پناهیان در شبکه سه : دین و حجاب را نمی شود اجباری کرد


پناهیان در شبکه سه : دین و حجاب را نمی شود اجباری کرد


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=oPjvp4N419I

لینک دانلود مدیافایر

msforugh - ایران - تهران
باز چه نقشه ای تو سرشونه خدا میدونه . تو تلویزیون عزت خوشگله ضد حجاب حرف بزنی !!!!!
یکشنبه 16 مرداد 1390

mehrdad.n.l - هلند - امستردام
هم نماز را اجباری کردید با بخشنامه های مختلف در همه جا هم دین و حجاب را .چرا دروغ می گوئید ؟ برای کی دروغ می گوئید مردم که کور و کر نیستند
یکشنبه 16 مرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
نوع جدید از اخوند /که باز ملت بدبخت را گوسفند گیر اوردن ./این نظام رفتنی نیست تغییر پیدامیکند ولی همان نظام خواهد بود . اخوند به اقتضای زمان فیلم سکسی هم بازی میکند .ولی مقبول است. انکه برای ایران کارکند . پیروز و پاینده باشد .
یکشنبه 16 مرداد 1390

jafar_palang - دانمارک - کپنهاگ
کاملا درست دمت گرم هیچی تو اسلام اجباری نیست نمیدونم از کجا آوردن اجباری را
یکشنبه 16 مرداد 1390

Neda02 - کانادا - اتاوا
دروغ می‌گه مردک. دوستان من را تو وزارت کشاورزی مجبور کردن که برای رسمی شدن برن زیارت عاشورا.
یکشنبه 16 مرداد 1390

amirbenz - ایران - مشهد
آغا جون!!! سوپاپاتون خیلی وقته که دیگه بی اثره! باید دنبال یه راه دیگه باشین. این حرفارو جرأت داشتی میخواست اوائل دهه 60 بزنی نه الان. دیگه کار از کار گذشته. بقول آخ محمودت آبو بریز همونجات که میسوزه!!
یکشنبه 16 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
msforugh , mehrdad.n.l و oghab : درود بر شما عزیزان, پس تا بعد !
یکشنبه 16 مرداد 1390

massoudoslo - نروژ - اسلو
انتخابات در راه هست و صدای تنبک ها و فلوت ها را در میکنند .
یکشنبه 16 مرداد 1390

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
برو عمو برو !یکم واسه خر کردن چند باره مردم دیره!گندش در اومده دیگه!
یکشنبه 16 مرداد 1390

hamzehveronique - ایران - تهران
چه فرقی میکنه- خوب حالا از لحاظ اجتماعی حالا اجباریش کردی و نه دینی که چی؟ بالاخره اجباری دیگه- منظورش اینه که نگید ( اسلام حجاب رو اجباری کرده) بلکه ( روابط اجتماعی حجاب رو اجباری کرده) اوپس
یکشنبه 16 مرداد 1390

Behnam1978 - المان - شتوت گارت
تو مدرسه به زور ما رو مئ بردند صف نماز.مهم نبود که وضو داری یا نه.فقط صف رو پرکنن کافی بود....اینقدر بخاطر این دین اساسی کتک خوردم که نگو.اینا حکم طالبان رو میخوان اجرا کنن.و با زور و فشار ما رو به بهشت پرتاب بکنن.
یکشنبه 16 مرداد 1390

faramarz65 - ایران - تهران
بازم موقع انتخابات فرا رسید . بدو بدو اتیش زدن به همه چی . بازم ملت رو خر گیراوردن !!!
یکشنبه 16 مرداد 1390

محمدرضا بهشتی - ایران - تهران
یک جوان خوب بایستی اینطوری باشد. 1- بیکار باشد اما اعتراض نکند. 2- اگر تمام راهها برای درس خواندن بسته است ناراحت و افسره نشود به دولت و نظامش ربطی ندارد. 3-اگر در شهرش برای کمی بالا رفتن روسری خانمها و یا آستین کوتاه پوشیدن پسران مورد تشر قرار گرفت اعتراض نکند. 4- اگر آب بازی خواست بکند حالا چه در پارکی درشهرش و چه در دریا با لباس و با ادب باشد
یکشنبه 16 مرداد 1390

محمدرضا بهشتی - ایران - تهران
در ادامه :. 5-اگر در نزدیکی غروب مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفت مقاومت نکند چون ممکن است خدای نکرده با یک کارد کوچک کشته شود. 6- اگر در ماشینش هنگام عبور از خیابان جلویش را گرفتند و گفتند که چرا موهایت این شکلی است فورا اطاعت کند و همانجا اصلاحات مورد نظر انجام گیرد و یا شود. 7-اگر یک شبی به خانه اش نرسید به پدر و مادرش خبر دهد که اصلا نگران نباشند چرا که در حال تربیت شدن در جای خاصی هستد. 8- هیچوقت نبایستی کانالهای ماهواره ایی دشمن را ببیند برعکس صدا و سیمای پاستوریزه خودمان را ببیند حتی اگر بدآموزی داشته باشد اصلا اشکال ندارد گفتم که پاستوریزه است میکروبش ضعیف شده. 9-حق نداریید که به سیاسیون کشورت بد بگویید بد می بینید. 10- نکند نماز روزه اتان را قطع کرده اید این به خدا (استغفرالله) ربطی ندارد به ما ربط دارد. 11- اینقدر از شاه و رژیم شاهی دفاع نکنید ما خیلی بهتر از آن هستیم. 12- اینقدر جوانی نکنید بسه دیگه پیر باشید. آخه به چه زبانی بگویم که اصلا نمی خواهیم جوان داشته باشیم این بهتر است تا نظر شما چی باشه
یکشنبه 16 مرداد 1390

m_h_gol - ایران - تهران
فعلا که در این مملکت همه چیز را اجباری کرده اند و می گویند ما داریم اسلام ناب را پیاده می کنیم . من از افکار طالبانی این دجالان منزجرم ولی چه کار می توان کرد ؟
یکشنبه 16 مرداد 1390

Dara va sara - استرالیا - ملبورن
jafar_palang - دانمارک - کپنهاگ. حقا که با تو ای مخبط که بحث کردن کاری بیهوده و اب در اونگ کوبیدن است اما جهت اطلاع عزیزان. قران میفرمایند ..: با کسانیکه به خدا ایمان ندارند و حتا با کسانیکه پیرو دین خویشند. حتا با انان که کتاب داشته اند.پیکار کنید تا با حقارت و ذلت جزیه بپردازند: سوره توبه ایه 29.و یا اینکه. هیچ مردو زن مومنی در کاریکه الله و رسولش حکم کند اراده و اختیاری نیست. سوره احزاب ایه 36 . و حال شما عالمان جهل بفرما ئید ببینیم که ما کجا اختیار و ارادی داریم..
یکشنبه 16 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
این ویدئو دالی بر فریاد من و فریاد میلیونها مردم ایران که همیشه به این موضوع اشاره کردیم که دین اسلام بخاطر ظهور اسلام و تا غیبت امام 12 چندین سال و دارای چندین شرایط تاریخی و سیاسی بوده, بدینجهت دارای حدیث ها و تفسیرهای " ضد و نقیض " میباشد که هر گدا گشنه ای با نوشتن رساله ای که از اسلام درک کرده, چیزی به مردم مسلمان فارسی زبان و عربی نفهم تحویل داده که برداشت هر شخصی از این دین همانند دستور غذای سالاد مانندیست که هر کس میتواند در سالاد مواد غذایی کم و یا زیاد بکند ! پس خبر مرگتان گور خود را از ایران گم کنید و از اهانت کردنها و مجازاتهای شلاقی که به شیرزنان ایرانی روا داشتید, پوزش بطلبید ! شاد و بی حجاب ( ازاد ) باشیم ! و اگر کسی دوست دارد حجاب دار باشد, بمن ربطی ندارد و این موضوع شخصی خودش را بر من و دیگران تحمیل نکند و و و , یعنی ما نباید ادای فاشیستهای مذهبی را در بیاوریم ! باز هم فریاد میزنم که ما فرزندان ایرانیم که باید شاد و ازاد باشیم .
یکشنبه 16 مرداد 1390

Dara va sara - استرالیا - ملبورن
eqqe - کلومبیا - بوگوتا. ای علامه دهر ای که همه چیز را از روی هوا قبول میکنی. ای اقایه 1400 سال پیش. ای که امثال تو از روی جهل و نادانی انقلاب کردن. شما جواب اقای جعفر پلتگ را بدین.البته اگه توان و علم تاریخ 1400 سال پیش را دارید. دانستن تاریخ برای سرگرمی تو نیست . دانستن تاریخ نگاهیست دباره به افکارمان و اشتباهایمان. اگر قرار است مطلبی را رد و یا قبول کنید. انرا با اگاهی و علم انجام دهید. نه از روی احساستان.. البته بعد افطارتان که تشریف اوردین..
یکشنبه 16 مرداد 1390

سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی
این حرفش اصلا این نیست که اجباری باشه یا نه. میگه اگه اجباری است به خاطر مسائل اجتماعیه. مثل کشورهای دیگه که چون نپوشاندن قسمت های خصوصی بدن در اجتماع باعث میشه اکثریت مردم ناراحت بشوند شلوار پوشیدن اجباری است، در ایران هم روسری سر کردن به همین دلیل اجباری است. من نمی گم درست میگه (البته اگه بیست سال پیش بود حرفش درست بود) ولی خلاصه حرفش اینه.
یکشنبه 16 مرداد 1390

khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
نام:یزید . شهرت:بنی امیه . نام پدر:معاویه . نام پدربزرگ:ابوسفیان . نام جد بزرگ:عبدالمطلب . نام:حسین . شهرت:بنی هاشم . نام پدر:علی . نام پدربزرگ:محمد و ابوطالب . نام جد بزرگ:عبدالمطلب . :نتیجه گیری . رابطه حسین و یزید: پسر پسرعمو . رابطه علی و معاویه:پسرعمو . رابطه معاویه و محمد:پسرعمو . رابطه ابوسفیان و ابوطالب:برادر . رابطه محمد و ابوسفیان:ابوسفیان عموی محمد . رابطه ابوسفیان و علی:ابوسفیان عموی علی . این قضیه به من چه ربطی داره . .دو تا پسر عمو که رابطه ی خونی با هم داشتن و سر قدرت باهم جنگیدن و یکیشون کشته شده و هیچ دخلی هم به ما نداره و اونوقت ما عزاداری می کنیم . محرم ماه اول سال قمری هستش و همه ی عرب های دنیا دقیقن تا 10 محرم جشن میگیرن و اصلن نمی دونن حسین کیه ، یزید کیه . حالا این وسط ما شدیم کاسه ی داغ تر از آش . حالا به مردم بگو که کدومتون بابک خرم دین ، مازیار ، افشین ، ابومسلم ، استادسیس و غیره رو میشناسید
یکشنبه 16 مرداد 1390

iranesabz - هلند - امستردام
اینها همش حرفه. هیچ راهی جز ایجاد جمهوری سکولار نیست.
یکشنبه 16 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
jafar_palang - دانمارک - کپنهاگ . تو که هنوز نمی دانی تغئیر دین در اسلام مساوی اعدام بعنوان مرتداست /چگونه مسلمانی هستی --حجاب هم اجباریست از خودتان داستان نسازید برای جنایات وحشتناک اسلام در کشورهای تسخیر شده از جمله ایران/ماله کشی بر مبنای بیسوادی ممنوع/
یکشنبه 16 مرداد 1390

EPICOROS - فرانسه لیون - فرانسه لیون
دور شو از برم ای واعظ وبیهوده مگوی من نه آنم که دگر گوش به تزویر کنم. واگر راست میگی مردک برو اون لباس کثیف مفت خوری را از تن iنگلت بدور کن.
یکشنبه 16 مرداد 1390

azadandish - هند - پونا
خوب ما که میدونیم و میگیم این پدیده اچتماعی هم غلط است
یکشنبه 16 مرداد 1390

rizali_dehghan_fadakar - هندوستان - پونا
معلوم نیست باز چه نقشه ای داران تو سرشون که دارن این حرفهارو میزنن ماشالله همه مردم ایرانم عاقل هیچکی باور نمی کنه ;)
یکشنبه 16 مرداد 1390

snowy me - سوئد - مالمو
اتفاقا حرفاش در جهت سفت و سخت کردن حجابه. گول ظاهر حرفاشو نخورید لطفا. میخواد حجاب رو به قول خودش یه پدیده ی اجتماعی نشون بده. چون خیلیا میگن دین اجباری نیست. و دیدن شاید از این حربه دیگه نمیشه وارد شد. حالا میگن ارزشی و دینی باهاش برخورد نکنید. چون میگن لا اکراه فی الدین. ولی میدونید که در مورد قوانین اجتماعی کسی نمیگه در قانون اجباری نیست. میخواد بگه حجاب قانونه و پدیده ی اجتماعیه، پس باید اجباری باشه، مثل بقیه ی قوانین. در مورد مسائل دینی میگن کسی رو تو قبر یکی دیگه نمی خوابونن، یه چنین چیزی اگه درست گفته باشم.ولی قانون رو همه باید ازش تبعیت کنن. پس بدونید این هم حقه یی بیش نیست برای اینکه بازم تاکید کنن بر اینکه حجاب قانونه و اجباری.
یکشنبه 16 مرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
دوستان اصلاْ گوش کردید به حرف های این آخوند؟! این میگه نباید اینجوری تلقی کرد که نمیشه دین را و حجاب را اجباری کرد...! بعد باز هم حرف خودش رو نقض میکنه..! من که نفهمیدم منظورش این بود که دین و حجاب اجباری باشه یا نباشه..! اما همیشه میدانم که آخوند شارلاتان هست و پشت هر صحبتش یک نیت شوم و منفعت طلبانه وجود دارد.
یکشنبه 16 مرداد 1390

فراوانی - آلمان - کلن
این آخوند ها اگر خطر را حس کنند ویسکس را هم حلال میکنند میگید نه حالا میبینید
یکشنبه 16 مرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
khorramdin babak - درست میگویی هم میهن گرامی. سوگواری کردن برای کسی که هزار و اندی سال پیش مرده بی معنی است. بسیاری از ایرانیها کاسه داغتر از آش هستند و اگر با کشورهای مسلمان دیگر مانند مالزی و اندونزی و تونس و حتی سوریه مقایسه شان کنیم میبینیم تعصب و خرافات مذهبی تا چه اندازه در ایران بیداد میکند. این آغایان پس از سی سال سرکوب و بزور چپاندن روسری به زنان ایرانی بی حجاب تازه به این جا رسیده اند که حجاب را نمیتوان اجبار کرد!! چه پیشرفتی!! در دیگر کشورهای مسلمان، به جز عربستان و کشورهای کنار خلیج فارس که فرهنگی عشیره ای و قبیله ای عربی دارند و چادر دراز سیاه با روبنده میپوشند، زنان در داشتن روسری آزاد هستند.
یکشنبه 16 مرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
توی ایران نماز اجباری نیست؟!!! تو خودت جرات میکنی از فردا بگی که دیگه نماز نمیخونی؟!!! شاید هم منظورت اینه که: درسته که همه چیز اجباریه ولی نگید که اجباریه.. چشم از این به بعد نمیگیم که همه چیز اجباریه. میگیم خاک بر سر ملتی که زیر بار کثافتهایی مثل تو و امثال تو میره. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
یکشنبه 16 مرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
قربان آدم چیز فهم!..اگر واقعا صادقانه این حرف رو زده باشی ..هر چند که شک دارم ! لوول
یکشنبه 16 مرداد 1390

a.ahooraei - المان - کلن
سی سال پیش از این، زمانیکه اینها بوسیله یکعده کودن و عقب مونده بیسواد و حمال ، تونستند انقلاب قشر روشنفکرها رو ازشون اخاذی و دزدی کنند و تونستند سر ملت کلاه بگذارند، من گفتم روزی میرسه که آخونده گدا ، حقه باز و کلک و مردم فریب، واسه موندن بر اریکه قدرت، دست به هر دوز و کلک و نیرنگی میزنه و حاضر میشه فاهشه خانه و میکده هم باز کنه و همه چیز رو بده و فقط از اون بالا پایین نیاد و همین هم میشه. اینها ماندن بر سر قدرت و مال و ثروت این کشور را میخوان و نه هیچ چیز دیگه. 
یکشنبه 16 مرداد 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
باز شیادیها و حقه بازیهای قبل از انتخابات و سر مردم بیچاره و ساده روکلاه گذاشتن و شیره مالیدن !
یکشنبه 16 مرداد 1390

سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی
khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت لطفا هر ایمیلی که دریافت کردید را برای دیگران فروارد نکنید و آن را به صورت کامنت ثبت نکنید. بلکه اول بیاندیشید که آیا این اطلاعات درست است یا فرستنده فقط می خواسته شما را سر کار بگذارد. خلاصه اینکه ابوسفیان برادر ابوطالب و فرزند عبدالمطلب نیست و تمام نسبت های فامیلی که نوشته اید غلط هستند.
یکشنبه 16 مرداد 1390

kimbo - امارات - دوبی
شما هنوز نمیدونید از کی بدتون میاد...از آخوند یا دولت ؟ اگه از آخوند بدتون میاد که کروبی هم آخونده هست .. اگه از دولت بدتون میاد چرا به این آخوندای بدبخت گیر میدین...یکم اگه فکر کنید میبینید تو کشوره ما آخونده خوب هم بوده...یکیشون آیت الله بهجت ...جونه مادرتون مثل آدمی عقب افتاده صحبت نکنید...فکر کنید بعد حرف بزنید . برای بعضی از آدمهای که توی این سایت عضو هستن متاسفم که مغزشون اندازیه نخود فرنگی پخته هست
یکشنبه 16 مرداد 1390

a.ahooraei - المان - کلن
سی سال پیش از این، زمانیکه اینها بوسیله یکعده کودن و عقب مونده بیسواد و حمال ، تونستند انقلاب قشر روشنفکرها رو ازشون اخاذی و دزدی کنند و تونستند سر ملت کلاه بگذارند، من گفتم روزی میرسه که آخونده گدا ، حقه باز و کلک و مردم فریب، واسه موندن بر اریکه قدرت، دست به هر دوز و کلک و نیرنگی میزنه و حاضر میشه فاهشه خانه و میکده هم باز کنه و همه چیز رو بده و فقط از اون بالا پایین نیاد و همین هم میشه. اینها ماندن بر سر قدرت و مال و ثروت این کشور را میخوان و نه هیچ چیز دیگه. 
یکشنبه 16 مرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
دیگه حناتون پیش این ملت رنگی نداره ولی خوب میدونید که همه باید برن رای بدن براین اینکه اگر این کار رانکند هیچ جا استخدام نمی شوند و وارد دانشگاه نخواهند شد اگر ملت این چیز را ندیده بگیره و پیه آن را به تنش بمالد و اصلا روز های رای گیری از خانه خارج نشود بهترین مبارزه را کرده .
یکشنبه 16 مرداد 1390

esfahan_20 - ایران - اصفهان
afar_palang - دانمارک - کپنهاگ. تو دین ضد بشری اسلام تعویض دین مرتد هستش پس اجباری هست....
یکشنبه 16 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
از ترس غیر مستقیم میگن گ.....خوردیم ولی بعید میدانم مردم از شما ح زاده ها بگذرند که دور نیست
یکشنبه 16 مرداد 1390

فراز_نروژ - نروز - تونسبرگ
ای ول حاجی. به زودی پشت پوستر تبلیغاتی یک خرس در لباس میش دیده خواهد شد!
یکشنبه 16 مرداد 1390

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی "مثل کشورهای دیگه که چون نپوشاندن قسمت های خصوصی بدن در اجتماع باعث میشه اکثریت مردم ناراحت بشوند شلوار پوشیدن اجباری است، در ایران هم روسری سر کردن به همین دلیل اجباری است". دوستان دقت کنید طبق این حرف همه جای زن آلت تناسلیه و باید پوشونده بشه!!اصلا خود زن یه آلت تناسلیه متحرکه!!اینست دیدگاه اسلام نسبت به زن!!
دوشنبه 17 مرداد 1390

Royan - المان - المان
ملا سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی, لطفا زیاد ناراحت نباشید. اگر اینها باهم نسبتی هم نداشند ولی همطویله همدیگر بودند و آخورشان هم نزدیک هم بود.
دوشنبه 17 مرداد 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
عاقلان از همین موضع گیری میفهمند که این قوم آخوند تا چه اندازه از شرف و صداقت تهی هستند. اینها واقعا ارتجاعی به تمام معنا میباشند. میگویند ویروس ایدز همواره تغییر ظاهر میدهد. این ها از ویروس ایدز هم بد ترند. ملت ایران به ویروس ایدز آخوندی مبتلا شده است.
دوشنبه 17 مرداد 1390

dara20 - ایران - تهران
شیاد در کمال وقاحت و بی شرمی دروغ می گه و به ملت دهن کجی می کنه. کثافتهای اسلامی دوباره میخوان ملت ساده و زود باور ایران و فریب بدهند تا از مشکل انتخابات بعدی عبور کنند. این اسلام از ابتدایپیدایش اجباری بود و با شمشیر مزدوران محمد توسط عمربن کثیف صعد وقاس وارد ایران شد و بعدها توسط خمینی شیاد به نسل ابله 57 تحمیل شد...
دوشنبه 17 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.