کتک کاری در استخر آکواریوم مسکو


کتک کاری در استخر آکواریوم مسکو


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=U7ZK1dig6CM

لینک دانلود مدیافایر

richard - المان - کان
این روسها مثل حیوان می مانند.ازشون متنفرنم.
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

alek_wien - اتریش - ویَن
اینا که همش افتادن تو اب لوووول اونا هم که کتک خردن . اما دخیه عجب دافی بود باربی
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
وحشی گری را از جد و ابادشان به ارث بردند
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
میدونین چی از همه بیشتر حرص آدم رو در میده وسط دعوا، اینکه دوستت واسه جدا کردنت از دعوا بیاد دستتو بگیره و توهم چند تا مشت از طرف مقابل نوش جان کنی!
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

new new - دانمارک - کپنهاگ
یکی بگه دعوا سر چی بود
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
خوبه که ادم در اوج عصبانیت هم بتونه فکر کنه !
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

Davidoff - اوکراین - خارکوف
اونی که در ابتدا در آب بود و لباس سفید داشت یکی از تماشاگران رقص دلفینها بود که مست بود و افتاده بود درون آب و مربی دلفینها از آب درآوردش و بعد سکوریتی را خبر کرد تا آنها را از استخر خارج کنند که اونی که درون آب افتاده بود و دوستانش با سکوریتی درگیر شدند و ...!
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

Davidoff - اوکراین - خارکوف
متاسفم برای کامنت بعضی از کاربران که فقط توهین کردن بلدند!همه جای دنیا از اینجور دعواها هست!خیلی خیلی بیشتر در اروپا و آمریکا..!در ایران که از همه بدتر!پارسال بعد از چهار سال برگشتم ایران روز دوم پشت ترافیک در کرج یک کتک حسابی خوردم!اونجا بود که پیش خودم فکر کردم اینهم از وطن و هموطن!
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

romano - ایران - تهران
خریت نه تنها علف خوردن است. واقعا من اگه بودم اون آقایون نگهبان رو اخراج می‌کردم، بعد هم از اون دوتا آقا تشکر می‌کردم که به من نشوند دادن چه احمقهایی دارن برای من کار می‌کنن (چون خدا رحم کرد یکی اونجا خون ریزی مغزی نکرد). در ضمن محافظا اصلا هیچ چیزی بلد نبودن حتی یکم سامبو روسی هم نمی‌دونستن. اگر اروپا بود طرف خیلی خونسرد می‌رفت بیرون به پلیس زنگ می‌زد بعد هم با حفظ فاصله به طرف با لبخند می‌گفت آقا تشریف ببرید ما ازتون عذر می‌خوایم ضمنا نفری تو جیبشون هم یکدونه اسپری فلفل داشتن. اگر هم لازم می‌شد دونفر بعدی با شوکر وارد می‌شدن. نتیجه خیلی قشنگ مدیریت بحران رو می‌توان در کشور روسیه ارزیابی کرد (تازه می‌خوان نیروگاه اتمی هم بسازن). در ضمن به ما مردها خوب نشون می‌ده که دنیا رو با تتسترونمون کنترل می‌کنیم (کاشکی زنها دنیا رو اداره می‌کردن).
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

romano - ایران - تهران
بنظرم این فیلم خیلی برای تدریس در دانشگاهها ارزش داره واقعا مثل یک کتاب 5 دقیقه‌ای در کنار احمقانه بودن کاراکترهاش می‌مونه. از کفش پای محافظا بگیر تا دور نکردن زنها از منطقه و .. دقیقا آینه حکومت و یا اداره یک شرکت می‌تونه باشه. خیلی زیبا بود ضمنا زیبایی زنان روس هم که تعریفی نداره(البته در بورها، در مو مشکیها خانمهای ایرانی حرف ندارن از این بابت خیلی شانس آوردیم علاوه بر موزیکمون بارها اینو شنیدم که زناتون خوشگلن تا کور شه هرکی نمی‌تونه ببینه). بله زنان روس که 11 هزار مرگ بر اثر ضرب و شتم به دست آقایون عزیزشون دارن و از این بابت روسیه صاحب رتبه است. خوب کشوری که ودکا ده درصد تولید ناخالص ملیشو تشکیل بده چیزی بهتر از این نمیشه توقع داشت.
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

atipishroo - دانمارک - بیلوند
دلم واسه اون زنه که خورد زمین کباب شد.
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

nasle sukhte - روسیه - مسکو
حیواناتم از روسها با فرهنگ ترند!!
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

piade - ایران - تهران
هر کسی وحشی تر و نفهم تر باشه بیشتر اهل کتک کاری و جفتک انداختنه
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

eqqe - کلومبیا - بوگوتا
باحال بود. اگه پاش می افتاد اون پسر قد بلنده همشونو حریف بود . حیف که فقط میخواست دعوارو اروم کنه. احمق اون سگوریتی ها تا از اب میومدن بیرون باز شپلق پرت میشدن تو اب
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

khodesham - مجار - بودا
Davidoff - اوکراین - خارکوف. رفیق شما که خودت روس ها رو میشناسی و می دونی چقدر توشون حیوان زیاده چرا? البته Xarkof خیلی شهر اروم و خوبیه ولی حتما Kief توی خرشاتیک یا کوچه پس کوچه هاش گیر (به قول خودشون skin head) نیافتادی....حتما خبر نداری فقط تو سال 2008 شش تا ایرانی کشته شد!. ازت عذر می خوام ولی تو حیوانیت روسها و بی تمدنی شان شک نکن...البته نه بخاطر این ویدئو.. پلیس اوکراین خودش اولین چیزیه که باید ازشون فرار کرد و بعد از تاریکی شب دیگه جونت پای خودته..حتما میدونی توی پریخود prixod یا همون زیر گذراش چه خبره.. موفق باشی عزیز ولی حتما مراقب خودت باش مهندس جان...با احترام
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

dijma - نروژ - اسلو
روسها مثل حیوان هستند!!!همه عربها سوسمار خور و بی خاصیت هستند!هیچکس هیچ چیزی نمی فهمه جز ما ایرانیها.حالا ما کجای دنیا هستیم???
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

mimik - ایتالیا - رم
باید اینها را در اب زندانی کرد که برای مردم این نمایشها را بگذارند نه ان دولفین بیچاره.در وحشی گری انسانها حد و حساب نیست!!!
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

zagheneshin - روسیه - ایژوسک
richard-آلمان- کان . درسته دوست عزیز . احمق تر و کثیف تر و نجس تر و بی فرهنگ تر از روسها هیچ جای دنیا نیست واقعا .
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

مستانه شرق - المان - هایدلبرگ
زیادتر از ظرفیت ودکا کوفتشون کردند..................
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

setareye shomal - انگلستان - لندن
متاسفم برای کامنتهاتون این همه دراایران داره تجاوز قتل دزدی و.. اتفاق می افتد و ما به ملیتهای دیگر بی حرمتی می کنیم
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
از بس مست هستند. شیشه شیشه ودکا مینوشند.
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
انقدر خوشم میاد بزن بزن ببینم , غش میکنم ازخنده , اما نه فحشی گری وخون بیاد
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

Davidoff - اوکراین - خارکوف
لطفا نظرتون را هم درباره این ویدئوها بدهید!. https://www.break.com/index/crazy-street-fight-in-vegas-2085114. https://www.liveleak.com/view?i=139_1310500701.
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

Davidoff - اوکراین - خارکوف
khodesham - مجار - بودا - دوست عزیزم بنده از روسها دفاع نکردم!منظور بنده این بود که از این نوع دعواها در همه جای دنیا وجود دارد.من خدا را شکر در عرض 11 سال تابحال اینجا دعوا نکردم!هرموقع شبانه روز هم مست و پاتیل تو خیابون بودم مشکلی برام پیش نیومده!شنیدم ایرانی کشته شده!مگر در سوئد و آلمان و کانادا و آمریکا ایرانی کشته نشده!؟در همه جای دنیا آدم خوب و بد پیدا میشه!لطفی که همین روسها در زندگی من کردند هیچ ایرانی نکرد و نامردی که ایرانی در حق من کرد هیچوقت از روسها ندیدم!ممنون از لطف شما...
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

hasanadm - اوکراین - کی اف
بدبخت ایرانی های به اصطلاح با فرهنگ و متمدن، تو سایت هیچی نشده به زمین و زمان توهین کردی و بد و بیراه گفتین ، واقعا متاسفم. ولی یه چیز مطمینم هر چی باشن از ایرانی های اسید پاش و .. با فرهنگ تر و متمدن ترند.
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
این را این ارازل و اوباش ایران ببینند . که مردانه دعوا کردن یعنی این . نه جاقو و قمه . چاقو و سلاح سرد مال بی وجود هاست .
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

دنیای وحشی - ایران - تهران
به نظر بنده مقصر اصلی سکیوریتی بود که بی مقدمه کوبید توی صورت فردی که اول فیلم از آب بیرون کشیده شده بود واصلا نیاز به این حرکت نبود و می توانست با یک هشدار لفظی قضیه را آرام برگزار کنه .حرکت او بنده را یاد لباس شخصی های ایران انداخت که برای خود شیرینی همه جا به سرو کله مردم می پرند .
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

daniall - فرانسه - نانت
به نظر من همین که تو دعوا نه کمر کشیدن نه چاقو و نه قمه باز از ماها جلوترند.تو ایران که سر کفتر ادم میکشن.اون پیراهن سفیده مست بود ولی دمشون گرم حالا که شعورشون نمیرسه و دعوا میکنن حداقل اونقدر شعور دارن که به خاطر دعوا ادم نکشن.
جمعه 14 مرداد 1390

malmsteen - اکراین - کیف
Davidoff - اوکراین - خارکوف. مرسی موافقم
جمعه 14 مرداد 1390

Neda02 - کانادا - اتاوا
چرا بعضی از کاربران این‌قدر نژادپرست هستند؟ مگه ما کی هستیم؟ مطمئنم اگه این‌ دعوا تو ایران بود الان چندتاشون به خاطر چاقوکشی مرده بودن. بقیه هم فراری بودن. تو این سال‌هایی که کانادا بودم با وجود این همه تنوع ملیت و فرهنگ، حتی یک درگیری لفظی هم ندیدم چه برسه به برخورد فیزیکی. بهتره به جای توهین خودمون را اصلاح کنیم.
جمعه 14 مرداد 1390

Masoud271 - امریکا - لوس انجلس
این هم بهترین دوستان خامنه ای و احمدی نژاد .انرژی اتمی ساز ها. من سی سال امریکا هستم دعوای این طوری در مکان عمومی نه دیدم و نه شنیدم.
جمعه 14 مرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
دیگر اینکه زمانی که یک مشت عراقی زاده با پیشینه فاسد، میشوند سرپرست قضاییه (لاریجانی و شاهرودی) و چپ و راست اعدام میکنند و در خیابان مردم را با ترکه میزنند و فلک میکنند و با آفتابه بر گردن در شهر میچرخانند، چگونه انتظار فرهنگ والا دارید؟ مگر این تازی زاده های حکومتی بویی از فرهنگ و تمدن برده اند؟ حالا ان زنجیر زنی و قمه زنی هایشان بماند.
جمعه 14 مرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
چاقو کشی و آدمکشی در دوران شاه بسیار کم رخ میداد، آنهم در بخشهای های خراب شهر و میان یک مشت دزد و موادی و لات. از زمانی که کشور بدست یک مشت ملا و بسیجی و دیگر اوباش اسلامی اداره میشود،آمار بزهکاری ها و چاقو کشی و کشتن و تجاوز بسیار افزایش یافته است. البته این شگفتی آور نیست، زمانی که سردارهای عراقی زاده پاسخ راهپیمایی های مردم ار با دشنه و قمه میدهند، با خودرو از روی مردم رد میشوند، به زن و مرد تجاوز میکنند و یک مشت زندانی پیشینه دار را می آورند مردم را سرکوب کنند، باید هم این رخدادها در کشور نهادینه شود.
جمعه 14 مرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
مگر این حک.مت در این سی سال کار دیگری به جز تبلیغ فرهنگ عرب بادیه نشینان دوران آغازین اسلام داشته است؟ روز و شب سریالهای بی سر و ته جنگها و کشتارهای عربی و میان امامان و مردم کافر عرب و اخبار جنگ فلستین و تروریستهای اسلامی و جنگ عراق و کشتار و بمبگذاری و ...مگر در تلویزیون نکبت چیزی به جز غم و بدبختی و خونریزی نشان میدهند؟ یا دارند نوحه خوانی کرده و تو سر میزنند یا یک ملا چرند میبافد و مشتی نادان پای حرفهایشان نشسته اند. آیا فرهنگ جهان امروزی و مدرن در جایی اجازه خودنمایی دارد؟ نه در سینما نه کتاب نه تی وی نه دانشگاه نه ....دانشگاهها که شدند گورستان مردگان و در کوه و دشت و گردشگاههای دیگر که بسیجیان نوچه ملایان زنجیر پاره میکنند و عربده میکشند و یا حسین یا حسین میکنند.
جمعه 14 مرداد 1390

baran828 - ایران - تهران
خدا این قبیله رو هم شفا بده!
جمعه 14 مرداد 1390

poltava - اکراین - پلتاوا
با davidoff موافقم. ادعای ایرانیها یه جای خر رو .. به همه هم توهین میکنیم. من جسارت به ایرانی نمیکنم از روس هم دفاع نمیکنم ولی مردونه قضاوت کنیم اینا اگه ایرانی بودن چی میشد? والا به خدا منم اینقدر که از هم وطن خودم ضربه خوردم از روس بدی ندیدم خیلی هم هوامونو دارن.
جمعه 14 مرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
روسها چشم امید مموتی و ولی وقیح هستند. توی المان روسها از وحشی ترین قشرها هستند که برای پول دست به هر جنایتی میزنند. مثل ولی وقیح و اراذل و اوباشش
جمعه 14 مرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
*زدهقان و از ترک و از تازیان/نژادی پدید آمد اندر میان/نه دهقان نه ترک نه تازی بود/سخن ها به کردار بازی بود/نه جشن و نه رامش نه گوهر نه نام/بکوشش ز هر گونه سازند دام* هر جا از ملتی یا کشوری صحبت میشود به شرافت عده ای لطمه وارد میشود.فقط توهین به ایران و ایرانی هست که کسی را ناراحت نمیکند.خدا را شکر که حافظان ناموس !! روس هم به ترک وتازی اضافه شد که با مموتی برای گشایش مشکلات جهانی اقدام کنیم.علی رغم اینهمه جنایت و بیشرفی قوم اخوند در ایران و دنیا /ایرانیان در تمامی اروپا و امریکا از وجهه بسیار بالایی برخوردارند و اصلا قابل مقایسه با ترکها و عربها روسها پاکستانیها وهندیها نیستند.این را اروپایی ها میگویند.ما تعدادی میهن پرست در این سایت سعی میکنیم این بی ریشه ها را که در کشور ما بدنیا امده و با این زبان سخن میگویند در تمدن و غیرت و شرافت ایرانی شریک کنیم و بهان شخصیت بدهیم حالیشان نمیشود و به پاسداری ناموس دیگران مشغولند. روس وحشی به امریکا میرود پس از پنج سال امریکایی میشود اینها بعد از چند صد سال هنوز ادم نشده اند.
یکشنبه 16 مرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
اینها بعد از چند صد سال هنوز ادم نشده اند.این یک معضل فرهنگی در ایران است که حیوانات تجزیه طلب به ان دامن میزنند و ان هرزگی فرهنگی است که هرکس باید درون خود با ان مبارزه کند و منظورم به شخص نیست (لطفا پاچه نگیرید)که خود بارها از ایرانیان نالیده ام ولی بعد که به وجدان خود مراجعه کرده ام دیده ام که خیلی جاها همین ایرانیان دست مرا گرفته اند.قبل از اینکه حافظ ناموس دیگران باشیم حافظ ناموس خود باشیم و از خود بپرسیم ما برای ایران وایرانی چه کرده ایم.
یکشنبه 16 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.