دستگیری قاتلی که پدر و مادرش را به قتل رساند


دستگیری قاتلی که پدر و مادرش را به قتل رساند

فرمانده انتظامی سبزوار از دستگیری یک قاتل که پدر و مادر خویش را به قتل رساند، در سبزوار خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، قنبرعلی آزادواری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران سختکوش و جان برکف انتظامی کلانتری 12 مادر این فرماندهی در پی یک سری کار اطلاعاتی محسوس و نامحسوس و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری فردی قاتل با هویت معلوم در یکی از محل‌های جنوبی شهرستان سبزوار شدند.
رئیس پلیس سبزوار تصریح کرد: متهم که فردی 25 ساله است و به مواد مخدر اعتیاد دارد، در پی این جریان پس از مسموم نمودن مادر خود به وسیله قرص اقدام به خفه نمودن پدرش به وسیله چادر نموده است و از محل متواری گشته است.
وی خاطرنشان کرد: متهم در اعترافات خود اظهار داشت که پس از مشاجره لفظی با پدر و مادر، ابتدا مادر خود را به وسیله قرص مسموم، سپس پدرش را با پیچیدن دستمال به دور گردنش به قتل رسانده‌ است.
وی یادآور شد: مادر متهم بر اثر مسمومیت شدید در بیمارستان فوت کرد.
آزادواری اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

DKDK - دانمارک - اسلیس
چقدر این مواد کثیفه و چقدر بعضی از انسانهای ضعیف و درمانده تحت تاثیر این هیولای درون قرار میگیرند.البته کثیفتر از مواد ادمی است که بخاطر خماری عزیزانی همچون پدر و مادرش را در نهایت پستی.وقاهت.بیشرفی و نامردی بقتل برساند.اگر قرار بود هر معتادی بهنگام بی پولی و خماری عزیزانش را بکشد جامعه غیر قابل تصور میشد.
شنبه 15 مرداد 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
واقعا روزبروز که دنیا در حال پیشرفته انسانیت.مردانگی.مهربانی.دلسوزی.همدردی.فداکاری.شرافت.معرفت.شرم و حیا.همدلی.پاک بودن.در حال پست رفت و فراموشیست.این حقیقتی تلخ است.اون قدیم قدیما نه پیشرفت تکنولوژی بود و نه این همه زرق و برق.اما اما اما بحدی شرافت.مردانگی.همدردی.دلسوزی.شرم و حیا.پاکی.صداقت.مهربانی محجوبیت.فداکاری.نوع دوستی بود که به ملیاردها پیشرفت و زرق و برق و تکنولوژی می ارزیدند.نه کسی ادعای دمکراسی میکرد.و نه اینقدر ظلم و جنایت و پستی و حقارت بود.حال سئوال اینجاست..ایا شما دنیای پیشرفته با اون صفات میخواهید?یا دنیای بدون تکنولوژی و پیشزفت با ان صفات میخواهید?
شنبه 15 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
فرزند نا خلف
شنبه 15 مرداد 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
ای تف به قبر خمینی ملئون که باعث شد مواد مخدر بطور زیاد وارد مملکت بشه و مردم و مخصوصا جوانها معتاد بشن و بخاطر اعتیاد یک همچین اعمالی را انجام بدن!!!
شنبه 15 مرداد 1390

Matilda71 - سوئد - سوئد
چقدر بیرحم/ مار تو استین پرورش داده بودن بهتره بگم قاتل پرورش داده بودن
شنبه 15 مرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
وای بر ما ! اولادی که نخواد حتی از پدرو مادرش بگذره وای بر حال دیگران. چقدر این خبر ناراحت کنندست این کامنت را خدا شاهده با چشمان آشک آلود نوشتم
شنبه 15 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - /فرانسه - پاریس
مواد مخدر مثل سیلی بنیان کن وجدان شرف مهر و هر نکته ی مثبتی را نابود می کند از یک معتاد هیچ جنایتی بعید نیست/ به مسبب ان ملاهای عرب بیندیشید که چه بر سر ایران اوردند و پست فطرتی هواداران این جانیان در داخل خارج و در سایت
یکشنبه 16 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.