فاطمه کروبی: همسرم را به آپارتمانی کوچک منتقل کرده‌اند


فاطمه کروبی: همسرم را به آپارتمانی کوچک منتقل کرده‌اند

فاطمه کروبی می گوید در خانه جدید به دلیل کوچک بودن محیط امکان حضور او فراهم نشده است

همسر مهدی کروبی از انتقال او به مکانی جدید خبر داده و گفته است که به دلیل کوچک بودن این آپارتمان، در حال حاضر امکان زندگی آنها با هم در یک خانه مقدور نیست.

فاطمه کروبی در گفتگویی با سایت سحام نیوز ضمن تایید انتقال مهدی کروبی به آپارتمانی جدید، گفت که همسرش در تمام دوران حبس خانگی "از کلیه حقوق یک زندانی محروم بوده است" که به گفته او این موضوع "صدماتی را به وضعیت جسمی ایشان وارد خواهد کرد".

تنها چهار روز پس از برگزاری تجمعات روز ۲۵ بهمن ماه ۱۳۸۹ که با برخورد نیروهای امنیتی و بازداشت برخی از معترضان همراه بود، احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه روز ۲۹ بهمن ماه، از برنامه قوه قضاییه برای قطع ارتباط رهبران معترضان با مردم خبر داد.

خانم کروبی در مصاحبه اخیر خود با سایت سحام نیوز به همین سخنان آقای جنتی اشاره کرده و می گوید عملا از آن زمان بود که مجتمع مسکونی محل سکونت خانواده آقای کروبی به محاصره نیروهای امنیتی درآمد و امکان ارتباط اعضای خانواده با او و همسرش از بین رفت.

پیش از این اعضای خانواده مهدی کروبی گفته بودند که او بارها از مسئولان امنیتی خواسته است تا با انتقال او به مکانی دیگر، امکان بازگشت سایر خانواده هایی که در آن مجتمع مسکونی اقامت داشته اند را به خانه هایشان فراهم کنند.

اکنون فاطمه کروبی می‌گوید با وجودیکه فرزندان مهدی کروبی برای او خانه ای در منطقه جماران تهران تهیه کرده‌اند، اما مسئولان امنیتی "به دلایل نامعلومی" با انتقال آقای کروبی به این خانه مخالفت کرده اند، و در عوض او را به یک آپارتمان یک خوابه کوچک منتقل کرده اند.

همسر آقای کروبی در این باره گفت: "سرانجام با پافشاری آقای کروبی، از اول ماه رمضان ایشان را به آپارتمانی بسیار کوچک منتقل نمودند و در حال حاضر ایشان به همراه ماموران امنیتی در آن واحد آپارتمانی مستقر گردیده‌اند و با این اقدام عملا از ورود من به آپارتمان جلوگیری شد. زیرا حضور من در آن آپارتمان کوچک یک خوابه با حضور ماموران امنیتی میسر نبود".

این در حالی است که پیش از این مجتبی واحدی، سخنگوی آقای کروبی در گفتگو با بی بی سی فارسی گفته بود که مسئولان امنیتی با انتقال مهدی کروبی و همسرش به مکانی جدید موافقت کرده‌اند و به خانم کروبی اجازه داده اند برای تدارک مقدمات این موضوع مدتی از حصر خانگی خارج شود.

 

همسر مهدی کروبی می گوید در ۱۹۰ روز گذشته فقط یک بار به او اجازه هواخوری در حیاط خانه داده شده است

در پایان این مصاحبه فاطمه کروبی وضعیت روحی همسرش را "بالا و استوار" توصیف کرده و گفته است: "در حالی که طی این ۱۹۰ روز، ماموران تنها یک بار به آقای کروبی برای حضور در فضای باز و هواخوری در حیاط منزل اجازه داده اند، و علیرغم اینکه آخرین ملاقات با ایشان مربوط به نیمه شعبان می باشد، ایشان از روحیه بالا و استواری برخوردار است".

خبر انتقال مهدی کروبی به خانه‌ای جدید و بدون همراهی همسرش در حالی منتشر می شود که چند ماه پیش بعضی از سایت های نزدیک به حکومت ایران از بستری شدن مهدی کروبی در بیمارستان در پی سکته قلبی خبر داده بودند.

البته بلافاصله حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی این خبر را تکذیب کرد.

انتشار اخباری مشابه در مورد "وخامت حال" میرحسین موسوی در هفته های اخیر هم نگرانی نزدیکان او را در پی داشت و از جمله اردشیر امیر ارجمند، از مشاوران ارشد آقای موسوی "خبرسازی ها" در مورد حال او را نگران کننده دانست.

Royan - المان - المان
خانم کروبی شما درخصوص زندان رفتن شوهرتان تجربه زیاد دارید لطف کنید کمی در مورد تفاوت زندان شاه و خامنه ای توضیح بدهید. همین شوهر شما ملت را به این روز انداخت 30 سال سکوت کرد چون همه چی به نفعش بود وقتی به ضررش شد صداش در آمد. ولی جای سفت .... بود فکر میکرد اینها هم مثل شاه هستند زود ولش می کنند بره. اگر شوهرت زنده از این زندانها آمد بیرون خیلی شانس آوردی.
شنبه 5 شهریور 1390

azadi - ایران - کرج
این اشی بوده که مواد پختش را خودتون تهیه کردید روغنش هم از زمان حکم حکومتی لفظی که خودتون به کاربردید ریخته شد توش.
شنبه 5 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
چوب خداست .. حالا باز شما ها شانس آوردید این دنیا دارید جواب میدید!! . 30 سال به مردم کنار یه مشت کثافت ظلم کردید!! عاقبتتون تا الان هم خوب بوده!! خدا رو شکر کنید . مرگ بر دیکتاتور
شنبه 5 شهریور 1390

baran828 - ایران - تهران
به جهنم .کمتر دقمون بدین و خون به دلمون کنین .حالا چون کروبیه همه باید بدونن مراحل زندانی شدنشو !بیچاره اونایی که تو کدوم دخمه معلوم نشد چه بلاهایی بسرشون اومد ...........چه تاثیری داره تو روند کارها !
شنبه 5 شهریور 1390

سارا-تهران - ایران - تهران
زنش چه نازه. شبیه نیکول کیدمنه
یکشنبه 6 شهریور 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
انگلیس و فرانسه شوخی سرشون نمیشه و هر کس پاشو رو منافعشون تو ایران بگذاره میدنش دم تیغ و کسی و کسانیکه استخدامیشون بودن و شروع کنن به چهچه زدن و نافرمانبرداری که اونها اصلا" و ابدا" این بازی ها نمی پسندند و تحملشون رو نمی کنن و از رو ناچاری میدنشون تو قوطی کبریت زندگی کنن !!. انگلیس و فرانسه و جهودها یه برنامه کوتاه مدت و پر ثمر قالی تکانی سیاسی در ایران راه انداختند که باهاش نارضایان و مخالف هاشون در ایران رو شناسائی کنن و بعدش زیر قالی سیاسیشون با جارو تمیز کنن !! انگلیس و فرانسه و جهودها سابقه های طولانی بیش از دویست سال در برده داری و برده پروری دارند !!
یکشنبه 6 شهریور 1390

a.ahooraei - المان - کلن
خوب به جهنم زنیکه! اونموقع که پله پله بالا میرفت و مقام میگرفت و برادر و خواهر و فامیل ما را اعدام میکردند و زندان و میزدن و تجاوز میکردند،. شما و شوهر مبارزتون مگه بلیس اینها نبودید؟ مگه خامنه ای و امثال اون از کانال امثال شما به قدرت نرسیدند؟ . سرنوشت تمامی دیکتاتورها و خیانتکاران به میهن و ملت این خواهد بود که: همدیگر را در عین توحش تکه پاره میکنند و در آخر یک نفر و یا یک گروه بر مسند می نشیند و آنهم به دست مردم محروم و آزار دیده از میان خواهد رفت. یکعده از خود شما بدست شما و شما به دست عده دیگر و آنها به دست دیگری، همگی شما محکوم به نابودی هستید،. چرا که مردمی نبودید و قهر مردم روزی شما را خواهد گرفت. سرنوشت شاه و قذافی و مبارک و .... و ، باید درس عبرتی واسه کسانی باشه که پشت به ملت خود در مسیر آرمانهای شخصی و اقلیت قدم بر میدارند. باید هر چه زودتر تا دیر نشده به آغوش ملت برگشت که اقل کم فرزندان شما، مشمول قهر این ملت نشن. . زنده باد آزادی و دمکراسی برای مردم ایران زمین. لعنت به فرهنگ اجنبی و غیر ایرانی. نه ایران بعد از اسلام بلکه ایران بدون اسلام یک ایران دمکرات خواهد بود.
یکشنبه 6 شهریور 1390

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
سارا - ایران - تهران/ آخه سیده و از نسل پی منقله و خودش هم یکی از نوادگان سلمان ناپارسی خیانتکاره!
دوشنبه 7 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.