه بی نمکککک ..جلسات لیزردرمانی روکنسل کن چون بعدازباخت ازسرورت عمق فاجعه بالیزرهم جواب نمیده..هاهااا برو قطب جنوب زندگی کن..
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

vahid2591 - ایران - کرج
بزرگترین افتخارفرهادمجیدی بازی کردن درکنارعلی کریمیه(قابل توجه 6تاییای بدبخت)
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

dannni - استکهلم - استکهلم
نوشته ای یک لنگی بعد از دربی 25 شهریور//غلط کردیم پرسپولیسی شدیم /. چندین هزار نفر از قرمزپوشان ، پماد سوختگی تهیه و استعمال نمودند!. اکثر آنها در حالی که به دلیل پرسپولیسی شدن و انتخاب این تیم ، به خود بد و بیراه می گفتند با اشک و گریه و حسرت ورزشگاه را ترک کردند. عده ای از لنگی های وحشی که جنبه باخت را نداشتند بعد از پایان مسابقه به سمت هواداران استقلال حمله کردند که البته کتک مفصلی هم از آبی ها خوردند!. هم چنین تعدادی از آنها صندلی های اتوبوس را گاز زدند و عده کمی هم به صندلی خواری در استادیوم پرداختند!. عده ای از لنگی ها در حالی که پرچم های قرمز خود را در زیر شلوار پنهان کرده بودند برای رد گم کردن و اینکه شناسایی و مسخره نشوند به جمع هواداران استقلال اضافه شدند و جشن و پایکوبی به راه انداختند!!!. آن دسته از هواداران پرسپولس که هنوز عقل در سر داشتند توبه و استغفار کردند و بعد پشت دست خود را داغ نمودند که دیگر از این تیم حمایت نکنند.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
. nader46 - نادرجون مرسی عزیزم ..بعضی وقتهادلم نمیاداذیتشون زیاد کنم . اشکان نیمکت نشین شون هست هرزمان کم میارن اشکان رومیفرستندزمین ..طفلی ایشون هم با2تادریبل اوت میشه هه هه یک بوقچی هم دارند که خطری نداره . :d
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
لنگیا باز یه برد دادین شاخ بازی در میارین:))اون پایینا فشار خیلی زیاده چه شرایی در میاد:)دربی هم میبینیم..دالی جونتون که رفتو برگشتی شد استیلی دیگه چی بشه:). قسم به تیم استقلال....قسم به سیمای فوتبال. قسم به این تیم آبی....قسم به ناصر حجازی. که راهه ماااااااااااااااااااااا که باشداااااااااااااااااااااا. که راهه توووووووووووو استقلال. همه به پیش به یک صدا استقلاله قهرمان قهرمان قهرمان.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

dannni - استکهلم - استکهلم
ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول /عزیزم شاخ کوجا مگر نمیدونی دم دراوردن و شاید بعدها گوش دراز هم بشوند سوئد
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
ببین چقدر عبدالله 4 تا خرید فتح الله شدن!. ما اصلا خرید نیاز نداریم .. همه میدونن پرسپولیس خریدی نیاز نداره .. خرید رو کسایی باید بکنن که سند وصل میکنند از ترس داش علی!! .. رحمتی رو بوق ترین بازیکنای پرسپولیس از نقطه کرنر بهشون گل زدن .. این بود بهترین خریدتون؟؟؟ راستی امروز صبح بهترین گلر ایران از 3 تا دروازه بان تو برنامه ی صبح آمد اینا شدن : 1- میرزاپور 2- طالب لو 3- رحمتی .. دیگه بحثی نکنیکم راجع به فرناز مجیدی .. یه بازیکن هم نتونستن بفرستن به اروپا این همه زر ور خوبه والا .. نمیدونم به کدوم قهرمانیشون مینازن؟ .. به قهرمانی هایی که با پول دادن به عیسی اندوی ها به دست آوردن .. ما که 6 امتیاز کم شد قهرمان شدیم .. اینقدر دادار دودور نکردیم!! . قهرمانی تو جام در جام آسیا واستون شد عقده و مردید از خفگی. مربی هاتون : پرویز کچل .. کل یوم .. پور بیسواد .. در کل از الان واسه بازی اواخر شهریور پوشک هاتون رو تهیه کنید !!! داش علی میخواد آبی ها رو با زیر شلواری زرد از زمین بدرقه کنه در آخر بازی! تماشا چی ها هم میتونن عزاداری رو آغاز کنند!
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
sia_sefid - ایران - تهران:دوست نازنین،، این لشکر همیشه داغون و پریشان،،شافتک تر از این حرفها هستن،،از قدیم رسم بوده یک پرسپولیسی در برابر چندین استقی کری خونی کنه،،هر چند تا کاربرشون هم یک آیدی دارن،،بعضی‌ وقت‌ها هم کامنت هاشونو دو سه بار سند می‌کنن،،البته قصد پرسپولیسی‌ها فقط شوخی‌ و سرگرمی هستش،،میخواهیم چند دقیقه‌ای با هموطن‌های عزیز اختلاط و تفریح کنیم،،هر چند تو استقی‌ها هم چن تایی‌ هستن که زود از کوره در می‌رن،،اما در کلّ همه کاردرست هستن،،فقط بعضی‌ وقت‌ها ک کم میارن،،*می‌زنن به صحرای کربلا*،،درود بر ارتش سرخ و هواداران پر شورش.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

dannni - استکهلم - استکهلم
به لنگیه یه توپه فوتبال نشون میدن میگن این چیه میگه اونقدرها هم که دیگه خر نیستیم معلومه دیگه این زمین شطرنجه/ زن لنگیه رو سونوگرافی میکنن، میگن: دختره. میگه: آخی.. بپرس اسمش چیه؟. نگاه منطقی لنگی به زندگی : تا حالا فکر کردی اگه توماس ادیسون نبود..مجبور بودیم تو تاریکی تلویزیون نگاه کنیم !. به لنگیه مگن پیامبر کی به رسالت رسید ؟ مگه نمی دونم من سید خندان پیاده شدم ! . لنگیه داشت خاطره تعریف میکرد ، میگه :‌ ما سال چهل و نه با دو نفر دعوامون شد ، البته اون موقع دو نفر خیلی بود // تلویزیون داشت گل خداداد رو نشون میداد ، لنگیه تماشا میکرد . دو سه با ر که صحنه آهسته می زارن ، لنگیه شاکی میشه میگه حالا اونقدر نشون بدین تا این دروازه بانه بگیرش/لنگیه سوار آسانسور میشه میبینه نوشته ظرفیت 5 نفر میگه :‌ ای بابا حالا 4 نفر دیگه رو از کجا بیارم
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
. بوقچی اس تق جک تعریف میکنه هه هه
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
dannni - استکهلم - استکهلم...بذار یکم تا دربی خوش باشن..تا یک هفته پیش که هیچکدومشون پیداشون نبود باز یه برد دادن ریختن بیرون شادن واسه خودشون:).بعد دربی هم باز پیداشون نیس:))لُـــنگ اسم باشگاشون. لُنگ پوشان لقب بازیکناشون لُنگی ها هم هواداراشون:).
جمعه 11 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
یا ادم شعر نگه یا اگه میگه واقعا شعر بگه نه شر ! با قافیه و پر معنی مثل این دو بیتی :. "نامت همیشه, بر همه, جز لنگِ پاره نیست / تعویضِ اسم, پارگیت را که چاره نیست. گیرم به لطف "دست خدا" هم رسی به جام/ننگت, به روی لنگِ تنت یک ستاره نیست
جمعه 11 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول. ایول که خوب میلرزونی این رفت و برگشتیا رو.با هر لرزه سوراخشون گنده تر می‌شه:)) جز ۶تا که مال عهد جنتی هست چی‌ دارن بگن این زرتپلیسیا.بابا زیاد گند‌های تیمشون رو به روشون نیار،د‌پ میزنند،راستی‌ این دفعه از ایران واسه ماشینم یه لنگ خریدم،اینو به جون مادرم جدی میگما،لنگ چینی‌ بود.سوراخ نبود ! اما از همه شنیدم لنگ ایرانی‌ که میخرن بدون استثنا سوراخ داره روش.یعنی‌ لنگ تولید ایران محاله بدون سوراخ باشه
جمعه 11 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
طرف دلش خوشه شعر گفته:از تو سایت‌های دیگه کرسی شعر‌ها را کپی پیست می‌کنه،،می‌خوای لینکشو واست بذارم،تا جوابش را هم ببینی‌،،،،در ضمن این اسمش شعر نیست،،که از اول جوک‌ها ،رشتی،شمالی،قزوینی،ترک،شیرازی یا تهرانی‌ و.....را برداشته،،و بجاش لنگی یا پرسپولیسی نوشته،و حسابی‌ واسه خودتون کفّ شوت بزنید،از خودتون مایه بذرید،،کپی‌ کردن و تقلب،تو ذات استقی هاست.
جمعه 11 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
یکی‌(آره خودت ! ) یه تیکه گوشت بندازه جلو این گربه اینقد میو نکنه،سرمون رفت :)) اگه جوک‌های دنی رو میگی‌ که خودش جواب میده اما در مورد شعری که من نوشتم یادم نمیاد گفته باشم من این شعر رو گفتم،ضمنا خود سرخ.. هم گفت شعرش رو خودش نمئ‌‌گه و کپی‌ می‌کنه ! ما هیچیکدوم شاعر نیستیم ولی‌ همه شعرای تاریخ که لنگیا میگن یه طرف این ۲ بیت یه طرف ! همیشه مینویسم از این به بعد :)) حالا شعر آتیشت زده آب رو بریز اونجا که سوخته تا میو میو عوض بشه
جمعه 11 شهریور 1390

dannni - استکهلم - استکهلم
nader46 - انگلیس - لندن/ما که تایادمون هست ساده لو ترین ادمهای تو ایران لنگیها هستن واسه همین هرکه رو میخواهیم اوسکول کنیم میائیم سوراغ لنگها ما کجا لنگها کجا ما سر قله شما حالا حالا سر تعظیم برامون بذرید
جمعه 11 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
این پاندا باز اومد شروع کرد به حرف زدن!! .. واقعا خنده داره .. یه بدبختی تو این سایت شرط بسته بود .. که ایران بالای 2تا نمیزنه !! واقعا این هوادار را رو اگه عبدالله از لپ لپ در میاورد اینقدر عبدالله نمیشد!! .. بازی رو دیدید؟؟!! .. داش علی واسه روحیه دادن به اون دختره (فرناز) که بعد 33 سالگی اومده تیم ملی!! همه رو دریپ میکرد جلو دروازه پاس میداد به فرناز .. فرناز هم از کف حرکت بیرون نمیومد و مثل این بازکنای دسته 3 با ته میخورد زمین!! .. پاندا میدونی کی شرط بسته بود ؟؟؟ بگو تا بهش بخندیم یه ذره .. پیش بینی هاتون همه مثل هم هستش . وگرنه طرف دار فتح الله و تیم فس و فس نمیشدید که .. nader46 - انگلیس - لندن .. بگذریم رفیق .. از این بچه ها زیادن .. منم بچه بودم طرفدار استقلال بودم .. یه کم بزرگ شدم فس و فسم خوابید .. بزرگ شدیم عاقل شدیم . تیمم تغییر کرد .. یه سری تا پیری فس و فسشون ادامه داره .. میان استادیوم هی میگن فس فس !! . البته این پاندا و رفیقاش تازه متولد شدن و در کل . مال این حرفا نیستن به قول شما
جمعه 11 شهریور 1390

shahram khosh maram - ایران - تهران
لنگیهای عزیز. امروز داشتم به جدول تیمها نگاه میکردم. دلم براتون خیلی سوخت.
جمعه 11 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
واقعامتاسفم این استق لالی هاهنوزفرق کری روتوهین نمیدون.dannniازسوئد خیلی متاسفم .ساده لوح.اوسکول که هنوزهم معنیش روبدرستی نمیدونم .وگربه خطاب کردن.سرخ نقطه چین /منظورشخص من/بااین تاپیک بای میکنم جای من اینجانیست.دوستان پرسپولیسی دوستتون دارم.خدانگهدار.
شنبه 12 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
متأسفانه یه بار دیگه مجبورم کردی جواب بهت بدم!درست رو خوب بلد شدی،همه سعی‌ من این بود بفهمی توهین با کل‌کل فرق داره!در مورد سرخ .. دیدم لقب‌هات که با سرخ شروع می‌شه زیاده،واسه همین ... میزارم این کجاش توهین هست!نادر جونی بلده همش رو،سرخ بانو،سرخگل،سرخ دختر .. البته به الهام هم از اینا میگه پس منظور فقط شخص تو نیست!چیزی که دنی میگه از چیزی که لنگی‌های اینجا میگم خیلی‌ کمتره،تو همیشه کور بودی و توهین اونا رو ندیدی،الان هم نمی‌بینی و میای میگی‌ بای که ۴تا لنگی بیان بگن وای نرو وای نرو.بهتره حرف زدن هم کیشان خودت رو هم ببینی‌!گربه رو خیلی بهش تخفیف دارم که میگم گربه،اونجا که اون به من هرچی‌ خواست گفت باز هم کور بودی! من که یک سال بود آدم حسابش نمیکردم.اصولاً فقط حرفای استقلالی‌ها رو میبینی‌ !توهین‌های خودت هم کم نبود از توهین به بچه‌ها گرفته تا مربیها و بازیکنان استقلال که اخریش فرناز گفتن بود! جانماز آب نکش که ۴تا لنگی که خودشون استاد توهین هستند بیان بگند استقلالیا بی‌ ادبند!آره اینجا جای تو نیست،به شدت موافقم.با هر کس مثل خودش صحبت میشه،این قانون همه‌جا هست
شنبه 12 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
ضمنا اینم واسه چندمین بار میگم،من با کسی‌ که هیچی‌ از فوتبال حالیش نیس کل‌کل ندارم،توهین می‌کنه،توهین میشنوه ! مثل همین ۲ تا که اینجا کامنت دادند و جواب گرفتند،با این ۲تا هیچ حرف فوتبالی نمی‌شه زد به جز اینکه با زبون خودشون کاری کنی‌ بشینند سر جاشون.اگه کسی‌ پیدا شه کل‌کل کنه جواب به همون شکل میگیره ...چون به جز این زبون جور دیگه حرف رو نمی‌فهمند،از روز اول من هیچکدوم اینا رو حساب نکردم و کاری به ارجیفشون نداشتم تا اونجا که حرفای فوتبالی من سوزوندشون و شروع کردند به توهین کردن،حالا هم به این کار اصرار دارند،من هم با کمال میل در خدمتشون هستم
شنبه 12 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
اینم چندتا لینک بهتره با دقت دوباره بخوبی ببینی‌ این چندتا لنگی بدتر به استقلالی‌ها توهین کردند یا استقلالی‌ها به اینها ! اینقدر بدم از جا نماز آب کشیدن و به موش مردگی زدن. https://www.iranianuk.com/article.php?id=66991. https://www.iranianuk.com/article.php?id=66947. https://www.iranianuk.com/article.php?id=67078.
شنبه 12 شهریور 1390

dannni - استکهلم - استکهلم
اگر کسی تو این قسمت یک نقطه چینی از من دید جایزه داره انقدر شهامت اش دارم اسم طرف مستقیم بگم ما که یادمون نمیاد به کسی فحاشی کرده باشیم . اگر هم گفتیم لنگیها ساده لوح و اوسکول به هتون یکبار پیشنهاد میکنم بروید استادیوم تا ببینیت چقدر ساده لوح هستن . تا دقیقه 50 استیلی رو تشفیق میکنند بعدش خواهر مادر براش نمیذارند
شنبه 12 شهریور 1390

mohsen_raja - ایران - تهران
می‌بینم که بر و بچه‌های استقلال این روزها جمعشون جمع شده و هر تاپیکی سر می‌زنی می‌بینی هر کدوم یه کیسه برداشتن و دارن چرک همدیگه رو در می‌ارن! خوب اشکال نداره، منم تصمیم دارم از این موقعیت استفاده کنم و تا بیست و پنجم شهریور چند تا درس باهاشون کار کنم، بشرطی که قول بدن بچه‌های خوبی باشن و سفیداب تو چشم همدیگه نکنن و سنگ‌پا هم تو سرو کله هم نزنن! خوب می‌ریم سراغ درس اول:
شنبه 12 شهریور 1390

mohsen_raja - ایران - تهران
درس اول رو شروع می‌کنیم؛ لطفا یک کاغذ و مداد از داخل کیسه‌هاتون در بیارید و بعد هر چی من می‌گم اول با صدای بلند تکرار کنید و بعد اون رو بنویسید: من کیسه دارم! من در کیسه شش گل دارم! کیسه ما همیشه سوراخ است! حاجی پول داد! خیلی هم پول داد! ما چند جوال‌دوز خریدیم تا کیسه رو بدوزیم! حاجی گفت نترسید ولی ما و عمو پرویز خیلی نگران هستیم(پایان درس اول)
شنبه 12 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
لنگی رفت و برگشتی که بعد از 25 ام بره تو سوراخ موش و مثل الان بلبلی نکنه از سوراخ هم کمتره:)
شنبه 12 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.