تصاویری از ناآرامی و غارت فروشگاه‌ها در چند شهر بریتانیا


ناآرامی و غارت فروشگاه‌ها در چند شهر بریتانیا

شهرهای منچستر، سالفورد، ولورهامپتون، ناتینگهام، لستر، بیرمنگام، همچنان شاهد ناآرامی های پراکنده بوده و تعدادی از مغازه های مردم توسط مهاجمان به آتش کشیده شده یا غارت شده است.

غارت یک فروشگاه در بیرمنگام

در منچستر و سالفورد ۱۵ نفر دستگیر شده اند. جوانان معترض شماری از خودروها را در این دو شهر آتش زده اند.

یک مقام ارشد پلیس منچستر می گوید که پلیس در این شهر، با سطح خشونت فوق العاده گروه های تبهکاری رو به روست که قصد دارند بی نظمی گسترده ایجاد کنند.

همزمان، بنا بر گزارش ها، در شهرهای بریستول و لیورپول نیز درگیری هایی رخ داده است.

نا آرامی ها در چند شهر بریتانیا از شب شنبه و در پی تجمع گروهی از ساکنان محله تاتنهام لندن در اعتراض به کشته شدن یک جوان سیاهپوست آغاز شد.

در حالی که گزارش های خبری حاکی از آن است که بسیاری از کسانی که در آشوب های خیابانی و غارت فروشگاه ها شرکت داشتند، جوانان و نوجوانان بوده اند، آقای کامرون گفت: "کسانی که به سنی رسیده اند که می توانند دست به شورش و غارت بزنند، برای برخورد قانونی نیز بالغ هستند."

در حالی که به نظر نمی رسد که شورش های خیابانی با انگیزه های مشخص اجتماعی یا سیاسی صورت گرفته باشد، اما برخی از رسانه ها یادآور شده اند که کاهش هزینه های دولتی باعث ناخرسندی در میان طبقات کم درآمد شده است.

فروشگاهی در منچستر در آتش می سوزد

یک فروشگاه در منچستر که روز سه شنبه مورد حمله قرار گرفت

لیورپول

از روز گذشته، پلیس لندن عکس تعدادی از کسانی را که در شب های گذشته به فروشگاه ها حمله کرده اند برای شناسایی آنها منتشر کرده است.

مبحوت - فنلاند - هلسینکی
دستشان درد نکند. ابتدای وقوع قیام گرسنگان است. روز بروز بر تعداد وکلا افزوده میشود و بر تعداد گرسنگان نیز. پس قانونشان را باید بگذارند در کوزه و آبش را بخورند.
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

bg_m - بلغارستان - صوفیا
دقیقا یاد فیلمChildren of Men افتادم
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

zedeakhond - انگلستان - لندن
این اشغال ها نه گشنه هستن نه فقیر.یک مشت حشی شی کثافت که برای هیچ کسی حتا پدر مادر خودشون هم احترام قاعل نمیشن چه برسه به مردم و قانون.تمامی این انگلها از امکانات مساوی و برابر با بقیه برخوردار هستن.مشکل این کشور نرم و نازک بودن با این اشغال هاست
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

trust,no,one - انگلستان - برمینگهام
انگلیس خیلی نرم با تبهکارها و مجرمهاش برخورد میکنه,اینها حد اکثر 2تا3 هفته بازداشن بعدش ولشون میکنن.
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

afshin7174 - ایران - تهران
ای بابا چقدر انگلیس نا امن شده!!!! حالا چمدون بدستایی (وطن فروش ها)که پز انگلیس رو میدادن چی بگن؟؟!! ای بابا.!!!
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
یک مشت لات و دزد به کار کثافت خود دفاع از یک مظلوم!!نام نهاده اند و همکارانشان در دیگر کشورها دفاع ار کار بیشرمانه ی انان/ بله حکومت انگلیس نابکار ولی چگونه همین انگلیس و امریکا خوب بود وقتی خمینی 100 بابا را بجان ایران انداخت حالا/....اخ.../ شد??????ای کیوهای 2 زاری سایت/تخریب خیلی از خانه ها و مغازه ها که متعلق به خانواده های کم درامد بود و کشتن 3 جوان که تنها گناهشان دفاع از اموال خود بود افتخار دارد??با نظریات صد من یک غاز/گم شوید به همان خرابشده که امدید/
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

mortimer - ایران - اصفهان
بزنید،بپوکونید،ببرید،غارت کنید،بدزدید...آخر سر می رسید اینجایی که ما الان هستیم.
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

lidia - سوئد - گوتنبرگ
. قابل تعمق آنان که‌ فکر میکنند این مردم آشوبگرند. مردم عدالت اجتماعی و رفاه‌ برای همه‌ میخواهند، مردم متنفر از فاصله‌ عمیق طبقاتی هستند که‌ در بریتانیا و سایر کشورهای دیگر وجود دارد و آنراتحقیر آمیز و دون شان انسانی خود میدانند
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

محمدرضا بهشتی - ایران - تهران
آدمهای شرور و آنارشیست همه جای دنیا وجود دارند آنها منتظر فرصت هستند تا کار خودشان را بکنند .جامعه را در گیر خشونت خودخواسته می کنند فقط و فقط به فکر چپاول و ناامنی هستند . از غارت و آتش سوزی ابایی ندارند .برایشان اهمیتی ندارد که عده ایی به خاطر احقاق حق جانشان را به خطر می اندازند . ببینید که جامعه دمکراسی خواه را که در اعتراض به کشته شدن یک جوان بیگناه چگونه به بیراهه می کشند . امثال اینها در زمان اعتراض مردمی در ایران همان کار فعلی را انجام داده اند اینها افراد خود فروخته دولتی هستند که مسیر عدالت جویی یک ملتی را عوض می کنند .
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
مبحوت - فنلاند - هلسینکی اینا گرسنه اند !؟؟ چرا داری سفسطه می کنی ؟؟دولت بریتانیا اگر کارم نکنند به بیکار ها پول می دهد و کسی تو اروپا گرسنه به اون صورتی که تو دیگر کشورها می بینی نیست مگر الکلی ها یا معتادها که اونا پول بیکاریشون رو میدن الکل و مواد . آدم واقعی اگر گرسنه ام باشه نباید بره فروشگاه یکی دیگر و خالی کنه یارو سه تا دستگاه پایونر برداشته .!!! گردنش مثل گردن فیله کجاش گرسنه است دزد بی ... . تو هم مثل جمهوری اسلامی از دزد ها و اوباش حمایت میکنی . حتما اینجا اگر یه روزی شورش بشه میری فروشگاه رو خالی میکنی .؟؟ خودت اینجا داری زندگی میکنی اگر کار کنی که درآمد داری اگرم نکنی که دولت بهت پول می ده . البته بعضی ها ذاتا دزدن این تو وجودشون هست .!! میخوای یه بلیط بگیر تا دیر نشده یرو شاید یه چیزی گریت بیاد اگرم گرفتند بگو دولت فنلاند بهم هیچی نمیده و من گرسنه ام واسه این اومدم .!!!!!!!!
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

darkoob - ایران - تهران
از ملتی که 300 سال دنیارو غلرت میکنه اصلا عجیب نیست
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

trust,no,one - انگلستان - برمینگهام
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس ,گل گفتی
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

roya25 - اینگلیس - لندن
با روشهای پیشرفته که به ملاها داده در حال سرکوب است. دزد اصلی سرمایه داران هستند.انها را باید بگیرند و محاکمه کنند. اینگلیس لندن
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
afshin7174 خیلی وضع روانیت بده به جای کامنت گذاشتن وخودت رو خنده زار کردن به فکر دکتر و دوا درمون باش !!!
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

morid - ایران - بوشهر
فعلا که 16هزار پلیس ریخته اند تو لندن ودارند حساب گرسنه ها را میرسند.رییس پلیس انگلیس یعنی فرماندار نظامی لندن وحومه گفت عکس همه ی معترضین را دارد و همه اشان را دستگیر و مجازات خواهند کرد خیلی جوش نزنید.
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

roya25 - اینگلیس - لندن
یک عده از مردم در ان طرف دنیا از گرسنگی میمیرند و مردم در همین انگلیس در فقرند وسرمایه دارها همچنان غارت میکنند. مردم نمی خواهند برده بمانند.
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
mortimer - ایران - اصفهان ، آفرین خیلی قشنگ نوشته بودی ،دستت درد نکنه.
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

zedeakhond - انگلستان - لندن
خواهشن کسانی که اینجا زندگی نمیکنند نظرهای ابدوق خیاری ندن.اینها یک مشت انگل هستن که ما هر روز تو خیابونهای اینجا با اونها سرو کار داریم .
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

togyan - انکلیس - لندن
afshin7174 - ایران - تهران . تو که راست میگی. ... ادم دروغگو.
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

مهم - بلزیک - بروکسل
اینها یک مشت اشغال هستند که لیاقت سطل اشقال را هم ندارن دوست عزیزی که طرفداری از این اشقالها می کنید جای تعجب دارد که از یک دزد حمایت می کنید حال اگه همین دزد به اموال شخصی شما که کلی براش زحمت کشیدید دسبرد بزند و غارت کند بازم طرفداری می کردید یا نه?
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
یک مشت دزد مال مردم خور دارند اموال مردم را غارت میکنند آنوقت میمون نژاد تیر خلاص زن میگوید دولت انگلیس باید به این دزدها و اوباشها که هم قماش خود آشغالش هستند گوش بدهد .تو و سید علی گدا بهتر است خودتان را برای قفس به سبک مبارک آماده کنید و تو کار ازخودتان بزرگتر دخالت نکنید.
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

fred1540 - بلژیک - هرنه
با سلام .بعضی وقتها به خودم میگم اروپا یعنی المان انگلیس بعقیه 2زار نمیرزه اینها که تو شورش هستند همه اراذل.سابقه دار بودن که بشترین زندانی جوانان و نوجوانان در دنیا انگلیس داره این غارتگر به درد همون اطلاعات ایران مییخوره که از خونه هم درنیان بیرون دولت خداوکیلی رحم میکنه اینها بشار اسد میخوان که جنازه ها رو میریزن رودخانه تا دست خانواده هم بهش نرسه یا کهریزک یا رادان مرتضوی هم بد نیست ولی دولت بخواد کاملا ریشه زنی کنه خلخالی ریس بزرگ ادم کشی مهارت و شغل اولش بعد از اخوندی یا قبل از خلاصه یکی رو بزارن راس و بعد اگر هر چی شد سر یکی باشه
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

parisa82 - انگلیس - لندن
لطفا اونائئ که اینجا نیستن ونمیبینن چه خبره نظر ندن. اینا یه مشت دزد و شروور و بی پدر مادرن که ریختن تو خیابون حتی خونههایه مردم بیگناه رو اتیش زدن. دلیلش اینه که این پلیس بدبخت حقه حیچ کاریو ناشت اما از امشب پدر همشون در میاد. باید پدرشون در بیارن.
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
zedeakhond - انگلستان - لندن فقر که شاخ و دم نداره . کیو گول میزنی . ماسونها که الیزابت سر هرم باشه و بقیه مردم برده گان همیشه بدهکار ته هرم چنین اتفاقات وحشتناک یک فکتاست و اجتناب ناپذیر. گفتی اینها نرمند. گزارش های خبری حاکی از آن است که بسیاری از کسانی که در آشوب های خیابانی و غارت فروشگاه ها شرکت داشتند، جوانان و نوجوانان بوده اند، آقای کامرون گفت: "کسانی که به سنی رسیده اند که می توانند دست به شورش و غارت بزنند، برای برخورد قانونی نیز بالغ هستند.
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
zedeakhond - انگلستان - لندن یعنی میگی این حشی شیا دزدن باید هلند الان بدزد بدزد بگیر بگیر باشه دیگه چون اونجا حش ازاد وازادترین کشور حساب میشه .همه هم در رفاه و معتاد هم نمیبینی . بیا اینجا تا فرق و عدل را ببینی.
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
lidia - سوئد - گوتنبرگ--- خانم من سالهای زیادی در سوئد بوده ام از وضعیت انجا خبر دارم و پس از ترک انجا از طریق سایت روزنامه ها از شرایط انجا با خبرم /حقوق بیکاری نیست???پول سوسیال نیست???کمک به خانواده های بچه دار نیست??ایا می دانید خانواده های سومالی که اکثر انها از 6 بچه به بالا دارند از مالیات کسانیکه جا ن می کندچه پولی به جیب می زنند ??--- بیشتر بچه های خارجی موبیل های چند هزار کرونی در جیب دارند اینهمه جنایات ناموسی این همه تجاوز منجر به قتل خارجیان در سوئد از بی عدالتی است?????? این تئوریهای تهوع اور کمونیستی دیگر خریداری ندارد با همین چرندیات بنیان عنقلاب در ایران را شکل دادید و خود به خارج الفراررررر..قتل و اتش زدن خانه ها و دزدی از فروشگاهها اعتراض نیست کثافت است و انارشیسم/ودفاع از این اعمال شرم اور ننگ است/امثال شما در 1917 شوروی گیر کرده اند اسلامیها هم در صدر اسلام و با تلفیق ایندو عنقلاب در ایران رقم زده شد/ فرزندان پیغمبر چپها//چه گوئه وارا هم گل بر سر گور خمینی گذاشتند/جهت اطلاع/
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

سر خلوتیان - انگلستان - لیدز
منم با نظر دوستانی که در انگلیس هستن موافقم.کسانی که واقعا نمیدونن اینا کیا هستن و برای خودشون یه چیزایی حلاجی نکنند لطفا تحقیق کنید و بعد کامنت بذارید.در مورد اینا هم بگم که یه مشت انگل هستن.انگل که میگم واقعا انگل هستن.شبانه روز تو کوچه ها بی هدف پرسه میزنن تا پول هشیش و سیگارشونو جور کنن.دولت دیگه چیکار باید کنه؟حقوقشونو میگیرن.خونه هم که دارن.بهشون کار میده ولی نمیرن سر کار.اگه بری بخونه زندگیشون نگاه کنید حالتون بهم میخوره.اصلا یه وضعی............
جمعه 21 مرداد 1390

mortimer - ایران - اصفهان
ساعت12-ایران-تهران:چاکرم.
جمعه 21 مرداد 1390

parsaus - امریکا - کالیفرنیا
قیافه همه ایرانی و عرب مهاجر هست . در همه جای دنیا دزدان و غارتگران اموال مردم یا عرب و یا عجم .بهتر بگم مسلمان.چون فقط در اسلام غارت و غنیمت وجود داره .انگلیس هم صداشو در نمیاره تا موضوع مذهبی و سیاسی نشه
جمعه 21 مرداد 1390

zedeakhond - انگلستان - لندن
دانیل نبی تو سوعد زندگی میکنئ و راجب بقیه کشورهانظر میدی?ادمهای تنبل و بی عرضه همیشه از فقر و این چرتو پرتها حرف میزنن.اینجا همه امکانات یکسان دارن.فقر برای ایران وامسال ایرانه که ظلم و دیکتاتوری هست نه اینجا که تحصیل و بقیه چیزها برای جوانها ازاده و هرهفته پول میگیرن.بعید میدونم سوعد زندگی کنی.من سالی 3یا4 بار میرم سوعد راجب اونجا هم خوب میدونم ولی هیچ وقت نظر ت...
جمعه 21 مرداد 1390

مبحوت - فنلاند - هلسینکی
پس بنا به نظر دوستانی که حرکت جوانان انگلیس را محکوم میکنند و به دولت انگلیس حق میدهند، اینکه در تهران و حومه آن حدود سیصد هزار فاحشه بوجود آمده ربطی به مدیریت سیاسی جمهوری اسلامی ندارد بلکه آن خانمها خودشان فاحشه بوده اند. یا اگر زورگیری و سرقت افزایش یافته به دلیل خوب نبودن جنس آدمهاست و ریشه های اجتماعی ندارد؟
جمعه 21 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
parsaus - امریکا - کالیفرنیا . شاید عرب عربستان فارس زبان که در ایران فراوانند باشد ولی ایرانی!!!!نیستند اکثرا پاکی ها و افریقائیهای مسلمان زیر کار در رو و جانی هستند یا رژیمیهای ملایان که انها هم ایرانی نیستند لطفا جو سازی نکنید/
جمعه 21 مرداد 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس جهت اطلاع بگم در سوئد سومالیائیها از بهترین ملل شناخته شدند . بچه دار میشوند ولی بچه های با تربیت و مومنی بار میایند . اکثر انها تحصیلات عالی را میگذرانند و شاغل هستند. اینجا فرانسه و عنگلیس و ایتالیا و المان که توی همه خرابشده ها زیستم نیست. که مسلمان را بدید دیگری بنگرند. غرب زده شدی حسابی.
جمعه 21 مرداد 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
parsaus - امریکا - کالیفرنیا شب دراز وقلندر بیدار هنوز مردم امریکا از سیاست کثیف کابالا بی خبرند ولی وقتی فهمیدن که بعید میدانم شورشی میشه که عنگلزها به حالشون زار بزنند. گفتی دزدی و غارت قانون اسلامه تو اون ویرانه که همه بیدین شدن که. فکرت خرابه زالولند زی .
جمعه 21 مرداد 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
Lidia - سوئد - گوتنبرگ-چراچرندمیگی ? قابل توجه اونایی که سادیسم اسلامیشون تحریک میشه این اشوبگرهای دزدیک مشت جانکی های عملی هستن بیخودی خودتون رو....نکنید.
جمعه 21 مرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
parsaus - روشن نیست از کجا به این نکته رسیدی که دزدان ایرانی هستند؟! بیشتر آشوبگران در عکسهایی که همه جا دیده میشود مردمی از یک قاره خاص هستند بهمراه چند سفید پوست ندار و مشروبی و موادی. اگر در امریکا هستی خیلی شگفت اور است که میگویی همه دزدان مسلمان هستند! آنهم در کالیفرنیایی که پر از لاتین های مهاجر است.
جمعه 21 مرداد 1390

adsi - چین - شانگهای
parsaus - امریکا - کالیفرنیا .. با این استدلال مسخرتlمسلمان دزد نیست دزد .. از خودته .. ... از همه کاربرای منطقی سایت عذر خواهی میکنم . اما بعضیا وقعا شورشو در میارن. همه چی. به اسلام مسلمانی ربط میدن و این یعنی اینطور ادما هیچ منطق ئ استدلالی ندارن . من که تا حال ا ندیدم تو سایت یکی بیاد و از ادیان دیگه بد بگه . به قول شاعر اسلام با ذات خود ندارد هر چه عیب هست از مسلمانی ماست.
شنبه 22 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
danial nabi - سوئد - استکهلم . چرندیات تو مزدور رژیم تمامی ندارد در مقاله ایکه سال گذشته در افتون بلادت بود میزان جرم و جنایت در نوجوانان سومالی از همه بیشتر تنها در سال گذشته 2 تجاوز منجر به قتل از سوی دو جانور سومالی جوان بود مردمی اکثرا تنه لش زن ستیز حقه باز///چون سوئدیها را کافر می دانند هر جرمی را مجاز// انقدر در جاسوسی غرق هستی که نابینا شدی
شنبه 22 مرداد 1390

zedeakhond - انگلستان - لندن
این ئارو اصلن معلوم نیست کجا زندگی میکنه(دانیل نبی).چنتا سوال راجب استکهلم بپرسی ...خودش.
شنبه 22 مرداد 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس ان قتلها توسط یک جوان مسیح اریتره ای به نام سامسون بود گفتم همه اطلاعاتت غلطه . امثال تو افکارتون واقعا اوت میزنه. زیاد دیر نیست شاهد شورش بزرگ تو اون کشور ماسون زده فرانسه هم باشیم . حیف که شورش در عنگلیس به بیراهه رفت. چون هدف نداشتند.
شنبه 22 مرداد 1390

zedeakhond - انگلستان - لندن
ادم بی سواد.عنگلیس .ها ها ها ها ها ها
شنبه 22 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
danial nabi - سوئد - استکهلم . ... مقصودم این جنایت یک سیاهپوست مسیحی نبود بلکه مسئله ی قتل و تجاوز نانسی بدست یک سومالی بود و قتل دختر 16 ساله ی دیگری / اگر سواد خواندن داشته باشی از دهها قتل ناموسی چند سال اخیر تمامی ان از اسلامیون متعصب بوده خودت را به کوچه ی علی عربستانی نزن/
یکشنبه 23 مرداد 1390

parsaus - امریکا - کالیفرنیا
واقعا متاسف هستم که دوستان ایرانی انقدر کم لطف هستند و فقط جلوی پای خود رو میبینند.بابا سرتون رو بلند کنید و واقعیت رو قبول کنید .شاید با قبول واقعیت راحتتر بشه حلش کرد .در اسلام تاکید شده که .کافران رو بکشید و اموال انها را به غنیمت ببرید و زنانشان بر شما حلال است .این جمله ایا معنی غارت و بزن ببر نیست .اسم سران شورش در لندن منتشر شده از بیست و سه نفر شورشی چهار ده تا اسمهای عربی و پاکستانی و.........است بابا کبک نباشید سر تو برف نکنید .ایران فقط ایران اریایی و بدون اسلام بربریت.من ایرانی نسل کورش ایینم گفتار و کردار پاک
یکشنبه 23 مرداد 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
کله فندقی خودت مثل کبک زیر برف گیر کرده خوب بابا کوریتو باز کن جمعیت دزد که میگوئید را درست بنگر https://www.youtube.com/watch?v=PRKcPZt61SQ
یکشنبه 23 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.