پس دادن فیلم و عکس سرقت شده , بهانه ای برای تجاوز به دختر جوان


پس دادن فیلم و عکس سرقت شده , بهانه ای برای تجاوز به دختر جوان

مرد جوانی که پس از سرقت فیلم و عکس‌های خصوصی و خانوادگی یک دختر جوان به بهانه پس دادن آنها، این دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در شهریار دستگیر شد.

به گزارش «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده روز 18 مرداد امسال با شکایت دختری مبنی بر آزار و اذیت از سوی یک مرد جوان، در دستور کار ماموران اطلاعات ـ امنیت پلیس شهریار قرار گرفت.

شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت:‌ چندی پیش با مردی جوان در یکی از بوستان‌های شهر آشنا شده و ارتباطمان شکل گرفت. وی به من ابراز علاقه می‌کرد. یک روز این فرد به بهانه این‌که قصد دارد چند آهنگ را از گوشی تلفن همراهش به تلفنم انتقال دهد،‌ به طرز ماهرانه‌ای عکس و فیلم‌های خصوصی و خانوادگی مرا از تلفن همراهم سرقت کرد.شاکی اضافه کرد:‌ پس از چند روز با مرد جوان اختلاف پیدا کرده و ارتباطمان قطع شد تا این‌که وی با من تماس گرفت و تهدید کرد که اگر به ارتباطم با او ادامه ندهم، عکس و فیلم‌های خانوادگی‌ام را پخش خواهد کرد.

شاکی اضافه کرد: ابتدا حرف‌هایش را نپذیرفتم، اما در بررسی از گوشی تلفن همراهم و مشخصاتی که از سوی این جوان ارائه می‌شد، متوجه سرقت عکس و فیلم‌ها شدم.دختر جوان در رابطه با دام شیطانی‌ای که در آن گرفتار شده بود، گفت:‌ از ترس این‌که خانواده ام از موضوع اطلاع پیدا نکنند،‌ ماجرا را با آنها در میان نگذاشتم و با التماس از مرد جوان می‌خواستم تا عکس و فیلم‌های سرقت‌ شده‌ام را پس دهد اما او ‌توجهی نکرد.

وی اضافه کرد: یک روز به بهانه این‌که قصد تحویل دادن عکس و فیلم‌ها را دارد، مرا به خانه‌ای در جنوب شهر دعوت کرد. به محض حضور در آنجا مرد هوسران زندانی‌ام کرد و به زور و تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. روز بعد مرا سوار خودرویی کرد و با توقف در حاشیه جاده از خودرو بیرون انداخت و متواری شد.

با تشکیل پرونده قضایی در این زمینه، تحقیقات ماموران برای دستگیری مرد هوسران آغاز و پاتوق‌های احتمالی‌اش زیرنظر گرفته شد.جستجوها ادامه داشت تا این‌که 2 روز پیش مخفیگاه متهم فراری در شهریار شناسایی و متهم دستگیر شد.

سرهنگ یارندی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران و البرز با اشاره به این خبر گفت: با هماهنگی قضایی مخفیگاه متهم موردبازرسی دوباره قرار گرفت و فیلم و عکس‌های مسروقه متعلق به شاکی نیز کشف و ضبط شد.

بنابراین گزارش، متهم به اتهام سرقت عکس و فیلم‌های متعلق به شاکی و خانواده‌اش و آزار و اذیت دختر جوان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

poriyaye_vali - قطر - دوحه
ناکس تر از او کس نبود در عالم """کز دوست بجز دوست مرادی خواهد
سه‌شنبه 1 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
بازم شهریار !!!خاک برسر پسر عقده ای و حـ... اصولا آدمهای حـ... دست به چنین کارهای بی وجدان میزنن !!.
سه‌شنبه 1 شهریور 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
خانم از ترس رفتن آبرو خودش رو در اختیار دیگران میذاره و به عبارتی بی آبرو میکنه!!! بالاخره چی شد؟!!! آبرو بدست اومد یا رفت؟!!!
سه‌شنبه 1 شهریور 1390

sanama - امریکا - سیاتل
عجب روزگار غریبیست نازنین
سه‌شنبه 1 شهریور 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
بابااین اطراف کرج چه خبره . اصلا مردم چطوری زندگی میکنند .
سه‌شنبه 1 شهریور 1390

Royan - المان - المان
چه دختر احمقی یک کلام بگو خوب که چی ؟ زحمت نکش تو یو تیوب و فیس بوک عکسامون پخش هستند برو نگاه کن . انقدر احمق که قراری را که توی خانه در جنوب شهر گذاشته قبول کرده . چرا نگفت یه کافی شاپ.
سه‌شنبه 1 شهریور 1390

erfan_p0wer - ایران - تهران
ای خراب بشه این شهرای اطراف تهران که هرچی کثافت کاریه تو اینا اتفاق می افته
سه‌شنبه 1 شهریور 1390

Artosh - ایران - تهران
oghab - فنلاند - هلسینکی/ خبر که زیاده دوست عزیز. شهرستانی ها به امید کار و زندگی بهتر به تهران مهاجرت میکنند و حاشیه نشین میشوند. تازه بعدش به فکر کار برای خودشون و فرزندانشون میفتن و میبینن ای بابا. خبری نیست. طرف بیکار هست و امیدی به آینده نداره و اصلاْ اهمیتی نداره که بره زندان.. اعدام شه و . متاسفانه درصد بالای مجرمان در خود شهر تهران هم همین افراد حاشیه نشین هستند که به اشکال مختلف :(زورگیری و تجاوز و ..) تهران را تبدیل به یک شهر کاملاْ نا امن کرده اند. البته امیدوارم به کسی برنخوره. این واقعیتی است که نمیشود کتمان کرد. رشد حاشیه نشینی و بیکاری و فقر از مهمترین دلایل بوجود اومدن این قبیل اتفاقات هست. مقصر اصلی هم در بیت تشریف دارند که ایران رو به این روز انداختن..
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

yashainiran - ایران - ایران
به نظر من تقصیر دختره بوده اگه به پسره رو نمیداد آخرقصه به اینجا نمی کشید. خدا شاهده من روزی با 60 یا 70 تا دختر در ارتباطم (منظورم دانشجوهام هست سوء تفاهم نشود) اگر کمی رو بدهم واویلا می شود راضی هستند برای نمره هر کاری بکنند ولی کو رو دادن. البته بیشترشان اینجوری نیستند.
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

shervin-iran - ایران - خرم آباد
Artosh - ایران - تهران. "خبر که زیاده دوست عزیز. شهرستانی ها به امید کار و زندگی بهتر به تهران مهاجرت میکنند و حاشیه نشین میشوند. تازه بعدش به فکر کار برای خودشون و فرزندانشون میفتن". دوست عزیز همچین ازشهرستانی ها صحبت می کنی که انگار تهران نشین ها خودشون الهه پاکی وصداقت و درستکاری هستند!!!!.. نه داداش من ...اینطوریها هم نیست.....تهران روز به روز به سمبل فساد و فحشا و غارت و دزدی و آدم ربایی و تجاوز شدن درکشور و حتی درخاورمیانه بیشتر نزدیک میشه.... من از همون به اصطلاح تهرانی ها خلافهایی دیدم که حتی شرم دارم اینجا بازگو کنم.......پس بیخود تهران تهران نکنین که هرچی بدبختی داریم زیر سر این خراب آباد هستش
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

mastaneh.deldar - ایران - اهواز
واقعا که مایه ی تاسف خوندن همچین خبرهایی.. این مردها چشون شده اگه بشه اسمشونو مرد گذاشت.. خدایا چه بلایی داره سر این دنیا میاد همه جا اشوبه همه جا ناامنی و.............
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

رها راد - مالزی - کوالالامپور
اومد ابروشو برذاره زد چشماشم کور کرد,الان که عکس و فیلم های خانوادگی همگانی شده ,ارزش داشت به این بی ابرویی! حالا چرا رفتی باهاش خونه؟؟!!!
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

YAS ABI - بلژ - بسل
sourena.de - آلمان - اشتوتگارت درست گفتی عاقبت دوستی خیابانی و حماقت از دست دادن اصل ابرو ست.
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
واقعا باور کردید دروغهای دختررو!!??.
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
yashainiran - ایران - ایران به به آقا استاد .. حدس زده بودم باید استاد باشید ...
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
erfan_p0wer - ایران - تهران ... باهاتون کاملا موافقم.البته ادمها و خانواده های شریف هم ساکن هستند. ولی اکثریت بر اقلیت جرم در این مناطق حاکم است.
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

Artosh - ایران - تهران
shervin-iran - ایران - خرم آباد/ تفاوت بنده و شما در این است که من به مسائل دید اجتماعی دارم و شما دید نژادی. بنده گفتم که مقصر اصلی هم شهرستانی ها نیستند. اما قبول کنیم یا نه درصد بسیاری از جرم هایی که در حال حاضر در پایتخت رخ میدهد توسط شهرستانی هایی انجام میشود که در ۱۰ - ۱۵ سال اخیر به تهران مهاجرت کرده اند. شما نیستید و ببینید...
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.