خودداری تیم والیبال دانشجویان ایران از بازی با اسرائیل


خودداری تیم والیبال دانشجویان ایران از بازی با اسرائیل

ایران پس از شکست دادن مکزیک در برابر اسرائیل قرار گرفته بود

تیم والیبال دانشجویان ایران در مسابقات دانشجویان جهان در چین از دیدار با تیم اسرائیل خودداری کرد.

تیم ایران روز شنبه برای کسب رده نهم یا دهم رقابت ها باید مقابل تیم اسرائیل قرار می گرفت، اما در این دیدار حاضر نشد و نتیجه ۳ بر صفر به نفع اسرائیل اعلام شد.

این در حالی است که به نوشته سایت فدراسیون والیبال ایران، محمدرضا داورزنی، رئیس این فدراسیون گفته است: "ما اصلا کشوری به نام اسرائیل نمی شناسیم و در هر میدانی که باشد از این اعتقاد و عقیده خود هرگز کوتاه نمی آییم، همانطور که در سال گذشته نوجوانان ایران در تورنمنت ایتالیا از رویارویی با نماینده اسرائیل امتناع کردند."

تیم والیبال دانشجویان ایران در مرحله گروهی بازی های دانشجویان جهان با دو برد مقابل عمان و ژاپن و دو باخت به کرواسی و روسیه، در رده سوم گروه C قرار گرفت.

ایران در مرحله بعد با مکزیک بازی کرد و پس از برتری ۳ بر صفر برابر این تیم، حریف اسرائیل شد.

نادر شوندی، سرپرست تیم والیبال دانشجویان ایران در پاسخ به این پرسش که چرا در حالی که می دانستید در صورت برتری مقابل مکزیک، حریف تیم در بازی بعدی اسرائیل خواهد بود آن دیدار را بردید گفت: "ما تصمیم گیرنده نبودیم."

او می افزاید: "مسئولان کاروان ورزشی به ما گفتند بازی عادی خودتان را بکنید. تیم مکزیک از ما خیلی ضعیف تر است و شکست برای ما معنایی نداشت. ورزشکاران همه توانشان را گذاشتند تا پیروز شویم."

به گفته حسین معدنی، سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران، کمیته بازی ها هنوز در مورد امتناع ایران از رویارویی با اسرائیل تصمیم نگرفته است، اما امکان دارد تیم او بطور کلی از دور رقابت ها حذف شود.

بیست و ششمین دوره بازی های دانشجویان جهان (یونیورسیاد) در شهر شنژن چین در حال برگزاری است و تا اول شهریور (۲۳ اوت) ادامه دارد.

zamanphp - ایران - اصفهان
فقط می تونم بگم خاک بر سرشون
یکشنبه 30 مرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
خوب کی چی؟بیمزه ها !!!
یکشنبه 30 مرداد 1390

gorgnama - ایران - تهران
اینارو مجبور میکنن اگرم بخوان بازی کنن بیان ایران باهاشون برخورد میشه!طفلکیا این همه زحمت بکش برو مفت بباز برگرد که چی بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 30 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خاک بر سرتان که ابرو برای ایران نگذاشتید
یکشنبه 30 مرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
فلستینی ها و اسراییلی ها در حال گفتگو برای آتش بس و برپایی کشور فلستین هستند، انوقت این دیوانه ها که نه سر پیاز هستند نه ته آن، آتششان داغ شده و تند و تند از مسابقه های جهانی چشم پوشی میکنند تا به اسراییلی برنخورند. واقعا که نفهم و نادان و بی سیاست ترین موجودات روی زمین هستید.
یکشنبه 30 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.