دستگیری مردی بخاطر ساخت راکتور هسته‌ای در آشپزخانه‌


دستگیری مردی بخاطر ساخت راکتور هسته‌ای در آشپزخانه‌

روزنامه سوئدی هلسینگبورگز داگبلاد گزارش داد که مقامات سوئد مردی را که سعی داشت یک راکتور هسته‌یی را در آشپزخانه‌اش بسازد دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا این مرد سوئدی که هویتش نامعلوم باقی مانده است در وبلاگی به جزییات پروژه‌اش اشاره کرد و نوشت: هنگامی که پلیس و سازمان ایمنی تشعشعات سوئد آپارتمانم را جست‌وجو کرد من را دستگیر کردند و به زندان انداختند. آن‌ها همه مواد رادیواکتیو مرا را ضبط کردند، اما پس از یک جلسه گفت و شنود آزاد شدم، گرچه هنوز به زیر پا گذاشتن قانون ایمنی مواد رادیواکتیو متهم هستم.

به گزارش شبکه خبری فاکس‌نیوز، پلیس شهر غربی آنگلهلم زمانی نگران شد که شخصی با سازمان هسته‌یی سوئد تماس گرفت و پرسید که آیا این شخص اجازه دارد یک راکتور هسته‌یی را در خانه‌اش بسازد.

این مرد سوئدی مواد رادیواکتیو خریده و علاوه بر آن دستگاه‌های تشخیص دود را که حاوی مقادیر بسیار پایین مواد هسته‌یی هستند باز کرده بود.

یک سخنگوی شورای شهر در گفت‌وگو با فاکس نیوز گفت که این راکتور هسته‌یی احتمالی تاثیر زیادی روی مردم شهر آنگلهلم نداشته است.

آندرس کلارک گفت: واکنشی که من در برخورد با شهروندان آنگلهلم مشاهده کردم این است که کل این ماجرا بی‌خطر به نظر می‌رسد. چند نفری از آن‌ها مسوولیت‌پذیری این مرد سوئدی را زیر سوال برده‌اند، اما نگرانی قابل توجهی درباره این حادثه مشاهده نکرده‌اند.

این مرد سوئدی به صورت آنلاین خواستار اطلاعاتی در این زمینه شد و عکس‌هایی از آزمایشاتش در آشپزخانه‌اش را به نمایش گذاشت.

او در گفت‌وگو با این روزنامه سوئدی گفت که تلاش‌هایش برای ساخت راکتور بی‌نتیجه ماند.
pelle - سوئد - استکهلم
این مرد باید با مموتی تماس میگرفت که او را روی سرش می گذاشت و منتش را میکشید.
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
تو آشپزخانه ؟! لابد میخواسته باهاش نیمرو درست کنه یا آبگرم حمام را تامین کند.
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

man iraniam1 - چین - نان جینگ
‫بابا داشته ابگوشت نخود درست می کرده راکتور اتمی چیه .
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

vahid2591 - ایران - کرج
احتمالافهمیده که انرژی هسته ای حق مسلم ماست...
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

shahab46 - المان - هانوفر
بابای همان دختر بچه که تو زیرزمین خونه اشان انرژی هسته ای واسه مموتی درست می کرد برایش اسکورت گذاشته بودند دیگه برو و بیا یی واسه خودش داشت نیست.مردیکه خر دروغگو
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

porharfi - هلند - آرنم
از زیر زمین هسته یی محمود میمون به آشپزخونه سوئدی!!..هسته های میوه. 16ساله بهتر نتیجه میده!!.هستۀ آشپزخونه رو رسانه یی نکن!!..که دختر هسته یی محمود میمون نمیشه!!....
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
همان است که انتری نژاد گفت
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

a.ahooraei - المان - کلن
این شوهر همون خانم ایرانیه هست که در غربت دست به این کار زده. آخه, انرژیه هسته ای ..............یکصدتومان بسته ای. بدو بدو حراجه.......................این خلق ما وراجه.
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

Royan - المان - المان
لابد میخواهند قالبش کنند به ایران یه مدتی هم بخاطر این موضوع پول ایران راهی سوئد بشود. اکر قرار ه همه دنیا از قبل ایران یه پول مفتی بهشون برسه چرا سوئد نه؟
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.