جنایت مرد قیر به دست


جنایت مرد قیر به دست

تهران امروز : مردی که می‌خواست مستاجر خود را به‌خاطر نپرداختن کرایه خانه با قیر داغ بکشد به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش تهران امروز این قتل فجیع روز 22 تیرماه سال جاری به ماموران پلیس اسلامشهر خبر داده شد. ماموران پس از مراجعه به محل جنایت دریافتند قربانی پسرچهارساله‌ای به نام پویاست که توسط فردی به نام حسین به قتل رسیده است.

تحقیقات نشان داد حسین مردی 74ساله است که مقتول و پدرش در خانه وی به عنوان مستاجر زندگی می‌کنند و از مدتی پیش بر سر پرداخت مبلغ اجاره بین وی و عباس (پدر مقتول) اختلاف پیش آمده بود.

با دستگیری حسین و آغاز بازجویی وی در توضیح این قتل به ماموران گفت: عباس و خانواده‌اش از مدتی پیش خانه مرا اجاره کرده بودند. عباس آدم بدحسابی بود و کرایه من را دیر به دیر می‌داد. او در حالی همیشه برای پرداخت کرایه امروز و فردا می‌کرد که وضع مالی بدی نداشت و چون در همان محل کار می‌کرد از وضع درآمدش خبر داشتم. چند بار به او گفتم اجاره خانه‌ام را بده اما او هر بار به بهانه پول نداشتن آن را به تاخیر می‌انداخت تا اینکه فهمیدم وی قصد کشتن مرا دارد و برای همین هم این پول را پرداخت نمی‌کند.

روز حادثه برای نجات جان خودم از توطئه وی مقداری قیر داغ کردم و آن را برداشته و به در واحد عباس رفتم. در را که باز کرد و قیر را دید متوجه نقشه من شد برای همین مرا به گوشه‌ای پرت کرد و از آنجا فرار کرد.من فقط توانستم مقدارکمی قیر روی بدن او بریزم، برای همین به سمت خانه او برگشته و وارد شدم. پویا از ترس گوشه‌ای نشسته و می‌لرزید. به سمت او رفته و با چاقویی که همراه خود آورده بودم دو ضربه به شکمش زدم، بعد هم از آنجا رفتم.

بعد از زدن پویا دچار عذاب وجدان شده و تصمیم به خودکشی گرفتم. برای همین به داروخانه رفته و دو بسته داروی نظافت خریده و خوردم ولی نمردم، دوباره به داروخانه رفتم تا مقداری سم بخرم که فروشنده چون حال خراب مرا دید از ترس به من سم نفروخت. من از قتل پویا ناراحتم ولی تقصیر خانواده‌اش بود چرا که اگرآنها آدم‌های بدی نبودند و اگر روز حادثه عباس فرار نمی‌کرد من این کار را نمی‌کردم.

اما عباس بخشی از ادعاهای این مرد را رد کرد. وی به بازپرس پرونده گفت: حسین اجاره‌اش را از من خواسته بود و من هم از او خواهش کرده بودم چند روزی به من مهلت دهد.همیشه این اتفاق می‌افتاد و من اجاره وی را با چند روز تاخیر می‌دادم.اما این بارحسین از جای دیگری ناراحت بود. او خواسته بود زنی خیابانی را به خانه بیاورم و من نپذیرفته بودم. چون زن خودم به کراک اعتیاد پیدا کرده و ما را ترک کرده بود حال و روز خوشی هم نداشتم.روز حادثه نمی‌دانم چرا حسین این کار را کرد. او واقعا دچار جنون شده بود. وقتی در را به روی او باز کردم دیدم سطلی قیر در دست او است. به حیاط که نگاه کردم دیدم وی آتشی برپا کرده و وسط حیاط قیر داغ کرده است. به سرعت پی به نقشه‌اش برده و فرار کردم ولی فکر نمی‌کردم آنقدر دیوانه باشد که بخواهد پویا را بکشد.

با این اطلاعات متهم به صحنه جنایت برده و بازسازی صحنه جرم توسط وی انجام گرفت.

پرونده این جنایت به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و حسین به‌زودی در این شعبه محاکمه می‌شود.

delmorde - سوئد - یوتوبوری
کشتن یک بچه به خاطر گناه پدرش جنایتی نابخشودنیست.خدا لعنتت کند مردک احمق. اخه بچه ای که از ترس درحال لرزیدن بود میکشی و می گوئی عذاب وجدان گرفتی. اگر کمی وجدان بیدار داشتی چنین جنایت هولناکی را مرتکب نمی شدی.
جمعه 21 مرداد 1390

ezatdf - ایران - تهران
هنر قیر پاشی هم به اسید پاشی اضافه شد!
جمعه 21 مرداد 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
وای خدای من بعضیها واقعا چه دلی دارند
جمعه 21 مرداد 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
ادم بد قول باید منتظر داغ باشد . متنفرم از بدقول. بیچاره بچه بیگناه که قربانی پدر بی وجدانش شد. باید فرش خانه اش را میفروخت بابت بدهی همیشه معوق وضعش هم خوب بوده .حرص مال دنیا ادمها رو کور کرده .
جمعه 21 مرداد 1390

romano - ایران - تهران
دوستان شاید این ربطی به موضوع نداشته باشه در خبر دستگیری دختر وحشیانه در این سایت گفتید مردم بی غیرت شدند واقعا اینطور نیست اولا در همان فیلم مردم دخالت می‌کنند. دوما ما هرجا اومدیم دخالت کنیم بیستا دوربین داره تصویرمونو می‌گیره می‌زاره تو یوتیوب، سوم مردم بخدا گرفتارن اگر من دخالت کنم درجا فردا زن و بچم بخاطر کرایه خونه تو کوچه هستن چون صاحب خونه بدبخت هم 3 تا بچه دانشجو داره. چهارم جنگ ایران و عراق چشم مردم را از خون شست آیا شما به صدمه روانی مردم فکر نمی‌کنید صدمه واقعا نیاز به درمان دارد یک بیماریست آیا اگر من بیمار شده‌ام نیاز به درمان ندارم انسان نیستم من بیمارم. ادامه در بعدی
جمعه 21 مرداد 1390

romano - ایران - تهران
چهارم بدبخت مردهای ایرانی خودشان را هم فراموش کرده‌اند نگاهشان کنید همه یکجور لباس می‌پوشند خیلی سال است. پنجم به میزان موادی که در جامعه خود آخوندها پخش می‌کنند نگاه نمی‌کنید. بله مردم آروم اروم دارن به تغییر فکر می‌کنن مطابق نکات قوت و ضعف ایران و هیچ انقلابی در هیچ جامعه‌ای قابل پیش بینی نیست صبور باشید به هموطنانتان به دید افرادی که مشکل روحی دارند نگاه کنید. یادتان نرود یکزمانی عراق با شیمیایی و پشتیبانی کل دنیا نتوانست حرف ایران بشود. ما تنها ملتی هستیم که در شاهراه تمدنهای جهان بارها صدماتی را که تمندنهای دیگر را برای ابد محو کرده تحمل کرده‌ایم و فارسی هنوز صحبت می‌کنیم. آدم به کسی که مسکین شده که لگد نمی‌زند غیرت شما کجا رفته. اگر حرف شما درست باشد باید حداقل یک قومیت در ایران آنرا نقض کند و غیرت از خود نشان بدهد این صدمه روانیست برخی وقتها از صدمه جسمی نیز هنگفت تر است.
جمعه 21 مرداد 1390

pranses - ایران - تبریز
پست فطرت....بچه معصوم چه گناهی داشت!
جمعه 21 مرداد 1390

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
عاقبت به خیر نشدن یعنی همین. اخر عمری چه مصیبتی برای خودش درست کرد. دعای قدما همیشه این بوده که از خدا بخواهید که عاقبت بخیر از این دنیا برید.
جمعه 21 مرداد 1390

sara83 - بلژیک - کرترگ
خدایا ادم چقد کثافت میتونه باشه که به طفل معصوم رحم نکنه!!!!!
جمعه 21 مرداد 1390

gray_wolf - ایتالیا - رم
این نمونش رو دیگه ندیده بودیم، . عباس هم مثل اینکه ادم علیه سلامی نبوده.
جمعه 21 مرداد 1390

fred1540 - بلژیک - هرنه
با سلام.اسلام شهر ...زمانی که در تهران زندگی میکردم ماه نمیشد حداقل 2بار مسیرم یا کارم به اونجا نیفته واقعا سطح فرهنگ و مردمانش خیلی پائین بود البته انسانهای خوبی هم بودن ولی مثل پیدا کردن سوزن در انبار کاه باشیم جالب اینجاست که اگر امار زندان قزل حصار یا رجائی شهر ببیند ااسلام شهر مقام اول داره اکثر سرقتها زورگیری باند بازی در مناطق بالای شهر تهران از ساکنین اسلام شهر است چرا.مسئولین بهتر از همه میدونن مهاجرت بی رویه به تهران بیسوادی و فروش موادمخدر.اعتیاد.و نبود تفریح برای مخصوصا جوانها باعث این که به راحتی مرتکب جرم میشوند باز هم میگم همه جا خوب و بد داره ولی اسلامشهر...
جمعه 21 مرداد 1390

mashady - انگلیس - منچستر
ملت دیوانه شدند
جمعه 21 مرداد 1390

paltalk - ایران - تهران
فکر کردم نوشته جنایت مرد چیز به دست!!
جمعه 21 مرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
مردک دیوانه, این روانش پاکه , اول واجبی خریده خورده اه...اه...اه با اون بوی بدی که این دارو داره چجوری تونسته بخوره و نمرده ام. رفته دوباره به داروخانه طرف حال خرابش رو که دیده ترسیده و سم بهش نفروخته.! نمیدونم چرا داستانش رو نمیتونم باور کنم. به هر صورت خیلی نادون و احمقه این طرف. چون قتل عمد بوده مجازاتش حبس عبد بدون عفو و این صحبتاست !!!
شنبه 22 مرداد 1390

gol andam - سویس - زوریخ
وای ...مردم رو دیوونه کردن : ( طفلک بچه ها ......
شنبه 22 مرداد 1390

baran828 - ایران - تهران
حیوون !خدایا دیگه تو این دنیا فقط زشتی میبینم.........کمکمون کن خدا !
شنبه 22 مرداد 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
romano - ایران - تهران. عزیز, من ازطرف اونهای که اهانت کردن ازشما معذرت میخواهم. مشکل جامعه ایران فقط فقر معنوی هست که امروزه به صورت فقر مادی خودشو نشون میده. اگر ملتی خواستار چیزی باشه اون رو بدست میاره, نه با لج کردن و یا دنباله روی از نا اگاهان. نه با جلو و عقب کشیدن روسری. نه بابی احترامی!.
یکشنبه 23 مرداد 1390

gol andam - سویس - زوریخ
romano - ایران - تهران عزیز افرین به شما بسیار زیبا ومنطقی روشن ,,,ای کاش همه به این واقعیت پی ببرن و راه حل اساسی پیدا بشه...دوست عزیز پایدار و موفق باشید...
یکشنبه 23 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.