هشدار نسبت به افزایش ناامنی در ایران در پی قتل دختر نماینده سابق مجلس


هشدار نسبت به افزایش ناامنی در ایران در پی قتل دختر نماینده سابق مجلس

صد نفر از نمایندگان مجلس در نامه ای خواستار پیگیری قتل خانم باقری نژادیان فرد شده اند

انتشار خبر قتل دختر یکی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی، واکنش جمعی از نمایندگان فعلی و پیشین مجلس را در پی داشته است که خواستار رسیدگی به این موضوع شده اند و آن را "زنگ خطری" برای مسئولان در مورد افزایش جرم و جنایت دانسته اند.

صد نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خواهان رسیدگی به قتل فاطمه باقری نژادیان فرد، دختر یکی از نمایندگان اصلاح طلب دور ششم مجلس شده اند.

هنوز جزییات دقیقی در مورد دلایل و نحوه قتل او منتشر نشده است.

در همین حال سایت جرس از نامه سرگشاده عده ای از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی به رهبر جمهوری اسلامی ایران و روسای قوای سه گانه خبر داده است که در آن نسبت به "رشد و تداوم ناامنی و جرم و جنایت" در ایران هشدار داده اند.

در بخشی از این نامه آمده است: "فاجعه جانگداز و جنایت هولناک قتل فاطمه باقری نژادیان فرد، دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت و فرزند دلبند برادرمان محمد باقر باقریان نژاد فرد، نماینده ادوار مجلس که در روز پنجشنبه ششم امرداد ماه رخ داد، زنگ خطر و هشدار بزرگی است برای مسئولان کشور، که هر چه زودتر برای جلوگیری از سیر صعودی و افزایش جرم و جنایت و ناامنی در کشور عزیزمان فکری کنند و کاری شایسته انجام دهند".

شاید اشاره این گروه از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی به اخباری باشد که طی هفته ها و ماههای اخیر در مورد قتل برخی از چهرهای شناخته شده و یا تجاوزهای گروهی به زنان در برخی از نقاط ایران منتشر شده است.

از جمله تجاوز گروهی به شش زن در روستایی در نزدیکی خمینی شهر در استان اصفهان و تجاوز گروهی به زنی در شهرستان کاشمر طی ماههای اخیر واکنش های متعددی را در سطح مردم و مسئولان در ایران برانگیخت که نسبت به افزایش جرم و جنایت در این کشور ابراز نگرانی کرده بودند.

در یکی از تازه ترین موارد قتل در ایران، روح الله داداشی، از قوی ترین مردان ایران بر اثر درگیری خیابانی توسط یک جوان هفده ساله به ضرب چاقو کشته شد.

نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به قتل این ورزشکار ایرانی امروز شنبه، پانزدهم مردادماه در تهران تشکیل شد که طی آن خانواده مقتول و نماینده دادستان خواهان قصاص متهم در محل وقوع جنایت شدند.

mehrdad.n.l - هلند - امستردام
نیبان امام همیشه غایب و لشگر بی شرفش همه کاری می کنند . دینشان هم برای رسیدن به هدف همه وسیله ها را حلال می داند .انوقت نمایندگان مثلا این همه شورای تحقیق در موارد مختلف داشتند به چه رسیدند ؟ سگانی که برای سید علی دم تکان می دهندکجا شرف نمایندگی دارند ؟ ایا مستقل هستند ؟
یکشنبه 16 مرداد 1390

massoudoslo - نروژ - اسلو
این ایرانی که ساختید و درش هم زندگی میکنید . این آغاز ی بر پایان شما.
یکشنبه 16 مرداد 1390

آوای کوروش - ایران - تهران
خوشم اومد! تا نوبت به فک و فامیلای خودشون رسید صداشون در اومد تا حالا که دخترای مردم بلا سرشون میومد یا تکذیب میکردن یا میگفتن تقصیر خودشونه که بدحجاب بودن!!! حالا اسمش شد ناامنی اجتماعی!
یکشنبه 16 مرداد 1390

hrm - ایران - مشهد
تا وقتی بقیه مردم رو می کشتن مملکت امن و گل وبلبل بود حالا که به نماینده مجلس رسیده شده جرم وجنایت. شما احمق ها 170000 نیرو با پول بیت المال که بدتر از این اوباش ها وقاتلها هستن بزارین به زن وبچه مردم گیر بدن که چرا یک لاخ مو از زیر روسری زده بیرون
یکشنبه 16 مرداد 1390

ssepehr - ایران - ایران
نمایندگان محترم! مجلس خواب تشریف داشتید؟! تازه یادتون اومده که نا امنی افزایش پیدا کرده و یا پدر اون دختر بی گناه چون از جنس شما بوده شماها رو از خواب اصحاب کهف!! پرانده؟ شکی نیست که خودتون رو تافته جدا بافته از مردم میدونیدو به این خاطر تازه صداتون در اومده! به هر حال امیدواریم هر چه زودتر این نا امنی ریشه کن شود.
یکشنبه 16 مرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
احتمالا همون کسانیکه توی پارک به هم آب می پاشیدند عامل این جنایتها هستند. برای حل این مشکل باید از نظرات .. بار ولی وقیح استفاده کرد تا از این بیشتر اسلام بخطر نیافته.
یکشنبه 16 مرداد 1390

gol andam - سویس - زوریخ
گهی زین به پشت و.. گهی پشت به زین...تا حالا خواب بودن ...چون سر خودشون نیامده بود ....فکر کنم شعرم بر عکس نوشته شده ...به بزرگیه خودتون می بخشید دوستان : )
یکشنبه 16 مرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
از مرگ هیچ انسانی خوشحال نمیشوم ،ولی این نمایندگان مجلس سید علی چرا وقتی ترانه موسوی را به شکل بسیار فجیع بقتل رساندند خفه خون گرفتند و همگی وجود چنین دختری را تکذیب کردند و گفتند اصلا ترانه موسوی وجود خارجی نداشته ،ولی الآن چون دختر یکی از همپالکی هاشون کشته شده خودشون را جر میدهند. بهر حال این فضای نا امنی دست آورد بی عرضگی و نادانی خودتان است که به ناحق زمام امور کشور را در دستان کثیف و خون آلودتان گرفتید.
یکشنبه 16 مرداد 1390

kholidar - ایران - رشت
ای دجالان بدانید و آگاه باشید روزی نوبت به زنان خود شما هم میرسد شما که در اسطبلی چون اسب مانند مجلس زندگی میکنید دغدغه خاطر شما آرزوی ماست. حتما اول تجاوز کرده اند بعدهم کشته این اینان با مال و پول مردم ایران کاخها ساختند باید بدانند طبیعت انتقام میگیرد زجر شما آرزوی ماست
یکشنبه 16 مرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
شاید این شما را از خواب بیدار بکند و متوجه بشوید چه خبر است , این همه نا امنی و تجاوز را تا حالا نددید دلم برای دختره میسوزه ولی هرکه این کار را کرده میخواسته یه درسی به شما ها بده , همه آنهائی که تا حالا در زندان وبیرون زندان بهشون تجاوز شده تحصیل کرده و جوان بودنند و فرزند دلبند والدین بودنند اگر آنها با خون ودل بچه هاشون را بزرگ کردن شما در آرامش کامل بدون مشکلات مادی بزرگ کردید خون بچه های شما از دیگرا ن رنگین تر نیست , این پایان شماست و شروع ملت ایران .
یکشنبه 16 مرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
به درک.امیدوارم از این به بعد این جنایات فقط برای عزیزان این جماعت حکومتی باشه
یکشنبه 16 مرداد 1390

dara20 - ایران - تهران
هر چند از مرگ کسی خوشنود نمی شوم اما چون اینها مزدوران رژیم کریه اسلامی هستند مبارک باشه . تبریک میگم. خودتان قضاوت کنید وقتی صفحات حوادث روزنامه های کشور را ورق می زنید صدها جرم و جنایت و تجاوز و ادم ربائی زینت بخش انهاست تازه انچه در جراید منعکس میشود درصد بسیار ناچیزی از کل جرایم به وقوع پیوسته است اما این همه جرم و جنایت توجه مزدوران رژیم در طویله شورای اسلامی را جلب نکرد تا زنگ خطر سقوط اجتماعی اخلاقی را به صدا در اورند اما تا توله یکی از همپالگیهای سابقشان سقط شد فریاد تظلم سر داده و هشدار ناامنی می دهند. اینها دلشان به حال ملت بیچاره و ساده لوح ایران نسوخته و نمی سوزد و تنها یک مشت مزدور دست نشانده مواجب بگیر و تملق گی حکومت وقاحتی هستند. مرگ سران و وابستگان حکومتی مایه شادمانی ماست. یادتان نرود اینها بعد از قیام ما چطور از خامنه ای و دستور قتل عام مردم حمایت کردند.
دوشنبه 17 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.