گفتگوی آمنه بهرامی قربانی اسید پاشی با شبکه سه سیما


گفتگوی آمنه بهرامی قربانی اسید پاشی با شبکه سه سیما


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=p3h8HGpEFPY

لینک دانلود مدیافایر

gol andam - سویس - زوریخ
چرا امنه جان ایران قانون داره...ولی قانون جنگل وقانون گذارانش کفتارها و لاشخورها هستند ...متاسفم از اتفاقی که افتاده...برات صبروتحمل ارزو میکنم
شنبه 15 مرداد 1390

lilya - هلند - زووله
امنه جان به ایرانی بودنت افتخار کن ولی پاچه خواریه این حکومتو نه...خداوند کمکت میکنه.
شنبه 15 مرداد 1390

jafar_palang - دانمارک - کپنهاگ
خدا حفظت کنه آمنه جان _ بابا مگه ایران پول کم داره عجب پس پولهای ملت کجان ای بگم خدا چیکارتون کنه
شنبه 15 مرداد 1390

mahkam - المان - کلن
تو به فکر خودت باش.نمیخواد به مردم درس زندگی بدی خانم بهرامی.مسخره
شنبه 15 مرداد 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
تف تو ذات کثیف مجید موحدی..حروم لقمه بی همه چیز این چه کاری بود که تو کردی کثافت:((((
شنبه 15 مرداد 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
آمنه ی عزیز, شما بحق الگوی بزرگواری و بخشش برای مردم جامعه استبداد زده و حاکمیت مستبد و خشونت گراست. کاش در برنامه زنده به قوانین ضد زن موضوعه در قانون ج.ا. در کنار عملکرد ضد بشری مجرم اسید پاش محکوم می کردی. کاش از درد و عذاب خود و همنوعانت (زنان)در این جامعه مرد سالار دینی می گفنی. سران حاکم و قوه قانونگذار بجای شانه خالی کردن از وضع و اِعمال قوانین بازدارنده از ارتکاب این نوع خشونت ها و جنایات ,حبس های طولانی مدت برای مجرمان وضع می کرد و تنها به اجرا و عفو "قصاص" (عرف شرعی) اکتفا نمی کردند.کاش از مسئولان از همین رسانه می پرسیدی- چرا در صورت بخشش از اجرای قصاص پرونده مجرم مختومه و او آزاد شود؟! چرا قربانی اضافه بر تحمل جنایتی که در حقش شده بلحاظ روانی نیز تحت فشار دو چندان روحی قرار بگیرد ؟ کدام کشور پیشرفته سراغ دارید که اِعمال این نوع جنایتها در جامعه رو خصوصی تلقی کنند؟؟؟ شما از حق خود گذشتید و بخشیدید و این کاری بس بزرگ و انسانی ست. اما به نظرم بهتر بود از حق و حقوق پایمال شده ی همنوعان خود دفاع میکردی و دولت و حاکمیت را مجاب میکردید.
شنبه 15 مرداد 1390

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
خانم بهرامی خیلی متاسفم برای آنچه سر شما آمده . ولی لطفا .. مالی رژیم و اسلام را نکن . در ظمن من مطنم شما بخاطر گروهایی و سازمانهایی حقوق بشری و احتمالا خرج عملهایی اینده شما حکم قصاص را اجرا نکردی . در ظمن قصاص قانونی وحشیانه است و من قبول ندارم
شنبه 15 مرداد 1390

xosrov - انگلیس - منچستر
من که نفهمیدیم چی شد؟ آمنه یک آیه از قرآن در مدح و تشویق قصاص آورد و بعد گفت که ما مسلمانیم و خدا گفته اگر قصاص نکنید مسلمان نیستید، ولی من گذشتم، مجری هم ۲ ساعت خودشو بالا و پایین انداخت تا حکم قصاص توسط اسلام را توجیه کنه آخرش هم گفت من تو این قضایا عمیق نیستم، لول.
شنبه 15 مرداد 1390

zhandark - انگلستان - میدلزبرو
اون خط قرمز وسط این دو تا چیکار میکنه؟
شنبه 15 مرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
mahkam - مثل اینکه با خیلی ها مشکل داری، آلمانیها که بد هستند، این بیچاره رنج کشیده هم که مسخره است، واقعا که چه ادم با ادب و فرهنگی هستید شما!
شنبه 15 مرداد 1390

jafar_palang - دانمارک - کپنهاگ
mahkam - المان - کلن نکنه تو هم یک نوع ک... اسید پاش هستی مسخره آمنه یک افتخار هست برای ایران و ایرانی
شنبه 15 مرداد 1390

iranazadiran - ایران - تهران
میدونی چرا شش نفر تو یه اپارتمان درطبقه چهارم بدون اسانسور زندگی میکنی. به این خاطر که سرمایه و حق تو را حکومتی که شیفته اش هستی به تروریستها برای سوزاندن و ترکاندن مردم میدهد. برای اینکه در جیب گشادشان ریخته و به تو و بقیه بخندند. میدونی چه خیانتی با تعریف کردن از این حکومت فاسد به ایرانیان کردی . ای عاشق ایران و ایرانی‌. عشق تو هم که مانند اون حیوون اسید پاسه کذب و پوشالی از کار در اومد. تو میدونی‌ نمونه‌ای بودی از مظلومیت زن ایرانی‌ و قربانی بی‌ امنیتی جامعه. چطور است که کوهنورد جانباخته که خدا میداند چه توطئه آای پشت سرش داشت به خاطر یک مصاحبه یا عکس بدون حجاب به کلی‌ کنار گذشته میشود اما به تو که تمام مدت در حل مصاحبه بدون حجاب بودی با کامل احترام برخورد میشود نه به خاطر کقی که در دل‌ و چهره داری بلکه به خاطر داغی‌ که بر دل‌ تمامی‌ قربانیان این حکومت بر دل‌ خانوادها و ایرانیان گذاشتی این حکومت به پاس این خیانت به تو بها میدهد و تا مصاحبه ترتیب میدهد.....
شنبه 15 مرداد 1390

iranazadiran - ایران - تهران
. از امام علی‌ مثال نیاور که او در اوج عدالت و جوانمردی بود. میدانی او از بخشش مردی که به روی او آب دهان انداخت هیچ منفعتی نبرد و تنها برای عمل خالص اینکار را کرد با وجدان خود خلوت کن ببین آیا تو هم با این خلوص رفتار کردی. هنوز هم زود است حیف از تو که اینچنین مورد ظلم واقع شده‌ای و جایگاه رفیعی در قلّهٔ انسانیت یافته یی بخواهد در دره تباه کاریهای حکومت غیر بشری ولایت وقیح سقوط کنی‌ و سخنگو و مبلغ آنها در اوج محرومیت باشی‌. اگر جونو سلامتی‌ زیبایی تو را آن اهریمن پلید گرفت اجازه نده زیبایی روحت را این دیوصفتان غارت کنند.‌ای کاش نگاه آخر ندا را سهراب را ترانه زیبارو و بهترین فرزندان این مملکت را میدیدی تا بدانی باید در کدام رؤ بایستی. نگذار به خاطر نبینیی حقیقت را از تو بپوشانند به گنی که آلت دست آنها و مبلغ جنایت آنها باشی‌. تو دانشجو بودیی و آگاه قطعاً سابق این حکومت پلید را کاملا قابل از نابینا یی دشتیی. فراموش نکن امام علی‌ به خاطر اجرای عدالت به برادر نبینی خود هم تبعیض قائل نشد. معلولیت بهانه چشم بستنت بر حقیقت نشود.
شنبه 15 مرداد 1390

Mehriran - سوئد - مالمو
امنه جان بزرگواریتو تحسین میکنم ولی پولی که لازم داری واسه ریاست جمهوری و بیت رهبری چیزی نیست از اونا بگیر.
شنبه 15 مرداد 1390

GHOOT - نروژ - اسلو
حالا اینقدر بشین امنه جان تا دولتمردهای ایرانی که سنگشانرا به سینه میزنی میزنی کمکت کنند.همانها که تعریفشان را به دولتمردهای اسپانیا کردی.متعجبم از این که با ان اوضاع نابسامان زندگیتان که خودت گفتی چگونه و اصلا برای چه به اسپانیا سفر کردی?
شنبه 15 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
mahkam - المان - کلن . رژیمی تو چرا جوش اوردی???نکند زیر جانمازت شیشه ی محتوی اسید هست برای جواب رد دخترهای المانی!!!!اینو بدون با کوچکترین اشتباهی همان المان پس از محاکمه و چند شایزر نثارت کاری می کند که به گربه بگی اقا دائی و بعد پرتاب به وطن اصلیت عربستان...
شنبه 15 مرداد 1390

jalal1128 - المان - هامبورگ
لطفا در همین سایت مساحبه قبلی خانم امنه بهرامی نگاه کنید. چرا این ادمها برای چندرغاز پول وادار به این همه دروغگویی میشوند. چرا در این تلویزیون ایران اعلام نکرد 3 بار عمل شده ان هم مجانی با خرج دولت اسپانیا. https://www.iranianuk.com/article.php?id=66075. آمنه بهرامی؛ بیش از ۶ سال تلاش برای درمان آثار اسیدپاشی. لطفا به این لینک تیتر که برای شما دوستان عزیزم ارسال کردم توجه کنید که خود امنه با خواهرش در شهر بارسلون سپانیا در یک اپارتمان شیک زندگی میکردند اما در ایران گفته که درمکانی اسکان داشته که اشخاص خیابانی زندگی میکردند. چرا برای مقداری ناچیز پول مچبور به دروغگویی بشوید.
یکشنبه 16 مرداد 1390

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ اقای پیشگو تو که لالائی بلدی چرا خوابت نمیبره.تو باقانون قصاص مخالفی اما این بنده خدا که زندگیش را از دست داده با این همه درد و رنج بزرگی میکنه وبخشش. هما نا مغزت به اندازه مجید موحدی هست.
یکشنبه 16 مرداد 1390

shapur - ایرلند - دوبلین
خانم بهرامی عفو و بخشش شماستودنی است اما تعریف از اسلام هرگز نه چون تمام این مصیبتها از اسلام ریشه مئ گیرد
یکشنبه 16 مرداد 1390

chindoo - کانادا - ونکوور
بخش این خانم از حماقت این خانم است.
دوشنبه 17 مرداد 1390

mahroy - هلند - آمستردام
لعنت بر انگلیس که ملاهای وحشی را به جان ملت ایران انداخت.که قانون جنگل در ایران حکمفرماست.
دوشنبه 17 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.