علی دایی در گفت و گو با دوربین شوک: مربیانی داریم که از بازیکن پول می گیرند


علی دایی در گفت و گو با دوربین شوک:
مربیانی داریم که از بازیکن پول می گیرند

پس از حرفهای جنجالی محمد مایلی کهن به دوربین برنامه شوک ، علی دایی با این مستند مصاحبه کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی راه آهن در گفت و گو با این برنامه از بیماری فوتبال ایران سخن گفت؛« ببینید فوتبال ما مریض است. من هنوز هممعتقدم بچه ها پول واقعی و حق شان را نمی گیرند اما این پول متاسفانه به بازیکن نمی رسد و بیشتر در چرخه دلالی هزینه می شود. متاسفانه ما در فوتبال مان مربیانی داریم که از بازیکنان پول می گیرند.»

دایی ادامه می دهد:« در اروپا مدیران همگی عکس با شرت ورزشی ندارند اما برای تصمیم های تخصصی ، تیم مشاوران ورزشی برای شان تصمیم می گیرند اما مدیران سیاسی ما در ورزش ، بدون مشورت و خودرای عمل می کنند و این است که مشکل ایجاد می کند.» پیش از دایی ، مایلی کهن با حرف هایش درباره فینال جام حذفی ، جنجالی به راه انداخته بود.

nader46 - انگلیس - ایران
استقلول عددی نیست,انقدربی ارزش هست که خبربرد,ان راهم سایت چاپ نمیکنه,,,,تیم بی شخصییت بار خبری نداره یعنی اززششو نداره .
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
ای بابا یک مورد واسه نمونه تو ایران وجود داره که خوب باشه که حالا به ورزشش گیر دادین و انتقاد و شکوه میکنید? فوتبالش هم مثل بقیه چیزهاش, واسه در کوزه خوبه. حکومت مستوره تموم چیزهاس. وقتی الگو حال ادم رو به هم میزنه از دیگران نمیشه انتظار داشت.
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

dkdk - دانمارک - اسلیس
nader46 - انگلیس - ایران دوست عزیز حیف شما که از استقلال سخن بگوئی.خوبه که همه میبینند تنها شانس به ابیها کمک کرد که با مرده خوری ببرند اسمشونو باید گذاشت استق تیر دروازه.بزرگترین شانس استق اینه که دروازه ها تیرک دارند والا توی هر بازی سوراخ سوراخ میشدند.باید مثل قبلها نماز شکر بخوانند.یه نماز حاجت برای تیر دروازه هم باید بخوانند که همیشه بدادشون رسیده.
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

sia_sefid - ایران - تهران
ای بابا .. تو ایران جز کی روش کسی مربی نیست .. خود مربی ها دلال هستند!!. دلال ترین قلعه نویی .. بی سواد ترین استیلی .. با لابی ترین و کم فهم ترین مظلومی .. فوتبال تو ایران مسخرست .. البته همه ی این ترین ها در سال های مختلف آپدیت میشوند و اشخاص دیگری جایگزینشان میشود
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.