پیوس: استیلی اگر نمی‌خواهد حجب و حیا را کنار بگذارد، از فوتبال برود


پیوس: استیلی اگر نمی‌خواهد حجب و حیا را کنار بگذارد، از فوتبال برود

مهاجم پیشین تیم پرسپولیس گفت: حمید استیلی اگر نمی‌خواهد حجب و حیا را کنار بگذارد از فوتبال برود.


فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل مس سرچشمه عنوان کرد: به نظر من باشگاه باید از حمید استیلی بخواهد تا سه بازیکن بی انگیزه و بی کیفیت این تیم را کنار بگذارد. این سه نفر در خط دفاع، هافبک و حمله بازی می کنند و کاملا مشخص است چه افرادی هستند. فعلا نمی خواهم اسمی از آنها ببرم. حقیقی هم در این شکست 60 درصد مقصر بود و گل های بدی خورد.

وی افزود: بازیکنان مقصران اصلی هستند. البته عوامل حاشیه ای هم دخیل است. یکسری دوست ندارند پرسپولیس با حمید استیلی نتیجه بگیرد و به تیم فشار روانی وارد می کنند.

مهاجم پیشین سرخپوشان ادامه داد: توقع از پرسپولیس بالاست و به همین دلیل بچه های تیم خیلی باید با شور و حال تر از این به میدان بروند تا تیم به جایگاه اصلی خود بازگردد. مربی نهایت 30 تا 40 درصد می تواند در عدم نتیجه گیری تاثیر داشته باشد. برخی از بازیکنان تیم اصلا تعصبی ندارند و ارزش پیراهنی که بر تن کرده اند را نمی دانند و دنبال گرفتن حق و حقوق خود هستند. حمید استیلی نباید از اسم بترسد و با دل و جرات باید این نفرات را کنار بگذارد.

پیوس با بیان اینکه به نظر می رسد در پرسپولیس دو دستگی بین بازیکنان پیش آمده اظهار داشت: برخی از بازیکنان به حرف حمید گوش نمی دهند و شرایط را برای او سخت می کنند.

وی در خصوص اینکه گفته می شود حضور محمد مایلی کهن در پرسپولیس به عنوان مدیر فنی دلیلی بر ایجاد حاشیه در تیم شده است، گفت: مایلی کهن از پیشکسوتان پرسپولیس است و مدیریت او می تواند به تیم کمک کند. البته نباید این مدیریت منجر به عدم هماهنگی با استیلی شود. بین این دو باید تعامل وجود داشته باشد وگرنه اگر قرار باشد استیلی، مایلی کهن و باشگاه هر یک کار خود را انجام دهند کاری از پیش نمی رود و تیم بیشتر به حاشیه می رود. کمک های مایلی کهن باید در جهت پیشرفت تیم باشد نه تضعیف تیم.

پیوس با اشاره به سرمربی پرسپولیس گفت: حمید استیلی باید حجب و حیای خود را کنار بگذارد تا پرسپولیس جان تازه ای بگیرد. اگر او این کار را نکند شرایط بدتر می شود. از طرف من بنویسید حمید اگر نمی خواهد حجب و حیا را کنار بگذارد بهتر است از فوتبال برود.

وی در مورد هواداران تیم به فارس گفت: هواداران پرسپولیس همیشه از بهترین ها بوده اند اما آنها باید صبور باشند و حوصله به خرج دهند و تا دقیقه 90 تحمل کنند. اگر آنها پشتیبان تیم نباشند موفقیتی حاصل نمی‌شود.

استیلی: شرمنده‌ام؛ هواداران هر لحظه علیه من و مدیریت شعار ندهند
سرمربی پرسپولیس گفت: شرمنده هواداران هستم اما آنها باید کمی صبور باشند و هر لحظه از بازی علیه من و مدیر باشگاه شعار ندهند.


به گزارش خبرگزاری فارس، حمید استیلی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل مس سرچشمه گفت:‌ در شروع کار اسیر اتفاقات فوتبال شدیم و با توجه به این موضوع که در شرایط بحرانی قرار داریم روی اشتباهات فردی 2 گل دریافت کردیم. مدافعان ما در ثمر رسیدن این 2 گل بی‌تجربی کردند. خوشبختانه با تغییراتی که انجام دادیم توانستیم به گل برسیم و نتیجه را جبران کنیم.

وی ادامه داد: بعد از اخراج علی کریمی شاکله پرسپولیس از هم پاشید. داوری در این صحنه اشتباه کرد و کارشناسان باید در این رابطه نظرشان را ارائه دهند.

استیلی با بیان اینکه در دیدار مقابل مس سرچشمه مهاجمان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، تاکید کرد:‌ شرمنده هواداران هستم اما آنها باید کمی صبور باشند و هر لحظه از بازی علیه من و مدیر باشگاه شعار ندهند. ما برای بازگشت به دوران اوج خود نیازمند حمایت هواداران هستیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد نظرسنجی برنامه 90 گفت: به جای نظرسنجی باید کارهای فرهنگی انجام دهیم و اینگونه فعالیت‌ها می‌تواند مثمرثمرتر باشد تا اینکه یک نظرسنجی انجام دهیم و تأثیری روی ترویج اخلاق بین تماشاگران نداشته باشیم. این فضا به سود فوتبال نیست و هواداران باید بدانند فوتبال یک پروسه بلندمدت است و باید صبور باشند.

استیلی گفت: مقابل مس سرچشمه بهتر از دیدارهای قبل بودیم و من از تعویض‌های خود راضی هستم زیرا بازیکن‌های جایگزین توانستند عقب‌ماندگی تیم را جبران کنند.

وی از جذب یک بازیکن خوب خارجی برای رفع مشکلات خط حمله این تیم در بازی‌های بعدی خبر داد و گفت:‌ هواداران باید بدانند که مهم باشگاه پرسپولیس است نه افرادی که هم‌اکنون در آن حضور دارند پس بهتر است برای موفقیت تیم صبوری کنند.

eki bod eki nabod - انگلیس - لندن
به عنوان پرسپولیسی فقط می‌تونم بگم هواداران بی‌ مرام و بی‌ معرفت تشریف دارن. آخه با معرفت مگه میشه تیم را دوست داشت و بعدش از دقیقه ۵ شروع کنی‌ به شعار .. آخه به این بینوا استیلی هم وقت بدید. انقدر از علی‌ دایی بدم اومد که در برنامه ۹۰ حتی به استیلی سلام هم نکرد. آقای دایی همین استیلی، باقری خداداد بودند که شما شدی دایی. وگرنه همه میدونن که از همه این آقایان از لحاظ فنی‌ پایین تری. ادب را از حمید استیلی یاد بگیر که اول سلام کرد به شما. (منظورم طرفداری از استیلی نیست چون معتقدم تیم بزرگ مربی‌ با دانش ، با جذبه ، روانشناس لازم داره)
چهار‌شنبه 26 مرداد 1390

dannni - سوئد - استکهلم
خدای من تو عمرم پرسپولیس رو انقدر ضعیف ندیدم بس امسال 7 تائی خوراکشه
چهار‌شنبه 26 مرداد 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
پیوس عزیز:طرفدار اوس محمود و حجب وحیا؟؟؟!!!فعلا که سه روانی تیم رو به گند کشیدند خدا رحم کنه
چهار‌شنبه 26 مرداد 1390

Pull.over - قطر - دوحه
جناب استیلی مطمئن باش صبر هواداران رو به اتمام است و تنها فرصت باقی مانده تو هفته ی پنجم همان هفته ای که قولش رو دادی است، بدون کریمی. پیوس هم راست میگه.غلامرضا رضایی باید از پرسپولیس اخراج بشه.هافبک و دفاع رو نمیدونم منظورش کیه.ولی هر چی هس دفاع پرسپولیس و دروازه بانش" حقیقی"فاجعس.
چهار‌شنبه 26 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
استیلی اصلا در حد تیم پرسپولیس نیست و نبود تمرین دهنده خوب چون این تیم در زمین معلوم نیست چکار میکنند .نبود بدنساز و تیم شلاق نخورده بازیکنها خیلی سنگین هستند .تیم پرسپولیس مربی میخواد که برش داشته باشه که بازیکنها حرف شنوی داشته باشن .استفاده از کریمی بعنوان طراح بازی اشتباه کریمی نبض بازی و سرعت بازی رو میگیره و همش در حال دریبل زنی هستش بهتره کریمی رو فروارد ازش ستفاده بشه .استیلی هنوز ارنج بلد نیست بچینه بنظر من حقیقی هم خیلی افت کرده و بهتره از میثاق استفاده کنه بنظر من اگه میثاق دروازه باشه دفاع راست اقا زمانی چپ شکوری اخر نصرتی وسط نورمحمدی هافبکهای دفاعی مازیار و بادامکی و جلوتر نوری هافبک چپ علی عسکر و راست رضایی و نوک کریمی باید چند هفته بازیکنها رو ثابت بازی بده تا با هم مچ بشن من نمیدونم این مربیها کجا دوره دیدن و کلاس رفتن که هیچ یاد نگرفتن
چهار‌شنبه 26 مرداد 1390

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
به نظر من مشکل اساسی خود بازیکنان هستند که متاسفانه ابتدائی ترین حرکات فوتبال را هم بلد نیستند, آخه آرزو به دل ما موند که یک پاس سالم به هم بدهند یا یک شوت و استپ درست بکنند, دیروز داشتم لیگ دست سه آلمان یا همان رگیونال لیگا را میدیدم, خدائیش چند سر و گردن از کل تیمهای لیگ برتری بهتر و منطقی تر بازی میکردند. بازیکنان ما فوتبال را با والیبال عوضی گرفتن, فقط شوتهای هوائی و با مقصد نا معلوم. در کل فوتبال ما هم مثل سیاستمان بیمار است. مرگ بر خامنه ای.
چهار‌شنبه 26 مرداد 1390

aria-aria-nl - هلند - روتردام
من یک استقلالی تیرم استقلالی قدیمی ولی اینو میگم که خرید هر فصل یک تیم مهمه خدایش اول فصل پرسپولیس کی رو خرید کدام بازیکن تاپ رفت این تیم فقط کریمی برگشت اونهم با اون سنش.ولی خدایش یک سرو گردن ازبقیه بهتره ولی در نظر داشته باشید در این سالها علاقه بازیکنان خوب به استقلالی شدن بیشتر شده و ختم کلام ما امسال قهرمانیم با تیم کهکشانیمون فقط ابی راستی استیلی مثل مرفاوی برای استقلاله اینها مال سرمربیگری نیستند.
چهار‌شنبه 26 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
aria-aria-nl - هلند - روتردام. دوست استقلالی،من هم معتقدم خرید‌های استقلال بهتر بوده.اما لنگ هم بد خرید نکرده ! کریمی‌،اولادی،کاظمیان،معمار زاده و نصرتی بد نیستند.البته من اصلا چندتاشون رو قبول ندارم اما به هر حال بازیکنان بدی نخریده.از طرفی‌ تمام بازیکنان مطرح فصل پیش رو حفظ کردند.از هاشمیان و نوروزی گرفته تا نوری و زارع و فشنگچی و رضایی و .....مشکل لنگ نیمکتش نیس چون نیمکت خوبی‌ داره،مشکل جای دیگست از نظر من،اما نظر شما هم محترم هست
پنج‌شنبه 27 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.