دستگیری سارقان کارت پخش‌کن


دستگیری سارقان کارت پخش‌کن

سارقانی که در قالب کارت‌پخش کن، با پخش کارت تبلیغاتی منازل خالی از سکنه را شناسایی و از آن سرقت می‌کردند، دستگیرشدند.

به گزارش ایسنا، ماموران کلانتری 103 گاندی در 24 تیرماه سال جاری از طریق تماس مرکز فوریت‌های پلیسی «110» درجریان وقوع سرقتی از یکی از منازل ویلایی در حوزه استحفاظی‌شان قرار گرفتند.

ماموران کلانتری با حضور در محل حادثه دریافتند دو نفر سارق وارد منزل ویلایی شده و درصدد سرقت اموال منزل مذکور هستند که ماموران با اقدامات به موقع پلیسی توانستند این دو سارق 36 ساله به نام‌های «امیر» و «محمدرضا» را در محل و در حین سرقت دستگیر کنند.

با انتقال سارقان به کلانتری و رازگشایی از زوایای پنهان این پرونده ماموران دریافتند؛ این دو سارق با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری وانت‌نیسان پیش از سرقت منازل ویلایی خالی از سکنه را شناسایی و در زمان مناسب با تخریب قفل در ورودی ساختمان اقدام به سرقت اموال منزل مالباختگان می‌کنند.

همچنین ماموران در تحقیقات تکمیلی دریافتند سارقان برای شناسایی منازل خالی از سکنه، در روزهای متمادی در قالب افراد کارت پخش‌کن، کارت تبلیغاتی را میان در ورودی اصلی گذاشته و پس از چند روز به منزل مذکور مراجعه می‌کردند که در صورتی که این کارت تبلیغاتی جابجا نمی‌شد آنان متوجه می‌شدند که منزل خالی از سکنه بوده و برای سرقت به منزل ویلایی مراجعه می‌کردند.

متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام تحقیقات بیشتر دراختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
عجب راه جالبی برای زدن دستبند به دو نفر!
شنبه 5 شهریور 1390

OnLine. - ایران - تهران
این زوایای پنهانتون منو کشت.
شنبه 5 شهریور 1390

مانفرد - ایران - ایران
یعنی دیگه راه دزدی نیست که تو ایران امتحان نشده باشه.شیطان شرمنده ایرانیهاست
شنبه 5 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.