مشاجره تلویزیونی مایلی کهن و فتح‌ الله‌زاده

مشاجره تلویزیونی مایلی کهن و فتح‌ الله‌زاده

مدیر فنی پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی خطاب به سرپرست باشگاه استقلال گفت: مسبب توهین هایی که در استادیوم ها می شود، شما هستید.

به گزارش برنا ،برنامه ورزش و مردم روز گذشته تحت الشعاع مشاجره علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال و محمد مایلی کهن مدیر فنی پرسپولیس قرار گرفت.

محمد مایلی‌کهن که در مورد شکایت باشگاه استقلال مورد پرسش قرار گرفته بود، خطاب به فتح الله زاده گفت: صحبتی در یک برنامه تلویزیونی در مورد رقابت های جام حذفی داشتم که با برخی شیطنت ها به طور ناقص منتشر شد، ولی مسوولان استقلال بدون توجه به اصل موضوع انواع و اقسام تهمت ها را نثار من کردند؛ در صورتی که برخی بازیکنان استقلال حرف های مرا تایید کردند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به فتح الله زاده گفت: آقای فتح الله زاده شما که با نسبت فامیلی به مدیریت استقلال رسیدید، کجای این فوتبال بودی؟ طرفداران استقلال و پرسپولیس فوتبال شرافتمندانه می خواهند؛ موضوعی که برخی ها جلوی آن را گرفته اند.

فتح الله زاده هم در پاسخ به مایلی کهن گفت: شما که فوتبالیست به دنیا نیامدی! بنده 6 بار با استقلال قهرمان شدم و پرافتخارترین مدیرعامل این باشگاه هستم. شما چون فکر می کنید متدین هستی، باید به همه توهین کنی.


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=R9168MZlaJc

لینک دانلود مدیافایر

صفحه لینک سرورهای متفاوت جهت دانلود کلیک کنید

daniall - فرانسه - نانت
هر بحثی تو این مملکت میشه پای دین و دیانت رو میارن وسط, هر چی متدین تر باشن بیشتر به خودشون اجازه میدن یقه ی دیگران رو بچسبن من نمیفهمم اینها دیگه چه طلبی از مردم وصول نکردن که حتی ورزش و تفریح ملت رو بهشون حروم کردن.ادم حالش به هم میخوره از نوع صحبت کردن و این همه دروغهای مایلی کهن تمام ایرادهایی که گرفت رو دقیقا خودش انجام داده حیف پشه کوره امثال این از زالو بدتر هستن.همش مظلوم نمایی همش ننه من غریبم یک مشت گولاخ, حال ادم به هم میخوره.
یکشنبه 23 مرداد 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
هردوشون اشغال هستن, حیف این دوباشگاه که زیردست این بی لیاقت هاست واقعاحیف..
یکشنبه 23 مرداد 1390

dkdk - دانمارک - اسلیس
اخه بیمعرفت ساندیسی این کاشانی بیوجدان کجاش فوتبالی بوده ?مایلی کلنگ یک مرحله با تیم ملی نتیجه نسبتا خوبی گرفته پدرمونو دراورد بس که گفت.اما اما خوب به فتح الله گفت با نسبت فامیلی اومدی.ولی خدائیش کمی بیتربیت بودند جفتشون.ضمنا مایلی اینقدر پرمدعا نباش سرمربی تیم که نباید دستورات تو را اجرا کنه..واقعا دلم برای استیلی سوخت بیچاره اشک در چشمانش جمع شده بود.
یکشنبه 23 مرداد 1390

eki bod eki nabod - انگلیس - لندن
ایرانی‌ : دروغ، ریا، دزدی،زیر آب زنی‌، حسادت و .. هستم، هستیم، هستند بی‌ تعارف.
یکشنبه 23 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
تمام کسانی که در ایران پستی دارن از ورزش گرفته تا الا ماشاالله همه با لابی امده اند در دستمال بودن هر دو شکی نیست فوق لیسانس لات و دکتر قلابی که حرف زدن بلد نیست این نوحه خون توسط اقامحمدی که دایی زنشه و مایلی هم یه کی پشتشه که اینجور قاط زده.البته تا حدودی مایلی درست میگه حتی روشن گفته به اندوی پول دادن و تیمشان قهرمان شده و از اون روز دروازبان خارجی منع شده بهر حال اگه مایلی ادبیاتشو درست میکرد و حرفشو میزد حرفش خریدار داشت ولی کلا فوتبال ایران از ریشه فاسده
یکشنبه 23 مرداد 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
این برنامه شوک هنوز نیامده به همه شوک داده و امان از روزی که پخش شود و در این میان فقط این روزنامه‌ها و خبرنگاران هستند که برای تیراژ بیشتر آتشبیار معرکه میشوند ، در این که محمد مایلی چشمش را میبندد و هر چی‌ به دهنش میاد شکی نیست و برای همین تماسش را قطع کردند چون فقط همین مونده بود که مدرک دکترای مسکوک حاجی رو ببره زیر سوال و این یعنی زنده کردن خاطره کردانیسم و پرش از خط قرمز سیمای نظام ؛ در هر حال فتح الله زاده با این که کیلویی وارد این فوتبال شده اما در این برهوت مدیریت بد عمل نکرده و به نظر من چون آذری است شم اقتصادی و مدیریتی خوبی‌ دارد.
یکشنبه 23 مرداد 1390

zhandark - انگلستان - میدلزبرو
این مایلی کهن واقعا تهوع آوره !
یکشنبه 23 مرداد 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
این مایلی دیوانست مشکل داره به همه یه دفعه گیر میده چرا.این باختا بدجوری رو همه لنگیا تاثیر گذاشته:)جالبه با کاشانی مشکل داشت ولی حالا بهترین مدیره با دایی هم معلوم نیست بده هنوز یا خوبه..خود لنگیا هم متنفرن از این ولی حمایت میکنن که کم نیارن بدبختا:))ایشالله زودتر بشه سرمربی تیمتون تا شماها خوشحال شین:)
یکشنبه 23 مرداد 1390

بچه شمرون - هلند - روتردام
eki bod eki nabod - انگلیس - لندن لطفا جمع نبند فکر میکنم شما مسئله داری با ایرانی ها شما خودتم ایرانی هستی یا که با گرفتن پاسپورت انگلیس, انگلیسی تر از انگلیسی ها شدی, کامنتات همش بد و بیراه گفتن به ایرانی هاست پس فارسی حرف نزن. grow up
یکشنبه 23 مرداد 1390

samuk66 - لندن - لندن
این مایلی کهن با همه مشکل داره ادم اشغالیه
یکشنبه 23 مرداد 1390

jamal_2010 - عراق - اربیل
یارو میگە تماشاچیا با زبان روزە میان اونجا..آخە الاغ بازی بعد افطارە...روزە کجا بود..سوووووووووتی
یکشنبه 23 مرداد 1390

samuk66 - لندن - لندن
این مایلی کهن با همه مشکل داره ادم اشغالیه
یکشنبه 23 مرداد 1390

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
وقتی جامعه, رهبر, رئیس جمهور, نمایندگان مجلس همه بیمار هستند, ورزش که مستثنی نیست. ما مردم ایران انتقاد پذیر نیستیم و همانطور که داریوش و فرامرز اصلانی در ترانه جدیدشون (دیوار) میخوانند, ما ایرانیها حتی دشمنی کردن با دشمنمون را هم بلد نیستیم, چون یادمون ندادند, چه برسه به مدیریت و فوتبال.
یکشنبه 23 مرداد 1390

aria-aria-nl - هلند - روتردام
حاج ممد اقا .. از جای دیگه میسوزه همه ...را میخورن بعد روزه میگرن سر خدا رو هم کلاه میذارند فقط ابی حاج ممد میسوزی ابی میبره تو می بازی.
یکشنبه 23 مرداد 1390

oghab - فنلاند - هسینکی
این ممد مایلی انوقت که تو پرسپولیس توپ جمع کن بیشتر نبود .که اینقدر ادعا میکنه .
یکشنبه 23 مرداد 1390

mr. fair - بریتانیا - منچستر
ههههه دیگه لنگ و کیسه حموم که به هم بخورند از این بهتر نمیشه لول. فقط زرد طلایی
یکشنبه 23 مرداد 1390

خلیج همیشه فارس - انگلیس - انگلیس
eki bod eki nabod - انگلیس - لندن . اگر ایرانی نیستی که انتظاری ازت نیست ولی اگر ایرانی هستی بیا تا کردار و رفتار و پندار نیک را از خود شروع کنیم و دیگر هم وطنهامون را هم تشویق کنیمو با رفتارمون اموزگار دیگران باشیم . نه اینکه با یک چوب همه را بزنیم و به هموطنهامون توهین کنیم و کمکی برای دشمنان ایران از جمله تجزیه طلبها بشیم . با از خود شروع کنیم نازنین .
دوشنبه 24 مرداد 1390

sallar55 - هلند - دن هاخ
اینم می‌خواد ادای فردوسی‌ پور را در بیاره
دوشنبه 24 مرداد 1390

saeidbaman - تایلند - بانکوک
خوب مشخص هست سازمان تصمیم جدی داره که کیسه امسال قهرمان بشه به دلیل زیر: ۱. .کیسه چراغ سبز از سازمان دریافت میکنه تا هر بازیکنی با هر قیمتی بدون سقف قرارداد بگیره اما تیمها ی دیگه همه تهدید میشن. ۲. تمام بازیهای کیسه(استقلال) بد از بازیه پرسپولیس و دیگر تیمها ی مدعی هست. مدیریت تیم استفراغ به کسی‌ داده میشه که خوب خط میگیره. ۳.کاشانی مدیر تیم پرسپولیس هم توجیه میشود که امسال کیسه باید قهرمان بشود و اون هم غلام حلقه به گوش. 4.حتا خسرو حیدری به زور از سپاهان گرفته میشه. ۵.ساکت مدیر تیم سپاهان اعتراض میکنه و برکنار میشه. 6.جالب اینجاست که سال گذشته هم قرار بر این بود که استفراغ قهرمان بشه اما سوتی دادن.
دوشنبه 24 مرداد 1390

UKGUY4U - بریتانیا - لندن
مایلی کهن دیوانست من در عجبم هنوز میکروفون دستش میدن. مرتیکه اطلاعاتی
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

muzi - انگلستان - لندن
این مایلی کهن از اولش هم ادم ... بوده.البته با عرض معذرت از دوستان
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.