استیلی: این برد تقدیم به هواداران؛ هنوز هم کار داریم


استیلی: این برد تقدیم به هواداران؛ هنوز هم کار داریم

سرمربی پرسپولیس گفت: پیروزی مقابل نفت آبادان را به هواداران تقدیم می‌کنم.

به گزارش  فارس، حمید استیلی پس از برتری سه بر یک تیمش مقابل نفت آبادان گفت: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم. آنها را در این مدت خیلی اذیت کردیم و امیدوارم این پیروزی هدیه کوچکی برای آنها باشد.

این مربی گفت: هواداران در این مسابقه از دقیقه یک تا 90 کنار ما بودند و این پیروزی برای آنها است. امیدوارم در ادامه بهتر شویم چرا که تیم متعلق به مردم است و من هم هر چیزی که دارم از مردم است.

وی ادامه داد: از نفت و مربی‌اش به خاطر بازی خوبی که انجام دادند تشکر می‌کنم. پیروانی همیشه تیم‌های خوب با بازیکنان خوبی به فوتبال ما تحویل داده است.

استیلی تأکید کرد: دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم. ما در این مسابقه خیلی تحت فشار بودیم البته برای اینکه به شکل واقعی خود برسیم هنوز کار داریم.

وی در مورد غیبت کریمی و گل‌های جواد کاظمیان گفت: کریمی یکی از مهره‌های تأثیرگذار است و اگر بازی می‌کرد نتیجه بهتری می‌گرفتیم اما تیمی موفق است که بر پایه کارهای تاکتیکی بازی کند و پرسپولیس در این دیدار این گونه بازی کرد. کاظمیان هم سه گل زد اما قطعا بازیکنان هم به او پاس گل دادند و مجموع تیم خوب بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به ترکیب ایده‌آل رسیده‌اید گفت: روز به روز هماهنگ‌تر می‌شویم اما هنوز در 20 دقیقه پایانی بازی‌ها مشکل داریم سعی می‌کنیم آن را حل کنیم. در این مسابقه هم دیدید که بازی با توپ ما بهتر از بازی‌های قبل بود.

استیلی در مورد عملکرد خط دفاع گفت: در این منطقه خوب بودیم اما اشتباهاتی هم داشتیم که باید با تمرین آنها را رفع کردیم. نصرتی یکی از بهترین مدافعان ایران است و با بیش از 50 بازی ملی می‌تواند در چهار پست بازی کند. نورمحمدی هم شرایط خوبی داشت و اضافه شدن شیث می‌تواند استحکام دفاع را بیشتر کند.

وی در مورد لیست تیم ملی تأکید کرد: باید به نظر کی‌روش احترام بگذاریم. معتقدم بازی کردن در پرسپولیس کمتر از تیم ملی نیست. اگر جایگاه ما در جدول بهتر شود بازیکنان بیشتری هم دعوت می‌شوند.

سرمربی پرسپولیس در مورد مصاحبه قلعه‌نویی و حمایت از وی گفت: امیر بچه محله ما است حتی مردم هم او را دوست دارند. هدف‌گذاری ما برای قهرمانی است اما قلعه‌نویی هم یک جوانمرد است و همیشه از کسانی که تحت فشار هستند حمایت می‌کنند و آنهایی که زمین می‌خورند را حمایت می‌کنند. امیدوارم بتوانم روزی محبت‌هایش را جبران کنم.

کریمی: شاید مشکل پرسپولیس من بودم

کاپیتان پرسپولیس گفت: شاید مشکل پرسپولیس من بودم اما هر چه بود این پیروزی برای ما بسیار خوب و روحیه بخش است

 علی کریمی پس از برتری سه بر یک برابر نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من در این بازی محروم و از روی سکو نظاره‌گر مسابقه بودم. شاید مشکل پرسپولیس من بودم اما هر چه بود این پیروزی برای ما بسیار خوب و روحیه بخش است و با این پیروزی بازیکنان ما اعتماد به نفس پیدا کردند.

وی گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد اما این سه امتیاز به ما کمک زیادی کرد و باید به هواداران نیز که در ورزشگاه حاضر شدند تبریک بگویم و از زحمات آنها تشکر می‌کنم.

کریمی در مورد دیدار با استقلال در هفته هفتم و اینکه پرسپولیس به دلیل ضعیف بودن شکست می‌خورد گفت: چه کسی گفته ما به استقلال می‌بازیم؟ هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. یک دیدار دیگر در پیش داریم و ما ابتدا به بازی با ذوب‌آهن فکر می‌کنیم و سپس به استقلال توجه می‌کنیم و باید در تعطیلات نقاط ضعف خود را جبران کنیم.

کریمی با اشاره به هواداران پرسپولیس عنوان کرد: هواداران همیشه حق دارند اما امروز 90 دقیقه تیم خود را حمایت کردند و نتیجه آن را دیدند. اگر در هر بازی این گونه رفتار کنند پرسپولیس هم بهتر نتیجه می‌گیرد.

بازیکن تیم ملی در مورد دیدار با اندونزی اظهار داشت: از اندونزی هیچ شناختی ندارم و کادر فنی تیم ملی قطعا این تیم را آنالیز کرده و شناخت کافی را به ما می‌دهد. امیدوارم در این دو بازی رفت و برگشت با اندونزی موفق باشیم.


yashainiran - ایران - ایران
خیلی زحمت کشیدید تا یک تیم ضعیف را شکست دهید حالا اومده برد تیمش را تقدیم هوادارانش می کنه اگه راست میگی تیمهای قبلی را شکست میدادی. در برنامه طنز ساعت نه و نیم دیشب خیلی خوب از جانب استیلی گفتند که من آمده ام تا این تیم هی ببازه و به دسته سومی سقوط بکنه تا دوباره از زمین خاکی شروع کرده و بالا بیاد!!!!
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

Pull.over - قطر - دوحه
این برد شیرین رو به همه پرسپولیسی ها تبریک میگم.ضمنا علی آقا شما سروری. دوستت داریممممم...
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
عبدالله های فتح الله بسوزید!
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

باریک بین - ایران - تهران
این هفته تمامی تیمهای قعرنشین فوتبال ایران بردند حتی پرسپولیس!!!!!!! واقعا هیچ چیز این فوتبال قابل پیشبینی نیست مثل اینکه بگن برزیل از مالدیو شکست خورد. ولی صبا باخت. امیدوارم که واسه استقلال این اتفاق نیفته.
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
تبریک هم بابت اولین برد لنگ بعد از ۵ هفته هم صدرنشینی استقلال بعد از شکست سنگین صبا:) ۵ امتیاز از ۵ بازی اصلا جالب نیست.اما لنگیا به هر حل بهونه دارن خوشحال باشند.ولی‌ گویا این خوشحالی‌ دووم نداره چون ذوب آهن و استقلال در هفته‌های ۶ و ۷ منتظر لنگ هستند / این هفته ذوب و سپاهان و صبا امتیاز از دست دادند و این به نفع استقلال بود، به نظر میاد امسال استقلال ۲رقیب اصلی‌ در راه قهرمانی داره،ذوب و تراکتور.استقلال که ۳بازی سنگین پیش رو داره.از همه سنگینتر هم بازی فردا با فولاد هست در اهواز.بعد هم هفته ۶ باید با تراکتور بازی کنه،تراکتور که ملی‌ پوش نداره و ۱۵ روز کل تیمش تمرین میکنه و آماده تر می‌شه ولی‌ نصف بیشتر بازیکنان استقلال در تیمهای ملی‌ خودشون خواهند بود !خلاصه جنگ نابرابر شده اما استقلالی‌ها مرد روز‌های سخت هستند،به امید موفقیت تیم محبوبم
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

dannni - سوئد - استکهلم
حالم از بازی دیشبشون بهم خورد این لنگ حمومی کوچه نایب السلطنه یک بازی کردن که حالم بهم خورد
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
تاریخ به اسم مربی و مدیر کار نداره فقط جام ها به یاد می مونند,تیم ما پر طرفدارترین تیم آسیاست و در حال حاضر استیلی سرمربی تیم محبوبمونه پس زنده باد حمید استیلی چه تو برد چه تو باخت,بیایین تفرقه رو کنار بزاریم و یک صدا فریاد بزنیم پرسپولیس سرور استقلاله..*The Red Army*
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

bavaffa - اذربیجان - باکو
تازه فهمیدی ? یا خودتو زدی مثل اخوندا به اون راه مشکل پرسپولیس تو و دایی اگر هردو نباشید لطفی در حق این تیم و هوادارانش کردید.
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

Hamid1970 - امریکا - اهواز
هواداران حالا حالا کارت دارن کاری می کنند که سجده کردن یادت بره.این هم یادت باشه فقط اس اس
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

ensanam arezoost - ایران - خارگ
به هوادار باید قهرمانی تقدیم کرد.نه یک برد از پنج بازی.این برد نوش جان خودت که مانع برکناریت شد...
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
رفت و برگشتیهای برد ندیده با یک برد ازخود بیخود شدند/25 شهریور 90 تو تاریختون ثبت میشه:))
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
هاهاها به امیدباخت های پی درپی اس تق .
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
همه میدونن تو تاریخ بازی پرسپولیس و فس فسی ها !! 1 تاریخ موندگاره 6 /6/6/6/6/6/6/6/ 1352!!!! این تاریخ رو علی شیش لول بند و رفیقاش (علی سلطان) ثبت کردن!! ایشالله به کوری چشم عبدالله های فتح الله !! داش علی شماره دو 6/6/6/6/66/ 1390 رو ثبت میکنه!!! .. سوراخا اینقدر زیاده که با یه عبدالله یا دو تا پترس گندی که پشت سد جمع شده از سالهای دور و امروز و فردا جمع نمیشه!! باید فس و فس رو مظلومی از دست شویی هدایت کنه!! بیچاره مظلومی این سری دیگه از ترس موهای کلاگیسشم میریزه .. فقط دعا کنید داش علی مثه همین روزا تو افت باشه!!! وگرنه فقط ...استقلالی ها رو میشناسه نه توپ فوتبال رو!
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

dannni - سوئد - استکهلم
به امید خدا روز 25 شهریور 7 تا به لنگهای حموم نایب سلطنه میزنیم این دو عدد خوش یوم است 25 شهریور تولد رضا شاه و 7 یعنی از سال 80 تا نود هفتمین بر . به به پسته و الوچه و تنقلات چه حالی میده
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

dannni - سوئد - استکهلم
میدونی چرا خانم ها کمتر فوتبال بازی می کنند؟. چون کمتر پیش میاد که یازده تا خانم راضی بشن همزمان یه جور لباس بپوشن.
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
رفت و برگشتیا برید هروقت تونستید رفت و برگشت رو ببرید یا تونستید آمار دربی رو مساوی کنید بید حرف بزنید :د اگه ستاره آسیا هم بگیرید میتونید بگید با افتخار که لنگی هستید لووول / یادتون باشه استقلال سرورتونه.آخر لیگ هم مثل هر سال مثل الان زیر سرورتون به زور یه نفسی می‌کشید که خفه نشید :د
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
میگن تو باشگاه لنگ امشب سیل اومده:)) واااای این رفت و برگشتی‌‌ها بعد از دیدن قدرتنمائی امشب سرورشون تو چه حالی‌ هستند الان.داریم نزدیک دربی میشیم و تاج سر همه تیمهای ایران الان صدر نشینه.امشب استقلال فولاد رو در اهواز پودر کرد.تراکتور هم که شهردار رو ترکوند.همون شهردار که لنگ رو تو آزادی شکست داد !امیر مثل هر سال باز داره ثابت میکنه یه سر و گردن از تمام مربیهای ایران بالاتره.هفته بعد با تراکتور بازی داریم اندو هم ۳ اخطاره شده و غایبه اما هیچ ملالی نیست،حریف میطلبیم.نبوود؟ لول.اما جدا بازی با تراکتور سخت‌ترین بازی امسال ما میشه / بردن فولاد جلالی‌ اونم با ۴ گل در اهواز بدجور می‌چسبه و همه فوتبالی‌ها میدونن انجام این کار یعنی‌ چی‌
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
کاری میکنیم که اون زیرازبوی جورابهای بچه های پرسپولیس خفه بشید هه هه چی گفتم مردم ازخنده ..شمارش جوجه هااخرپاییز.دارمتون.
جمعه 4 شهریور 1390

1qaz - استرالیا - سیدنی
فس فس امسال هم بی جام ,فقط دل عبداله های فتح اله به نایب قهرمانی خوشه ,امسال هم میبینیمتون لگنای بی خاصیت ولی پر مهره!!!!
جمعه 4 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
پررو بودن هم خوب چیزیه ها :)) خوبه ۴سال متوالی زیر ما هستید و دربی هم که لوله میشید و جام هم که در ۵ سال اخیر یدونه از سرورتون کمتر دارید،بابا به خدا ایول دارید که با این تیم ته جدولی‌ اینقدر رو دارید،فعلا نگاه بالا کنید که تاج سرتون صدر نشین هست فقط دیسک گردن نگیرید چون تا اینجا ۵ هفته هست سرتون سمت بالا بوده تا آخر لیگ هم باید سرورتون رو اون بالا ببینید :))فعلا که سیل زرد اومده سمت لنگیا:))
جمعه 4 شهریور 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
. katrina - بریتانیا - لندن/..دمت گرم...پرویز مظلومی هنوز 20 روز به دربی مونده اسهال گرفته
جمعه 4 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
آره پرویز خان از الان داره خودشو آماده می‌کنه باز قرمز رو قهوه‌ای کنه :)) پرویز رفت و برگشت یادتون باشه
شنبه 5 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
poriyaye_vali.مرسی منفجرشدم ازخنده ..اسهال خونی گرفته مظلوم بدون سیبیل شبیه گلابی کنسرو ی شده..
شنبه 5 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
. . . شب که دیدم آسمان آبی پر ستاره. تازه فهمیدم استقلال چقدر سوراخ سوراخه !. . ...///. یه روز یه استقلالی میره کتابفروشی میگه: ببخشید آقا کتاب قهرمانی استقلال دارید؟. یارو میگه: نه، ما کتابهای تخیلی نمی فروشیم!:))
شنبه 5 شهریور 1390

pandora - المان - کلن
یخ نکنی معدن نمک!تخیل عقده فینال اسیا واسه لنگه:)/اسم استقلال,امیر,فرهاد و پرویز و حاجی که میاد سوزشها میزنه بیرون.جز توهین چی بلدید شما البته از سوزش رفت و برگشتتونهD:
شنبه 5 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
نمردیم و یه چند تا بازی خوب از شیش تایی ها دیدم …. ولی از قدیم گفتن : باد آورده را ……. همه میدونن مظلومی جـــو زد شده … !کم کم حالش جا میاد … ! گر صبر کنی.کاظمیان یک تنه خواب وخوراک روازتون گرفته ..فرهادپیرمرد???4تاادم درست حسابی این اس تق نداره ...زرشک
شنبه 5 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
گفتم که آب رو بریزید همونجا که میسوزه،حالا هی‌ ابراز سوزش کنید.فرهاد ۳تا دربی متوالی هست که داره پارتون میکنه.۵تا کابوس دارید یکیش فرهاد هست.۴تا دیگشم دیشب نوشتم براتون.هی‌ حالا بیا از این حرفا بزن روحیه من شاد شه بخندم:))خالی‌ کن عقده نشه رفت و برگشتی‌ لنگ به کمر.
شنبه 5 شهریور 1390

daniall - فرانسه - نانت
poriyaye_vali - قطر - دوحه واقعا متاسفم برای این طرز صحبت,اسهال ربطی به بازی فوتبال نداره همونطور که شماها یاد نگرفتید کسی رو به خاطر ظاهرش مسخره نکنید.واقعا بعضی کامنتها اونقدر بی معنی و لوس و بچه گانه هستش که هیچ انگیزه ای نمیمونه مثل سابق اینجا بحث کنیم.
شنبه 5 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
daniall - فرانسه - نانت . با اینکه سر بعضی‌ از موارد مثل امیر و صمد با هم اختلاف نظر داریم اما با این حرفت موافقم که اینجا روز به روز بیشتر به گند کشیده میشه.بعضی‌ از لنگیا که از کلمه اول تا آخر کامنت شون فحش هست،که تربیت خونوادگیشون رو نشون میده ! بازی هم اینقدر لوس و بچه گونه حرصشون رو خالی‌ میکنند که ... بابا جنبه باخت داشته باشید،تیمتون ته جدوله،سرورش صدرنشین،این که فحاشی نداره ! اسم امیر و فرهاد و حاجی و استقلال و پرویز میاد هماشون .... بابا زشته به خدا،نگاه به سنتون کنید آخه.
یکشنبه 6 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
الان خیلی خوشحالی طرفدارتیم درپیتی مثل اس تق هستی ?!!!:dااااخی دلم میسوزه تیمی که فرهادبا35سال سن ستاره ش باشه معلومه چه خبره ..جوونی هاش عربها نخواستنش شوتش کردند خونه,گفتن مال بد بیخ ریش صاحبش :dحتمادربی باعصامیاد?هرچقدرستاره وسیاره داشته باشید به جادوگرنمیرسه ..daniall - فرانسه - نانت-توروخدابیابحث کن جان پرویزسیبیل خوشگله تپل مپلی ..پرویزجوون سیبیل بزنه یانزنه واسه ماخوشگل حساب میادمگه بده ?راستی برادر ,اسهال واستفراق بهم ربط دارن دیگه هه هه
یکشنبه 6 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
قربون ستاره زرتپلیس که از فرهاد هم پیر تره بشی‌:)) همون که رفت شالکه و همش رو نیمکت بود،اگه جادوگری بلد بود با وجود اون و باقری ۵تا از قطر نمیخوردید.فرهاد همیشه لنگ رو جر داده اما جادوگر شما جلو استقلال هیچ غلطی نکرده و نمیکنه / خوب فهمیدی دانیال چی‌ میگه،متاسفم اینقدر شخصیتت رو آوردی پایین که دیگه ترجیح میدم جواب تو رو هم مثل چندتا لنگی بی‌ ادب دیگه ندم،واقعاً متاسفم که فرق کل‌کل و توهین و داری واری رو بعد از رسیدن به این سنّ نمیدونید !هر کس توهین کنه فقط چه به من چه تیمم فقط به خاطر عمق سوزشش میخندم بهش.هیچی‌ کدومتون چیزی واسه کل‌کل فوتبال ندارید کوچولوها
یکشنبه 6 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
ببخشیدامکانات نبود بی تربیت بزرگ شدیم ...
یکشنبه 6 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
درضمن من به هیچ کس توهین نکردم .تواین 2سال که دراین قسمت کری فوتبال داشتم اکثراس تقی هابه من حرفهای خیلی زشتی زدند ولی من بازتوهین نکردم بعضاعذرخواهی میکردندفراموش میکردم حالا بی ادب من شدم ?عجبااااااا
یکشنبه 6 شهریور 1390

daniall - فرانسه - نانت
pandora - آلمان - کلن بله دقیقا به هر حال وقتی قرار باشه به خاطر فوتبال پای اسهال و استفراق و شکل و ظاهر و تمسخر بیاد وسط همون بهتر که بیخیال بحث بشیم من راستش حالم به هم خورد از خوندن بعضی کامنتها یک روز ابی میبره یک روز قرمز منتها ادم نباید شخصییت و تربییتشو به خاطرش زیر سوال ببره.به هر حال ادم هر جوری که فکر میکنه حرف میزنه و همونجوریم که حرف میزنه رفتار میکنه اینها مطمئنا تو زندگیشون هم همینقدر بی شخصییت و بی معنی هستن پس به هیچ وجه ارزش وقت گذاشتن ندارن.
یکشنبه 6 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
دانیل فرانسه زیادحرف میزنی..دلاک جون چه خبرازحمام نمره?استفراقی وشخصیت هه هه .
یکشنبه 6 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
daniall - فرانسه - نانت . توی این سایت چندتا لنگی هستند که باز ۲تا حرف فوتبالی بلدند و یه چیزی از تاریخچه تیمشون میدونند که البته همیشه هم کل‌کل رو میبازند به خاطر اینکه همیشه با گفتن چندتا حقیقت و افتخار از سرورشون دیگه بدون جواب می‌مونند،اما بعضیها هم هستند که نه فوتبال رو میفهمند و نه چیزی از تیمشون میدونند،میان هی‌ میگن ۶ تا هی‌ میگن استفراغ،اس تق . پرویز و امیر و حاجی و فرهاد رو مسخره میکنند،دلشنم خوشه دارند کل‌کل میکنند! ابا اسم اینا کل‌کل نیست،اینا حرفای ۴تا بچه کودکستانی و بدون ادب و تربیته،اگه کسی‌ هم جوابشون رو نده فک میکنند خیلی‌ بارشون هست.غافل از اینکه اصلا مال کل‌کل و این حرفا نیستند.جالب اینجاست ۲تا بی‌ ادب تر از خودشون پیدا می‌شه براشون به به چه چه می‌کنه و اینا بیشتر دور برمیدارند و فکر میکنند دارند تو راه درست میرند جلو.واقعاً باعث تأسفه.من مدتهاست چند نفر از این قماش رو بایکوت کردم و خودشون رو به آب و آتیش میزنند من رو عصبی کنند که آدم حسابشون کنم و جواب بدم،اما کور خوندند.فقط حرفای فوتبالی جواب میگیره
یکشنبه 6 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
//راستی برادر ,اسهال واستفراق بهم ربط دارن دیگه هه هه//. این توهین نیست؟حالا پرویز رفت و برگشتیتون کرده باید بگید اسهال خونی گرفته؟این طرز حرف زدن؟خجالت نداره واقعاً؟چند سالته تو؟یه خانوم با ادب اینجوری حرف میزنه؟به استقلال میگه استفراغ و به مربیش میگه اسهال گرفته ! حالا این یه مورد آخرش بود.امیر فرهاد به همه و همه توهین میکنی‌،من اومدم بگم استیلی و دا یی و .. اسهال دارند یا لنگ مثل دلپیچه و .. می‌مونه؟بابا یه لنگ به شما میگیم و یه رفت و برگشتی‌ !الگوی تو شده کی‌؟اون مریضی که از تهران کامنت میذاره؟یا اینا که میان تشویقت میکنند و میگن به به چه خوب حال استفراقیها رو میگیری ؟اونا شاید تو یه خانواده .. بزرگ شده باشند.تو مثل اونا حرف نزن !این حالگیری از من نیست ! به خدا نیست !حال ما با شنیدن این حرفا گرفته نمی‌شه.من تو رو میشناسم اما کسی‌ که نمیشناسه با خودش میگه چقدر این دختر بی‌ ادب هست !لابد همیشه اینجوری حرف میزنه،من دیگه کاری به کامنت‌های تو ندارم.هرجور می‌خوای بنویس و توهین کن
یکشنبه 6 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
خوبه بابات هم ابیه!استفراقی و شخصیت?متاسفم لنگ خشک کن حموم نمره
یکشنبه 6 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
خوبه بابات هم ابیه!استفراقی و شخصیت?متاسفم لنگ خشک کن حموم نمره
یکشنبه 6 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
من عادت دارم به اینحرفها ..اگه میگم استفراق که اتفاقاهم کم ازش استفاده میکنم طرفدارای اس تق به خودمن حرفهای زشت زدند ارشیو هست بروبخون .من ازبابا معذرت میخوام برای اون کامنت ..ازتوهم ,فقط ازتوعذرخواهی میکنم .اگه دربی ببازیم هیچ وقت تواین بخش کامنت نخواهم گذاشت .تااون زمان بایدتحملم کنیدیامی مانم یا برای همیشه بای بافوتبال.درضمن من حرف فوتبالی ندارم بزنم بضاعتم همینقدرست.:)
یکشنبه 6 شهریور 1390

daniall - فرانسه - نانت
pandora - آلمان - کلن زیاد خودتو درگیر این چیزا نکن من خیلی کم اینجا میام این خبر هم خوندم به این خاطر که به نفت ابادان مربوط میشد ولی کامنتها رو که دیدم پشیمون شدم.من 4 سال پیش تو همه ی خبرهای ورزشی cm میگذاشتم ولی الان نه وقت میکنم و نه جذابییتی داره با این صحبتهایی که میبینم.به هر صورت شخصییت هر کسی به خودش مربوط میشه, تنها کاری که میشه کرد اینه که با جواب دادن بهشون شخصییت خودتو در حد اونها پایین نیاری.زیاد به این چیزها اهمییت نده داداش این مسائل رو سخت نگیر .موفق باشی.
یکشنبه 6 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
ببین کاترین جان،میدونم که می‌‌فهمی چرا اینقدر تند با تو حرف زدم ! باید متوجه میشدی گفتن این قبیل حرفها باعث می‌شه دید کاربرها نسبت به تو بد بشه.نیاز به معذرت خواهی‌ از من نبود من هیچیوقت از تو ناراحت نمی‌شم.فقط دلم نمی‌خواست خودت رو وارد بازی چندتا لنگی بی‌ شخصیت کنی‌،اونا تو رو شیر کنند و تو جو بگیرت و وجهه‌ خودت رو خراب کنی‌.همین / دربی رو که میبازید،اما باز هم بعدش اینجا بیا.بگو ۶تائی‌ به ما،ما هم میگیم رفت و برگشتی‌،تا این حدش که توهین نیس،حتی لنگ و کیسه هم توهین نیست.خود من هم میبینی‌ که توی ۶-۷ تا مطلب ورزشی جدید دیگه کامنت ندادم،حوصله اینجا رو ندارم درست مثل یاهو و تالار اما گاهی‌ لازم می‌شه لنگیا رو بشونم سر جاشون.برد و باخت واسه هر تیمی هست،استقلال هم بدون شک در ادامه فصل میبازه.این حقیقت.مهم اینه که آدم آدم باشه.اینه حرف من
دوشنبه 7 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
daniall - فرانسه - نانت . دورادور میدونم که طرفدار نفت آبادان هستی‌ و به شدت مخالف امیر و ... میدونی‌ عزیزم،بعضی‌ وقتا نمیشه بعضی‌ از لنگیا رو ننشوند سر جاشون.بعضی‌ وقتا می‌شه جواب کسانی‌ رو نداد که در حد فهم فوتبال نیستند،کما اینکه این کار رو می‌کنم،اما جواب کل‌کل فوتبال رو میدم تا بفهمن سرورشون واقعاً به معنی‌ واقعی سرورشونه،تو هم موفق باشی‌
دوشنبه 7 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
ممنونم عزیزم.6تایی هستی ولی درکت بالاست.فوتبال همینه یکی میگی 2تاجواب میگیری .احساس کردم تندرفتم لازم دیدم عذرخواهی کنم .واسه من مهمترازجام اینه که پرسپولیس روی شماروکم کنه هیچی باندازه یک باخت ناقابل استق به پرسپولیس منوخوشحال نمیکنه واگه این اتفاق شوم براتون بیافته بیچاره تون میکنم حالا این شعرروبخون . پــایــان رنــگ ابــی شــب سـیــاه و تـــار اســت. *عـشـق بـه رنـگ قـرمـز هـمـیـشـه افـتـخـاراسـت*.
دوشنبه 7 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
خاصیت لنگیتا پررو بودنشون هست اما تو از همه رفت و برگشتیا پررو تری.عمرا این لنگ سوراخ امسال بتونه استقلال رو ببره.مطمئن باش.حالا وقتی‌ لوله شدید من میدونم و شما سورخای وقیح.کل‌کل هم با توهین فرق داره،یکی‌ میگی‌ ۲تا جواب میگیری اما بدون تحقیر کسی‌ یا مسخره کردن ظاهر کسی‌.فراموش نکن استقلال سرورته:)
دوشنبه 7 شهریور 1390

katrina - بر یتانیا - لندن
من خیلی پرروهستم تیم دسته 2هم بره بی خیالتون نمیشم ..درضمن پرویزخوشگله که توهین نیست ?!گفتند هرچیزی لیاقت میخواهد. طرفداری از پرسپولیس شجاعت میخواهد. ما داشتیم این گوهر کمیاب در وجودمون. پرسپولیسی گشتیم و این هم شد افتخارمون. وقتی پرسپولیسی شدیم طرفدار قرمز شدیم. ......متنفر از آبی و هر رنگ آبکی شدیم. حالا روزی هزار بار به پرسپولیس می کنیم افتخار. چون اس تق لال آبکی رو می کند تار و مار. .....هه هه
دوشنبه 7 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
وای خدا گفتی‌،طرفداری از لنگ شجاعت می‌خواد،آخه سوراخه فقط پرروئی و شجاعت می‌خواد بگی‌ لنگیم با وضع زاقارت این تیم:)))))) دست معلم مهدت درد نکنه این شعرای بی‌ نمک رو یادت میده که نه قافیه داره نه معنی‌:)
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
وای خدا گفتی‌،طرفداری از لنگ شجاعت می‌خواد،آخه سوراخه فقط پرروئی و شجاعت می‌خواد بگی‌ لنگیم با وضع زاقارت این تیم:)))))) دست معلم مهدت درد نکنه این شعرای بی‌ نمک رو یادت میده که نه قافیه داره نه معنی‌:)
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.