چند توصیه ساده برای بهتر خوابیدن


چند توصیه ساده برای بهتر خوابیدن

کارشناسان بهداشت عمومی تاکید دارند به جای این که به نوشیدن مداوم قهوه برای کمک به هوشیاری و بیدار ماندن در طول روز پناه ببرید بهتر است به دنبال راه‌کاری برای یک خواب خوب و مفید شبانه باشید تا در طول روز دچار خواب آلودگی و خستگی نشوید.

کارشناسان انجمن ملی خواب در آمریکا چندین راه کار مفید را ارئه کرده‌اند که به شما کمک می‌کنند خواب آرامش بخش‌تری داشته باشید و پس از بیدار شدن از خواب بیشتر احساس سرزندگی و شادابی کنید.

 
به گزارش سایت اینترنتی هلت دی نیوز، این کارشناسان توصیه می‌کنند که زمان مشخصی را بعنوان ساعت خواب و بیداری در هر شبانه روز تعیین کرده و هر روز همین برنامه را دنبال کنید.

 
پیش از رفتن به رختخواب مدتی در حالت استراحت قرار بگیرید. مطمئن شوید که اتاق خوابتان راحت، تاریک، خنک و ساکت است و از اتاق خواب خود بعنوان اتاق کار استفاده نکنید.
 

از خوردن، ورزش کردن و نوشیدن قهوه چند ساعت قبل از خواب پرهیز کنید. سیگار نکشید و از نوشیدن مشروبات الکلی خودداری کنید و بالاخره از راحت بودن تشک و بالشت خود مطمئن شوید.

khosh bavar - ایران - یزد
من که برای راحت خوابیدن شروع بشمردن گوسفندانم میکنم که گاهی اوقات از تعدادشان کم میشه, علتش را نمیدانم چرا, یا بد میشمرم و یا گرگ انها را شاید خورده و یا از این قبیل فکرها, که مثلا در بهار اینده چقدر بر تعداد گوسفندانم اضافه میشه که اگر تا انموقع بخواب نرفتم, به کهکشانها و منظومه فکر میکنم که از دید بالا چقدر زیبا دیده میشه و از خدا میخواهم که امشب فقط جانم را نگیره که فردا انسان بهتتری میشم و اینطوری فریبش میدهم و و و !
شنبه 15 مرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
اگه wc بزاره ما راحت میخوابیم !:d
شنبه 15 مرداد 1390

mimik - ایتالیا - رم
khosh bavar با این حرفهای بالا وپاینت من یکی که خیلی میخندم!! شاد و الکی خوش باشیم!!!
شنبه 15 مرداد 1390

azarbayjan362 - ایران - تبریز
من که همیشه عاشق کامنت هاتم khosh bavar - ایران - یزد هم مفید هم جدی هم هم طنز
شنبه 15 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
می می عزیز و azarbayjan362 گرامی, دل بدل راه داره و چون من هم عاشق دوستانم هستم, با نوشتن عقیده و نظراتم هم انها را " تلنگر " زده و هم عشقم را به همه عزیزانم نشان میدهم, پس همواره باهم شاد و گلهای خندان باشیم !
شنبه 15 مرداد 1390

Royan - المان - المان
از ساعت 5 و 6 عصر دیگه چائی نخور راحت میخوابی من با این wc را سر جاش نشاندم دیگه مزاحم من نمیشه.
شنبه 15 مرداد 1390

yashainiran - ایران - ایران
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد . معلومه که قانون جیش - بوس - لالا را رعایت نمی کنی!
شنبه 15 مرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
yashainiran - ایران - ایران سلام به دوست گرامی نه بابا از رعایتم گذشته مثانه با رعایت معایت کاری نداره هر وقت دلش بخواد فعال میشه و مردم آزاری رو شروع میکنه :d
یکشنبه 16 مرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
Royan - المان - المان خدا خیرت بده , من که از این شانسا ندارم مثانه ای که من میشناسم این چیزها حالیش نیست وقتو بی وقت مزاحمه :d
یکشنبه 16 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.