تعطیلی داماش گیلان پس ازاختلاس ۳هزار میلیاردی


تعطیلی داماش گیلان پس ازاختلاس 3هزار میلیاردی

تعامل نوشت: رکورد دار اختلاس3 هزار میلیارد تومانی امیر حسین امیر خسروی، مالک باشگاه داماش گیلان است.

اکنون بعد از انتشار این خبر و تایید آن توسط دستگاههای ذیربط خبر رسیده که مدیر عامل کارخانجات صنایع آب معدنی داماش(خسروی) بازداشت شده و کلیه حساب های مالی باشگاه گیلان مسدود شده است.

باشگاه داماش ایرانیان که زیر نظر کارخانجات صنایع آب معدنی داماش قرار دارد در رشته هایی نظیر والیبال، فوتبال و بستکبال د ارای تیم های ورزشی است.

باشگاه داماش گیلان تحت حمایت مالی شرکت توسعه سرمایه‌گذاری امیر منصور آریا قرار دارد که بیش از 19شرکت زیر مجموعه دارد و همگی آنها زیر نظر امیر خسروی فعالیت می کردند.

با بسته شدن کلیه حساب های مالی تیم های داماش، تمامی فعالیت های ورزشی داماش به حالت تعلیق درآمده است.

یک مسئول مطلع در باشگاه داماش گیلان با تایید این خبر گفت که تمامی فعالیت های باشگاه داماش تعلیق شده و تنها تیمی که به فعالیت خود ادامه می دهد تیم فوتبال داماش گیلان است.

مدیر عاملی تیم داماش گیلان که در سال 1385 تاسیس شده و از امسال به لیگ برتر صعود کرده امیر عابدینی بر عهده دارد و این تیم اکنون در جدول 18 تیمی لیگ برتر فوتبال ایران در جایگاه شانزدهمی قرار دارد.
zoroye iran - اتریش - وین
تمام کسایی که در ایران به جایی رسیده اند پول دزدی یا اختلاس یا با زد و بند بدست اوردن
دوشنبه 7 شهریور 1390

mortimer - ایران - اصفهان
3میلیارد دلار؟!!!!!!!!!!!
دوشنبه 7 شهریور 1390

samythekid - آلمان - گیسن
سه هزار میلیارد تومان یعنی سه میلیارد دلار. اخه مگه کل داماش گیلان چقدر قیمت داره که انقدر در باشگاهش اختلاس بشه! عقل هم خوب چیزیه.
دوشنبه 7 شهریور 1390

eki bod eki nabod - انگلیس - لندن
زیر بنای اون مملکت دزدی، دروغ، کلاهبرداری، نامردی و .. هست چرا؟ چون قانون نیست البته هست ولی‌ قانون آن چیزی هست که قانون گذار دوست داره. وقتی‌ یک مداح حکم قتل می‌‌دهد معلومه که چی‌ به سر یک مملکت میاد. آن مملکت مثل یک مرداب گندیده هست که فرق نمیکنه ماهی‌ کجای آن باشه هر جا باشه فضا و محیط زندگیش گندیده و فاسد هست و باید یا خودشو با آن وفق بده یا بمیره. فوتبال هم جدا از آن نیست یکی مثل پرویز قیلچ خانی یا شادروان حجازی نمیتونند نفس بکشن، یا میمیرن یا ترک وطن می‌کنن. یکی هم مثل دایی که به هر رنگی‌ در میاد .. یکی‌ هم نیست ازش بپرسه آن روزی که کاشانی (اصلا قصد طرفداری از کاشانی ندارم)بعد از ۹ماه خونه نشینی بعد از افتضاح و تحقیر ایران و ایرانی‌ مقابل عربستان کمکت کرد برگردی سیاسی نبود؟ یا اینکه داماد عاصفی میشی‌ سیاسی نیست؟ ولی‌ وقتی‌ دنیا به کامت نیست از سیاست بدت میاد و میشی‌ حامی‌ طرفدارا؟ خدا رحمت کنه ناصر خان حجازی را که مرد زندگی‌ کرد.
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
قابل توجه دوستان به خصوص Samithekid از آلمان ، در این خبر قدیمی میتوانید داستان این ۳ میلیارد دلار را بخوانید : . https://iranianuk.com/article.php?id=66815
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
3 میلیارددلار,!,!,*Oh My God*,,پول علف خرس,,,اینومیگن.
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
تونسته . کرده !! نوش جونش .. این بخوره بهتر از اینه که آخوندا بخورن!
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.