یکی از مصاحبه های مهم شاه - دوبله شده به فارسی


یکی از مصاحبه های مهم شاه

  محمد رضا پهلوی به خبرنگار انگلیس می گوید که ما در 10 سال اینده به جائی خواهیم رسید که شما هستید و در 25 سال اینده جزو 5 کشور درجه یک دنیا خواهیم بود ( دوبله شده به فارسی )


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=_2VWWCp7fds

لینک دانلود مدیافایر

صفحه لینک سرورهای متفاوت برای دانلود کلیک کنید

خلیج همیشه فارس - انگلیس - انگلیس
حکومت ولایت وقیه جز عقب ماندگی و عقده و خشونت و بدبختی و فقر و فحشا چیزی برای ایران زمین و مردمانش ارمغان نداشت . ما به خاندان پر افتخار پهلوی بد کردیم و تقاصش را داریم میدهیم .و همچنان خود را بخواب زدیم.
شنبه 22 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قابل توجه دوست گرامی Mohsen1000 - المان - فرانکفورت و a.ahooraei - المان - کلن ! و جواب من بشما در این تاپیک : https://iranianuk.com/article.php?id=66407 ! پس همواره شاد و شاهی باشیم .
شنبه 22 مرداد 1390

aria-aria-nl - هلند - روتردام
خدا رحمتت کنه پادشاه فقید این مردم قدرتو ندانستند. هلند روتردام
شنبه 22 مرداد 1390

sami_rad - انگلیس - لندن
روحت شاد.
شنبه 22 مرداد 1390

ghom.666 - ایران - قم
چه فایده ای داره ییمشت ادمهای بیسواد که ادعای روشنفکری داشتن با انقلاب ننگینشان نسل ما و جوانان دیگر ایران و حتئ سرزمین ایران نابود کردن...تف به همشان.
شنبه 22 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
عجب ابهتی ! عجب غروری ! عجب متکی به نفسی و عجب شهامتی ! چطور بی پروا و از دید بالا با این چشم ابی ها حرف میزد و برخورد میکرد ! روحت شاد و ایکاش یک کم ملایمتر با این بی مرامان به سخن می نشستی و از رویاهایت سخن میگفتی ! اسوده بخواب و اینرا یقین بدان که ما فرزندان ایرانبم و بزودی خود و فرهنگمان را از دست این ددمنشان ضحاک صفت نجات خواهیم داد !
شنبه 22 مرداد 1390

خلیج همیشه فارس - انگلیس - انگلیس
lt;< خواهشا بخونید gt;> انگلیسیها ذاتا مردمان به شدددت حسود و فضول و غیر قابل اطمینانی هستند - انگلیس نشینها این را خوب میدانند - اگر همسایه شما باشند بدونه این که شما حس کنید تمام زندگی شما را زیر نظر دادند از پوشش شما گرفته تا پلاستیکهای خریدتان از مغازه ها و شغل و درامدتان ماشینتان و هر چیزی که فکرش را بکنید . حال همین صفات که گفتم دقیقا در دولتهاشون هست نسبت به کشورهای دیگر و چشم دیدن هیچ کشوری را ندارند مگر برای اونها منفعت داشته باشد . در ضمن تمام این صفات را در خبرنگار و سوالاتش میتونستید مشاهده کنید .
شنبه 22 مرداد 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
وای خدای من - قبل از هرسخنی کوتاه بامخالفان شاه میهن پرست ایران من از . سایت UK نهایت سپاسگزاری وسر تعظیم فرود میاورم برای قراردادن این لینک پرارزش. و صادقانه شاه مظلوم و دوراندیش میهنم ایران. . دوستان : شنیدید , درمورد جواب خصومت و استسمار , شنیدید درمورد انظباط و. کار , ایا سئوال کننده ( ژرنالیست ) سئوالاتش نشان ازحسادت به ایران ومردم ایران. نبود ? - ایا سخنان ودیدگاه دوراندیش شاه فقید ملی گرا و نشان عشق به میهن . وملتش نبود ? ایا شاه فقید هدفش ترقی و بردن کشورایران به مقام والا وجز 5 کشور. بزرگ دنیا نبود و... نورانی باد قبر این مردبزرگ . شاه کوروش; شاه اریائی; شاه. اریامهری که مهرت درقلب رهروانت تا ابد باقیست .
شنبه 22 مرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
بیخود نیست انگلیس از حرصش آخوند خائن را از خشتک شلوارش بیرون آورد و بجان مردم ایران انداخت، انگلیس در این مصاحبه بدست و پای شاه فقید افتاده و در حال گدائی و عجز و ناله بود ،شاهنشاه در یک موضع بالاتر با آنها برخورد میکرد. عجب کلاهی سر مردمی رفت که به این بزرگ مرد بد کردند ، بدترین مجازاتشان همان خمینی و خامنه ای و اسلام استبدادی شد.
شنبه 22 مرداد 1390

شمبلیله - انگلیس - لندن
جاوید شاه جاوید رضا شاه دوم .مرگ بر اخوند و اخوندزاده واخوندپرست.
شنبه 22 مرداد 1390

Press - انگلستان - لندن
ای نور به قبرت بباره که این اخوندا دهن ما رو .. کردند
شنبه 22 مرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
با کمال احترام به طرفداران شاه، علت سقوط شاه جدای از دیکتاتوری و تک حزبی کردن ایران این بود که اراده ای از خودش نداشت و حرف هایی که میزد چیزهایی بودند که از دیگران یاد گرفته بود، نزد انگلیسیها از صنعت و انضباط ،نزد آخوند ها از اسلام ، نزد مارکسیسم ها از مشکلات کاپیتالیسم ،و نزد آمریکایی ها از بدی های مارکسیسم و کمونیسم حرف میزد ،برای همین همیشه یک انسان درجه ۲ بود، (زیره به کرمان بردن )
شنبه 22 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خلایق هر چه لایق چه پست فطرتهایی پیدا میشوند و نمک به حرامهایی که به خود اجازه میدهند به این ابر مرد توهین میکنند
شنبه 22 مرداد 1390

saman123 - المان - مونیخ
روحت شاد.ای مرد بزرگ ای خدا. المان
شنبه 22 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - /فرانسه - پاریس
خلیج همیشه فارس - انگلیس - انگلیس . دوست عزیز متاسفانه اکثریت ملت از خواب خرگوشی 1400 ساله بیدار نشده و درهمین سایت هم با چادرهای گوناگون در صدد حکومت اسلامی دیگری هستند یکی با نقد شیعه برای حقنه شاخه ی سنی/ ان دیگری می گوید دینی ندارد ولی افشای اسلام ممنوع و باز نفر دیگر از گروه جدید اسلامیون با عبای سبز مانع روشنگری انهم تنها سلاح ملا...اسلام...که با توسل به ان برای ساده اندیشان هر جنایتی و هر کثافتی را با قانون محارب. مفسد فی الارض انجام داده با اینکه صد بار گفته ام دین یک امر شخصی برای خانه ی دل نه در سطح جامعه و قانون کشوری به مغز اکبندشان فرو نمی رود ---عده ای هم بعد از این گندی که با اسم عنقلاب تحمیل شده با فحاشی بیمورد به این خاندان در ردیف همانها جای می گیرند.درد یکی دوتا نیست/
شنبه 22 مرداد 1390

Kia-Eb - انگلستان - نیوکاسل
روحت شادد
شنبه 22 مرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
روحش شاد. شاه فقید تصورش رو هم نمیکرد که غربی ها بتونند از طریق آخوندهای شیادی که تا کمر جلویش دولا میشدند ایران رو ویران کنند. ننگ بر کشورهای غربی که خمینی رو با سلاح مذهب برای نابودی ایران مجهز و کشورمون رو به ویرانه تبدیل کردند. نابود باد حکومت ضد ایرانی ولی وقیح. پاینده ایران.
شنبه 22 مرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
من شخصا شاه فقید را دوست دارم .چون باوقار و با سواد بود . ولی خیلی رئوف و ترسو بود. وملت خود را نمی شناخت . که اعتقادات مذهبی تاچه اندازه در سلولهای این گوسفندان رخنه کرده بوده .ولی ننگ بر تمام اروپا و امریکا . درود بر احمدی نژاد و پاینده ایران .
شنبه 22 مرداد 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
روحت شاد و یادت گرامی باد. کاش این حرفها رو نمی زدی. دست کم ایران دست آخوندهای نادان نمی افتاد. فرزندان ناسپاس خوب جواب خدمات و محبتهایت رو دادند. هرگز در میهن پرستی ات تردید نداشته ام . از سوی دیگر خائنین چاپلوسی که شاه فقید را احاطه کرده بودند نگذاشتند واقعیتها رو درست ببیند و ارزیابی کند. مردم ایران میخواستند واقعاً جای یک پدر و نمادِ وحدت و عشق ایران و ایرانی باشی نه پادشاهی که حکومت کند. هنوز هم امید به بازگشت عشق و آزادی و دموکراسی به ایران دارم.به گقته ی شهبانوی نازنینم «به امید پیروزی نور بر تاریکی»
شنبه 22 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
دشمنان ایران و ایرانی و طرفداران عنقلاب شکوهمند در داخل و خارج برای ماله کشی و فحاشی به این خاندان باز صفحه ای باز شد و هنگام عقده گشائی و برافراشتن پرچم سرخ...پرچم سیاه و بتازگی پرچم سبز چماقداران/ وقتی پاسخی ندارید راه ناسزا باز////بشتابید غفلت موجب پشیمانیست////برای گروه اخر در کسوت دوست ملت//فرانس ولتر...خداوندا مرا از شر دوستانم محافظت بفرما....چون می دانم خویشتن را در برابر دشمنانم چگونه حفظ کنم!!!!!!!
شنبه 22 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
ای " روشنفکران !? " ایرانی کجا هستید که در خیابانهای اروپا و امریکا مرگ بر شاه میگفتید ?! کجاست ان خواننده که از " پشت سر جنگله, روبرو قتلگاه ادمه " شعرها میخواند و باعث شستشوی عوام شده بود ?! https://persiauk.com/article.php?id=63743 و https://persiauk.com/article.php?id=63781 !
شنبه 22 مرداد 1390

gol andam - سویس - زوریخ
جاوید باد نسل اریامهر ...روح پدروپسر شاد باد .. که تمدن رو وارد ایران کردن...نیاز نیست انسان بزرگی باشیم .. انسان بودن خود نهایت بزرگی است ! می توان ساده بود ولی انسان بود ! به همین سادگی ... !سویس زوریخ
شنبه 22 مرداد 1390

سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی
تو این فکرم که چهل سال بعد نسلی که احمدی نژاد را ندیده بنشیند پای فیلمش و کامنت بگذارد احمدی نژاد فقید می خواست ما را کجا برساند و نگذاشتند. قیافه شان به کنار، آیا بین صحبت های این دو نفر فرقی هست. امروز ایران به بریتانیا درس حقوق بشر می دهد، چهل سال پیش شاه ایران به بریتانیایی ها می گفت شما ها خیلی تنبل شده اید. اگر همینجوری کار نکنید کشورتان از هم می پاشد. نمی دانم چرا وقتی قیمت نفت زیاد می شود همین یک جو عقل سیاستمداران ایران هم به باد می رود.
شنبه 22 مرداد 1390

gol andam - سویس - زوریخ
دلم میخواد زار بزنم خدا بیامرز داشت ایران رو به کجا میرسوند ...حالا این اخوندا دارن کوچکترین حق زندگی رو هم از مردم اریایی میگیرن...اینگلیس و فرانسه دشمنان ایران هستند..خدا بیامرزتتتتتتتتتت...
شنبه 22 مرداد 1390

saeed1 - کانادا - تورونتو
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس. برای انقلاب ایران دهها دلیل ذکر شده است. من جمله اشتباهات اقتصادی شاه در اصلاحات ارضی - در تزریق بی مورد پول نفت و فلج کردن اقتصاد داخلی بالا رفتن نرخ تورم و شکاف طبقاتی و... به هر حال این اتفاق 33 سال قبل افتاده است و حتما دلایلی داشته است وگرنه اتفاق نمیافتاد. مغز امثال تو علیل است که هنوز در 33 سال قبل گیر کرده ای و دست و پا میزنی. برو کتاب بخوان تا بفهمی و به دیگران خزعبلات نگویی!!
شنبه 22 مرداد 1390

khosrow60 - سوئد - سوئد
خدا لعنتش کنه .این ادم ترسو میدانست مذهب یعنی چه .اسم خودش وپسرش را رضا گذاشت چرا کوروش نگذاشت .مردم گول خون اشام جهان خمینی را خوردن .یادم میاید وقتی بختیار حقیقت خمینی ونوچه های لات وپدر سوخته اش را بما مردم میگفت .تجربه قبل و28 مرداد نشان میاد بختیار وسیله شده و وقتی ارامش برگرده تیکه بزرگه مردم گوششان خواهد بود.ساواک که همین العان درخدمت ساواماس برمیگردد وروزازروز زندانی شکنجه اعدام و.....
شنبه 22 مرداد 1390

h.k - دانمارک - اودا
روحش شاد.امایک فرد سیاسی کارکشته نبود.دوستداشت ایران ابادبشود.ایننوع حرفزدن مال یک فردسیاستمدارنیست...ورقهارانشان حریف میداده.درضمن روشنفکرایرانی به دردکشک سابی میخوردند.هنوزهم نداریم.متاسفانه.باهمین حرفهاگورخودش راکند.اگردقت کنیدخیلی رویایی فکرمیکرده.ماخواهیم اماچگونه?.
شنبه 22 مرداد 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
اشتباه شاه در رابطه با غرب این بود که او هیچگاه نقشه شوم ایشان را برای ملت جا نیانداخت و خود را که مهره انها میدید مجبور بود حرفهای گنده و شاخدار بزند . 5 سال و 6 سال از جهان سومی پریدن به جهان اول جوک 55 حتما نام گرفت. تو تخیل بسر میبرد. فکرمیکرد خیلی فهمیده و جهش کار است میدونست بی اختیاری جزئی از دیالوگهای دیکته شده است به او. بی لیاقت.
شنبه 22 مرداد 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
آدم خوبی بود, ولی بر خلاف پدر مرحومش ترسو بود و استقلال شخصیتی کافی برای مقام شاهی نداشت. اگر پدرش به اندازه پسرش حکومت میکرد, امکان زیادی داشت که ریشه روحانیت را خشک کند ولی متاسفانه دوره حکومت اون مرحوم به جنگ جهانی دوم خورد.
شنبه 22 مرداد 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
Potatis - سوئد - مالمو. من بعنوان یکی ازطرفداران واقعی شاه فقید خدمت شما دوست عزیز جواب میدهم . می بخشید, صادقانه ورک وبدون پرده باشما ئی که کاملا مشخص است , یاخیلی . جوان هستید ویا خیلی کم مطالعه , ایران درخلیج فارس " ژاندارم منطقه شناخته. شده بود چرا ? - 2 سال قبل از انقلاب قرارداد نفت باانگلیس تمام شد. وقرارداد جدید. وطبق گفته های شاه فقید درهمین ویدیو وبردن قیمتهای بالا فروش اجناس به . ایران ومتقابلا بردن قیمت بالای نفت وفروش به متقاضیان بخصوص کارتلهای نفتی . ( دراوپک حرف, حرف ایران بود وگروگانگیر جمشیداموزگار توسط کارلوس) - کوتاه سخن. هدف رفتن شاه بود ( گوادلوپ 2 - وتصمیم انگلیس وامریکا) - اگرتک حزبی بظاهربود. شما بمن بگوئید - خودفروختگان داخلی ( جبهه ملی - حزب توده - مذهبیون( مثل. فدائیان اسلام وحزب الله - موتلفه اسلامی)- مجاهدین خلق - نقشی نداشتند. اول انقلاب مثل بازرگان - بنی صدر - نورالدین کیانوری مقام وپستی نگرفتند و......
شنبه 22 مرداد 1390

mohsen1993 - ایران - تهران
درسته الان وضعمون هیچ خوب نیست...ولی وضع مردم اون زمان هم بد بود.....خداوکیلی خاندان مزدور پهلوی جای طرفداری ندارن......اگه مثل مردم انگلیس خ....ه نداریم تظاهرات کنیم و از خودمون در برابر این مموتو آقا دفاع کنیم...حداقل انصاف داشته باشیم......ایران بعد از کوروش معنای اقتدار و آزادی و بعد از زندیه معنای عدالت رو نچشیده.
شنبه 22 مرداد 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
potatis-سوئد-مالمو. برای خودت خوب اسمی انتخاب کردی!!! واقعا که مثل potatis(سیب زمینی) ..... هستی.
شنبه 22 مرداد 1390

aria.swe - سوئد - استکهلم
روحت شاد شاه شاهان کاش ان درد نا علاجت را ان پیر دجال داشت و به خاطر 8 سال حکومت کثیفش با سرنوشت ده ها نسل بازی نمیکرد و سزای نا سپاسی همین است وبس.
شنبه 22 مرداد 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
من بسیار خوشحالم که جمهوری اسلامی در کشورم حاکم شد زیرا اگر نمی شد هنوز من ومااکثرا به اخوند بدیده احترام می نگریستیم گو اینکه متاسفانه بازم هستند که به اخوند احترام می گزارن و میترسند که به سید اولاد پیغمبر توهین کنند نکندمورد خشم خداوند قرار گیرند. اما این تعدا روبه کاهش است. هرچه کشور در سختی و فشار اقتصادی و بیکاری و ازهم پاشیدگی خانواده ها و چپاول و غارت ثروت ملی قرار گیرد مردم بیشتر از این مکتب منزجر شده و قدر انروزها و شاه را می فهمند. درست است که شاه کمی دیکتاتور بود ولی مردم دوست و میهن پرست بود. داشت کارهائی می کرد اما نگذاشتند ابرقدرتها در راس انگلیس از نااگاهان و خائنین وطن که تعدادشان کم نبود استفاده کردند تا بهدفشان برسند.
شنبه 22 مرداد 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
اریامهر ایران یادت در ذهن تاریخ با نامی بزرگ جاودان خواهی ماند.برای همیشه همیشه, همیشه .درود بر بزرگمرد تاریخ پادشاهی ایران و تلاش برای تحقق آخرین اراده ایشان.جاویدشاه .جاویدرضاشاه دوم.
شنبه 22 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
potatis - سوئد - مالمو . گرامی چون با ادب انتقادتان را بیان کردید از نظر من اشکالی نیست ولی لطفا به این نکته ها دقت کنید/1.. بر اثر وابستگی شدید 90 در صد کمونیستها به شوروی و غائله ی اذربایجان ساواک و به زعم شما/دیکتاتوری امد/...2. بله تک حزبی درست نیست ولی احزاب مخالف که یا ریشه در کمونیسم شوروی داشتند یا براندازی کل رژیم و جبهه ملی که از پا تا فرق سر اسلامی بود و در اواخر هم مجاهدین که 100 رحمت به ملا/و ایا عدم مطالعه ی ملت ربطی به حکومت داشت????اگر همه چیز ممنوع بود چگونه از طرفداران استالین تا مائو از چه.گوئه وارا تا کاسترو حتی تروتسکی در جبهه ی چپ وجود داشت/...1
شنبه 22 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
2.. سوال 2 ایا سیستم در همه ی کشورها بی نقص است??در همان سوئد در طی 20 سال با هجوم پناهندگان اکثرا اسلامی قوانین رفاهی در حد چشمگیری کاسته شده و سیستم باعث شده تقلب از هر حیث فزونی گیرد از تمارض برای بازنشتگی زود رس و انگل شدن/ رواج گروههای تند روی اسلامی و هزار کوفت و زهر مار دیگر که خودتان بهتر می دانید و در یکی از پیشرفته ترین ها و با جمعیت نزدیک به 9 میلیون نفر در مقایسه با موقعیت سوق الجیشی ایران 36 میلیونی/
شنبه 22 مرداد 1390

zamanphp - ایران - اصفهان
خدا رحمتش کند . خدا ریشه هر چه آخوند و غیر ایرانی رو از شر ایران عزیز کم کند
شنبه 22 مرداد 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
اگه بدرستی دقت کنید, خبرنگار بعداز اینکه دید شاه به هیچ عنوان قصد ندارد قیمت نفت را کاهش دهد و سرسختی میکند با زیرکی به شاه کنایه زد و تهدیدی کرد که شاه متوجه نشد, او گفت : 50% مردم شما بیسواد هستند!. شاه در پاسخ گفت خوب اموزگار به اندازه کافی نداریم. شاه متوجه منظور او نشد,منظور او را ما امروز خوب میدانیم! حتی به شاه گفت اگر کشور شما پیشرفت کند توقع مردم شما بالا میرود و اونوقت مردم شما تقاضای دمکراسی میکنند!!!!(یعنی شما را برمیدارن!! سرنگونت میکنیم!! دلت را به ان بیسوادها خوش نکن! انقدر قیمت را بالا نبر به کمک همان بیسوادها نفت را بشکه 7 دلار میکنیم!!) اما شاه منظورش را متوجه نشد! و چنین شد که ما به خیابان ریختیم! و شعار دادیم: تا شاه کفن نشود, این وطن (انگلستان) وطن نشود!.
یکشنبه 23 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - /پاریس
3. خوب 30 سال گذشت اکثر رهبران سیاسی خود به خارج امدند و تعداد زیادی هواداران جوان خود را به قربانگاه رژیم فرستادند باز در همان سوئد چه کردند جز نمایش- ثروت اندوزی- و تقلب در اتحادیه ها و انجمنها که هم و غم انها پول پول و پول بود از راست تا چپ تا مجاهد/ کدام اتحاد کدام نجات میهن??? ایران با همه ی کاستیها اگر پروژه ی 6 نیروگاه اتمی شاه که یک نیروگاه برای کمبود برق و 5 نیروگاه برای ایران بسیار پیشرفته تری بود که شاه در ویدئو تشریح کرد-- می شد کشوری که بتوان به ان افتخار کرد / بهر حال این نظر من و اصراری به قبول ان ندارم ولی جواب ناسزاگویان وفحاشان لمپن را خواهم داد با زبان خودشان--- ولی شما انتقاد مودبانه کردید به همان صورت پاسخ دادم/ شاد باشید/
یکشنبه 23 مرداد 1390

amir-amir - کانادا - تورنتو
اگر شجاعت پدرش را مى داشت ایران به این وضع اسفناک گرفتار نمى شد
یکشنبه 23 مرداد 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
این انگلیس چقدر دزد داره ببینید https://www.youtube.com/watch?v=PRKcPZt61SQ
یکشنبه 23 مرداد 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
تا بحال این همه دزد کسی دیده یکجا. https://www.youtube.com/watch?v=PRKcPZt61SQNR=1feature=fvwp
یکشنبه 23 مرداد 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
khosh bavar - ایران - یزد. شمایی که صبحانه,نهار و شامت را پشت کامپیوتر صرف میکنی چه به حرفهای گنده ...زمان عوض شده...شاه فقید رفت و افراد امل و عقب مانده خود پسند حاضر به باور حقایق نیستند...امیدوارم که یک روز از پشت کامپیوترت بلند بشی و به بیرون بروی و زندگی را همانطور که هست ببینی تا بفهمی که در چهاردیواری خود را حبس کردن و فقط کامنت گذاشتن هنر نیست...شاید انوقت فهمیدی منظور از پشت سر و روبه چه است...(میگه پشت سر جهنمه...نه جنگله) مشکل افرادی مثل جنابعالی اینه که در مورد همه چیز گوسفندوار دوست دارند نظر بدند...امیدوارم به دل نگیری...شاه دوست باش ولی به بهی نباش!
یکشنبه 23 مرداد 1390

hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
نور به قبرت ببارد. کجای که ببینی اخوند دو زاری های سابق حالا رییسن!! شاه از سر ملت ایران خیلی هم زیاد بود!! اینها همین بسیجی های نمک بحروم را میخواند که بزنند تو سرشون.
یکشنبه 23 مرداد 1390

Royan - المان - المان
بیجاره شاه مثل بره ای بود که گرگها ( جبهه ملی - حزب توده - مذهبیون فدائیان اسلام وحزب الله - - مجاهدین خلق...) دورش حلقه زده بودنند و چوب لای چرخش میگذاشتند و دشمنی میکردنند و اجازه نمی دانند بدون زحمت ایران را به آن درجه که در تفکرات و نقشه هاش بود برسونه از ان طرف هم حسادت وسیاست انگلیس و آمریکا و فرانسه و از طرف دیگر بیماری و از همه بدتر ملت فریب خورده و بیسواد و بی چشم روی ایران سد راهش شدند . حالاهم دارند تقاص پس میدهند saeed1 - کانادا - تورونتو اگر این چیزهائی که میگی بودو باعث انقلاب شد آیا نمیبینی اکنون 100 برابر شده هر آدم عاقلی میتونه بفهمه که بین بد و بدترین کدام را باید انتخاب بکنه. یا باید انقدر احمق باشیم که بعد از آخوندا شانس را به یه عده دیگر که از این ها وحشی تر و حرص و آز بیشتر دارند بدهیم .
یکشنبه 23 مرداد 1390

ali1111 - ایران - تهران
آقای احمدی نژاد در لباس آراسته...مرد حسابی‌ تو حتی پیکانت منتاژ انگلستان بود و تمامی‌ قطعات نظامی کشورت از آمریکا، حتی یک روز نمیتونستی بدون غرب دوام بیاری، این حرفها چیه میگی‌؟ اون زمان که این حرف‌ها را میزدی هنوز نصف داهات‌های ایران برق نداشت!! توان صدام هم نداشتی‌ که بأیستی پای حرف و مملکتت، اون عذر خواهی‌ هم هنوز از یاد ما نرفته..البته با تمام این حرفها این پست فطرت‌ها رو سفیدت کردن...آخه چقدر ضعیف بودی مرد،‌ای کاش یک موی اون پدر تو تن تو بود لاقل ما الان انقدر بدبخت نشده بودیم... بیخشید اگر به هر کسی‌ یا عقاید کسی‌ توهین شد، قصد من لاقل این نبود.
یکشنبه 23 مرداد 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
سید ابوالقاسم واعظ-جاکارتا- اندونزی. فقط تنها احتیاج به شنیدن صحبت نیست! یه کم خواندن تاریخ و خاطرات تاریخ نویسان و عاملین دست اندرکار مملکت و صحبتهای پدران و قدیمیها هم تاثیر زیادی ر این رابطه دارد. مثلا من وقتی از پدرم و از قدیمی ترها در باره ی شاه فقید شنیدم و وقتی خاطرات درباریان و تاریخ تاریخنویسان را خواندم و بیشتر از 90% صحبتها در باره شاه فقید مثبت است و حتی در مملکتهای خارجی از قدیمیهای خارجی در باره شاه فقید حرفهای مثبت شنیده ام اونوقت نظر میدم که روحش شاد. چهل سال دیگه چه کسی از انتی نژاد حرف مثبتی گفته که فرزندان ما بگن روح انتری نژاد شاد? مطمئن باش که چهل سال دیگه هم همه این خائن به مملکت را تف و لعنت میکنند. من مرده و شما زنده. اگه بودید و چهل سال دیگه به حرف من رسیدید فقط یه خدابیامرز برای من طلب کن.
یکشنبه 23 مرداد 1390

daniall - فرانسه - نانت
اینم اگه میموند و با وضعی که درست کرده بود تا به پسرش میرسید میشدیم ایران قاجار .ملت ایرانم که طبق معمول دنبال سوراخ دعا حیرون بودن و اشتباهی گیرش اوردن زدن قابلمشو چپه کردنو به جاش یک غلطی خوردن که الان اعلیحضرت میبینن یکی به خودشون میزنن 6 تا به خرشون که برن پابوسش.روحش شاد ادم خوبی بود ولی اونقدر بی سیاست بود که با طرز فرارش وطن پرست ترین ادمهای ایران رو سپرد به اخوندایی که با بی لیاقتیهای اواخر حکومتش خیلی گستاخ کرده بود.
یکشنبه 23 مرداد 1390

daniall - فرانسه - نانت
khosh bavar - ایران - یزد داریوش عزیز عمر و جوونیش رو برای ازادی ایران و ایرانی گذاشت و تا همین الان نه دنبال حزب بوده نه دنبال اپوزسیون.خواهشا یکم سنجیده تر نظر بده اتفاقا اخرین شاهکار داریوش(دیوار) وصف حال همین افکار تصفیه شده هستش.یک بنده خدایی هم که از هیچ حزب و فرقه ای اویزون نیست و همیشه از درد مردم میخونه رو هم شما نمیتونی درموردش بد نگی?
یکشنبه 23 مرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
homa-ir - المان - هامبورگ.دوست من، از راهنمایی هاتون ممنونم ،بله من چند سال بعد از انقلاب ننگین و رنگین اسلامی بدنیا اومدم اما خب نمیشه هم گفت خیلی جوونم !ولی فرصت و علاقه ی زیادی برای مطالعه در این زمینه نداشتم ولی تا انجایی که میدونم تنها حزب رسمی ایران در آنزمان حزب فرمایشی رستاخیز بود و بهیچ عنوان نمیشه گفت که مملکت دمکراتیک بود اما اگر با رژیم فعلی مقایسه کنیم خب مسلما آزادی بیان و دمکراسی بیشتری در زمان شاه حاکم بوده و در تایید بخشی از کامنت شما باید بگم که در زمان شاه بخشی از بودجه ی حوزه ی علمیه قم، نجف و کوفه طبق گفته ی همین آخوند ها از انگلیس تامین میشده،اما من آدم واقع بینی هستم و اینم خوب میدونم که پهلوی کاملا تحت اختیار انگلیس بود (برکناری رضا شاه و آوردن محمد رضا )اما محمد رضا میخواست که کم کم استقلال ایران را از انگلیس احیا کنه(شاید از سرنوشت پدر درس گرفته بود ) اما از طرفی متمایل به امریکا شد و مجموعه اینها سبب شد تا غرب رای به برکناری شاه بدهد ( گوادلوپ 2 - وتصمیم انگلیس وامریکا) .
یکشنبه 23 مرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
اما آیا اگر بازهم رژیم عوض نمیشد ما میتوانستیم از یک کشور دیکتاتوری جهان سوم تبدیل به یک کشور دموکراسی جهان اولی بشیم ،قطعا نه ،چونکه در نظام پادشاهی هیچ شخصی حق احضار نظر و استقلال فکری خارج از حیطه ی پادشاه را نداره و تمام دولتیان بالاجبار میبایست از شاه قابل تر نباشند وگرنه از سیستم حذف میشوند ،و این سیستم تحمل هیچ گونه اصلاحات را نداره چون اصلاحات در کشور پادشاهی یعنی کاهش قدرت پادشاه و پخش آن بین نمایندگان مردم است ،(از مهم ترین موارد میتوان به سرنگونی مصدق ،امیر کبیر ،و فراهانی اشاره کرد)و خنده دار تراز همه اینه که در قرن ۲۱ هنوز بعضی از ایرانیها سلطنت طلب هستند ،چیزی که در بین مردم دیگر کشور ها به ندرت دیده میشه . bache shapoor - سوئد - یوسدال .علت برگزیدن این نام شاید این بوده که از پیشداوری و تمسخر و زخم زبان بعضی ها در امان بمانم که ظاهرا بازهم فایده نداشته .
یکشنبه 23 مرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
ARTEMIS-SW - فرانسه - /پاریس دوست من ،مرسی از کامنتتون ،از نظر بنده شما در این زمینه صاحب نظر تر هستید اما ایراد کوچکی که به کامنت شما وارد است اینه که قطعا هر سیستمی مشکلات خاص خودش را داره اما یک سیستم اجتمایی دموکراتیک و سیال قابلیت اصلاح نقایص درون خودش را داره اما سیستم پادشاهی خیر، در این مورد توجه شما را به توضیحی که برای homa -ir نوشتم جلب میکنم ،مرسی .
یکشنبه 23 مرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
sepherdad - استرالیا - سیدنی .مرسی از کامنت زیبایی که نوشتید ،اما چیزی که اشاره نکردید این است که چه با دخالت غرب چه بی دخالت غرب سیستم های ناکارامد جای خود را به ورژن کارامد تر میدهند (نظریه ی تکامل اجتمایی )
یکشنبه 23 مرداد 1390

mashady - انگلیس - منچستر
..... ای بی غیرت ترسوی جنایتکار ای نوکر بیگانه . ای هم اخور اخوندها ومسلمانان افراطی ای توسعه دهنده مساجد و پر رو کننده تروریستها ای بیغیرت عرب دوست عرب نام عرب دین عرب پرست ای دزد بیت المال و پولهای ما ای مستبد خودخواه و یکدنده ای بی عرضه بیخبر از جنایات ساواک مرگ بر هر چی شاه شاهزاده
یکشنبه 23 مرداد 1390

naslesookhteh - ایران - تهران
فقط مقایسه کنید با مصاحبه های محمود چاخان! تفاوت از زمین تا اسمان است!
یکشنبه 23 مرداد 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
potatis - سوئد - مالمو. 1-هر سیستمی دوست عزیز, مدیریت رو بر اساس فرهنگ اون سیستم شکل میده, چنین نیست که سیستم شاه ناکارمد بود, به گفته بیشتر متخصصین بهترین سیستم کل تاریخ ایران بوده, البته مشگلاتی داشته مثل دروغ و رشوه که بخشی از فرهنگ ماست. اینکه همه مقصرن جز ما! بخش اصلی سیستم فرهنگی ماست.
یکشنبه 23 مرداد 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
potatis - سوئد - مالمو. 2-دامکراسی به معنای غربی که هر کس یک رای, در کل جهان سوم نا کارمد هست, اکثریت ما با فرهنگ "فردگرائی" بیگانه هستیم, ما احساس خلا شخصیت خود رو با عضویت در گروهای مخرب پر میکنیم و به همین دلیل هر بار که شورش کنیم طرفدار گروه و فردی هستیم که بیشتر خلا شخصیت ما را پر کنه, نه بدلیل فردیت بلکه بدلیل کمبود کسی بودن. شما فکر نکن تصادفی هست که دوست داریم حاکمان خودرا مسخره کنیم,نه! باور کنید تنهاچیزی که قبل از انقلاب در مورد شاه مسخره میکردن, بینی ایشون بود!!! محمد دماغ! همین و دیگر هیچ! علاقه عجیب مردها که مثل ایشون لباس پبوشند, و بعد افتخار به مخالفت با ایشون! بالا بودن شاه از نظر شخصیت و فهم همه ما رو مضطرب میکرد! یه جورحس حقارت درمقابل کسی که هر چیز رو بهتر از ما میدونست! این بود که رفتیم دنبال بیسوادترین. بی شخصیت ترین و زشت ترین! .
یکشنبه 23 مرداد 1390

خلیج همیشه فارس - انگلیس - انگلیس
Ghooloo - ایران - آبادان . عزیزم مگه khosh bavar چی گفت که اینطور بهش پریدی ؟؟؟ درضمن حرف شما نشون میده که شما هم پا به پای ایشون پای کامپیوتر نشستید . درضمن امروزه که اینترنت اومده توی دستت و در یک مبایل و یا محل کارت خیلی هم برای ورود به اینترنت نیازی به توی خونه نشستن نیست کما اینکه اون هم به کسی ربطی نداره . یکمی بیاین به عقاید دیگران احترام بگذاریم . پاینده ایران یکپارچه و جاوید خلیج تا ابد فارس.
یکشنبه 23 مرداد 1390

morid - ایران - بوشهر
یادش بخیرهر وقت رییس جمهورهایامریکا عوض میشدند فوری خودش و فرح در واشنگتن حاضر میشدند واظهار بندگی میفرمودند راستی چقدر سلطنت طلب اینجا ویلونند.
یکشنبه 23 مرداد 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
Potatis- سوئد - مالمو . دوست وهم میهن عزیزم - راجع به احزاب نوشتم , حزب رستاخیز , پیشنهاد هویدا. در سوئیس ( شاه برای معالجه درسوئیس بودند ) - بود و شاه پذیرفت . سازمان . اوقاف زیر نظر نخست وزیر ( هویدا ) بود . بودجه روحانیون را سازمان اوقاف میداد . انگلیس درانزمان پولی نداشت واز این ولخرجیهای بی حساب نمیکند. عزیز من - این شایعه که انگلیسیها رضاشاه کبیر را اوردند وخودشان هم بردند . دروغ محض است . این شایعه توسط حزب توده براه انداختند . رضاشاه دوست . اتاتورک بود. پس اتاتورک راهم انگلیسیها اوردند ? توجه داشته باش این رضاشاه کبیر. بود که روسری و چادر را ازسر خانمها برداشت . درحالیکه انگلیس همیشه نفوذش. درایران انگشت وتقویت ونگهدار اسلام هست . همین حزب توده چندسال قبل از . انقلاب شایعه کردند . که نفت ایران تا 30 سال دیگر تمام میشود. نا گفته نماند . تیمسار سپهبد فردوست خائن ویار دوران کودکی محمدرضاشاه پهلوی ورئیس دفتر. مخصوص ویژه اطلاعات یک " کمونیست روسیه " بود. و.... حالا خودتان قضاوت کنید. ایا محمد رضاشاه پهلوی هم انگلیسی بود ?
یکشنبه 23 مرداد 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
sepherdad - استرالیا - سیدنی . با درود فراوان به دوست بسیار عزیزم - خوشحالم که شما را دراینجا می بینم . به نکته جالب و دقیقی شما اشاره کردید.
یکشنبه 23 مرداد 1390

BABA eti - سوئد - سوئد
من نمیدونم شاه چه جور سیاستمداری بود اما امیدوارم احمدی نژاد اینو ببین حدود ۳۵ سال قبل و شاه مترجم نداره این آقا تو ساله ۲۰۱۱ .. ۲ تا مترجم می‌خواد یکی‌ حرفاشو ترجمه کنه اون‌یکی قلاتشو بگیره ...
یکشنبه 23 مرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
sepherdad - استرالیا - سیدنی .دوست من ،بنده هم کاملا با نظر شما موافقم ،مسلما سیستم های کارامد غربی در ایران اون بازدهی رو ندارن و ایران نیازمند یک سیستم بومی و متناسب با جامعه درونی خودش است،اما غیر ممکن است که من این را قبول کنم که یک نفر حق حکومت به ۳۵ میلیون نفر دیگر را به صورت مادامالعمر داشته باشه اون هم نه بر اساس شایسته سالاری بلکه بخاطر پسر شاه بودن، دمکراسی تنها گزینه پیش روی ماست و تمام جوامع به این سمت پیش خواهند رفت .
یکشنبه 23 مرداد 1390

shahab46 - المان - هانوفر
انفهم های ضد شاه خدابیامرز کدام گوری هستند تا شاید از مزدوریشان کمی شرم کنند شک دارم شرم وحیا حالیشون بشود
یکشنبه 23 مرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
لااقل حالا مردم نا اگاه میبینن , چجور شاه پوزه استعمار پیر رو به خاک میمالید. و با چه حقارتی بریتانیای کبیر زیر پای شاه دست و پا میزد و التماس میکردن. و همین چیزها چشم دنیا رو ترسوند. و اخوندهای تخم و ترکه انگلیس هم این رفتار شاه را با پدرشان نپسندیدن. پس دست در دست استعمار پیر جهانی دادن و زیراب حکومت بسرعت در حال پیشرفت شاهنشاهی رو زدن. البته بری چندمین بار که گفته شده باز هم من هم میگم. شاه خیلی زود خیلی چیزها رو گفت. برای مردم نادان ایران هنوز خیلی خیلی زود بود. وبرای دنیا باعث ترس و وحشت از قدرت اینده ایران شد. شاه مردم ایران رو دست بالا گرفت, فکر کرد فهمیده تراز این است که بود. حیف. یف. افسسسسسوس !!!!!!!!
یکشنبه 23 مرداد 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
خلیج همیشه فارس - انگلیس - انگلیس. دوست عزیز فکر نمی کنم مدت زمان طولانی باشه که اینجا عضو باشی وگرنه میدانستی که گیر دادن به خواننده ای چون داریوش بار اول ایشان نیست و بنده قبلا هم با ایشان در این مورد بحثها داشتم (حیف وقت) .. عزیزم من موضوعها و کامنتها را در حد معقولی دنبال میکنم ولی خودم به خاطر مشغله کاری به ندرت کامنت میگذارم شما هم زیاد جوش کسی که فکر میکنم شخصیت شناخته شده سایت از لحاظ تعداد کامنت و داشتن وقت است را نزنید. موفق باشید
یکشنبه 23 مرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
۱.دوست من شما کاملا مشخصه که بخاطر علاقه بیش از حد به شاه(متاسفانه میشه گفت تعصب ) ناخواسته تاریخ را تحریف میکنید، لطفا از صحبت های من ناراحت نشوید ، نخیر رضا شاه را بابای من از ایران تبعید کرد ،شما به استناد به یک ویدئو ۶ دقیقه ای اقتصاد انگلیس را زیر سوال میبرید!کمک مالی انگلیس به حوزه علمیه چیزی نیست که شما بخواهی تکذیب کنی بلکه این به اذعان چند ایت الله است، بله این شاه نبود که به روحانیان بها داد هویدا بود ،اصلا شاه هیچ اشتباهی مرتکب نشد چونکه هیچ کاره بود تمام اشتباهات تقصیر بابای من بود که در آن زمان در راس حکومت بود این طرفداری کورکورانه شما از شاه برای من تعجب اوره ،این شاه نبود که میگفت نظر کرده امام رضاست ،بابای من بود،این شاه نبود که ساواک را تاسیس کرد بابای من بود .
یکشنبه 23 مرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
۲.رضا شاه خیلی بیجا کرد که میخواست به زور حجاب از سر مردم برداره ،مگه به زور میشه کار فرهنگی کرد !من اصلا کاری با رژیم پهلوی ندارم چونکه بعد از آنزمان به دنیا آمدم ،من هم مثل شما از خوبیهای زمان شاه زیاد شنیده ام، من از شما ۲ سوال دارم ۱-آیا حکومت پادشاهی (نه پادشاهی مشروطه و نه پادشاهی نمادین مانند سوئد)میتواند سبب خوشبختی مردم یک جامعه شود؟ ۲-آیا در سراسر حکومت محمد رضا شاه اشتباهی از ایشون سر زده که شما برای من بیان کنید ؟در ضمن همانقدر که میدانم زمین گرد است ،میدانم که حکومت به ۳۵ میلیون آدم حق نمایندهی منتخب مردم است نه نطفه ی مقدس !
یکشنبه 23 مرداد 1390

خلیج همیشه فارس - انگلیس - انگلیس
Ghooloo - ایران - آبادان . دوست نازنین اول که مدت زمان طولانی عضو سایت بودن دلیل بر این نیست که من نوعی نتونم تشخیص بدهم کامنت خوب را از بد , کما اینکه من 5 سال این سایت را میشناسم و تقریبا هر روز سر میزنم چه در خانه چه محل کارم یا با تلفن همراهم . جوش برای کسی هم نزدم فقط در کامنتی که - خوش باور - در اینجا گذاشته بود ایرادی ندیدم . حرف اصلی من احترام گذاشتن به عقاید همدیگر هست همین . چون تنها دلیل پابرجا ماندن حکومت جنایتکار آخوندها همین احترام نگذاشتن من و شما به عقاید همدیگر هست . ما به جون هم میپریم و اخوندها راحت به جنایت و دزدیاشون ادامه میدهند . پیروز باشید جاوید ایران
یکشنبه 23 مرداد 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
homa-ir - المان - هامبورگ. سپاسگذارم هماخانم, من هم خوشحالم که در قسمت خبر باز هم قبول زحمت کردین و روشنگری میفرماین, فقط این نکته رو هم من اضافه کنم که دلیل تک حزبی شدن گویا خاله زنگ بازیهای بی پایان و زیر ابی زنی ها فراوان بوده( همانطور که میدونید باند بازی و خراب کردن رقیب و توهین ودعوا قسمت اصیل فرهنگی ماست) بطوریکه شاه از اینهمه غیبت کردن و بدگویی از دیگران خسته میشه, ودستور میده همه گروها در قالب یک حزب متشکل بشوند شاید این یارگیری ها و دسته بندی ها و خودی وناخودیها از بین بره. برای همین دستور داد همه ایرانیها عضو یک حزب بشوند برای رستاخیز سازندگی ایران بقولی خواست همه خودی بشوند واین تهمت غیر خودی, خائن به کشور وغیره ازبین بره. دریغ از اینکه اقایان اینرا پیراهن عثمان کردن! .
یکشنبه 23 مرداد 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
potatis - سوئد - مالمو. با سپاس از نظرتون, دو نکته رو عرض کنم, سیستمهای غربی کارامد نیستند, اگر بودن, با دسترنج کارگران اسیایی و بزور چاپ اسکناس بدون پشتوانه 14 تریلیون بدهی نداشتن, بنده شرکتهایی رومیشناسم (سهامی عام) که مدیران12 میلیون دلار پاداش گرفتن در حالیکه شرکت زیان داده درسال گذشته. اگر یه پارتی کلفت جور کنی میتوانی همزمان در دو یا سه شرکت عمومی مدیر عامل و عضو مستقلIndependent director of the board بشوی (در گوگل سرچ کن خودت) و مجموعا 500 هزار دلار در سال حقوق بگیری! و جالب اینکه نه تخصصی میخواهد نه نیاز به اینکه کاری انجام بدهی. 2-دمکراسی? کدام دمکراسی? کجا? حرفهای بچه گانه زدن شایسته نیست, و منهم علاقه ای به فیلمها تخیلی ندارم! زنده باد استبداد ! زنده باد راستگویی!!!!!
یکشنبه 23 مرداد 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
خلیج همیشه فارس - انگلیس - انگلیس. بنده نگفتم که جنابعالی چون جدیدی یا قدیمی هستی نمی تونی چیزی را تشخیص بدی...من میگم اگر خودت رو وارد بحث دیگران میکنی لااقل در جریان امور باش...بنده هم هیچوقت به عقاید دیگران توهین نکردم و فکر میکنم ایشان هستند که به خواننده مردمی چون داریوش توهین میکنند و اگر فکر میکنید که حق با ایشان است و ایرادی نمی بینید یا همفکر ایشان هستید یا متوجه اصل قضییه نشدید...بهرحال تشخیص شخصی شماست....
دوشنبه 24 مرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
sepherdad - استرالیا - سیدنی.یک قطره بارون افتاد رو یک مورچه گفت دنیا را آب برد ، من مثل شما اقتصاد دان نیستم بنابرین نظر نمیدهم،اصلا صحبت من در مورد امریکا نبود که شما این را میگی من خودم از امریکا و انگلیس انتقاد کردم ولی با گفتن جمله ی آخر "زنده باد استبداد "دیگه دلیلی به ادامه ی کامنت گذاشتن نمیبینم تشابه زیادی بین سلطنت طلبان و جمهوری اسلامی وجود داره انهم بیمنطقی محض هستش.
دوشنبه 24 مرداد 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
potatis - سوئد - مالمو. یک جمله دیگه خدمتتون عرض کنم, اینکه به بنده ودیگران گفتید سلطنت طلب و غیره. اولا سلطنت همیشه بوده و هست و خواهدبود, نه به بنده و نظرمن نیاز داره,نه به نظر شما. خوبی استبداد اینه که نیاز به رای نداره! من فکر میکنم کسانی که مثل شماکه با وعده دمکراسی جوونهای مردم رو به کشتند دادن وکشور ومردم و بخاک سیاه نشوندن باید یکم شهامت نشون بدن و عذر خواهی کنن.
دوشنبه 24 مرداد 1390

خلیج همیشه فارس - انگلیس - انگلیس
Ghooloo - ایران - آبادان . عزیز چرا شما مدام عصبانی هستی؟؟ کلا هم که متوجه منظور من نشدید . بحثی هم بین شما دونفر در این لینک رخ نداده که من خود را دخالت داده باشم . ایشون یک کامنتی گذاشت که اون ایرادی که شما بهش گرفتید درش نبود اصلا راجب داریوش خواننده نبود حال اگه جایی گفته شما نظرت را در همون لینک بده . دقت کن دوست من , من نگفتم شما توهین کردید گفتم بیاییم همگی به عقاید هم احترام بگذاریم . و دوباره خییلی تند رفتی و قضاوت کردی که من همفکر ایشون هستم یا حق به ایشون میدم یا .. ببین نازنین ما مردم باید از خودمون شروغ کنیم تا کشورمون را بسازیم. پندار و گفتار و کردر نیک را اول در خودمون -تقویت - و با رفتارمون دیگری را هم تشویق کنیم. پاینده ایران یکپارچه جاوید خلیج تا ابد فارس
دوشنبه 24 مرداد 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
potatis - سوئد - مالمو. "".یک قطره بارون افتاد رو یک مورچه گفت دنیا را آب برد "" البته برای مورچه بهرحال دنیا رواب برده!! برای اون قایق ماهیگیری که دوماه پیش در اقیانوس غرق. شد و بعد معلوم شد خانوادهای پناهنده ایرانی بودن! دنیا رواب برده!! . متاسفانه غرور اجازه نمیده که حقیقت رو اشکارا بگیم! شما برای هدایت یک هواپیمایی مسافربری نیاز به خلبان داری نه رای مسافران! سکان کشور باید دست کسی باشه که مونده و نیازمند معروفیت! جلوی تلویزونها دنیا نباشه!. به خاطر خوش امد عده ای و بخاطر نیاز به رای کسی هی دروغ نگه و حرفهاشو عوض نکنه! حکومت به اوهویت نده! او هویت خودش روهمیشه جدا ازهر چیزداشت باشه! همین کافیه! البته فکر نکنم غرور به ما اجازه بده ببینیم کی درست میگه! .
دوشنبه 24 مرداد 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
خلیج همیشه فارس - انگلیس - انگلیس. امیدوارم بلد باشی بشماری! از بالا کامنت سوم ایشان منظور دقیقا خواننده عزیز داریوش هستند (که شعرش را هم بلد نیست). برای اینکه متوجه بشید خود ایشان در قسمت "ترانه دیوار با صدای داریوش و فرامرز اصلانی" لینک مربوط به این بحثها را گذاشته و این بحث را برای چندمین بار شروع کرده دوست دارید بخوانید شاید کمی روشن شدید. هموطن شما تشخیصتان در مورد اینکه من مدام عصبانی هستم کاملا اشتباه ست و اصلا مرا نمیشناسید و شاید چون اهل تعارفات, تعریف و تمجید نیستم و خیلی رک گو هستم اینجور فکر میکنید. دوست گرامی همه چیز هم با احترام گذاشتن به عقاید دیگران حل نمی شود چون با بعضی عقاید باید جنگید همان کسی که پندار و گفتار و کردر نیک را گفته, گفته نیروهای شر و خوب با هم در ستیزند! کاش ما آدمها قبل از قضاوت در مورد دیگران کمی تحقیق, تفکر و ارزیابی میکردیم. شاد و پیروز باشید
دوشنبه 24 مرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
من این آخری ها فکر کردم واقعا دستم انداختی که میگی زنده باد "استبداد" اما حالا میبینم که جدی هستی !اون قایقی که میگی اتفاقا ایرانیها ای توش بودن که از دست حکومت "استبداد" فرار کرده بودند از دست حکومتی که حق "رای" به مردمش نمیده ،واقعا باورم نمیشد که یک روزی بخوام با یکی بحث کنم سر اینکه "استبداد" بهتره یا دمکراسی !مثلا این خلبان به نظر تو مثال بود !جان من داری با من شوخی میکنی !آیا خلبان میتونه بدون کمک برج مراقبت، کمک خلبان، رهنمای پرواز ،خدمه ی پرواز ،یا حتی بدون دریافت حقوق که از بابت خرید بلیت توسط مسافرها تامین میشه ،پرواز کنه ،جمله ی آخر پهلوی ،قاجار ،خامنه ای یا هر مستبد دیگری که طرفدارشی که صرفا توسط زور قدرت را در دست گرفته برای داشتن "هویت" و لقب پادشاهی نیازمند "حکومت" هستش ،واقعا این جمله به این سادگی رو درک نمیکنی !شاه تا وقتی شاه بود که حکومت دستش بود بعد از اون حتی نتونست تو امریکا زندگی کنه و مثل یک تیکه زباله انداختنش بیرون .
دوشنبه 24 مرداد 1390

persia_021 - یونایتد کینگ دمب - لندن
ها ها ها. کاری که شاه نتونست احمدی نژاد و آخوندا کردند(غربو به زانو در آوردند). اتحادیه اروپا داره ازهم میپاچه آمریکا هم که ورشکست شده. پدر ایشونو به جزیره موریس تبعید کردند خودشم که با کودتای مخملیه آخوندا بردند(خاک توی سر ساواک). احمق‌ها همتون یا پارچه جلو غرب وایستین. (((((( درود بر وزارت اطلاعات)))))). 021.
دوشنبه 24 مرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
از کارکرد شاه درگذشته ایراد گرفتن دردی را دوا نمیکند. این گروههای سیاسی مخالف رژیم شاه بودند که زیر عبای هندی زاده خرافاتی و روانی خزیده و او را ولی فقیه و سرور خود خواندند. مشکل جای دیگری است، و اکنون که به دوران فاجار بازگشته ایم باید اندیشه ای بنیادین نمود نه اینکه کاسه کوزه ها را بر سر یک انسان شکست. سلطان خامنه ای یکم که دنباله رو فتحعلی شاه زنباره و محمد علی شاه سرکوبگر و دشمن ایران است، با این حرفها کنار نمیرود.
دوشنبه 24 مرداد 1390

خلیج همیشه فارس - انگلیس - انگلیس
Ghooloo - ایران - آبادان . چرا عزیزم شما لحنتون مثل ادمهای عصبانی میمونه فقط کافی هست به خط اول هر کامنتتون توجه کنید. بعدش هم من کامنت سوم ایشون را ندیدم از شما معذرت خواهی میکنم . باز هم روی حرفم هستم نظر شما راجب داریوش اینه نظر ایشون راجب داریوش اونه. دیگه اینکه عصبانیت نداره. همینقدر میدونم که هم شاه و هم داریوش هردوشون وطن پرست بودند.شاید داریوش مخالف شاه بود ولی یک بار در این چند سال اومد از شاه بد گویی کنه ؟؟؟ نه چون ایشون هم وقتی آخوندا را دید فهمید معنی آزادی و جنایتکار چیست و کیست . اونوقت من و شما داریم دعوا میکنیم که من شما را نمیشناسم یا چرا شما از من تعریف و تمجید نمیکنید؟ نازنین رک گویی با تند گویی فرقش بسیاره . هیچوقت هم منکر ستیز خیر و شر نمیشم ولی نمیتونید به - احترام نگذاشتن - به بعضی عقاید ربطش بدهید. شما انسان فهمیده ایی هستید فقط کمی تحمل مخالف عقیده خودتون را بیشتر داشته باشید. همیشه پیروز باشید. زنده باد داریوش اقبالی درود بر خاندان پر افتخار پهلوی .
دوشنبه 24 مرداد 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
arashbehdin - امریکا - اتلانتا. ارش جان, فکر کنم الان در دوره محمد علیشاه هستیم, ولی فراموش نکنیم کسانی که این سرنوشت رو برای کشور رقم زدن ملت رو به اسم ازادی و دمکراسی فریب دادن, امروز هم باز دم از دمکراسی میزنن!! برای رسیدن به هر چیز! طرحی اقتصادی مورد نیاز است, کسی که میگوید اقتصاد نمیداند اما مدعی طراحی حکومت برای مردم است! شیادی بیش نیست.
دوشنبه 24 مرداد 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
خلیج همیشه فارس - انگلیس - انگلیس. باید بگم خیلی کارت درسته که از پشت کامپیوتر و فقط با خواندن کامنت اشخاص لحن آنها را هم تشخیص میدی و خیلی هم مطمئن تشریف دارید! احسنت...ولی چنین نیست و افراد با هم فرق میکنند شما جملات مرا حتما با عصبانیت میخوانید به همین خاطر فکر میکنی که من عصبانی هستم و به این میگویند پیش داوری کردن (یا به قول انگلیسی زبانها Bias) حالا همان جملات را دوباره با لبخند و متانت بخوان مشکل عصبانیت حل میشود چون من آدمی نیستم که با این چیزها و مسائل پیش پا افتاده عصبانی بشم و درکل خیلی شوخ طبع هستم ...دوم اینکه منظور من روی کامنت سوم ایشان بود چیزی که شما اصلا ندیده بودید...دوست عزیز سعی کن اول کامنت افراد را خوب بخوانی, بفهمی بعد از کسی طرفداری یا اظهار نظر کنی...شما هم پیروز باشید
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
sepherdad - آری همان هایی که زیر عبا رفتند امروزه میگویند ما نبودیم و هرکس برای خودش نسخه ای میپیچد. شعارهای تهی و بی سر وته سیاسی دردی را دوا نمیکند و دموکراسی باید از همان درون ایران شکل بگیرد و کار بدست کاردان بیفتد نه آنهایی که زیر علم بیگانه سینه میزدند.
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
خلیج همیشه فارس -: با درود به دوست گرامی, عزیزجان هر چند میدانم شما با دفاع کردن از عقایدم , بطور غیرمستقیم هم از ازادی بیان و روح دمکراسی دفاع میکنید و دلیل انکه چرا من با این شخص مورد نظر به تبادل نظر نمیشنیم بخاطر سطح فکرش هست که در چنین تاپیکی https://persiauk.com/article.php?id=63781 اهانتها در سطح پایین بمن کرد که چهره واقعی خود را بمن نشان داد, پس لزومی ندارد که با او حرف بزنم و به او و تایید او هم نیازمند نیستم, با سپاس فراوان از همکاری و همفکریتان, پاینده باد ایران و شاد و فرزندان ایران باشیم .
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

خلیج همیشه فارس - انگلیس - انگلیس
Ghooloo - ایران - آبادان . عزیزم هر کسی میتونه با خوندن سر خط کامنتهای من و شما متوجه بشه چه کسی با تندی - نمیگم عصبانیت - با تندی نوشته. و گویا شما کامنتهای من را تا آخرش نمیخونید وبرای همون خط اولش جواب میدهید و قضاوت میکنید . یک حساسیت خاصی هم به پشت کامپیوتر نشستن داریها :) تمام حرف من دوست عصبانیه من ;) این بود که - تحمل مخالف خودمون را داشته باشیم - من از شخصی طرفداری نکردم گفتم دوستمون - khosh bavar - اینه عقیده اش توی نازنین هم اونه عقیدت . همین. شما هم ادم پاک و شوخ طبعی هستی درست ولی عرض کردم رک گویی با تند گویی فرق میکنه . در اخر دوست خوبم به راحتی میشه لحن ادمها را از کامنتهاشون تشخیص داد کامنت هرکسی گویای خلق و عقیده ی اون شخص هست. زنده باشی پاینده ایران درود بر خاندان پر افتخار پهلوی.
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

yazeinab - ایران - تهران
sourena.de - آلمان - اشتوتگارت...وای چقدر ازت ترسیدم...تو که اینقدر شجاعی چرا نمیای ایران با این آخوندای بیشرف و بسیجی های پفیوز بجنگی؟اگه کامنت های من مزخرفه مطمئن باش چرت و پرت هایی که در مورد من نوشتی هم مزخرفه..من نه تنها طرفدار این حکومت نیستم خیلی هم باهاشون مشکل دارم ولی یک کم واقع بین باش و به خودت بیا...بیرون گود نشستی و شیکمت نفخ کرده و میای تو سایت و عرضه اندام میکنی؟اون موقع که ما تو خیابون سمتمون گلوله شلیک میشد امثال تو فقط میامدن اینجا کامنت میزاشتن...جمع کن خودتو
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
بفرما شاهد هم از غیب رسید...حالا بیا و بدش دست ننه عروس!!!
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
اگر کسی در کامنتهای من توهینی مشاهده کرد ممنون میشم گوشزد کنه. یکی از کارهای ناشایسته این بابا اینه که از کاربرهای سایت مدرک جمع میکنه که در مواقع خاص با آن تخریب شخصیت کنه و به نفع خود بهره برداری کنه واقعا که. من سالها اینجا بودم, ایشان هم بودند, بقیه اش را میسپارم به کاربران باشعور و دوستان سایت. برای همه آرزوی موفقیت دارم.
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
yazeinab - ایران - یا هنوز دهنت بو شیر میده و یا موقعی که ما دهه 60 مبارزه میکردیم تو و امثال تو توی صف مسجد دنبال یخچال و کولر و .. بودید!!! از آی دی و کامنتهات هم معلومه که از چه قماشی هستی. .. خودتی
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

+5
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.