بلاژوویچ گزینه اصلی هدایت مس کرمان است


بلاژوویچ گزینه اصلی هدایت مس کرمان است

میروسلاو بلاژوپچ مهمترین افتخارش در دوران مربیگری کسب مقام سوم جام جهانی ۱۹۹۸ با تیم کرواسی است

باشگاه مس کرمان میروسلاو بلاژوویچ را به عنوان گزینه اول سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، مسئولان باشگاه مس کرمان روز شنبه مذاکرات اولیه را با این سرمربی انجام داده‌اند و قرار است او برای مذاکرات نهایی به ایران برود.

با این حال، حسن واحدی، مشاور رئیس هیات مدیره باشگاه به خبرگزاری ایرنا گفته است که "چند گزینه داخلی و خارجی دیگر نیز مورد نظر اعضای هیات مدیره قرار دارند."

میروسلاو بلاژوپچ که مهمترین افتخارش در دوران مربیگری کسب مقام سوم جام جهانی ۱۹۹۸ با تیم کرواسی است، در سال ۲۰۰۱ سرمربی تیم ملی ایران بود ولی نتوانست با این تیم به مسابقات جام جهانی ۲۰۰۲ صعود کند.

او سپس سرمربی تیم ملی بوسنی و هرزگوین شد. پس از آن به چین رفت و با تیم شانگهای شنهوا به مقام سوم این کشور رسید.

این سرمربی باتجربه کروات دسامبر گذشته هدایت تیم المپیک چین را بر عهده گرفت و قرار بود تا پایان سال ۲۰۱۲ سرمربی این تیم باشد. اما پس از ناکامی در راهیابی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن در ماه ژوئیه از این تیم جدا شد.

تیم فوتبال مس کرمان در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر تنها یک امتیاز بدست آورده است و در رده هفدهم جدول قرار دارد.

صمد مرفاوی، سرمربی سابق تیم پس از شکست مقابل فجر سپاسی شیراز در هفته پنجم در نشست خبری اعلام کرد که از این تیم جدا می‌شود. او یک روز بعد گفت که تصمیمش احساسی بوده و می‌خواهد به کارش در مس کرمان ادامه دهد.

اما باشگاه مس کرمان به استناد مصاحبه آقای مرفاوی استعفایش را قبول کرد.

این باشگاه روز شنبه نیز با ارسال نامه‌ای خطاب به او اعلام کرد که صحبت‌های او "در مصاحبه رادیو و تلویزیونی مورخ دوم شهریور ماه ۱۳۹۰ مبنی بر اعلام استعفا" را پذیرفته است.

به نوشته سایت باشگاه مس کرمان، تمرینات این تیم پس از سه روز تعطیلی عصر روز یکشنبه آغاز خواهد شد و با مشخص شدن گزینه نهایی سرمربیگری این تیم، تمرینات با حضور سرمربی جدید برگزار می‌شود .

katrina - بریتانیا - لندن
بلااااااااااژ دلم برات بکذره شده بود اااااخی عزیزمم.امیدوارم نایپ قهرمان بشی.
یکشنبه 6 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.