حراج اشیاء متعلق به بروس‌ لی در هنگ‌کنگ


حراج اشیاء متعلق به بروس‌ لی در هنگ‌کنگ

بی بی سی : در یک حراج در هنگ کنگ، چند شی متعلق به بروس‌ لی قهرمان افسانه ای کونگ فو، مجموعاً ۲۲۰ هزار دلار به فروش رفت. بروس لی در کالیفرنیا به دنیا آمد اما در هنگ کنگ بود که وارد دنیای سینما شد و نهایتا فیلم‌های رزمی، شهره جهانش کرد. امیر پیام گزارش می‌دهد

zartusht67 - المان - فرانکفورت
روحش شاد
یکشنبه 16 مرداد 1390

lord.araz - سوئد - استکهلم
اینا دیگه چقدر گشنه هستن که وسایل بروس لی رو حراج میکنند تا پول درارن .به هرحال قهرمان خوبی بود .همه رو تنهایی میزد یه بارم مساوی نکرد.
یکشنبه 16 مرداد 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
بروس بهترین بهترینها بود.او هرگز در قلبها فراموش نخواهد شد.او یک انسان باانگیزه.باهدف و لیاقت بود.و فکر میکنم در هر 100 سال شاید یک بروس دیگه ای متولد شود. شاید.
دوشنبه 17 مرداد 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
به جرات میشه گفت هرگز هرگز مانند بروس نخواهد امد.بروس عجوبه ای در هنرهای رزمی بود.اگر کتاب زندگی بروس لی را بخوانید میبینید که اون در دانشکده نفر اول دنسینگ شده و با ارزوی اینکه بتواند هنرهای رزمی را ارتقا دهد به سیاتل رفته و باشگاه خود را راه می اندازد.سپس سعی میکند با فیلمهایش هنرهای رزمی ابدائیش را به همگان بشناسد.و متاسفانه هنگامیکه در خانه بهمراه دوست دخترش بوده احساس درد شدید در سرش میکند و او را با اوژانس به بیمارستان میبرند که متاسفانه بروس از دنیا رفت.او همسر امریکائی با دو فرزند اشت که فرزند او بطور مرموزی با اسلحه در هنگام فیلم برداری بقتل رسید.بروس لی هرگز در قلبها نخواهد مرد.
دوشنبه 17 مرداد 1390

sepehr khaki - انگلستان - لندن
ویدیو باز نمیشه
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.