پند اخلاقی برنامه ۹۰ , پرسپولیسی ها ۲ برابر استقلالی ها هستند


پند اخلاقی برنامه 90 , پرسپولیسی ها 2 برابر استقلالی ها هستند
چون: خرید کریمی بهتر از رحمتی شد!

علی کریمی مهمترین خرید لیگ از نظر تماشاگران 90 شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ برنامه 90 ، نام علی کریمی ، مهدی رحمتی ، امیر قلعه نویی و علی دایی را گذاشته بود تا بداند کدامیک از این ها بمب فصل بودند و به عکس بازار نقل و انتقالات ، این علی کریمی بود که با کسب 49 درصد از مجموع 2میلیون 200 هزار شرکت کننده در نظرسنجی 90 ، بهترین خرید لیگ لقب بگیرد. اتفاقی که برای چندمین بار در 90 تکرار می شد تا مشخص شود تعداد پرسپولیسی ها بیشتر از استقلالی ها است. هر بار یک استقلالی و یک پرسپولیسی رودرروی هم قرار می گیرند تا با رای مردم ، انتخاب شوند ، این گزینه پرسپولیسی است که رای می آورد. نکته جالبتر این بود که علی دایی هم در لحظات آخر از قلعه نویی پیش افتاد و با 13 درصد ، بالاتر از قلعه قرار گرفت که 12 درصد آرا را کسب کرد.

persian_aria75 - انگلستان - شفیلد
پرسپولیس سروره استقلاله!!
جمعه 14 مرداد 1390

daniall - فرانسه - نانت
پس با این اوصاف اون باری که میلاد میداوودی سه برابر بقیه رای اورد استقلالیا 3 برابر پرسپولیسیا بودن یا وقتی فرهاد مجیدی بهترن بازیکن ایران شد ابیا دو برابر بودن همینطور وقتی نصف بیشتر اس ام اس ها به برد استقلال تو دربی بود.البته اینجوری طرفدارای راه اهن هم از تراکتور بیشترن .بابا پرسپولیسیا اصلا بیشترن ما که حرفی نداریم که ,کشتن خودشونو با این نظر سنجیهای نود.
جمعه 14 مرداد 1390

طالب حق - ایران - تهران
اگر اینجوری بخواین حساب کنید استقلالی ها بیشتر از پرسپولیسی ها هستند چون توی برنامه قبلی نود ، فرهاد مجیدی رای آورد
جمعه 14 مرداد 1390

pinokio.dubai - امارات - دبی
پرسپولیس زلزله (همیشه ) همینه.این یه چیزیه که واسه ما پرسپولیسیهاعادیه و همه دنیا هم میدونن .به کوری چشم دشمنان
جمعه 14 مرداد 1390

Perspolisi - استرالیا - سیدنی
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
جمعه 14 مرداد 1390

Perspolisi - استرالیا - سیدنی
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
جمعه 14 مرداد 1390

aria-aria-nl - هلند - روتردام
پند اخلاقی 90بدرد عمه اش میخوره چون عادل خودش لنگیه هر وقت برنامه بیطرف بود اون وقت بگید کدوم کمتر و کدوم بیشترند فقط ابی
جمعه 14 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
قابل توجه بعضیها چیزی که عیانه چه حاجت به بیانه
جمعه 14 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
بعضیها پند بگیرند
جمعه 14 مرداد 1390

faramarz65 - ایران - تهران
نه عزیزم .استقلالی ها دیگه تلویزیون نگاه نمیکنن . یعنی دیگه کلا با این فوتبال و اینا کاری ندارن . چون فهمیدن که اینا همش فیلمه .
جمعه 14 مرداد 1390

nader46 - انگلیس - لندن
پرسپولیس حقیقتی2500ساله/استق لال دروغی32ساله!!!خب اسستقلولی های نسبتاعزیز!!سرتون رابندازیدپایین وبه سرورتون,,پرسپولیس عرض ادب کنید.همه جوره زیرپرسپولیس هستید از تعدادهوادار-ارزش پولی باشگاه-تعدادجام-بازیکنان لژیونر-بهترین های اسیا-داشتن اسطوره وووو...بابا له شدین این زیر/زیرمونده های زیرانداز
جمعه 14 مرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
طبق آخرین نظر سنجی از این صفحه ۴ نفر پرسپولیسی و ۴ نفر استقلالی ،پس تا نظر سنجی بعدی فعلا .
جمعه 14 مرداد 1390

esfahan_20 - ایران - اصفهان
تاریج نشان داده که تیمهای مردمی همیشه پر طرفدارترن.
جمعه 14 مرداد 1390

Pull.over - قطر - دوحه
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است،دوستانی که میگن فرهاد تو اون نظر سنجی بهترین بازیکن فصل بیشتر رای آورد.تو همون نظر سنجی که نوری بازیکن پرسپولیس هم بود.اگه یادشون باشه عادل گفت خواهش میکنم بدون تعصب رای بدید و همین طور هم شد.یعنی همه چه استقلالی چه پرسپولیسی و .. به فرهاد که از هر نظر در فصل دهم بهتر بود رای دادند. اون نظر سنجی با این نظر سنجی ها قابل مقایسه نیست. اینکه تماشاگران پرسپولیس بیشترند چیزیه که همه میدونند و نظر سنجی ها متعدد نود این رو ثابت کرده است.توجیه اینکه استقلالی ها نود رو نمیبینند و میگیرند میخوابند فقط باعث خنده ی ما پرسپولیسی ها میشه.
جمعه 14 مرداد 1390

dkdk - دانمارک - اسلیس
از بعضی از استقلالیهای دو اتیشی .p.خبری نیست.حتما مصلحت نیست که کامنت بگذارند.بخصوص که ژنرالشون بازنده این رویاروئی بودند.
جمعه 14 مرداد 1390

esfanie - آلمان - اسن
ملت خواب، ملت چورتی ،ملت از همه جا بی‌خبر.مملکت به فنا رفته.اونوقت شماها توی سر و کله هم میزنین برای استقلال و پرسپولیس. بز در غم جان کندن،،،،،قصاب در غم چربی‌.
جمعه 14 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
باز لنگیا اومدن عقده خالی‌ کردن باز،هروقت داربی رو مساوی کردید یا قهرمان آسیا شدید بیاید حرف بزنید بابا،الان میگید ۶تا،جوابش رفت و برگشت پارسال.میگید دسته ۳،جوابش ۵تا قطر و بنگلادش.هر سال که آخر لیگ زیر مایید.
جمعه 14 مرداد 1390

mohsen_raja - ایران - تهران
فردوسی پور بعضی‌ وقت‌ها بدش نمیاد اینجوری امار بینندگان برنامه‌اش رو بسنجه وگرنه از اول هم می شد نتیجه رو پیش بینی‌ کرد.
جمعه 14 مرداد 1390

nin9 - ایران - تهران
همیشه در طول تاریخ قشر تحصیل کرده ، فهمیده ، با فرهنگ و با شور نسبت به عوام تو هر جامعه در آقلیت بودن . یادتون باشه یه شیر میتونه یه گله گوسفندو تیکه پاره بکنه. من استقلالیم و به این کمتر بودنمون هم افتخار میکنم
شنبه 15 مرداد 1390

tkamaly - ایران - تهران
لنگی ها با همین حرفا دلشون خوشه ، تمامه افتخارات استقلال بیشتر از لنگی هاست ،اینقدرم این افتخارات زیاده که از حوصله کامنت خارجه ، یکیش همین فاصله پیش که رفتو برگشت ترکوندیمشون
شنبه 15 مرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
والله چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است !. ای ول زنده باد پرسپولیس
شنبه 15 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
nin9 - ایران - تهران. احسنت به تو عزیز
شنبه 15 مرداد 1390

$persian$ - ایران - تهران
چرنده،درسته لنگیا بیشترن ولی 2برابر نیستن،خیلی موقع ها هم شده که اس اسیا تو آمار بیشتر شدن این ملاک نیست.نسبت استقلال به لنگی 55به 45 این و من قبول دارم ولی اینکه یه لنگی بیاد بگه ما 2برابریم مجبور یه صدای ناهنجار با دسستم براش در بیارم. البته گیریم که بیشترم باشن ایرانیا عادت دارن طرفدار چیزای بدرد نخور باشن.تیمی که هیچ افتخار چشمگیری نداره
شنبه 15 مرداد 1390

marsel - ایران - تهران
طالب حق - ایران - تهران: عزیز این که البته زیاد مهم نیست! اما باید گفت که من هم به عنوان یک پرسپولیسی در اون برنامه به فرهاد مجیدی رای دادم چون حقش بود! ولی این آخری یک نظر سنجی آماری بود که دیدیم چقدر بودن پرسپولیسی ها!!!
شنبه 15 مرداد 1390

آبی ترین - ایران - تهران
به نظر من 90% خانمها پرسپولیسی و طرفدار رنگ قرمز هستند بخاطر همین هم تعداد لنگیا کمی بیشتره.البته در اکثریت بودن معمولاً نشانه بنجولی و امل بودنه.
شنبه 15 مرداد 1390

soheil rad - ایران - بابل
هه هه هه نظر سنجی برنامه نود میگه لنگیا آفتابه بیشترن خوب معلومه صدا و سیمایی که لنگی باشه و زیر نظر عزت ضرغامی آماراشم مثل شمارش آرا تو انتخاباته تقلبی و جعلی
شنبه 15 مرداد 1390

alirezaperspolisi - ایران - بندرعباس
چیه وقتی کم میارید میرید سراغ فرهنگ و سواد و...لگن غراضه ها خند میندازید ادمو اس اس سوراخها
شنبه 15 مرداد 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
جالبه بعضی لنگیا وقتی بحث آمار فیفاست میگن چرته ولی آمار نودو قبول دارن:)))با این حال بازم باشگاشون میره از فردوسی پور شکایت میکنه:))اینا چه موجوداتی هستن دیگه:))خوش باشین لنگیا با این امار
شنبه 15 مرداد 1390

havoo - ایران - تهران
ای این فردوسی پور لنگی جو میده به این لنگیا... منه استقلالی عمرا تو برنامه فرمایشیش شرکت نمیکنم...
شنبه 15 مرداد 1390

alirezaperspolisi - ایران - بندرعباس
لابد به این لگنهای سوراخ وقتی تو امارگیری برنامه نود هستن پرسپولیسیها رای میدن آره 6 تائی ها شماها که شرکت نمیکنید حتما ..
یکشنبه 16 مرداد 1390

mellita - کردستان عراق - اربیل
اصلا اعتبارى به این نظر سنجى نیست چون اگه اسم یه بازیکن ذخیره پرسپولیسو به جاى کریمى مینوشتن بازم اون راى میاورد چون احساسى به این سوالا جواب میدن نه منطقى,ولى استقلالیها نشون دادن که هیچوقت از روى احساس نظر ندن هرکسى میدونه که رحمتى یا حتى حیدرى بهترین نقل و انتقالو داشتن, کریمى بى تیم که هنر نکرد اومد به تیم قدیمیش.
یکشنبه 16 مرداد 1390

purelove_31 - ایران - مشهد
این استقلالیها ماشالا رو که ندارن سنگ ÷ای قزوینن و هیچ وقت هم قبول نخواهند کرد اینگونه مسائل رو
یکشنبه 16 مرداد 1390

experthoney - بحرین - منامه
این که طبیعیه، تعداد انسانهای گاگول همیشه بیشتر از با کلاسها بوده و هست
دوشنبه 17 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.