آمبولانس خراب شد،کادر پزشکی سهل انگاری کرد،مادر ۳۰ساله در کهکیلویه جان سپرد , چه کسی مسوول است؟


آمبولانس خراب شد،کادر پزشکی سهل انگاری کرد،
مادر 30ساله در کهکیلویه جان سپرد , چه کسی مسوول است؟

مادری 30 ساله بدلیل سهل انگاری کادر پزشکی و خراب شدن امبولانس در یکی از شهرهای کهکیلویه و بویر احمد جان خود را از دست داد.

به گزارش اختصاصی خبرآنلاین شنبه شب خانم " آمنه نصرتی فرزند مهیار " 30 ساله در سوق یکی از شهرهای استان کهگیلویه وبویراحمدهنگام افطار دچار نیش زدگی زنبور می شود و بلافاصله به درمانگاه شهر "سوق" جهت مداوا مراجعه می کند. در این حادثه که 5 شهریور ماه رخ داد مصدوم دچار تنگی نفس شدید شده و بدلیل نبود تجهیزات پزشکی و نبود راننده آمبولانس نهایتا با تاخیر زیاد بوسیله تنها آمبولانس قدیمی موجود جهت مداوا به " بیمارستان دهدشت " اعزام می شود. در بین راه آمبولانس با نقص فنی مواجه شده و همراهان مصدوم مجبور می شوند حدود 20 دقیقه صبرکرده تا دوباره مصدوم خود را با وسیله نقلیه دیگری به بیمارستان دهدشت برسانند. بر این اساس در حین جابجائی و قطع کپسول اکسیژن که ناشی از سهل انگاری و غیر حرفه ای عمل کردن کادر پزشکی همراه بیمار بوده ، مصدوم دچار تنگ نفسی شدید شده و به کما رفته و در بیمارستان دهدشت فوت می کند.ایشان مادر دو فرزند پسر سه و نیم و دو و نیم ساله بودند. این درحالی است که ماشین های موسو اهدایی سازمان بهداشت جهانی به تمامی مراکز درمان یخش های شهرستان کهگیلویه با تصمیم شخصی رئیس مرکز بداشت شهرستان به صورت اجاره ای در اختیار شرکت نفت قرار گرفته است. لازم به ذکر است بر اساس شواهد ارائه شده از سوی مردم منطقه، بهداری موجود در شهر سوق متعلق به سالهای قبل از انقلاب میباشد و هیچگونه تغییری در ساختار و تجهیزات این درمانگاه صورت نگرفته است. همچنین سوق به نسبت جمعیت دارای بیشترین تحصیلکرده های دانشگاهی قبل و بعد از انقلاب و همچنین تعداد زیادی پزشک عمومی و متخصص و پروفسور در سطح استان وکشور میباشدو قبرستان این شهر مملو از جوانانی است که یا در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسیدند و یا به دلیل خطرناک بودن جاده و مشکلات ارتباطاتی سوق با مرکز شهرستان بر اثر تصادف جان خود را ازدست داده اند.

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
تلخترین خبری که طی این مدت خوندم همین خبر بود واااای ..دلم بیشتر برای بچه های این خانم خدابیامرز سوخت
یکشنبه 6 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
بنده خدا این خانمه حتما به نیش زنبور حساسیت داشته وگرنه محاله شخصی در اثر نیش زنبور جونش رو از دست بده ..و حتی شنیدم گاهی نیش زنبور برای بدن مفیده !!!
یکشنبه 6 شهریور 1390

Royan - آلمان - آلمان
مسئول جمهوری اسلامی است که پول کشور را بذل و بخشش میکنند به کشورهای تروریست عربی ولی به فکر سازمان دادن و مجهز کردن درمانگاه ها وبیمارستانها در سطح کشور نیست حکومت مسئول نابودی ایران و همه ایرانیان است و قسم خورده تا ایران را با خاک یکسان نکند و تبدیل به قبرستان نکند کنارگیری هم نکند. ننگ به جمهوری اسلامی و ایادی معلونش.
یکشنبه 6 شهریور 1390

baran828 - ایران - تهران
میدونین چیه ؟یکی مثل تاتلیس بهترین دکتر ایرانی رو بکار میگیره تا در پیری زنده بمونه از یک ترور ،یکی هم مثل این زن بیچاره خودشو بچه هاش فنا میشن اونهم در کشور خودش ودر سن 30 سالگی. واز نیش زنبور.............متاسفم.
یکشنبه 6 شهریور 1390

Artosh - ایران - تهران
خوب معلومه. کار سرویس های جاسوسی امریکا و انگلیس و موصاد بوده.. شرم بر شما که با مدیریت نالایق و بی کفایت در همهء زمینه ها و همه سطوح روز به روز ایران و مردم بیگناه ایران را نیست و نابود میکنید.
یکشنبه 6 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
بسیار تآسف آور و ناراحت کننده ست ! Fanoos فانوس جان همونطور که گفتی این طفلک به نیش زنبور حساسیت داشته و بدنش واکنش شدیدی نشان داده . گفته میشود که نیش حشرات برای برخی افراد کُشنده است ولی اگر که بالای محل نیش محکم بسته شود از جذب زهر نیش کاهش میابد , حالا این طفلک نه تنها بدنش حساسیت شدیدی نسبت به نیش زنبور داشته بلکه متاسفانه کمبود خدمات پزشکی هم باعث شده که این عزیز جان خود را از دست بدهد :( واقعا غمگین کننده است .
دوشنبه 7 شهریور 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
خدایش شرم وننگ برای مسئولان .خوب مشخصه است با این بی عدالتی هاست که مشکلات قومی زیاد شده .
دوشنبه 7 شهریور 1390

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
ملت من گروگان یک مشت نامعلوم زاده است. فقط چند تاسوال توی ذهنم چرخید: این زن احتمالا از طبقه محروم، چه نقشی در تصمیم گیری های کلان این جامعه داشت؟ کدوم یک از وزیران و حاکمان و صاحبان قدرت، نظر و عقیدشو در مورد زندگی دلخواهش ازش پرسید؟ اصلا در کجای بازیهای سیاستمداران و روشنفکران این کشور جای داشت؟ آیا معادله قدرتی وجود داشت که این زن حقیر یکی از متغیرهای اون باشه؟ وقتی کسی دیده نشه هر اتفاقی هرقدر هم بد که براش بیفته، منطقا کس دیگه ای مقصر نیست!! چی بروز مردم این کشور اوردن این بی سر و پاهای حرومی که میلیونها نفر هیچ وجود خارجی در معادلات قدرت و حکومت ندارند؛ وای بر این قانون و قانونگذار و مجریش، سرنوشت چند تا بچه براحتی عوض شد. چه سوالهایی که فردا از امثال من هموطنشون نخواهند پرسید..
دوشنبه 7 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
feminism - انگلستان - لندن واقعا تاسف بار و ناراحت کننده ست نشد یه روز از ایران خبر ناگوار نشنویم ..و به قول شما دردناک تر از موضوع حساسیت اون خانم بی مسولیت و بی بندو باری و کمبود خدمات آمبولانس ..
دوشنبه 7 شهریور 1390

h.k - دانمارک - اودا
اه هموطن نازنینم.چه خبرغم انگیزی .هموطن فقیروزحمتکش.هموطنانی که کمتوقع,قانع,زحمتکش.مادری جوان بادوبچه نازنین.فدای جنتی,احمدی بوگندو,چلاغعلی وو...اختلاسهای تریلیاردی.واقعا غم انگیزبود.چه مردمان بدبختی هستیم ماملت ایران.چقدرنالایقیم برای زیستن.چه ملت ترسویی هستیم. گویاجز دروغگویی,چاپلوسی,زیراب یکدیگررازدن,هیچ هنری نداریم.سزاوار مرگیم.دقت کنیم افرادی برماحکومت میکنند.جزدونفرشان هیچکدام قیافه ادمیزاده راندارد.سیرتشان ازصورتشان پیداست.همه گناهکاروشریک این جرم وجنایتهاهستیم.روحش شاد.
دوشنبه 7 شهریور 1390

سارا-تهران - ایران - تهران
هر دم ازاین باغ بری میرسد......
دوشنبه 7 شهریور 1390

Punisher - ایران - شیراز
مملکت امام زمانی که همه ی بدجه هاش رو صرف تازیان میکنه و برای ناوگان پزشکی خودش دل نمیسوزونه همین میشه دیگه ....!. میاد اون روی که خائنین به این سرزمین بسزای اعمالشون برسن و بدتر از اونها پاچه خاران شون هستن ....
دوشنبه 7 شهریور 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
هیچ کس .......
دوشنبه 7 شهریور 1390

سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی
یاد حسین پناهی به خیر که مال همین شهر بود. سوق منطقه دور افتاده و کم جمعیتی است و امکانات آن هم کم است ولی اگر این چنین نبود هم معلوم نبود فرقی می کرد. برخی نیش زدگی ها واکنش التهابی خیلی شدیدی ایجاد می کنند و حتی اگر فرد در مجهزترین بیمارستان باشد احتمال مرگ بسیار است.
دوشنبه 7 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
آنقدر خبر از فقر،مصیبت،نداری،بیکاری،درد‌ رنج مردم همیشه رنجور میبینیم،،که یا از ناراحتی‌ و غمو غصه ،آدم غمباد میگیره و یا دیگه واسمون عادی می‌شه،،مردمان هزاران سال پیش هم فکر نکنم،از نیش زنبور مرده باشن،که مردم فلک زدهٔ ایران قرن21 با یک حساسیت به زنبورو مورچه و آخوند،این چنین پرپر میشن.لعنت بر این جمهوری ..
دوشنبه 7 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.