دایی: از پیروزی پرسپولیس مقابل نفت خوشحال شدم


دایی: از پیروزی پرسپولیس مقابل نفت خوشحال شدم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: من پرسپولیسی بودم، هستم و خواهم بود و از موفقیت این تیم برابر نفت آبادان خوشحال شدم.

علی دایی در گفت‌گو با  فارس در خصوص شرایط تیم ملی ایران و بازی روز جمعه مقابل اندونزی عنوان کرد:‌ به نظر من تیم ملی کار سختی در پیش دارد. باید همه کمک کنیم و تا دقیقه 90 حامی این تیم باشیم.

وی افزود: از همه هواداران می‌خواهم که با حمایت و تشویق‌های بی‌نظیر خودشان کی‌روش و تیم ملی را برای رسیدن به جام جهانی 2014 برزیل تنها نگذارند. از صمیم قلب آرزو می‌کنم تیم ملی موفق و سربلند باشد، فقط آنها نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند. با این مجموعه مطمئن هستم کی‌روش و تیم ملی نتایج خوبی خواهند گرفت و به موفقیت‌ خواهند رسید.

دایی در پاسخ به این سؤال که چرا از راه‌آهن بازیکنی به تیم ملی دعوت نشده، تصریح کرد: نمی‌خواهم احساسی حرف بزنم اما چند تا از بچه‌های من مستحق حضور در اردوی تیم ملی بودند. به نظر من چون آقای کی‌روش و دستیارانش از نزدیک این تیم را ندیدند آنها را انتخاب نکردند. راه‌آهن تازه تشکیل شده و نیاز به زمان دارد تا خود را ثابت کند.

وی اضافه کرد: تمام و سعی و تلاش خود را انجام خواهیم داد تا انشاءالله در اردوهای بعدی بازیکنان خلاق خود را در اختیار تیم ملی بگذاریم. قطعا کی‌روش و دستیارانش در هفته‌های آینده تیم ما را مثل بقیه تیم‌ها بیشتر زیر نظر می‌گیرند و اگر لازم باشد تصمیم‌های خوبی خواهند گرفت.

دایی در خصوص 5 هفته اول لیگ برتر به فارس گفت: ارزیابی بازی‌ها بسیار سخت است. در لیگ برتر تیم‌ها به یکدیگر نزدیک و بسیار قوی در مسابقات ظاهر شده‌اند و تیمی مثل راه‌آهن با فرصت کمی که داشت بد کار نکرد. انشاءالله در این تعطیلات تیم را بازسازی می‌کنیم و برنامه‌ریزی‌های خودمان را برای ادامه لیگ برتر انجام خواهیم داد تا با بازی‌های زیبا و شناور نتیجه خوبی بگیریم. جا دارد از همه افراد و هوادارانی که در بازی‌های راه‌آهن ما را حمایت کردند تشکر و قدردانی کنم.

وی در خصوص برتری پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بدون شک من از این پیروزی بسیار خوشحال شدم. من همیشه هوادار پرسپولیس بوده، هستم و خواهم بود و امیدوارم همیشه هواداران این تیم را خوشحال ببینم.

katrina - بریتانیا - لندن
دااااییی جونی خیلی میخواااامت ..
یکشنبه 6 شهریور 1390

shahram khosh maram - ایران - تهران
ای خدا. ببین کار به کجا رسیده که وقتی نفت رو میبرن, پرسپولیسیهای همه دنیا عروسی میگیرن! ای وای.ای وای.
دوشنبه 7 شهریور 1390

eki bod eki nabod - انگلیس - لندن
دوستان من از کاشانی به عنوان آدم سیاسی و عنصر رژیم حال نمیکنم ولی‌ از طرفی‌ علی‌ دایی هم داره از از آب گل‌آلود ماهی‌ میگیره تا خودشو محبوب کنه چون میدونه مردم از از افراد سیاسی بدشون میاد از این نفرت مردم از عوامل رژیم ، داره با احساسات مردم بازی میکنه و سؤ استفاده. مثلا ۱۰۰۰ بار در هر مصاحبه میگه: من به خاطر مردم، به خاطره هواداران .. مرد چقدر دروغ ...؟ تو که انقدر از مردم دم می‌‌زنی از یک ریال پول دستمزدت با آن افتضاحی که با تیم ملی‌ در آوردی گذشتی؟ تازه اونم پول بیت المال.. و اونم از از به زور چپوندن لباس با مارک دایی روی لباس تیم ملی‌ یک کشور بسه دیگه والا مردم فهم دارند ... در ضمن خودم یک پرسپولیسی هستم ولی‌ بابا دیگه شورش را در آورده.. علی‌ دایی چطوره اون روزی که د عرض ۳/۴ ساعت مربی‌ تیم ملی‌ شدی فوتبال سیاسی نبود؟ !!!
دوشنبه 7 شهریور 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
eki bod eki nabod - انگلیس - لندن...دقیقا :)
دوشنبه 7 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
eki bod eki nabod - انگلیس - لندن .. دایی به نظرم آدم کثیف و جاه طلبیه . با اینکه زحمات زیادی واسه فوتبال کشور کشید!! .. مطمئن باشید اگه پارسال پرسپولیس جام لیگ رو میاورد .. علی دایی کاری میکرد که کسی نگه پرسپولیس جام آورد . همه بگن علی دایی یه کاری کرده و بر عکس اگه پرسپولیس میرفت دسته یک . همه بگن پرسپولیس رفته دسته یک .. کاشانی مقصر بود . به قول عبدی کسی میتونه کنار آقای دایی موفق باشه که اولا شرایط رو کاملا براشون فراهم کنه . ثانیا تو سایه با ایشون کار کنه . این حرف عبدی تو برنامه ی جام جم یعنی علی دایی بیشتر از فوتبال اهل سیاسته .. اگر نبود خواهر زاده ی آصفی (سخنگوی دولت احمدی نژاد) همسرش نبود! بالاخره تو این مملکت سوسک خیابون ونک با سوسمار خیابون راه آهن ارتباطات خانوادگی زیادی دارن!
دوشنبه 7 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
قربون لنگی فهیم!
دوشنبه 7 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
گرچه این دایی هرچی بود . گذرش از تیم فس فس رد نشد!!! وگرنه نهایتش میرفت مثل فرهاد وجبی امارات !! .. خدا رو شکر گذرش از کنار چاه باز کنای آبی پوش رد نشد
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.