اصلاح قانون انتقال تابعیت زنان ایرانی به فرزندانشان


تصمیم برای اصلاح قانون انتقال تابعیت زنان ایرانی به فرزندانشان

بی بی سی : ازدواج زن ایرانی با مرد غیر ایرانی برای بسیاری تازه آغاز مشکلات است؛ مخصوصا اگر شوهر، افغان باشد و حاصل این ازدواج چند فرزند که نمی‌توانند تابعیت ایران را داشته باشند. فرزندان این زنان، از حقوق شهروندی ایران برخوردار نیستند. اما نمایندگان مجلس قصد دارند قانون انتقال تابعیت زنان ایرانی به فرزندانشان را اصلاح کنند.

جزئیات بیشتر در گزارش نعیمه نامجو .

مبحوت - فنلاند - هلسینکی
اینکه در مملکت ما هم کارهای با معنی انجام شود جای امیدواریست.
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

snowy me - سوئد - مالمو
لعنت به این حکومت زن ستیز. اینا میگن مادر یعنی هیچ. زن یعنی برده. نه هویت داره و نه شخصیت. از همه خائن تر این مجلس ماست که به جای اینکه صدای مردم باشه، شده لونه ی انگل های چاپلوس و متملقی که هر کدوم هر روز با طرح مسائل ضد انسانی تر از همدیگه میخوان از هم سبقت بگیرن و تو این حکومت عفونی جای پاشونو محکم تر کنند.نماینده هایی که میان جمع میشنو یک صدا فریاد میزنن فلانی اعدام باید گردد وحشی ترین و سواستفاده چی ترین قشر جامعه هستند.نماینده هایی که به هیچ چیز کار ندارند و بزرگترین دغدغشون حجاب و خانه نشین کردن زن ها و دخترهای بیگناه ماست. صد افسوس به حال ما که اجازه میدیم چنین آدمایی برامون تصمیم بگیرند.باید به حال خودمون خون گریه کنیم.
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
اگر تصویب شود که خوب است من یک بنده خدائی را میشناسم که از ۱۵ سالگی ایران است و الان بیش از ۳۰ سال است که در ایرانه و زن ایرانی دارد و چند تا فرزند دارد ولی هنوز مشکل اقامت دارد ، این ظلم است که از طرف مادر هیچ حقی‌ برای فرزند قائل نیستند
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
چه اشگال داره یه 140 میلیون جمعیت به ایران اضافه بشه? اینجا(استرالیا) هم هر زن ایرانی یک یا دوتا بچه از خارجیها اوردند که در اینده "خمینی و احمدی نژاد"دیگری شوند! .
جمعه 21 مرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
واقعا مسخره است . شیعیان افغان . هم زبان . هم فرهنگ باید برای اقامت سالها منتظر باشند . ولی سالی 100میلیون تو خیک فلسطینیهای که دشمن ایران هستند شود .این قانون باعث شرمندگی ایرانیاست .
جمعه 21 مرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
باید به بچه ها بیگناه با چشم انسانی نگاه کرد.
شنبه 22 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.