کاریکاتور جدید خانواده درگیر - مصیبت‌نامه دریاچه ارومیه


کاریکاتور جدید خانواده درگیر - مصیبت‌نامه دریاچه ارومیه

خانواده درگیر ۲۰۹ - مصیبت‌نامه دریاچه ارومیه

majid63 - فرانسه - پاریس
زدی تو هدف .افرین این اخوندها اگر امام حسین و حضرت عباس اینجا بودند کاری بسر اینها می اوردند عراق که خوبه می رفتند توی اروپا پناهنده می شدند .
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

AFGPersian - سوئد - مالمو
کاش به اعتاقادات دیگران هم احترام میزاشتید همونطور که توقع احترام از دیگران دارید
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

hasa_bayo - ایران - تهران
از اخوند خوشم نمیاد ولی لطفا با اعتقادات بازی نکنید.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

آلن پویا - ایران - تهران
تز مسئولین یان سایت خواهش می کنم با اعتقادات دینی و مذهبی مسلمانان کاری نداشته باشید و این کاریکاتور و صفحه را هرچه سرعتر محو و خارج نمائید.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

alexxx - اتریش - وین
AFGpersian-سوئد برو بابا دلت خوشه تو هم انگار. هرچه داریم میکشیم از همین اعتقادات باطل و شش من یه غاز داریم میکشیم. مثلا" به اعتقادونتون بر خورده ? تو افغانی نه ? ببین این اعتقاداداداتون مملکتتون رو به کجا رسوند. حالا اونوقت نشستی تو سوئد و سوسه میای ? جمع کنید بابا این خرافات خر افت را.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

saeid.j - انگلستان - کاونتری
همین اعتقادات بی خود شماست که چندتا کشور رو بدبخت کرده باید با اعتقاداتون اونقدر بازی کرد که جونتون دراد. آخوند زاده کم نداریم مثل اینکه
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

potatis - سوئد - مالمو
دوستان معتقد ،احتمالا آدرس سایت را اشتباه تایپ کردید، اینجا سایت تبیان نیست که این خزعبلات قابل احترام باشه، تو این سایت آزادی بیان هست و هیچ خط قرمزی وجود نداره پس اگر به این سایت اومدین قبلش بدونید که اینجا همه تنها به آزادی بیان اعتقاد دارند.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

karkas - ایران - اصفهان
هیتلرا نشوندن سر جاش چون اعتقاد مزخرف بود. بن لادن را هم همین طور. این الله هم که تو سوره مائدهایه 33 دست و پا قطع میکنه باید نشوندش سر جاش. هر کسی که اعتقاد این مودلی داشته باشه باید نشوندش سر جاش
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

last minute - آمریکا - ل.ای
مگه اعتقادات شما به اعتقادات دیگران احترام گذشت که حالا زورت میاد. میگن تعصب چشمارو کور می‌کنه همینه .چشماتو باز کن به حال معنی‌ این کاریکاتور گریه کن.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

pelle - سوئد - استکهلم
من نمیدانم چرا شما که سنگ اینجور اعتقادها(خرافات) را به سینه میزنید و جوش می آوردید چرا به اعتقاد و باورهای دیگر ادیان احترام نمیگذارید و آنها را نمیتوانید قبول کنید و نمی پذیرید که هر کس حق دارد به هر چیزی باور داشته باشد ، ولی ظاهرا تنها چیزی که باید کل دنیا به آن احترام بگذارند ،عاشورا و تاسوعا و رمضان است که همه دنیا باید بخاطر شما مانند تشنگان کربلا تشنه و گرسنه بمانند که خدای ناکرده به تریش غبای اسلام برنخورده باشد .
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
چرا اینقدر ترس دارید و خو اهان برداشتن این کا ریکاتور هستید. یک مذهب واقعی ترسی از افکار و اندیشه ندارد. انها یی که دم از حسن و حسین می زنند. کدومتون بابک خرم دین ، مازیار ، افشین ، ابومسلم ، استادسیس و غیره رو میشناسید .یزید و حسین فامیل بودند..دو تا پسر عمو که رابطه ی خونی با هم داشتن و سر قدرت باهم جنگیدن و یکیشون کشته شده و اونوقت ما عزاداری می کنیم .رابطه ابوسفیان و ابوطالب:برادر .رابطه علی و معاویه:پسرعمو .رابطه محمد و ابوسفیان:ابوسفیان عموی محمد . :به قول مرحوم احمد کسروی تبریزی :بدبخت ملتی که تاریخ کشورش را نداند .شوربخت تر از آن ملتی که نخواهد تاریخ کشورش را بداند .
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
اعتقاداتِ بابای حسین (علی ذوالفقاری ) بود که شهربانو دختر یزدگرد را به اسارت گرفتند و هدیه به حسین بی لشگر کردند!! شما بفرمائید گِل به سرتون بمالید و فرق سرتان را بخاطر اعتقاداتتون از وسط دو نیم کنید و کاری به دیگران نداشته باشید ! لطفا .
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

hasa_bayo - ایران - تهران
شما فقط اسلام رو می بینید چرا نمی گید مغول چه بلایی سره ایرانی اورد یا از اسکندر چیزی نمی گید.بی ارزگی نمی کردن تا از مسلمونها شکست نمی خوردند.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

Dara va sara - استرالیا - ملبورن
الیته من خواستم جوابشونو بدم. دوستان زحمت کشیدن..حالا که شما(احترامیون به اعتقادات) اعدا تون میشه جواب این کافران را بدون احترام به عقایدشون بدین.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

arin - نروژ - اسلو
در جواب اقای که گفت بی عرضه بودن بگم نه عزیز اگر خیانت و همکاری عدهای ایرنی عرب دوست مثل تو نبود هرگز نمیتونستن
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
این داستان های من درآوردی کربلا و جنگ برای خدا تنها برای دربند کردن اندیشه ایرانیهاست. بروید تاریخ اعراب حجاز را به نوشته خودشان بخوانید. چه پیش و چه دوران پس از اسلام، قبیله ها و عشیره های گوناگون بر سر کوچکترین چیزی با هم میجنگیده و خون به پا میکرده اند. پس این داستان کربلایی که ایرانیان چند سد سال است برایش توی سر میزنند، هر روز در انجا رخ میداده است. برخی از اینها به اندازه ای آشوب بپا کردند که از سوی والی بصره از عراق بیرون و به خراسان فرستاده شدند. آنها که گروهی از بنی تمیم بودند، در خراسان هم به آشوب و جنگهای قبیله ای ادامه دادند تا اینکه عباسی ها خدمتشان را رسیدند.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

potatis - سوئد - مالمو
hasa_bayo - ایران - تهران .شما با زدن این حرف رسما اعلام کردید که یکی از خائنین به ایران و ایرانی هستید (تازی پرست مسلمان )بعله مغول ها ۵۰۰ سال بعد از حمله ی اعراب، به ایران حمله کردند زمانی که اعراب و حکومت عباسیان چنان بلایی سر ایرانیها آورده بودند که مردمان ایرانی تبدیل به مردمانی ترسو و بی وجود شده بودند، و اما مسلمانان غارتگر به خاطر تز غارتگری و جنگ طلبی که داشتند سبب اتحاد قبایل و مردمان عرب شده بودند و حملات این بیابان نشین های وحشی آنچنان قدرتمند بود که نتنها ایران بلکه بخش هایی از اروپا و آسیای شرقی و آفریقا را هم تصرف کردند و بلایی سر مردم ایران آوردند که هنوز افرادی مثل تو از دشمنان ملت ایران (علی ،حسین ،وبه ویژه حسن)به عنوان اعتقادات یاد میکنند.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
potatis - دوست گرامی بیفزایم که یکی از دلایل پیروزی تازیان بر ساسانیان، گذشته از کاستی های این پادشاهی در سالهای پایانی، ضربه خوردن از عربهای خودی، یا مثلا دوست ساسانیان بود. بنی تمیم از عربهایی بودند که پادشاهی ایران رابطه دوستی داشته و سرزمینهای عراق و باختری ایران را خوب میشناختند. گفته اند که اگر بنی تمیم نبود، این پیروزیها بدست نمیامد. اینهم سرانجام اعتماد به عرب. دیگر اینکه اسلام سبب شوریده شدن و زیاده خواهی عربهایی شد که تا انزمان سرشان به جنگهای قبیله ای و عشیره ای گرم بود.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

potatis - سوئد - مالمو
arashbehdin - امریکا - اتلانتا.دوست من کاملا درست فرمودید ، یکی دیگر از دلایل شکست ایرانیها همین بوده است و اضافه کنم که هنوز هم که هنوزه تعدادی از اعراب (به غیر از مردم عراق )ایرانیها را دشمن خود میدانند البته این شامل همه نمیشه .
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.