سفارت ایران در باکو: هشدار سردار فیروزآبادی به الهام علی اف تکذیب می شود


سفارت ایران در باکو:
هشدار سردار فیروزآبادی به الهام علی اف تکذیب می شود

در پی جنجال به وجود آمده در جمهوری آذربایجان درباره سخنان منسوب به سرلشکر فیروز آبادی ، سفارت ایران در باکو در بیانیه ای اظهارات اخیر سردار فیروزآبادی درباره رئیس جمهور آذربجان را تکذیب کرد.

به گزارش 
عصر ایران، در اخبار منتشره در خبرگزاری های ایران ،آمده بود که سردار فیروزآبادی درباره روندهای ضداسلامی در جمهوری آذربایجان به الهام علی اف هشدار داده بود.

خبرگزاری "ترند" جمهوری آذربایجان گزارش داد، واحد مطبوعاتی سفارت ایران در باکو طی بیانیه ای اعلام کرد که اخبار منتشر شده در مورد اظهارات سردار سر لشگر سید حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در باره رئیس جمهور آذربایجان را تکذیب می کند.

واحد مطبوعاتی سفارت ایران در باکو در این بیانیه افزود: سردار فیروزآبادی چنین اظهاراتی در مورد آذربایجان نداشته و انتشار این خبر به خاطر سوء تفاهم رسانه های جمعی به وجود آمده است.

"الخان پولیخ اف" سخنگوی وزارت خارجه آذربایجان نیز در این مورد به خبرگزاری "ترند" گفته است که ایران هنوز به پیام یادداشت اعتراض آمیز جمهوری آذربایجان پاسخ رسمی نداده است.

خبر منتشره چه بود؟

پیش از این خبرگزاری های ایران به نقل از سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گزارش داده بودند که وی از بروز اقدامات خلاف شئونات اسلام در جمهوری آذربایجان خبر داده و گفته است: امیدواریم جناب آقای الهام علی‌اف (رئیس جمهور آذربایجان) به این امور که ارکان استحکام دولت اوست توجه کنند و گرنه عاقبتی سیاه خواهد داشت و بیداری مردم اَران قابل سرکوبی نیست.

فیروزآبادی همچنین گفته بود: بعضی کشورهای همسایه و مسلمان که با هم روابط خوبی هم داریم متاسفانه ملاک‌های دوستی را حفظ نمی‌کنند و دست صهیونیست‌ها را بر کشور خود باز می‌گذارند و امروز بخشنامه می‌دهند که احکام الهی را در میان مردم مسلمان ممنوع کنند.

وی اضافه کرده بود: ‌بنده یک بار دیگر نیز هشدار داده بودم که در رگ‌های مردم اَران خون ایرانی جاری است و قلب‌های آنها به عشق اسلام و قرآن و به آهنگ علی (ع) می‌تپد. امیدواریم جناب آقای الهام علی‌اف به این امور که ارکان استحکام دولت اوست توجه کنند و گرنه عاقبتی سیاه خواهد داشت و بیداری مردم اَران قابل سرکوبی نیست.

eqqe - کلومبیا - بوگوتا
این موزیک دیروز دیدم . واقعا کار به کجا کشیده که این امریکای لاتینی ها هم که حتی نمیدونن ایران کجاست و سیاست چیه وقتی میخوان کسی که مخالف ازادیه نشون بدن متاسفانه یاد ایران میافتن . https://www.youtube.com/watch?v=_pj1s79M3PE
شنبه 22 مرداد 1390

love-iran - ایران - مشهد
چرا اینقدر دروغ به خورده مردم میدید شما که بدتر از فارس نیوز شدید کجا اون بمب خوشه ایی اسم کسی رو گفت اون گفت بعضی ها و خب سفارت هم گفته منظور اش با اذربایجان نبوده اون بمب که نگفته بود اذربایجان و اسم کسی رو هم نگفته بود من از حکومت دفاع نمیکنم از اینکه بخواین خبر بسازین مثل فارس نیوز ناراحت ام حداقل شما رصالت خبری رو حفظ کنید
شنبه 22 مرداد 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
یعنی فیروزابادی ..خورد و غلط کرد با ان رهبرش ببخشیدش. تورنتو
یکشنبه 23 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
هشدار داده بودم که در رگ‌های مردم اَران خون ایرانی جاری است و قلب‌های آنها به عشق اسلام و قرآن و به آهنگ علی (ع) می‌تپد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خون ایرانی و عشق قاتلان اجدادش???????جوک سال/مردک حقه باز از نام اصیل ان قسمت به جای نام فعلی بهره میبرد برای حقنه ی دینش/تهوع/
یکشنبه 23 مرداد 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
فیروزآبادی قند و شکر خورد. این توالت سیار دیگه از این غلطها نمیکنه.
یکشنبه 23 مرداد 1390

hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
سر لشگر فوکهای دریای زر زیاد میزنه!! خودتون را ناراحت نکنید.
یکشنبه 23 مرداد 1390

آلن پویا - آذربایجان - باکو
بیچاره ها از ترسشون سریع زدن زیر حرفشون. شهامت ندارن بگن ما این حرفو گفتیم پاش هم وایسادیم.
یکشنبه 23 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.