ساکت استعفا کرد ؛ رحیمی مدیرعامل سپاهان شد


ساکت استعفا کرد ؛ رحیمی مدیرعامل سپاهان شد

اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان با استعفای ساکت مدیرعامل این باشگاه موافقت کردند.


به گزارش خبرگزاری فارس، هیئت مدیره باشگاه سپاهان امروز نشستی برگزار کرد و در این نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه با اکثریت آرا با استعفای محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه موافقت کردند.

هیئت مدیره باشگاه سپاهان همچنین علیرضا رحیمی را به عنوان مدیرعامل و جانشین ساکت انتخاب کرد.

ساکت: به دلایل شخصی و وضعیت جسمانی‌ام استعفا کردم

محمدرضا ساکت گفت:‌ به دلایل شخصی و وضعیت جسمانی‌ام از سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان استعفا کردم.

محمدرضا ساکت در گفت‌وگو با فارس گفت: با توجه به وضعیت جسمانی‌ام که در دو ماه اخیر داشته‌ام و کسالت وارده با مسئولان و مدیران ارشد کارخانه فولاد مبارکه و اعضای هیئت مدیره صحبت‌هایی را در زمینه کنار رفتنم از سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان داشتم. متأسفانه وضعیت جسمانی‌ام طوری بود که نمی‌توانستم به طور کامل به کارها و وظایفم در سپاهان برسم و علاوه بر این دیگر مسائل شخصی نیز مرا مجاب کرد که از سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان استعفا کنم.
مدیرعامل سابق سپاهان تأکید کرد: من عاشق سپاهان هستم و سپاهان با برنامه‌محوری و ثباتی که دارد به کار خود با قدرت ادامه خواهد داد. این باشگاه متکی به یک فرد نیست و اطمینان دارم با کنار رفتن من نیز خللی در برنامه‌های این باشگاه به وجود نخواهد آمد. باید از همه مسئولان فولاد مبارکه از جمله سمیعی‌نژاد و سایر مدیران نهایت تشکر را داشته باشم و از همه حلالیت می‌طلبم.
وی در پاسخ به این سؤال که استعفا کردن شما کمی مشکوک به نظر می‌رسد، گفت: این طور نیست من خودم را از خانواده سپاهان می‌دانم و دوست ندارم صدمه‌ای از طرف اینجانب به این باشگاه وارد شود. آقایان سمیعی‌نژاد و سایر مدیران به من لطف داشتند و با وجود کنار رفتنم از بنده خواستند که همچنان با عنوان نایب رئیسی در باشگاه سپاهان به فعالیتم ادامه دهم.
ساکت در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که آیا اختلاف باشگاه استقلال و سپاهان در خصوص پرونده خسرو حیدری تأثیری بر این برکناری داشت یا خیر، گفت: هرگز چنین موردی صحت ندارد بحث خسرو حیدری یک جزء بسیار کوچکی از فعالیت‌های موجود در باشگاه سپاهان است که آن را دو باشگاه حل‌وفصل می‌کنند و این موضوع هیچ تأثیری در کنار رفتن من نداشته است.
ساکت گفت: من همواره آرزوی سربلندی و موفقیت را برای تیم سپاهان داشته‌ام و قهرمانی در آسیا در برنامه‌های تیمی ما بوده است و اطمینان دارم که با همین قوت به کارمان ادامه بدهیم و جام حذفی را برای هواداران اصفهانی به ارمغان آوریم.

Pull.over - قطر - دوحه
حیف شد.جناب ساکت خسته نباشید. واقعا در این سالها گل کاشتید.
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
بهتر که رفت دیگه داشت خیلی پررو میشد ولی مدیر خوبی بود:)
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

soheil rad - ایران - بابل
احتمالا ایشون رئیس بعدی فدراسیون فوتبال میشه و با مهدی تاج بند اصفهانی فدراسیون فوتبال تشکیل میشه
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
مدیر با جنمی بود و حیف شد ، فکر می‌کنم حاشیه مصاحبه خبرنگارها با قلعه نوعی و مشاجره یکی‌ از خبرنگارها با او که تهمتی هم مطرح شد از مسائل پشت پرده این جابجایی و تغییر و تحول باشد ، باید از بچه‌های اصفهان پرسید چه شده است
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

$persian$ - ایران - تهران
ببینید 1سال پول کمتر اومد به سپاهان کلا داره از هم پاشید.سپاهان از اولشم شخصیتش رو با پول خریداری کرده بود والا این تیم در سطحی نبود که بخواد مقابل اس اس و لنگ قد علم کنه.سپاهان در حدی نبود که امیرخان و رحمتی و خسرو و کاظمیان و جانواریو و ووووو رو بگیره بعد بیاد تو تهران 4تا به لنگیا بزنه و این 2تیم بزرگ تهرانی رو به سخره بگیره.خوب سند این حرفای من همین 1سال که پول کمتر اومد تو باشگاهشون تغریبا 60% تیم پرید حالا هم مدیرعامل چندین ساله و به همین منوال پیش بره سال آینده همون سپاهان سوراخ همیشگی و خواهیم داشت که 4تا 4تا از اس اس و لنگ گل می خوره.کلا سپاهان عددی نیست بقول اصفاهانیا می پوکونیمش
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.