نامه مهدی کروبی خطاب به فرزندش


نامه مهدی کروبی خطاب به فرزندش

سحام نیوز: مهدی کروبی در نامه ای به فرزندش حسین؛ طی نامه ای مواردی را با وی پدرانه در میان گذارده است. به گزارش سحام نیوز و به نقل از صفحه فیس بوک شخصی حسین کروبی، در بخشی از این نامه آمده است: “یقین داشته باشید این دوران سخت و دشوار پایان خواهد یافت. زشتی و شرمندگی می ماند برای افراد و مسئولینی که ظلم می کنند و بر خلاف قانون و شرع حقوق مردم را پایمال می نمایند. ”

متن کامل این نامه بدین شرح است:

نزدیک به شش ماه است که هنوز موفق به دیدار پدرم نشده ام تا وی را حتی برای دقایقی ببینم. خواستم تا در آستانه این ماه رمضان از پدرم یادی کرده باشم . پدری که مانند مهندس موسوی و همه زندانیان سیاسی دچار کینه و عداوت ماموران امنیتی قرار گرفته اند. امیدوارم در این ماه، زندانیان سیاسی همچون احمد زیدآبادی، محمد داوری، عبدالله مومنی، عیسی سحرخیز و بهاره هدایت و بسیاری دیگر از زندانیان و نیز گمنامان در بند که به ناحق دچار ظلم ظالمین شده اند هرچه زودتر آزاد شده و مسببان این ظلم در این ماه رحمت و توبه از درگاه خداوند طلب بخشش کنند و به عقلانیت و انسانیت بازگردند.

این متن نامه ای است که پدرم چند ماه قبل برای من نوشته بودند. متاسفانه در آن ایام، رسانه های جریان حاکم با شایعه پراکنی، خبر خروج من از کشور و پناهنده شدن در کشوری امن را منتشر کرده بودند. این خبرها توسط ماموران به گوش پدرم رسیده بود و ایشان چون نگران جو سازی و سوء استفاده جریان حاکم بودند، طی نامه ای به من در این خصوص ابراز نگرانی خود را اعلام کردند.

بسمه تعالی

فرزند عزیز و نور چشمم حسین کروبی

سلامتی شما و خانواده محترم و فرزندان عزیز زهرا خانوم و احمد جان را از خداوند منان خواستارم. انشاله از همه خطرها مصون و محفوظ باشید. یقین داشته باشید این دوران سخت و دشوار پایان خواهد یافت. زشتی و شرمندگی می ماند برای افراد و مسئولینی که ظلم می کنند و بر خلاف قانون و شرع حقوق مردم را پایمال می نمایند. با توکل به خداوند بزرگ در کنار خانواده و فرزندان باشید و در خصوص ملاقات با پدر، هرگونه صلاح می دانید عمل نمایید و از مسافرت به خارج از کشور حتما پرهیز نمایید زیرا مصلحت نیست و مطمئن باشید ندامت و پشیمانی جبران ناپذیری دارد.

مهدی کروبی

samuk66 - لندن - لندن
درود بر مردم شجاع سوریه...
یکشنبه 16 مرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
اقای کروبی هنوز قطره ای از دریای یک زندانی سیاسی در این حکومت با ظلم و ستم بنا شده را حس نکرده. اقاپسرشون این اقایان را هیچگاه نمیتونه در کنار جوانان و زنان و مردان در بند و در شگنجه گاهای رژیم بزاره. این به حق نیست.
یکشنبه 16 مرداد 1390

FARZAD.. - نگلیس - منچستر
چه پدر دل سوزی
یکشنبه 16 مرداد 1390

iranesabz - هلند - امستردام
درود بر کروبی دلاور. نابود باد نظام منحط ولایت وقیح.
یکشنبه 16 مرداد 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
آقای مهدی کروبی عزیز, برغم این که با هر نوع دخالت دین در حکومت مخالفم اما تو را شیخ شجاع می خوانمت همان صفتی که پیش از شما نیز مرجع مطلوم شادروان منتظری را با آن می خواندم . چون ایستادگی ات در برابر حکومت مستبد دینی شجاعت می طلبد و متاسفم بگویم که امروزه بیشتر روحانیون و علما(نه همه) خالی از شجاعت و عدالت اند. اگر دست کم همه قشر روحانیت برای حق طلبی و حفظ باورهای دینی- مذهبی خود و مردم خیزش می کردند, حاکمیت تمام خواه, جرأت به حبس و حصر کشیدن آزادیخواهان عدالت جو را نداشتند. در نهایت "پیروزی نور بر تاریکی" حتمی ست. آزادی را باور دارم.
یکشنبه 16 مرداد 1390

a.ahooraei - المان - کلن
ای بابا، اینها تا با پای خودشون روی .. نرن، بوش رو نمی فهمن. آقا رو! حالا که نوبت خودش شده، صحبت از قانون و انسانیت میکنه. سالهایی که قدرت داشت و جوانان رو اعدام میکردند و میزدند و تجاوز میکردند رو نمیتونه به یاد بیاره و بگه ؛ بقول آلمانیها، همیشه یک دست، دست دیگر را میشوره؟ حالا چرا یادت اومد که قانون و آزادی خوبه ؟ همشون روزی میفهمند که خیلی دیره.
یکشنبه 16 مرداد 1390

reza791 - انگلیس - لندن
این نامه را می توان با نامه علی پیشوای اعراب شیعی به پسرش حسن مقایسه کرد یا نامه اش به مالک شتر . یا نامه خمینی به رفیقش گورباچف یا شایدهم با نامه احمقی نژاد به اوباما.
یکشنبه 16 مرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
" همه زندانیان سیاسی دچار کینه و عداوت ماموران امنیتی قرار گرفته اند." ترسیدی بگی مورد کینه و عداوت رهبری و دولت وقت. یعنی آنقدر احمقی که نمیدونی مامورین امنیتی نمیتوانند برای افراد تصمیم بگیرند؟
یکشنبه 16 مرداد 1390

sir.amir - انگلستان - منچستر
ای رو که رو نیست اونموقعه که ریس مجلس بودی یادته به نامه منتظری اعتراض کردی که چرا به امام نوشته راجب کشتار سال 67 زندانیان سیاسی یادته ایا اسم این ادم سنگدل را میشود گذاشت شجاع ببینم اگر بردارت را میکشتن باز میگفتی به این تازی شجاع شرم بر موسوی احمدی خامنه ای رفسنجانی کدیور کروبی همه اینها دستشون به خون جوانان وطن اغشته است ننگ بر انها
یکشنبه 16 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
30 سال تمام این اراذل اوباش رژیم خفه خون مرگ گرفته بودند حال که مسندشان ربوده شد بناگهان شدند مهاتما گاندی و همانها که برای بقدرت رسیدن خمینی بی پدر مادر سینه می زدند و سپس خاتمی حال برای اینها/ بنشینید تا سحر سبزرنگ اسلامیتان بدمد/
یکشنبه 16 مرداد 1390

dara20 - ایران - تهران
کروبی یادت رفت که مزدور خمینی بودی? یادت رفت که این قانون ضد بشری بی اساس را شما بی شرف ها تدوین و به مردم تحمیل کردید? یادت رفت که از شیفتگان و حامیان ولایت کثیف وقیح بودی? یادت رفت وقتی ارباب دجالت دستور قتل عام جوانان دربند مردم را در دهه 60 صادر کرد امثال تو نیز عضو پیکره ضد بشری همین رژیم پلید اسلامی بودی تنها سرکرده مافیا ان پیر سگ هار معدوم خمینی گور به گور شده بود? یادت رفت که در دوران صدارت خدا را نیز بنده نبودید اما حالا دم از عدالت و قانون می زنی? عدالت در سایه اسلام یک شوخی مزخرف است و قانون در اسلام یعنی توحش و جنایت. حالا شاید اینطوری ذره ای از درد و رنجی را که ملت 32 سال به واسطه وجود کثیف حکومت نامشروع اسلامیتان تحمل کردند را درک کنید. ارزوی مرگ و نابودی برای تمام ملاها و پاسداران و بسیجیان امل و حامیان گشنه گدای حکومت مهوع اسلامی را دارم. زنده باد ایران ازاد و بدون اسلام و پاکسازی شده از وجود شیاطین عمامه بسر.
دوشنبه 17 مرداد 1390

آرش نوری - ایران - کرمان
خدا خیرش بدهد یادش آمد یک کره خری پس انداخته
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
آرش نوری - ایران - کرمان . . مزدور رد گم نکن کامنت مخالف کروبی تو دفاع از خامنه ای است/خودتی مزدور قدیم همزمان جدید!!!!در قسمت دیگر چرندیات خاص رژیمیهای تو را دیدم /
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.