گزارش تصویری از خشونت‌ها در شمال لندن


گزارش تصویری از خشونت‌ها در شمال لندن

درپی درگیری‌های شب گذشته (شنبه ششم اوت) در منطقه تاتنهام هیل در شمال لندن، پلیس برای آرام کردن اوضاع در این منطقه مستقر شد. این درگیری ها در اعتراض به کشته شدن یک جوان توسط پلیس صورت گرفت.

درجریان اعتراضات شب گذشته در شمال لندن، معترضان دو خودرو پلیس و یک اتوبوس را به آتش کشیدند.

در اعتراضات شب گذشته در منطقه تاتنهام شماری از فروشگاهها تخریب شد و اموال تعدادی از فروشگاهها به غارت رفت.

ماموران آتش نشانی با حضور در منطقه درصدد خاموش کردن ساختمان‌هایی هستند که به آتش کشیده شد.

گزارش‌ها حاکی است درگیری‌ها در منطقه تاتنهام تا ساعات اولیه امروز یکشنبه ( هفتم اوت) ادامه یافت.

مقامات بریتانیا درگیری‌های شب گذشته در منطقه تاتنهام را غیرقابل تحمل عنوان کردند.

خشونت‌های شب گذشته به مجروح شدن شماری از نیروهای پلیس و معترضان منجر شد.

رئیس پلیس لندن گفته است که شمار زیادی نیرو را برای آرام کردن اوضاع به منطقه تاتنهام اعزام کرده است.

این یکی از خودروها نیروی پلیس است که توسط معترضان خشمگین به آتش کشیده شد.

گفته شده تحقیقات پیرامون مارک دوگان جوان 29 ساله ای که توسط یکی از نیروهای پلیس کشته شد، درجریان است.

پلیس لندن از دستگیری بیش از 40 نفر در جریان ناآرامی های شب گذشته در منطقه تاتنهام خبر داد.

مرکز آتش نشانی لندن گفته است طی شب گذشته و ساعات اولیه امروز بیش از 264 تلفن اضطراری دریافت کرده است.

mira - انگلستان - لندن
پیتزا گوگو سالم مونده
یکشنبه 16 مرداد 1390

Ezhaq - ایران - تهران
به این می گن مردم حال کردم. حالا در کشورمان بی ناموس ها می یان می کشن تجاوز می کنند و خیلیها ورور فقط نگاه می کنند. البته جالبی ماجرا این که عده ای هم با انها همراه می شن که نمونش را در همین جا (نظرات) می توان دید. کسی هست جوابم رو بده چه فرقی بین مجرم و طرفدار هست؟ فکر نمی کنم زیاد فرقی با هم داشته باشند. اگر هست باید از تایید کننده مجرم پرسید. که در کل بیشتر جواب هایی که می دهند غیر عقلانی بصورت سبک و ابله هانه است.
یکشنبه 16 مرداد 1390

باریک بین - ایران - تهران
Ezhaq - ایران - تهران ، ببین عزیزم اموال عمومی و یا خصوصی در سطح خیابونها و کوچه ها اسباب بازی امثال تو نیستش که هروقت دلشون خواست برای تفریح و یا اعترض بزنن بسوزونن. یا سن تو زیر 10 سال سن داری و یا دچار مشکل عصبی هستی. چرا که یک انسان بافرهنگ معمولا به صورت مدنی خواسته خودش رو مطرح می کنه نه با خونریزی و اتش سوزی. دوست من کمی مطالعه کن. در غیر این صورت هیچوقت از خونه خارج نشو چرا که امثال تو برای جامعه خطرناک هستن.
دوشنبه 17 مرداد 1390

ezatdf - ایران - تهران
پلیس ما تجاوز می کنه با ماشین از رو مردم رد می شه آب از آب تکون نمی خوره
دوشنبه 17 مرداد 1390

ari jojeh - ایران - تهران
mira - انگلستان - لندن .خدا را صد هزار بار شکر.
دوشنبه 17 مرداد 1390

$persian$ - ایران - تهران
Ezhaq - ایران - تهران . شما که بچه ی تهرانی یعنی واقعا بدتر از اینا رو ندیدی تو تهران؟ در ضمن تو این جمعیتی که ریخته بیرون هیچکس نگران این نیست که کشته بشه یا بگیرنش ببرنش بخش تجاوزات
دوشنبه 17 مرداد 1390

مبحوت - فنلاند - هلسینکی
چه آتیش کویین سوزی هم بوده لول
دوشنبه 17 مرداد 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
اونوقت انگلیسها از دست بشار اسد شاکیند. دوران سلطنت انگلیس به سر رسیده. به جمع کشورهای انقلابی منطقه خوش امدید.
دوشنبه 17 مرداد 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
اونوقت انگلیسها از دست بشار اسد شاکیند. دوران سلطنت انگلیس به سر رسیده. به جمع کشورهای انقلابی منطقه خوش امدید.
دوشنبه 17 مرداد 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
حالا یکی بگه که غربیها غیرت ندارند. غیرت یعنی همین. و نه آنکه بایستی و به صحنه نگاه کنی و از جنایت و تجاوز ساندیس خوران به زن و مرد, فیلمبرداری کنی.
دوشنبه 17 مرداد 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
اینکه پلیس لندن یه ساهپوست رو کشته اصلا کار درستی نکرده در منطقه ای که قاچاقچیان مواد مخدر بیشمارند .الان داره نشون میده که جنوب و جنوب شرقی لندن هم آشوب شده چند جا رو آتیش زدند و دزدان هم که اکثرا سیاهپوست هستند دارند مغازها و فروشگاهها رو خالی میکنند .!! الجزیره انگلیسی الان داره مستقیم نشون میده . انگار با هواپیما لندن رو زدند !!!!!! بیرمنگام هم به بیمارستان بچه ها حمله شده این اصلا کار درستی نیست . این اعتراض نیست و آشوب است ودزدی انتظار دارند با خارجی ها خوب رفتار کنند .!!!!؟؟؟
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
پلیس انگلیس نمیتواند از پس یک مشت وحشی بر بیاید، چرا از ارتش کمک نمیگیرد؟
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
danial nabi - سوئد - استکهلم , دوست محترم با وجود ملت بزرگ و آگاه بریتانیا هرگز نماد وحدت بریتانیا از بین نخواهد رفت. چون در این کشور دموکراسی هست. در ایران با ماشین از روی پیکر جوانان رد می شوند و هیچ اتفاقی هم نمیافته میدونی چرا؟ چون مردم استبداد زده ایران خوی وحشی و خشونت عریان سربازان گمنام (!) نظام ولایی باصطلاح جمهوری(!) را با پوست و استخوان(دست کم از دو سال و اندی پیش, پس از جریان انتصاب ا.ن. از سوی رهبر مادام العمر با اختیارات خداگونه و مطلقه اش= بالاتر از سلطان, کشتار و سرکوب وحشیانه را تجربه کردند) . اما در جریان تاسف بار کشته شدن یک شهروند جوان با ضرب گلوله توسط پلیس (البته گفته شده سلاح بهمراه داشته است). مردم آن منطقه واقع در شمال شرق لندن اعتراضات گسترده ای براه انداختند و پرسشهایی در مورد قتل این جوان داشتند که به نظرم پلیس می بایست به پرسش ها مردم معترض منطقه پاسخ مناسب و فوری می دادند تا از خشم آنها بکاهد و اعتراضات به خشونت کشیده نشود.
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
Khashayarshah - ایران - تهران, دوست محترم, این خشونت ها که بیشتر به ساختمان ها و اموال عمومی مردم ضرر رسانده قابل قبول نیست. بیش از 25 نفر پلیس در جریان ناآرامی های اخیر روانه بیمارستان شدند. چرا باید جان افراد بیگناه که در پلیس لندن مشغول به خدمتند مورد هدف قرار بگیرد؟ خرابکاری های اخیر در لندن توسط خشونت گرایان را به شدت محکوم می کنم. ناگفته نماند با آزادی نامحدود جوانان در کشورهای پیشرفته مخالفم. نه مثل ایران جوانان را از داشتن هر نوع آزادی محروم کرده اند و نه مثل اینجا بیشتر نوجوانان -تینیجر- از سر و کول پدر و مادر و پلیس بالا میره! خوب آخرش مشوند خشونت گرا. در بریتانیا کسی جرات نداره به تینیجر بگه بالا چشمت ابرو.
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

ali1111 - ایران - تهران
arashbehdin - امریکا - اتلانتا. اتفاقا امشب بی بی سی دو همین بحث بود که نیروها اکثرا تو افغانستان در گیرند و اکثرا محله های سیاه ها شلوغه که فعلا تحت کنترل در امده.
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
امواج انقلاب اعراب به انگلستان هم رسید?!
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

Ezhaq - ایران - تهران
باریک بین - ایران - تهران . نقل از خودتان (انسان با فرهنگ معمولا به صورت مدنی خواسته خودش رو مطرح می کنه نه با خونریزی و آتش سوزی) جواب شما درست. البته اگر قانون درست و عدالتی باشه. مردم در آن زمان فقط برای اتفاقاتی که افتاده بود توضیح می خواستند. من نیز بین مردم بودم بیشتر خرابی ها در آن زمان بوسیله خود بسیجیها و نیروی انتظامی به وجود آمده بود.
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

آرش نوری - ایران - کرمان
آفرین بر جوانان خدا جوی لندنی که با شجاعت بر ضد قانون تحریم دولت علیه مردم(ریاضت اقتصادی)ندای آزادی خواهی خود را به گوش دنیا رساندند که هیچ جای دنیا عدالت نیست . باشد تا کم کم گوش کر صهیونیستها و آمریکائیها شنوا شود که میشود چرا که در یونان- پرتغال - اسپانیا و ایتالیا و همینطور فلسطین اشغالی مردم فهمیده اندکه باسم آزادی و دموکراسی همه آنها نابود کرده اند فقط افتخارشان این است بی عفتی بی غیرتی و مثل حیوان شهوت رانی کردن یعنی روشن فکری .
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

Davidoff - اوکراین - خارکوف
چندی قبل چند نفر در مسکو با هم زدوخورد کردند ده ها کامنت مبنی بر بی فرهنگی و حیوان بودن روسها نوشته شد!حالا در لندن اینهمه زد و خورد آتش سوزی و دزدی و .. می شود آنوقت کامنتهایی نوشته میشه مبنی بر تحسین و غیرت و مردانگی انگلیسی ها...!واقعا منطق ایرانی غیر قابل فهمه!
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
آرش نوری - ایران - کرمان . مزدور قدیم با نام کاربری جدید//جوانان خدا جو??????غارت مغازه ها و تخریب ساختمانها!!!حقا که الله جو هستند این کارها نشانه ی مبارزه نیست نشانه زیاد شدن جو هست/همین/بلای صیهونیستها هم وسط سر شما اسلامیهای کهریزکی و اوینی/
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

roz2005 - انگلستان - لندن
این اشوبگران یک عده نوجوان دزد بئ پدر و مادرند که تا دیروز موتورسیکلت امثال پسر من و بیش از ده تا دوچرخه های ماو دوستامون را میدزددیدن و اخرسر اتش میزدن وحالا از فرصت استفاده کرده برای دزدی و غارت و هرج و مرج
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.