اسیدپاشی مرد بدبین به همسر سابق در برابر فرزندانش


اسیدپاشی مرد بدبین به همسر سابق در برابر فرزندانش

تصویر زن جوان که مورد حمله با اسید قرار گرفت

وطن امروز : مرد کینه‌جو که به خاطر بدبینی همسرش را طلاق داده بود به اسیدپاشی هولناکی دست زد.
زن جوان در حالی پشت فرمان خودرویش فریاد می‌زد «سوختم، سوختم» که 2 دختر خردسالش و پدر و مادرش وحشتزده این صحنه دلخراش را تماشا می‌کردند.
ساعت 23 و 50 دقیقه نیمه‌شب 21 مردادماه سال‌جاری وقتی مادری با 2 دخترش و در حالی که پدر و مادرش وی را همراهی می‌کردند به در خانه پدر بچه‌ها در خیابان رضوی حوالی بلوار پیروزی مشهد رفت، هیچکس تصور نمی‌کرد حادثه شومی در این قرار رخ بدهد.


پدر 2 دختربچه قرار بود آنها را به دندانپزشکی ببرد، وقتی همه به خانه این مرد کینه‌جو رسیدند زن 38 ساله پشت فرمان پژو 405 خود ماند و 2 دختر 13 و 14 ساله پیاده شدند تا نزد پدرشان بروند. دقایقی نگذشته بود که پدر بچه‌ها با در دست داشتن ظرفی پلاستیکی به سمت خودروی همسر سابقش رفت و ناگهان مایعی را به صورت این زن پاشید. فریادهای «سوختم، سوختم» زن جوان در حالی فضای محله مرد اسیدپاش را پر کرده بود که 2 دختربچه وحشتزده به این صحنه چشم دوخته بودند و پدربزرگ و مادربزرگشان از همسایه‌ها آب می‌خواستند تا روی دخترشان بپاشند.


بازداشت مرد اسیدپاش


همزمان با سررسیدن امدادگران اورژانس به صحنه اسیدپاشی و انتقال زن جوان به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد، تیمی از تجسس کلانتری نجفی مشهد نیز خود را به محل اسیدپاشی رساندند و خود را در برابر خودروی پژویی دیدند که بخشی از صندلی‌ها و بدنه‌اش با اسید سوخته بود.

وقتی ماموران شنیدند که زن 38 ساله‌ای به نام «عفت» از سوی شوهر سابق خود که در همان محله زندگی می‌کند هدف حمله اسیدپاشی قرار گرفته و بشدت سوخته است، بلافاصله وارد عمل شده و مرد کینه‌جو که «عباس» 40 ساله بود را در کمتر از 10 دقیقه و در حالی که در پشت‌بام خانه‌اش پنهان شده بود، دستگیر کردند.


دخترم سوخت


در حالی که عباس سکوت کرده بود و با رفتارهای روانی سعی داشت از پاسخ دادن به پلیس شانه خالی کند، مادرزن وی در حال گریه به ماموران گفت: «دامادم بسیار بدبین و شکاک بود. عفت خیلی سعی داشت با رفتارهای او کنار بیاید اما شوهرش روز به روز بیمارتر شد تا اینکه دخترم با وجود داشتن 2 دختر خواستار طلاق شد و با پافشاری به این تقاضایش توانست طلاق بگیرد». وی افزود: «نگهداری از نوه‌هایم که «ریحانه» و «هانیه» هستند به گردن دخترم افتاد و وی با جان و دل پذیرفت و زندگی تازه‌ای آغاز کرد اما گاهی ناراحتی‌هایی بین عباس و عفت رخ می‌داد تا اینکه شب حادثه چون قرار بود نوه‌هایم نزد پدرشان باشند و صبح نزد دندانپزشک بروند ما به در خانه دامادم رفتیم که ناگهان عباس ظرف اسیدی که در دست داشت را به صورت دخترم پاشید و پا به فرار گذاشت». این مادر وحشتزده گفت: «سمت چپ عفت دچار سوختگی شدیدی شده و دامادم کاری کرد که هیچ گذشتی در کار نباشد و سعی خواهیم کرد پیگیری‌هایی انجام دهیم تا به سزای اعمالش برسد». پدر عفت نیز گفت: «من 60 سال از خدا عمر گرفته‌ام و همیشه توصیه می‌کردم همه گذشت کنند اما هیچگاه داماد سابقم را نخواهم بخشید». وی افزود: «شب حادثه ما در خانه یکی از بستگانمان میهمان بودیم، عفت می‌خواست به تنهایی بچه‌هایش را نزد پدرشان ببرد و خدا خواست تا ما هم با او همراه شویم. وقتی به در خانه عباس رسیدیم، من روی صندلی عقب نشسته بودم که ناگهان دامادم روی عفت اسید پاشید. قطرات اسید روی دستان من نیز ریخت. سوزش عجیبی همه وجودم را گرفت. فریادهای «سوختم، سوختم» دخترم را می‌شنیدم و از همسایه‌ها که فقط تماشاچی بودند آب می‌خواستم اما هیچکس به خواسته‌ام اعتنایی نکرد». پدر عفت گفت: «پلیس خیلی زود این مرد جانی را دستگیر کرد و من از دستگاه قضایی می‌خواهم عباس را به سزای اعمالش برساند تا درس عبرتی برای همه کسانی که دست به چنین اقدام وحشیانه‌ای زده‌اند باشد و همه بدانند که کشورمان قانون دارد و بی‌حساب و کتاب نیست».


اعتراف هولناک


تحقیقات پلیس نشان داد مرد اسیدپاش در زندگی‌اش نسبت به عفت دچار بدبینی و افسردگی شدید شده و 3 بار در یکی از مراکز روان‌درمانی تحت مداوا قرار گرفته است. عباس در بازجویی‌ها گفت: «عفت برخورد مغرورانه‌ای داشت و با من لجبازی می‌کرد. همیشه می‌گفت مرا دوست ندارد و همین برایم قابل هضم نبود. هیچکس نیامد مشکلاتمان را حل کند و من ناخواسته همسرم را طلاق دادم و بعد از 14 سال زندگی با زن و بچه‌هایم تنها شدم و این در حالی بود که هنوز دل به همان زندگی داشتم». وی افزود: «عفت همیشه از من ابراز تنفر می‌کرد و اینکه دوستم ندارد را بارها از زبانش شنیده بودم تا جایی که احساس حقارت می‌کردم و تصورم این بود حتما پای مرد دیگری در میان است. به اندازه‌ای بدبین شده بودم که حتی احوالپرسی‌های معمول عفت با مردان همسایه را به حساب علاقه وی به مردان غریبه می‌گذاشتم و همیشه از آن عذاب می‌کشیدم». وی که دستان خودش نیز با اسید سوخته است، ادامه داد: «چند روز پیش به بچه‌ها زنگ زدم تا حال آنها را بپرسم اما عفت گوشی را برداشت و با لحنی تند و تحقیرآمیز حرف زد. خیلی به‌هم ریختم و نقشه این انتقامگیری را کشیدم، به خاطر همین یک ظرف پر از اسید آماده کردم و چون می‌دانستم قرار است عفت بچه‌ها را به خانه‌مان بیاورد تا صبح آنها را به دندانپزشکی ببرم به کمین نشستم و ثانیه‌شماری کردم تا سر قرار بیایند». عباس آهی کشید و گفت: «می‌دانستم که جلوی بچه‌ها صحنه وحشتناکی است اما به اندازه‌ای کینه در دلم نشسته بود که می‌خواستم حتما انتقام بگیرم. وقتی آنها آمدند عفت پشت فرمان ماشینش نشسته بود و من به سمت وی رفته و اسید را به سر و صورتش پاشیدم بعد به داخل خانه فرار کردم».


حیرت 2 دختربچه


ریحانه 14 و هانیه 13 سال دارند. آنها هنوز باور ندارند که پدرشان روی صورت مادر اسید پاشیده باشد. این 2 دختربچه از یادآوری شب حادثه وحشت دارند. ریحانه گفت: «من و خواهرم شوکه هستیم و می‌خواهیم از پدرمان بپرسیم چرا چنین کاری کرده است. او حق نداشت از مادرم به این صورت انتقام بگیرد. نگران مادرمان هستیم و او را خیلی دوست داریم». بنا به گزارش خبرنگار «وطن امروز»، مرد اسیدپاش در بازداشت بسر می‌برد و عفت سرباز به خاطر سوختگی شدید تحت مداوا قرار گرفته است.

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
بنظر من شکاک بودن = آفت زندگی. خوبه والله تا مردم کم میارن و نمیتونن از روی منطق حرفی رو بگوییند سریعا اسید میباشند مد شده انگاری ...خیلی تاسف باره ..
شنبه 29 مرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
خدایا عاقبت همه مارو بخیر کن..هر چقدرم جنون به سر آدم بزنه آخه چرا باید دست به اسید بزنن...خدایا دور کن ... **بندرت شخصی یافت می شود که بگوید همه عمرش خوشبخت زیسته است**. عده ای از مردم ،تماشاگر خوشبختی اند و طول حیاتشان صحبت از خوشبختی می شنوند ، اما هرگز بدون آنکه واقعا آن را بشناسند از جهان می روند**. یک زندگی را وقتی می توان با خوشبختی قرین دانست که شروعش با عشق شود و ختمش با جاه طلبی **. خوشبختی تنها در علم نیست ، بلکه در طریقه استفاده از آن است **. !!!
شنبه 29 مرداد 1390

kokex - ‫آلمان - ‫ ‫فرانکفورت
‫کار اینجور مردا درست نیست اما زنها هم بی گناه نیستند که ترور روحی می کنن . زنها باید زبونشونو کمی کوتاه کنن که کار به اینجا نرسه
شنبه 29 مرداد 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
Fanoos جونم شکاک بودن بخوره تو سرشون ..حالا چرا اسیدپاشی؟ آدم از صبح تا شب با 1000 نفر ممکنه روبرو بشه که واقعا کفر آدمو در بیارن اما فکر نکنم حقشون باشه روشون اسید بریزیم. گیرم که زنش خیانتکار هم بوده باشه. اینها از روی کینه نیست یک جورایی جوگیر میشن چون اینها هم تیتر رزوزنامه ها رو میخونن یکم گوشاشون درازتر میشه. اگه این دولت سفاک حکم اسیدپاش رو بدون برگزاری دادگاه "اسیدپاشی متقابل" قرار بده فکر کنم تا حدودی ملت خودشونو جمع و جور کنن..
شنبه 29 مرداد 1390

ایران بانو - ایران - تهران
نظرگزاران محترم که شب تقدیر امنه با صحبتهای علی دایی به او کنایه زدید و گفتید علی دایی تو کی هستی که نمیبخشی ..علی دایی درست گفت امنه بهرامی اگر بخشید جامعه نباید ببخشد ..از زمانه امنه فقط بشمارید چند زن و دختر اسیر احمقیت و حماقت یک مشت حیوان ناطق شده اند.این اسید پاشی باید مقابله به مثل شود تا دیگر کسی هوس اسید پاشی نکند و تا عین همین حرکت با اسید پاش انجام نشود این اسید پاشی ادامه خواهد داشت برای یک بار هم که شده باید انجام داد و نتیجه را دید
شنبه 29 مرداد 1390

romano - ایران - تهران
همش مال نبود قانون، نگهداری افراد بیمار روانی حاد، فقر، بریدگی دست مراجع اکادمیک از ابزارهای مراقبه و نگهداری و اجراست. اگر قانون برای اسید مثل اسلحه گرم قانون می‌گذاشت اسید دست هر احمقی نمی‌افتاد. جامعه بیماره روحش کشته شده اگر از ایرانیها بپرسید که زیباترین چیزی که سال گذشته در خارج خانه دیده‌اید هیچ چیزی ندارند بشما بگویند. البته حکومت هم این قائده را می‌خواهد چیز بدی نیست به جامعه فشار روانی وارد می‌کند. این شخص به راحتی بعد از بار دوم در بیمارستان روانی نیاز به مقاومت شدید داشت حتی برای خودش هم مضر است اینرا از هر روانشناسی بپرسید سریعا اشاره می‌کند. در واقع براحتی شما می‌توانید جامعه‌ای که در ان مرد دارای قدرت و قضاوت در مورد هر عملی علیه زن باشد را ببینید از آن بالای مملکت دارد با هورمون تستسترون اداره می‌شود تا این بیمار روانی اتفاقا این بنده خدا گناهی ندارد تمام حرفهایش حرفهای یک بیمار روانی حاد هستند. خدا ریشه باعث و بانیش رو بکنه.
شنبه 29 مرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
واقعا خیلی ناراحت کننده هست..اگر این مرد کمی وجدان داشت هیچوقت اینکار رو نمیکرد ..
شنبه 29 مرداد 1390

FETNEH. - ایران - نوشهر
مطمئن هستم که بعد از خوندن این مطلب سیل کامنت ها سرازیر میشه و هر کسی به نوعی شروع میکنه به بد و بیراه گفتن و توبیخ کردن و به عبارتی یه طرفه قضاوت کردن. و یا اینکه این مسئله رو به جایی که اصلا ربط نداره ارتباط دادن. اما من فقط اینو میدونم که درد هر کسی توی دل خودشه. و مطمئنا کسی که اقدام به همچین کار وحشتناکی میکنه غمی سوزانتر از اون اسید یا هر چیز دیگه رو در دلش احساس میکنه. مطمئنا اون خانوم اونقدر با طعنه و نیش و کنایه اسید بر دل این مرد ریخت که هرگز قابل مقایسه با این خشونت ظاهری نیست. ما که توی دل اون آقا نیستیم که بخوایم قضاوت کنیم. من اصلا کارش رو تایید نمیکنم ولی هرگز هم یه طرفه به قاضی نرفته و حکم صادر نمیکنم.هر کس هر آنچه رو که میکاره درو میکنه. و مطمئنا این زن با رفتار و اعمالش روزی هزار بار ذره ذره اسید بر غرور و شخصیت این مرد میریخته... حالا هم خودش رو بدبخت کرده هم بچه هاشو و هم این مرد رو...
شنبه 29 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
ظاهرا اسید پاشی در ایران به اپیدمی تبدیل شده باید قانونی وضع بشه که به افراد عادی اسید نفروشند مگر به کارهایی که با مجوز فروخته بشه و فرد اسید پاش رو به شدت مجازات کنند که درس عبرتی برای دیگران بشه
شنبه 29 مرداد 1390

h2s_2001 - ایران - مشهد
خب خب خب . اینم یکی دیگه . به سلامتی حضراتی که در دفاع از اسید پاش ها و در تحسین بخشاینده اونها کامنت میذارن . خدا نکنه یه روزی برای نزدیکانتون اتفاق بیفته . ولی اگه افتاد .. ببینم تونجا هم میتونی دم از بخشش بزنی و توی چشمان اسید پاش نگاه کنی و بگی بخشیدمت که به صورت دخترم یا خواهرم اسید ریختی.
شنبه 29 مرداد 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
واقعا ,واقعا چی میشه گفت ???لعنت به هرچه مرده عقده ایی .......................
شنبه 29 مرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
نرینه های روانی , عقده ای و درون تهی که طاقت شنیدنِ " نه " را ندارند و جنون مردانگی اشان را با خشونت و وحشیگری به نمایش میگذارند!
شنبه 29 مرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ننگ بر این رژیم اخوندی که جنایت و دزدی و ادمکشی و اسید پاشی را در ایران انچنان گسترش داده که هر روز خبری ترس اور از تجاوز و کشتن و....میشنویم.
شنبه 29 مرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
neda2oo7 - ایران - شیراز ندا جونم آفرین قربون حرف دهنت بسیار زیبا گفتی ...عزیزم اینجور مردها که اینقدر فکرشون احمقانه و عقب مونده است به خاطر اینکه فکر کنم خونه نشین هستن و از فرط بیکاری اینجور فکرها به سراغشون میاد و تصمیم میگیرن .. موفق و شاد باشی ندا جونم دوست عزیزم
یکشنبه 30 مرداد 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
ملت چرا همه زامبی شدن. اخه چتونس خل شدید یونجه کم و زیاد شده. دیوانه اسید میریزه . مردم کمک پیر مرد نمیکنند. همیشه نظاره گرند عین خوک شدن بلا نصبت. اینها با مرده ها چه فرقی میکنند.
یکشنبه 30 مرداد 1390

snowy me - سوئد - مالمو
FETNEH. - ایران - نوشهر شما حالت خوبه؟ از کجا میدونی که اون زن نیش و کنایه زده؟ گیریم هم زده باشه، سزای کارش اینه؟ میگی یه طرفه به قاضی نمیری ولی حتم داری که زن مقصر بوده و نیش داشته و دم داشته؟؟؟!!! تا کسایی مثل تو هستند تو این مملکت وضع ما بهتر از این نمیشه. واقعا اسمت بهت میاد. تو غصه ی اون مرد روانی وحشی رو میخوری؟ ناراحت سوز دلشی؟ کدوم سوز دل؟ سوز شک و بدبینی مریض گونشو میگی حتما. متاسفم واقعا. هرچی فکر میکنم نمیفهمم تو کلت تو دلت چه خبره. ولی اینو میدونم که دلت خیلی سیاهه.
یکشنبه 30 مرداد 1390

snowy me - سوئد - مالمو
هر کس هر کاری هم کرده باشه، هیچ آدم دیگه ای حق نداره به جسم و روحش تعرض کنه و آسیبی بهش بزنه. اگر طرفت بده ولش کن، ازش جدا شو، مثل آدم، مثل انسان. هرچند این زن بیچاره تقصیری نداره و طی دوران زندگی مشترک با این مرد روانی هم کلی سختی و بدبختی کشیده بوده. هر کار بدیم کرده باشه سزاش این نبوده. این وحشی بازیا نمیفهمم چیه آخه؟ البته تو مملکتی که مسئولین صبح و شب تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر و مجازات و شلاق و اعدام میکنند، هر آدم عقل نارسی فکر میکنه مجری قانونه و به صلاح دید خودش هر جنایتی رو مرتکب میشه. ریشه رو باید خشکوند عزیزان.
یکشنبه 30 مرداد 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
FETNEH. - ایران - نوشهر. دلیلش از نظر روانشناسی فقط یک چیزه: افسردگی ملت! ملت در قفسی تنگ همه دیگر را میدرن! .
یکشنبه 30 مرداد 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
Snowy me - سوئد - مالمو-مرسی دوست عزیزبرای کامنت ..بیچاره بچه هاش ای بابا:(
یکشنبه 30 مرداد 1390

snowy me - سوئد - مالمو
katrina - اسکاتلند - گلاسگو عزیز خوندن بعضی کامنت ها اعصاب آدمو میریزه به هم. ولی خدارو شکر که با وجود نظرات دوستان خوبی مثل شما یه ذره از اون فشار غم و اندوه کم میشه. اینجور وقتا با خودم میگم عیب نداره، درسته که آدم کج فهم زیاده، ولی عوضش هنوزم هستن کسایی که انسانیت توشون هست و با تنگ نظری و بخل قضاوت نمیکنند. پاینده باشی عزیزم.
یکشنبه 30 مرداد 1390

FETNEH. - نوشهر - ایران
سلام . جناب snowy me - سوئد - مالمو شما حالا وقت کردی بیا منو بخورررر... تو هم ما رو گرفتی ها. آخه دوست عزیز هر کس رو بتونیم خر کنیم خودمونو که دیگه نمیتونیم خر کنیم.. ما یازده امام داشتیم که باعث و بانی مرگ همه شون هم زن جماعت بودن. من که نگفتم با اسید پاشی موافقم و اینکارو تایید نکردم و نخواهم کرد. اماااا ببین یه زن یا شوهر چطور میتونه طرف مقابل رو به آتیش بکشونه که طرف دیگه تشخیص خوب و بد نده و به خاطر انتقام دست به هر عمل جنایتکارانه بزنه. تو هم به جای اینکه الکی جوش بیاری برو یه کم فکر کن.. بعد بیا یقه ی منو بگیر lol
یکشنبه 30 مرداد 1390

sara az belgium - بلژیک - انتورپن
fetneh نوشهر/ایران اولا اگر کسی تو رو بخوره درجا میمیرد. دوم اگر اون امام دوازدهم دروغیتون بیاد تو خودت اون رو میکشی چون اسمت با عقلت همخونی داره همون دین مرد سالار ودروغین پیشکش خودت.بلژیک..انتورپن
دوشنبه 31 مرداد 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
FETNEH. - نوشهر - ایران-اگراینطورهست که میگی 11امامتون بدست زنهاشون کشته شدن *پس ناااااااااازه شصتشون*..شمانمیخوادزحمت بکشی مشاورخانواده بشی ../snowy me - سوئد - مالمو-عزیزم میفهمم .من ازوقتی عضواین سایت شدم نسبت به جامعه ومردم ایران خیلی ناامیدشدم به امیدروزی که ازاین دست اتفاقات درهیچ جای دنیارخ ندهد.موفق باشی عزیزم.
دوشنبه 31 مرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
Snowy me عزیز جان حرف صحیح و شایسته همیشه برای نادرستان و کج اندیشان تلخ و زننده است. دوست ارجمند از دید این مذهبیون اگر مردی 4 زن در آن واحد داشته باشه اصلا مشکلی نداره ولی اگر یک عقده ای روانی که در تیمارستان هم بستری بوده بیاد و تشتی پُر از اسید روی صورت همسر سابقش بریزه میگویند: حتما خانم سخن خار داری گفته که دل سنگ اون مردک روانی به درد آمده . درود بر شما که انسان فهیمی هستید.
دوشنبه 31 مرداد 1390

kokex - ‫آلمان - ‫ ‫فرانکفورت
‫feminism این اسم چندش آوره
دوشنبه 31 مرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
kokex برای عقب ماندگانِ ذهنی و کور سوادانی چون تو !!
دوشنبه 31 مرداد 1390

kokex - ‫آلمان - ‫ ‫فرانکفورت
‫هرچی زن زشت مریض روحی متنفر از مرد و ....... می شه فمینیست ها ها . ‫هیچ مردی نگاهشون نمی کنه . یک مشت کپک زده جسمی روحی فکری
سه‌شنبه 1 شهریور 1390

saitama - ژاپن - توکیو
kokex المانمعلوم میشه در المان هم که مهد روشنفکری وازای هست این مغزهای فسیل زده شما بکار نخواهد افتاد.جا را برای کسانیکه میخواهند در محیطی ازاد درست بیاندیشه اند کم کرده ای به همون میهن مردسالارت برگردی بهتره.وقت کاربران هم به توضیح دادن اراجیف شماهم گرفته نمیشه. امیدوارم که روزی به خود بیائی م از مغز اکبندت استفاده کنی.
سه‌شنبه 1 شهریور 1390

FETNEH. - ایران - نوشهر
سلام. خانوم sara az belgium - بلژیک - انتورپن و katrina - اسکاتلند - گلاسگو یه نگاه به کامنت هایی که در پاسخگویی گذاشتید بندازید.. اینه شعور اجتماعی که ازش دم میزنید؟ من فقط نظر خودمو دادم و ببین شماها در جواب چی گفتید؟ شمایی که منو نمیشناسید با یه نظر دادن من چه درست چه نادرست اینجوری از کوره در رفتید و عکس العمل نشون دادید پس اون مرد در برابر ناملایماتی که میدید حق نداشت از کوره در بره؟ . یه نگاه به کامنتی که گذاشتید بندازید .. اینه شعور اجتماعی؟ تن آدمی شریف است به جان آدمیت نه هر کامنت و جوگیر شدن نشان آدمیت.
سه‌شنبه 1 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
kokex ...! بد جوری خودت را تِررررررر رور روحی کردی !! فقط بهت بگم که بدجائی .. پاچه گرفتی ! ...چون هرجوری که رفتار کنی پاسخ خواهی گرفت . حالا برو بشین ..
سه‌شنبه 1 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
kokex _ از قرار تو هم از بقایای ماقبل از تاریخ هستی !!! آره من هم زشتم و هم اینکه هیچ مردی بهم نگاه نمیکند و درست بهمین دلیل آقایون با یک نگاه جذب من میشوند !! فمینیسم بودن بهتر از اینه که مثل تو سنگواره و فسیل باشم !
سه‌شنبه 1 شهریور 1390

snowy me - سوئد - مالمو
kokex - ‫آلمان - ‫ ‫فرانکفورت اگه یکم علم و سواد داشتی و یه ذره اهل مطالعه بودی میدونستی که فمینیسم یعنی چی و چه ارزشی داره. آخوندا یه تصویر سیاه و کاملا غلط از فمینیسم تو مخ ایرانیا کردن. به همین خاطر خیلی از مردم حتی از شنیدن این کلمه وحشت دارن، درصورتی که اصلا نمیدونن فمینیسم یعنی چی. به تعبیر آخوندی فمینیسم یعنی تنفر زن از مرد و فرار کردن زن از هویت زنانگی به همراه ذهنیات سیاه و مقصر شمردن مردها در تمامی مصائب زنان. ولی اختلاف میان فمینیسم واقعی و مفاهیم بی ارزش ساخته و پرداخته ی ذهن ناتوان آخوند از زمین است تا آسمان. شما هم قبل از توهین به دیگران و بد دهنی سعی کن یکم اطلاعاتتو زیاد کنی. فرهنگ اینو داشته باش که به عقاید دیگران احترام بزاری و خودت رو تبدیل به مضحکه ی سایت نکن.
سه‌شنبه 1 شهریور 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
fETNEH. - ایران - نوشهر-اخه چرااینقدرمنومیخندونی وااااای اگه خانوم هستی خدابه داده شوهرت برسه منه پررو رویک لقمه کردی :dانصافاازحق نگذریم اسم کاربریت خیلی بهت میاد !احساسم میگه اسیدپاشی رودوست داری تاپیک قبلی هم فرمودید اسیددرافتابه ریخته وپشت درwcدرانتظار شوهرجانباز 99درصد :))اینه شعوراجتماعی هان اااینه ???:))یکم ریلکس تر امپرت 180 رو ردکرده ارامتر/// kokex - ‫آلمان - ‫ ‫فرانکفورت-الهی قربونم بشی لئوناردو دیکاپریو!توراست میگی امااون مغزتوهست که کپک زده .بعضی ازاین .. ! ایرونی .....هیچی نگم بهتره اه .اه.ااایش.
سه‌شنبه 1 شهریور 1390

kokex - ‫آلمان - ‫ ‫فرانکفورت
‫. ‫چند ساله هستی که افکارت تو لئوناردو دکاپزیو هستش ؟ دیدید من حق دارم بگم این طرفداران فمینیسم همه جوره کپک زده هستند. ‫این سایت بی طرف نیست سانسوز میکنه
سه‌شنبه 1 شهریور 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
جواب ابلهان خاموشیست...
سه‌شنبه 1 شهریور 1390

kokex - ‫آلمان - ‫ ‫فرانکفورت
‫ها ها اینها که حرف ازحق و حقوق می زنن وقتی کفگیرشون به ته دیگ میخوره اینجوری نقاب کپک زدشون کنار می ره .
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

snowy me - سوئد - مالمو
kokex - ‫آلمان - ‫ ‫فرانکفورت تو از یه جا بدجور داری میسوزی، حالا کجاشو خدا میدونه.
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
قسم میخورم مشکل روحی داری خواهش میکنم دراولین فرصت خودت روبه روانپزشک نشون بده ..اینجوری پیش بره خفاش شب 2مقیم المان خواهی شد..اینم یاداوری کنم که من شخصاازمردهایی مثل تومتنفرهستم وگرنه کم نداریم اقایون باشخصیت ایرانی, نمونه هاش دراطرافم فراوان هست که برترازهمشون پدرم رومیبینم من وتونمیتونیم همدیگررودرک کنیم این بحث هاهم نباید میشدجواب های هوی است .نیازی نمبینم که ازخودم تعریف کنم کی هستم وچی هستم.توفکرکن من یابقیه خانومهای مدافع حقوقشون کپک زده هستندهمانطورکه گفتم توهم لئوناردودی کاپریو .حالا هم حرفی باقی نمانده ازاول هم حرفی نبودجزبدوبیراه گفتن.متاسفم بای.
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
snowy me - katrina _ عزیزان حیف از وقت ,انرژی و نفَسِ خودتان نیست که برای چنین ..باطل میکنید !! فردی که از یک روانی و اسید پاش جانبداری کند دیگر نیازی به معرفی ذات او نمیماند !! پس جواب او سکوت است و سکون .
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

snowy me - سوئد - مالمو
feminism - انگلستان - لندن عزیز با شما هم عقیده ام. آدمی رو که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد. پس بی توجه به این اراجیف لذت میبریم از زندگی زنانه ی خودمون. البته با حفظ احترام و ارزش مردهای فهمیده و انسان صفت.
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

kokex - ‫آلمان - ‫فرانکفورت
‫کپک زده ها من ار اسیدپاشی دفاع کردم ؟ کپک زده های کورباطن.بی خود نیست که آخوند بالا سرتون باید باشه. ‫چماق کشان بی چماق دروعگو و تهمت زن
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.