دردسرهای ازدواج مرد نظافتچی با زن میلیونر


دردسرهای ازدواج مرد نظافتچی با زن میلیونر

وطن امروز : مرد نظافتچی وقتی با زن میلیونر سر سفره عقد نشست باور نداشت در چه دردسرهای بزرگ گرفتار خواهد شد.
چندی پیش به پلیس، ماجرای عجیب دعوای 2 زن در یکی از خیابان‌های شمال تهران مخابره شد که در آن یک زن باکلاس و هووی فقیرش به جان هم افتاده بودند.
پلیس در صحنه درگیری هر دو زن را دستگیر کرد و آنها برای بررسی قضایی به پرونده‌هایشان پیش روی بازپرس نیک‌صفت از شعبه 5 دادسرای شمیرانات قرار گرفتند.
زن جوانی که لباس‌هایش نشان می‌داد نسبت به هوویش در شرایط مالی مناسبی نیست با ناراحتی به بازپرس پرونده گفت :

شوهرم برای انجام کارهای نظافت به خانه‌های مردم می‌رفت و خرج زندگی‌مان از این راه تامین می‌شد. شوهرم وقتی گفت یک زن میلیونر به او پیشنهاد ازدواج داده است از من خواست موافقت کنم. او می‌گفت برای مدت کوتاهی زن میلیونر را به عقد موقت خود درآورده و پس از آن با گرفتن پول از او جدا می‌شود. من هم ناچار شدم به خاطر شرایط بد زندگی‌مان بپذیرم. شوهرم می‌گفت زن میلیونر پیشنهاد داده یکی از خانه‌هایش را به نام همسرم بزند.

این زن ادامه داد: ابتدا پذیرفتم و خوشحال شدم چون تصور می‌کردم شرایط زندگی‌مان تغییر می‌کند اما وقتی پی بردم همسرم او را به عقد دائم خود درآورده و با هم زندگی می‌کنند نتوانستم وجود زن دیگری را تحمل کنم.

وی افزود: شوهرم را از دست داده‌ام. دیگر وجودم برایش مهم نیست. کمتر به خانه می‌آید و به هیچ‌کدام از وعده‌هایش عمل نکرده است. من هم به خانه مجلل هوویم رفتم و از او خواستم که دست از سر شوهرم بردارد. با هم درگیر شدیم و کتک‌کاری کردیم.

مرد جوان نیز به بازپرس گفت: چندی پیش برای کار به خانه اعیانی زنی رفتم؛ این زن تنها زندگی می‌کرد و ثروت زیادی داشت. پس از چند روز او از من خواستگاری کرد و گفت چند خانه دارد و درآمدش خوب است و اگر با او ازدواج کنم یکی از خانه‌هایش را به نام من می‌زند.

مرد در ادامه گفت: با آنکه این زن 10 سال از من بزرگ‌تر بود اما پیشنهاد وسوسه‌کننده‌اش موجب شد موضوع را با همسرم درمیان بگذارم و از وی خواستم درباره این پیشنهاد تصمیم بگیرد. برای ما که زندگی‌مان به سختی می‌گذشت فرصت خوبی بود تا از این وضع نجات پیدا کنیم. همسرم نیز پیشنهاد را قبول کرد و گفت باید خانه‌اش را به نام ما بزند اما زن میلیونر از من خواست او را عقد دائم کنم تا خانه‌اش را به نام من بزند. من هم به همسرم چیزی نگفتم اما وقتی این موضوع را متوجه شد با من تماس گرفت و شروع به ناسزاگویی کرد. سعی داشتم آرامش کنم اما بی‌فایده بود. همسرم با عصبانیت به خانه همسر دومم رفت و با هم درگیر شدند. من نیز در بین این دوراهی گرفتار شده‌ام. همسر اولم را دوست دارم و فقط به خاطر پول و خوشبختی او تن به ازدواج دوم دادم اما هرگز تصور نمی‌کردم چنین اتفاقی بیفتد.بنا به گزارش خبرنگار جنایی «وطن‌امروز»، پس از اظهارات این مرد، 2 زن از یکدیگر به اتهام فحاشی و ضرب و شتم شکایت کردند و پرونده در حال رسیدگی است.

AFGPersian - سوئد - مالموپ
ازدواج برای پول.. همه ناچارند، اما کاش این مرد از بازوی خودش نان میخورد. کاش مردانگی شو به زنش (زن اولش) نشون میداد
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

Dara va sara - استرالیا - ملبورن
بابا نظافتچیه یا خیلی خوششانس یا خیلی خوش تیپ. یا هم خیلی دمش گرم.
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

Neda02 - کانادا - اتاوا
خاک بر سر این مرد ابله، خاک بر سر اون زن دوم بی‌شخصیت و خاک بر سر جمهوری اسلامی با این وضعی که برای مردم به وجود آورده. شاخص فلاکت تو ایران با سرعت سرسام‌آوری در حال اوج‌گیریه، اون‌وقت رژیم به بشاراسد، گروه‌های تروریست‌ عرب و بقیه لاشخورها تو ونزوئلا و سراسر دنیا این‌قدر کمک مالی می‌کنن. این هم نتیجه برقراری اسلام ناب محمدی. اه
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
عجب ها !!!خوب این خانمه که ثروتمند بوده دیگه نیازی به ازدواج نداشته .. تازه چطور قبول کردی اونم با یه مردی ازدواج کنه که متاهله !! یه ذره عجیب والله ..شایدم زنه عاشقش شده و .... در آخر مردها رو هر کاری کنی هوس بازن و خیانت کار ...اگه واقعا عاشق زن و زندگیش بود نباید تن به چنین ازدواجی میداد ...تو این دوره زمونه عشق واقعی پیدا نمیشه ...مهم اینکه دست آدم به دهنش برسه کافیه ..من موندم این پول که مثل چرک دست میمونه چطوری طرف رو فریب میده !!!هر چند عقل داشتنم چیزه خوبیه ..
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
خانم عزیز با شوهرت معامله کردی که شیرینی مالِ دیگران را بچشی ولی ندانستی این عسل شوکران است که میطلبی !! به واقع برخی از انسانها از عقل و خِرد "حقیر" هستند که زندگی را بر خود دشوار و زهرمار میکنند .
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
این هم دردسر بدبختی و فلاکت است. یکی به عشقش میرسد و دیگری نان اور و شریک زندگیش را که دل بدو بسته و با او در شرایط سخت ادامه حیاط میدهد نمی خواهد از دست بدهد.
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

love-iran - ایران - مشهد
ههههههههههه چه باحال کسی از این خانم ها پولدار سراغ نداره ترجیحا زیر 90 سال
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی
دیکتاتوری و قیمت بنزین و سخنان احمدی نژاد و بیکاری و تورم همه مشکلات جزیی در ایران هستند. یکی باید برای قحطی شوهر که در ایران آمده چاره پیدا کند.
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

erfan_p0wer - ایران - تهران
love-iran - ایران - مشهد . اگه بود من میخام. اگه یکم بالای 90 بودم مشکلی نیست.مهم تفاهمه که داریم! :d
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
feminism - انگلستان - لندن دقیقا دوست عزیز گاهی عقلها حقیره ..کامنت جالبی رو دادی ..
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

vahid2591 - ایران - کرج
حداقل آدرس یاشماره موبایل این خانم میلیونروهم مینوشتین به خداثواب داشت.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

mashady - انگلیس - منچستر
مرد خودفروش یا مردفاحشه(ببخشید) به مردی میگن که به خاطر پول خودشو در اختیار یه پیرزن قرار میده . تو ایران فاحشه گی مرد اشکالی نداره !!
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
*Fanoos * مرسی عزیزم . به نظر من در این ماجرا هر سه نفر به نوعی از حماقت و یا اعتمادِ یکدیگر سوء استفاده کردند ولی تنها فردی که بعلاوۀ ضربۀ روحی, زندگیش را هم از دست داد همسر اول مردک "خودفروش" است . موفق باشی نازنین .
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

a.ahooraei - المان - کلن
بازهم دم مرد گرم که میگه زن اولم رو دوست دارم و بخاطر زندگی بهتر برای او اینکار رو کردم. اگه عکس این بود ، عکس اینم عمل میشد مطکئناًً.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

baran828 - ایران - تهران
خوب حالا که دومیم قصه رو فهمید هر دو طلاق میگیرن .خلاص!
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

zoroye iran - اتریش - وین
دم نظافتچیه گرم حتما خوش قیافه بوده شانس بش رو کرده در اسلام تا 4 زن حلاله هم حال میکنه هم از بدبختی نجات پیدا کرد ولی به زن اولش هم برسه اسلام فقط در همین مورد خوبه هاهاهاها
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

farzad145 - ایران - شیراز
ای ول به شانس
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
feminism - انگلستان - لندن دقیقا حق با شماست ...به نظر منم اگه مرده واقعا عاشق زندگی و همسرش بود هیچ فقط حاضر نمیشد زندگیشو به خاطر چندر غاز از دست بده .بعضی از انسانها طمع کارن و ...
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
دمش گرم که ازاول بهزنش گفت واو هم موافقت کرد. پس تااینجا رو راست بود. زنش میتونست موافقت نکنه. میگید برای پول????????????!!!!!!!!!!!!!!! پس هردو مقصرند. زن دوم???????????? کاری غیر اخلاقی انجام داده ولی شرعا????? مرگ بر دین. زنده باد عشق واقعی و انسانیت.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

erfan_p0wer - ایران - تهران
مردم خیلی بدبختن. بدبخت تر از اونی که بشه برا همه یه نسخه پیچید. در ضمن عشقو نمیشه تبدیل به نون کرد و گذاشت سر سفره. کدوم عشق بابا دلتون خوشه ها.
شنبه 12 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.