مشکل مسیحیت ناب؛ نداشتن امام است


مشکل مسیحیت ناب؛ نداشتن امام است


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=K2vu8rmyCbY

لینک مدیافایر

صفحه لینک سرورهای متفاوت جهت دانلود کلیک کنید

YAS ABI - بلژ - برسل
مشکل مسیحیت نه تنها رهبری فراگیر و شایسته است بلکه فقدان قوانین اجتماعی و قدرت بازدارندگی است که موجب رها شدن جامعه و خانواده شده و حکومتگران حتی قوانین بدیهی اخلاقی را رعایت نمیکنند. بهره بانکی تجاوز به کشورها سرکوب ملتها و شیوع فساد جنسیبعضیاز انهاست.
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
مسیحت ناب از زمانی ایجاد شد که ملت مسیحی با اردنگ امامان خود از کلیسا بیرون انداختند.به اینها می گویند لوتری ای پروفسور بیسواد.بجای جفنگ گوفتن. چند کتاب تاریخ بخوان. امامان مسیحی موقعی به کلیساه باز گشتند. که درک کردند. فقط در این اجازه دخالت دارند ولی دین بدون زور. کشتار. دروغ. جنایت. تجاوز. دزدی. رزالت. گذشته از این. مسیحی ها حداقل یک پاپ دارند. شما چه دارید.
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
حاضریم امام خمینی و امام خامنه ای رو به اینا بدیم ..البته بدون هیچ توقعی ..
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

behi20 - استرالیا - سیدنی
حالا ما از ناناز خامنه ای میخواهیم این مسئولیت رو قبول کنه بلکه بتونه گند بزنه به اروپا و امریکا تا ما تنها مردمان بدبخت و تحت ستم نباشیم.
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
چون امام ندارند, دارای جامعه خوشبختی هستند و هر روز شاهد پیشرفتشان هستیم و از طرفی خوشا بحالشان که فاقد امام هستند که مجبور نیستند به اینگونه مزخرفات روزانه شماها چون " تند تند قران بخوانید , غلط خواندید ملائک خودشان تصحیح می کنند" و یا " امام زمان 309 سال و امام علی 44000 سال حکومت می کنند " باشند ! ولی اگر فاقد امام هستند پس ضحاک ساندیسی را که طبق گفته خودتان " آیت الله خامنه ای تمام ویژگی های مسیح را دارد " را به انان معرفی کنید که ما هم از شرش خلاص بشویم !
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

odin - بلژیک - انتورپن
یه کدوم از این الاغها حتا انجیل رو نخونده، اگر خونده بودن اینقدر ابرو ریزی از خودشون نمیکردن. سالها گوش فلک رو تو همه منبرهاشون کر کرده بودن که «حضرت عیسی اومدن ختمی مرتبت محمد رو پیش بینی کرده بود اما این کشیشهای کافر اون ورق رو از انجیل کندن ومخفی کردن!!!» حالا بیا بهشون بگو انجیل رو کی نوشته؟ میگن« عیسی مسیح!» اگر هم بهشون بگی بابا جان مسیح دو خط هم ننوشته بهت میگن کافر بیدین برو توبه کن. ده دوازده تا بیکار حواری این اقا شده بودن و بعد از کشتنش هم شروع کردن به خاطرات نویسی و حرفهای مسیح رو اونها منتشر کردن. از یهودا تا پتروس همشون این کارو کردن و به«گاسپل اف جوداس یا متیاس یا پتروس» معروفن.اخریش همین یهودا بود که نسخه اصلیش پیدا شد. کو؟ کدومشون از این ختمی مرتبت شماها چیزی نوشته بود؟ مال یهودا رو دزدیدن پتروس چی شد؟اونای دیگه چی؟اینا فکرمیکنن مسیح هم مثل مملی غش میکرده و بعدمیگفته با «گابریل داشتیم بیلیارد میزدیم»اینهم ایات این هفته انجیل!اون صفحه مملی رو گم نکنید ماشرمنده بشیم اون دنیا
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

ParsaUK - انگلستان - منچستر
مسیحیت از عشق و انسانیت صحبت می کند که متاسفانه این کلمات در اسلامتان کاملا نا مفهوم است.
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
شما تنبان امام غائبِ پدر عقیمتان را سخت بچسبید و کاری به دیگران نداشته باشید ! مردک مزخرف گو !!
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

snowy me - سوئد - مالمو
خوب این مردک شعور و انسانیت نداره، اون احمق ها که نشستن پای مزخرفات این و بعضیاشون یاد داشت هم برمیدارند، اونا گوسفند واقعی اند.
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

borzoopersia - انگلستان - بیرمنگهام
آهای حاج آقا قرن دهم که نیست بیدار شو قرن 21 است. اگر فکر میکنید حرفتان در دنیای غرب خریدار داره خوب همین گفته ها را ترجمه کنید به انگلسی یا با زیر نویس انگلیسی بزارید رو ماهواره و برای غربیها پخش کنید شاید هم واقعا امامی پیدا شد و غرب را از ورطه هلاکت و بیچارگی نجات داد و به چاله چمکران انداخت. این حرفها را تنها برای کاربرد داخلی استفاده نکنید. این غربیها چشمشان به ایران دوخته شده حاج آقا تو را به جدت یک کاری بکن از بس اینجا از ما جویای حال امام خامنه ائی میشن و میپرسند که ما نتمتونیم چی پاسخ بدیم.همش میگن که از امامان و آیت الله هایتان بخواهید برای اقتصاد و علم و صنعت و پیشرفت ما یک دعائی بکنند. خلاصه ما ایرانی ها را روسپیدتر کنید و این کلمات قصار را با ترجمه برای این غربی های خدا نشناس با ماهواره پخش کنید تا اینها بدانند که ما یک چیزهائی داریم که اگر بلند بشود آمریکا هم میترسد.
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

jengir - کره - سئول
یکی نیست به این بگه اخه شپشک تو اگه راست میگی توممونه خودتو نگردار که ابروتون تو دنیا رفته البته اگه ابرویی داشته باشین!!!!
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
خوشبختانه غربی ها در قرون وسطا حکومت مذهبی رو تجربه کردند و کلیساها خالی شد و جامعه ما در این دوره حکومت مذهبی و جنایتهایش رو تجربه میکنه. اگه در اروپا هم مذهب حکومت میکرد هزاران خمینی داشت و نیازی به صادر کردن کثافتهایی مثل خمینی به اروپا نبود. آخوند و کشیش و .. یه مشت انگل هستند که با فریب مردم و تحویل کلید بهشت به مفتخوری عادت کرده اند. جامعه امروزی نیازی به دعای کشیش و احکام طهارت آخوندی نداره.
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

kishoomatt - نروژ - برگن
اقای حاج اقا بی مخ عیسی مسیح که مثل محمد 17 تا زن نداشت یا با عایشه 7 ساله ازدواج نکرد یا به زور شمشیر کسی رو مسیحی نکرد که احتیاج به امام باشه کارهای زشتش رو برای مردم توضیح بده امیدوارم دوستانه مسلمان بیشتر در مورد عیسی مسیح بخوانند که چگونه خود را بیگناه قربانی گناهان بشر کرد و با زنده شدنش ثابت کرد که قدرتش از قدرت مرگ بیشتر است.
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

mansoor_uk - انگلستان - انگلستان
نو برش و اوردین? مسیحی اسلامی اoا
چهار‌شنبه 26 مرداد 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
امام ندارند راحتند
چهار‌شنبه 26 مرداد 1390

sarsam8 - ایران - زنجان
اره دیگه میبینی روز به روز میکنن چون امام ندارن شما مخ مردم با این چیزا پوک کردین
جمعه 28 مرداد 1390

assyria_power - امریکا - مدستو
کی میتونه یه مخترع مسلمان نام ببره?.
جمعه 28 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.