مردم کره شمالی برای زنده ماندن به خوردن علف رو آورده‌اند


مردم کره شمالی برای زنده ماندن به خوردن علف رو آورده‌اند

فعال بشردوستانه بین‌المللی که به تازگی از کره شمالی بازگشته از کمبود مواد غذایی برای حدود 5 میلیون شهروند کره شمالی خبر داد.

“برند گوکن”  در گفت‌وگو با هفته نامه فوکوس چاپ آلمان با اشاره به وضعیت وخیم مردم کره شمالی بر لزوم ادامه کمک‌های بین‌المللی برای مبارزه با گرسنگی در این کشور تاکید کرد.

هر چند در پی هشدارهای سازمان ملل در مورد خطر گرسنگی برای حدود 5 میلیون شهروند کره شمالی، دولت این کشور از سازمان‌های امدادی بین‌المللی کمک خواسته اما به گفته گوکن وضعیت مردم همچنان وخیم است.

این فعال بشردوستانه بین‌المللی در ادامه افزود: کمبود مواد غذایی بیش از همه زنان و کودکان را در معرض خطر قرار داده است. بر این اساس نگرانی دیگر در کره شمالی کمبود دارو و امکانات بهداشتی است.

این در حالی است که گزارش‌های سازمان ملل از روی آوردن مردم به خوردن علف برای زنده ماندن حکایت دارد.

این کارشناس آلمانی گفت کسانی که شغلی ندارند بیشتر از سایرین در معرض گرسنگی قرار داشته و ساعات زیادی را در شبانه‌روز صرف یافتن مواد غذایی در معابر می‌کنند.

khosh bavar - ایران - یزد
این خبر جدیدی نیست ! کره شمالی یعنی جهنم روی زمین و شرایط غذایی و اقتصادی ان بمراتب بدتر از عکسها و گزارشهایی که ما از قحطی و خشکسالی در کشورهای افریقایی مشاهده میکنیم میباشد .
یکشنبه 16 مرداد 1390

مبحوت - فنلاند - هلسینکی
بیشتر تحریمش کنید تا علفها هم تموم بشه و بمیرن بعد اونجا را هم مثل یوگسلاوی بالا بکشید و یه لیوان آب هم روش، فقط بپا اسهال نگیرین، لول
یکشنبه 16 مرداد 1390

سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی
لیاقتشان هم بیش از علف خوردن نیست. هر حکومتی مورد که مورد تایید مردمش نباشد نمی تواند یک روز هم دوام بیاورد. این ابله ها چند نسل از که منزوی اند و دارند گرسنگی می خورند و در خیالشان چنین می پرورند که دارند امپریالیسم آمریکا را شکست می دهند.
یکشنبه 16 مرداد 1390

Jacki55 - انکلستان - لندن
این هم نشأن إز دوستی غربیها و در فکر نجات ملتهای ظلم دیده.إخطار برای ملت ایران.انه تا کی در خواد ماندن؟
یکشنبه 16 مرداد 1390

Matilda71 - سوئد - سوئد
بجای ساختن بمب اتم به فکر مردم باشین/
یکشنبه 16 مرداد 1390

romano - ایران - تهران
حالا بگید کره شمالی‌ها ترسو هستند جون عزیزند. باباجان هر ملتی شرایط مکان و زمان خودش را دارد و مقایسه اصلا درست نیست الان ایران به اندازه همه کشورهای دیکتاتوری دنیا زندانی سیاسی دارد این یعنی مبارزه. لطفا فقط نکات مثبت ملت خود را در نظر بیاورید و خودتان به سر خودتان و هموطنتان توسری نزنید که در اینصورت سودش فقط برای یک نفر خواهد بود. توسری و تحقیر بس اینو همه به خودشون و اطرافیانشون باید بگند.
یکشنبه 16 مرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
توی ایران که علف کم گیر میاد باید چکار کرد؟!!! خون مزدوران خامنه ای رو خورد؟!!!
یکشنبه 16 مرداد 1390

mehrdad.n.l - هلند - امستردام
در عصر اتم میلیون ها انسانرا به بردگی کشاندند و ادعا هم می کنند خوشبختند . قابل تو جه طرفداران کمونیست ایرانی که تلاش می کنند ایران از چاله دراید به چاه کمونیست بیافتد .این گروه مخصوصا دربین کردها خیلی تلاش می کنند که امیدارم کرد های عزیز با هوش باشند و انان را طرد کنند. همان قدر که ملت کره و چین وشوروی و کوبا و... خوشبخت کردید کافی است
یکشنبه 16 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
کمونیست های ما هم بعد از بدبخت کردن میهنمان به کشورهای کاپیتالیستی پناهنده شدند
یکشنبه 16 مرداد 1390

snowy me - سوئد - مالمو
الگوی آخوندای ما. شایدم آخوندای ما الگوی اینان.
یکشنبه 16 مرداد 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
به سلامتی!!چیز عجیبی نیست شرق اسیا همه چیز خورند!موش .گربه وعقرب واخیرا هم سگ رو که میخوردند حالا علف هم هم اضافه شد
یکشنبه 16 مرداد 1390

kholidar - ایران - رشت
حضار نگران نباشید بزودی ما هم علف خور خواهیم شد
یکشنبه 16 مرداد 1390

Neda02 - کانادا - اتاوا
مسئولین ایران از کره شمالی الگو برداری کردن. تحریم، تحقیر و ایزوله شدن کشور و شکم گرسنه مردم مهم نیست. داشتن بمب اتم در اولویته.
یکشنبه 16 مرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
طولی نمیکشه که ایرانیها همین روز میافتند.
یکشنبه 16 مرداد 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
همین که نوکر امریکای حروم لقمه نیستند جای شکر داره . تحریم شده انها وچند کشور دستمال بدست امریکا مجبورند اینگونه زیست کنند. خدا ریشه امریکا را خشک کند که باعث فقر و بدبختی دیگر ملل شدند.
یکشنبه 16 مرداد 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
جناب daniaal nabi شما حالتان خوبه ؟ مشکلی ندارید ؟ مرد حسابی‌ ۲ تا پاچه کمتر بخور ، بذار تو پاکت بفرست کره شمالی ، چی‌ برای خودت بلغور میکنی ، اگر تحریم است پس چرا رهبرش داره میترکه ، این همه سلاح برای چی‌ میخواد ، پس چرا میخواد پسرش رو جانشین خود کند ، همه اینها نشان از یک حکومت مریض و دیکتاتور است که برای آن مردمش هیچ اهمیتی ندارند
دوشنبه 17 مرداد 1390

دستان - ایران - تهران
بازهم به غیرت مردم کره شمالی که علف میخورند .کشوری که برای داشتن استقلال تا الان تمام تحریم ها به جان خریده و اما بدا به حال خود فروخته هایی که برای ذرهای خوشی و هوس جاسوسی و پاچه خواری برای اربابان غربیشان دریغ نمیکنند.
دوشنبه 17 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.