همسایه ، مرد معتاد را ربود


همسایه ، مرد معتاد را ربود

مردی که از دست همسایه معتادش به ستوه آمده بود، برای این که وی را مجبور به ترک اعتیاد کند، پس از ربودن وی به اتفاق همدستانش دستگیر شد.

به گزارش «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده 18 مرداد امسال در پی شکایت زنی مبنی بر گم شدن شوهرش در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت. پلیس در تحقیق از شاکی متوجه شد، وی در خانه پدری‌اش مهمان بوده و در بازگشت به خانه‌اش پی به غیبت شوهرش برده است. با طولانی شدن این غیبت ماموران به همراه خانواده‌اش جستجو برای یافتن مرد گم‌شده را شروع کردند، اما تلاش‌ها بی‌نتیجه بود.

تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه داشت تا این که چند روز پیش زن شاکی دوباره با حضور در پلیس آگاهی بیان کرد، زن همسایه‌مان به ملاقاتم آمد و گفت در غیاب شما، یکی از همسایه‌ها که با شوهرتان اختلاف داشت، به همراه 4 مرد غریبه به زور وارد خانه‌تان شده و پس از ربودن همسرت متواری شدند. در پی اظهارات شاکی، ماموران به مجتمع محل سکونت وی در مرکز شهر رفتند، اما معلوم شد از چند روز پیش مرد همسایه به خانه‌اش نیامده و خانواده‌اش نیز از او بی‌خبر هستند.

به این ترتیب محل زندگی متهم زیر نظر گرفته شد تا این که چند روز بعد ماموران متهم فراری را هنگام ورود به محل سکونتش دستگیر کردند.

انتقام از همسایه معتاد

متهم ـ مرد همسایه ـ به پلیس گفت: شوهر شاکی یک معتاد است که مواد مخدر (کراک و شیشه) مصرف و برای همسایه‌ها و به خصوص من و خانواده‌ام ایجاد مزاحمت می‌کرد. وی افزود: همسایه معتادم قادر به کنترل رفتارهایش نبود و هر لحظه می‌ترسیدم به خانواده‌ام آسیب برساند. چند بار با مرد معتاد مشاجره کرده و از وی خواستم خانه‌اش را به مکان دیگری انتقال دهد یا اعتیادش را ترک کند. متهم اضافه کرد: مرد همسایه به حرف‌های من و دیگر همسایه‌ها توجهی نمی‌کرد. بنابراین درصدد آن بودم تا با اجرای نقشه‌ای مرد معتاد را از مجتمع به یک کمپ ترک اعتیاد منتقل کنم تا شاید آرامش به ساکنان مجتمع بازگردد.

مرد معتاد در کمپ غیرمجاز

متهم با اشاره به ربودن مرد معتاد گفت: نقشه ربودن وی را طراحی کرده و آن را با یکی از اقوام که در یک کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز در ملارد فعالیت داشت، در میان گذاشتم و قرار شد در غیاب خانواده مرد معتاد، او را به زور از خانه‌اش به کمپ منتقل کنیم. وی اضافه کرد: چند روزی رفت‌وآمدهای خانه همسایه‌مان را زیر نظر گرفتیم تا عاقبت شبی که اعضای خانواده‌اش به مهمانی رفتند به اتفاق همدستانم وارد خانه شده و پس از ضرب و جرح و بی‌هوش شدن مرد همسایه، دست و پایش را با طناب بسته و به کمپ منتقل و در این محل زندانی‌اش کردیم.

دستگیری 4 آدم‌ربای دیگر

در پی اعتراف مرد آدم‌ربا، ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی به محل نگهداری مرد ربوده شده که یک کمپ غیرمجاز بود، اعزام شدند و با ورود به این محل، مرد معتاد را که در زیرزمین زندانی شده بود، نجات دادند و 4 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه حضوری با یکدیگر، به همدستی در ربودن مرد معتاد اعتراف کردند و گفتند قصد داشتند زمینه‌های ترک اعتیاد مرد معتاد را فراهم کنند. در حالی که متهمان در بازداشتگاه پلیس به سر می‌بردند، شاکی و شوهرش رضایتشان را اعلام کردند و مرد ربوده شده نیز تصمیم گرفت اعتیادش را ترک کند.

با پایان یافتن تحقیقات، پرونده متهمان با توجه به اعلام گذشت شاکی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال می‌شود تا متهمان از جنبه عمومی جرم محاکمه شوند.

Neda02 - کانادا - اتاوا
تو مملکتی که قانون درست و حسابی وجود نداره و تازه همون قوانین متحجر و عقب‌مانده اسلامی هم که وجود داره درست اجرا نمی‌شه و رشوه و .. بی‌داد می‌کنه توقع دیگه‌ای دارید؟ از یک طرف تصمیم‌گیری برای زنده ماندن کسی که مرتکب قتل شده را به اولیاء دم واگذار می‌کنید، از طرف دیگه می‌گویید قانون باید با متهمان برخورد کنه نه شکات. بلاخره کدوم را باور کنیم؟
جمعه 4 شهریور 1390

Royan - المان - المان
بلا نسبت مردم ایران هم مسخره شدن ها , بی قانونی بیداد میکنه , هرکی هرکی است .
جمعه 4 شهریور 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
بنظر من مردی رو که مرد معتاد رو ربوده باید به اشد مجازات برسد!!!چرا که باعث شده یکی از هموطنانمان چند روز خمار شود!!!!
جمعه 4 شهریور 1390

a.ahooraei - المان - کلن
بعقیده من شاید همین باعث شد که ؛ یک،. ترک بکنه. دو اینکه خطر جنایت باسم کراکی در مورد خانوادش نزول کنه. و سه اینکه در آینده اون پولی که خرج عملش میکرد و واسه خانواده خرج بکنه. وقتی دولت نجات نمیده و محیط رو آروم نمیکنه، هرکی به هرکی و بالبشو و خر تو خری هم عادت میشه.
شنبه 5 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.