تجاوز قذافی و پسرانش به ۵محافظ زن


تجاوز قذافی و پسرانش به 5محافظ زن

رسانه های خارجی از فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایات دیکتاتور لیبی مبنی بر تجاوز معمر قذافی به پنج نفر از محافظان شخصی وی خبر دادند.

به گزارش مهر، پنج نفر از محافظان شخصی معمر قذافی دیکتاتور لیبی اعلام کردند توسط وی مورد تجاوز قرار گرفته اند.

این زنان در دیدار با «سهام سرقیوه» روانشناس لیبیایی در بنغازی گفته اند پیش از آنکه از سوی معمر قذافی طرد شوند توسط وی و پسرانش مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند.

زنان مذکور خاطرنشان کردند ابتدا توسط معمر قذافی و سپس از سوی یکی از پسران وی مورد تجاوز قرار می گرفتند و در نهایت پیش از آنکه اجازه ترک لیبی به آنها داده شود برای آزار و اذیت های بیشتر در اختیار مقامات بلندپایه لیبی قرار می گرفتند.

اعترافات این پنج نفر در پرونده اتهامات قذافی ثبت می شود و قرار است توسط «سرقیوه» به دادگاه جنایی بین المللی ارائه شود.

گفتنی است ؛ تمام محافظان شخصی معمر قذافی را زنان تشکیل می دادند.

zartusht67 - المان - فرانکفورت
از این پدر چنین پسرهایی هم به عمل میاید
یکشنبه 6 شهریور 1390

ali1111 - ایران - تهران
بله زمانیکه یک روانی دلقک این همه پول وثروت در اختیارتان می گذاره هرگز از خودتون پرسیدید چرا بادی گارد زن اون هم غیروطنی بیشتر از کشورهای تازه استقلال یافته انتخاب کرده. بادی گارد در موقع خطر باید جان اش را بده?? جونشو برای این روانی بابت پول...حالا جون نه چیز دیگه. دیکتاتورهای کثافت.
یکشنبه 6 شهریور 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
تجاوز؟ اصلا آغا اینها را برای خوشگذرانی خود و دیگران آورده بود. یعنی تا بحال به شما کاری نداشته؟ چه دروغهایی!
یکشنبه 6 شهریور 1390

Artosh - ایران - تهران
این آقای قذافی همان مسلمانیست که جمعی از زیبارویان ایتالیایی را به مهمانی دعوت کرد و همه را به دین اسلام دعوت نمود...!
یکشنبه 6 شهریور 1390

romano - ایران - تهران
نه اینها رو جمع می کرده تا باهاشون جلسه ختم قرآن بزاره!
یکشنبه 6 شهریور 1390

baran828 - ایران - تهران
نه ! اصلا اول بدکاره بودن وبرای اینکه آب توبه توسط خودشو پسراش ریخته بشه سرشون میاوردنشون اونجا پیش امام قذافی !انگار اونجا جای آدم حسابی بوده ! بیمزه ها !
یکشنبه 6 شهریور 1390

fearness - هلند - روئرموند
میخوان برگردان به حکومت مردمی این چرندیات رو گفتن ،..............
یکشنبه 6 شهریور 1390

l3e4uty9irl - امریکا - بربنک
خب به این که نمیگن تجاوز طرف پول داده اونا هم جز وظایف بادی گاردیش ازش خواسته تازه حالا اینا زن هستن چه خبر از بادی گارهای مر در بیت رهبری کدومش خوبه?تازه این عنتری نژاد هم ادعا کرده در ایران اصلا همجنس گرا نیست پس اون همهتجاوز در زندانها به اقایون جوابش چیه?. اههههه به قولی هر چی هم بزنی بیشتر بوی گندش در میاد.
یکشنبه 6 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
حیواناتِ ناطق و نرینه های درّنده خویی که بنا بر گفتۀ پیامبرشان زنان را کشتزار خود میدانند و اکنون چون موش در زیرزمین خزیزده اند و خود را از همگان پنهان کرده اند!
یکشنبه 6 شهریور 1390

zoroye iran - اتریش - وین
اب که سر بالا رود قورباقه ابو عطا میخونه حالا که جو بر علیه این دیوانه است اینها شروع کردن اخه محافظ زن معنیش چیه اونهم در کشور اسلامی زن درست حسابی مگه محافظ میشه اینها همه پولی بودن و ماست مالی محافظ بودن در اصل اینها سرویس میدادن به قزافی دیوانه
دوشنبه 7 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
مگه واسه کاری غیر این اومده بودید؟
دوشنبه 7 شهریور 1390

h.k - دانمارک - اودا
حتمابه بقیه نشده!!!!!اگر میگفتند نشده باورش خیلی مشکلتربود.فکرمیکردم قذافی برای رضای خداااینها رادورخودش جمع کرده بود.مردک ادعای پیامبری هم میکرد.ویک,کهنه,سبزهم به یقه چسبانده.مثل احمدینژادکتاب هم نوشته.امامردم لیبی پیروزی گوارای وجودشان.منظوراینه,,کور, کر,ومعایب دیگرباشه اماشهامت وشجاعت راخداازملتی نگیره...دلاوری عجب هدیه ایست.هرکسی که داشته باشد.
دوشنبه 7 شهریور 1390

آبی ترین - ایران - تهران
منظور از تجاوز چیه ؟ دختر یا زنی که میدونه با چه آدم عوضی طرفه چطور به خودش اجازه میده با اون همکاری کنه. چرا وقتی رابطه ای بین زن و مرد و درخفا اتفاق میفته همیشه از واژه تجاوز استفاده میشه .شاید با توافق طرفین و پنهانی بوده که به هیچ عنوان تجاوز نمیباشد.
دوشنبه 7 شهریور 1390

masiha - ایران - تهران
ای بابا اون بینوا به 5 نفر تجاوز نموده اینجا 50نفر به به یه زن می تجاوزن آب از اب تکون نمیخوره///////
دوشنبه 7 شهریور 1390

jengir - کره - سئول
از تو تخم سوسمار که جوجه قرقاول بیرون نمیاد.......!!!!!.
دوشنبه 7 شهریور 1390

saljog - ایران خوی - ایران خوی
خوب من هم جای قدافی بودم قاطی می کردم .شب و روز با این خانمها ی سکسی در کنارش .من قول میدهم همین خانمها برای ....قدافی به هم حسودی می کردند.
دوشنبه 7 شهریور 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
اینا هم در این شرایط به خیال خودشون میخوان از آب گل آلود ماهی بگیرن ..سالها از قذافی پول گرفتن .حالا هم میخوان با این حرفای مسخره بازم به فکر غرامت گرفتن هستن..
دوشنبه 7 شهریور 1390

parvaneh_fb - ایران - البرز
خب شما که یه مدت در تجاوز بودید و کیف کردید حالا ما چه کار کنیم ؟
دوشنبه 7 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
عجب!!!فکر کنید جوجه مرغ باافتخار بشه محافظ گربه!!!دختران شجاع مثلن چی فکر میکردید?وقتی قرار گذاشتید محافظ شخصی یک دیکتاتور,,ااز نوع عربی,,,بشید?!!
دوشنبه 7 شهریور 1390

morid - ایران - بوشهر
امان ازرفتار دو گانه رهبران غربی که تا دیروز زنان هرزه ایتالیایی فرنسوی وانگلیسی برای سرهنگ وپسرانش هدیه میفرستاند و نه امروز که براش مدرک تجاوز به عنف جور میکنند .فقط بخاطر نفت سبز لیبی. بیچاره انقلابیون که ازچاله سرهنگ در میان وبه چاه ویل و هولناک برلوسکونی هرزه و ریس جمهور زنباره ی فرانسه گرفتار میشوند.
دوشنبه 7 شهریور 1390

h.k - دانمارک - اودا
saljog خوی.کاش ماجای قذافی بودیم.حالاهم خودکشی میکردیم.بهشت اندنیاراهم به دیگران.....نظرت چیست???عزیزهموطن.چون دراندنیایکعددحق داری.انهم خوشحساب بودی.درضمن دوستانی اعتراض کنند.که مثل قذافی وبدترازان نباشند.,,ازنظر.جنسی,,نه فکری.خانمهاهم همینطور.چون دنبال چنین اشخاصند.نه همه شایدهفتاددرصد.بقیه بادیگاردهای قذافی منصف بودند.دنبال شیربهانیامدند.خوشباشید.
دوشنبه 7 شهریور 1390

hassan5 - ایران - تهران
این خانمها خوب میدانستند که اگر قذافی فقط بادی گارد میخواست ار مردان رزمی کار قوی هیکل استفاده میکرد .شما را بعنوان چند منظوره استخدام کرد که پولش را هم گرفتید والحق که خدمت را هم تمام و کمال انجام دادید خسته نباشید شماره تان را بدهید شاید اقای خامنه ای هم بادیگارد لازم داشته باشند
دوشنبه 7 شهریور 1390

+2
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.