آمنه بهرامی : پس از بخشش اسیدپاش، وقتی درخواست دیه کردم هر چه از دهانش درآمد به من گفت


آمنه بهرامی : لحظاتی پس از بخشش اسیدپاش، وقتی درخواست دیه کردم هر چه از دهانش درآمد به من گفت ,
به قاضی گفتم او آدم نمی شود!

آمنه بهرامی در مورد لحظات پس گرفتن حکم قصاص فرد اسیدپاش، توضیحاتی ارائه داد.

وی در گفت و گو با خبرنگار سرویس اجتماعی "انتخاب"، با اشاره به اینکه از مدتها قبل ، در ذهنش چنین روزهایی را می دیده گفت: من فقط دنبال این بودم که حکم را بگیرم.

آمنه افزود: من اصلاً چنین آدمی نیستم که اهل انتقام و قصاص باشم.

وی گفت: من از ابتدای تایید حکم، چنین قصدی داشتم و هیچ کس حتی خانواده ام نمی دانست که من چنین قصدی دارم.

آمنه گفت: در آخرین لحظه که قرار بود به آن فرد اسیدپاش، آمپول بی حسی بزنند تا "قصاص" اجرا شود، گفتم که صبر کنید من منصرف شدم.

وی اضافه کرد: در این لحظه فرد اسیدپاش، دستم را بوسید و خانواده اش نیز به دست و پایم افتادند، غافل از اینکه نمی دانستند او قرار است به زندان برود و تصور می کردند قرار است این آدم رذل، به خانه اش بازگردد!

آمنه گفت: من در آن لحظه اعلام کردم که تا پرداخت 200 میلیون دیه ، از حقم نمی گذرم و باید در زندان بماند!

وی اضافه کرد: در این لحظه، خانواده اش عصبانی شدند و حتی فرد اسیدپاش به من فحاشی کرد و هر چه از دهانش درآمد نثارم کرد! من نیز به آقای قاضی گفتم این افراد، اراذل و اوباشی هستند که با بخشش، آدم نمی شوند!

آمنه همچنین گفت: دیه ی من 200 میلیون است نه 100 میلیون تومان! من یک انسان هستم!

وی همچنین اعلام کرد که "بیش از 500 میلیون طی سالهای اخیر خرج کرده و دولت باید مخارج وی را تقبل کند"

وی با اشاره به مصوبه اخیر مجلس در مورد برخورد با اراذل و اوباش، خواستار حضور در مجلس شد و گفت: اگر اجازه بدهند من به مجلس بروم خیلی خوب است، چون حرفهای زیادی برای گفتن دارم.

آمنه در پایان گفت و گو با "انتخاب"، افزود: حرفهایی که می خواهم بزنم، حرفهای دختری است که 7 سال است به خاطر اسیدپاشی، زندگی اش در آتش سوخته است.
bavaffa - اذربیجان - باکو
امنه جان کدام مجلس این پسر اسید پاش همان مجلس ساختتش فدای تو . خدا حفظت کنه حتی درکت مقبول نیست .
سه‌شنبه 11 مرداد 1390

azadi - ایران - کرج
هر چه که بگوید حق دارد .برای ما رنج و عذابی که او میکشه قابل درک و احساس نیست پس بهتر است که فقط به حرف هایش گوش کنیم.
سه‌شنبه 11 مرداد 1390

mehrdad.n.l - هلند - امستردام
درود بر شیر زن .حق توست که به زندگی عادی ات بر گردی .لعنت بر اندیشه ی احمقانه ایی که زن را نصف مرد بها میدهد . اسالامخواه کجائید؟ عدالت اسلام ما را کشت . باید دولت درمانش را هزینه دهد . هر چند دولت اسلامی از سی استان غارت می کند تا هشتاد استان اسلامی را ارتزاق دهد .ایران کشوری است که از امریکای لاتین تا جدایی طلبان فیلیپین را شامل می شود .70 میلیون برده گی می کنند تا دو میلیارد اسوده باشند . دود بر ملی گرایی و سکولاریسم خرد ورز
سه‌شنبه 11 مرداد 1390

baran828 - ایران - تهران
چه دنیای کثیفیه دنیاشون!
سه‌شنبه 11 مرداد 1390

Coco - کانادا - تورنتو
آمنه جان، امیدوارم که پاینده باشی‌،،بذار اون نامرد تو زندون بپوسه، بیرون بیاد که چی‌ بشه این حیوانِ روانی‌؟؟. دوست دارم به تو کمک کنم می‌شه یکنفر آدرس حساب بانکی‌ ایشون را برامون اینجا بذاره؟ می‌تونم از متصدیان این سایتِ قشنگ خواهش کنم که این اطلاعات را در اختیارمون بزن؟؟ می‌دونم که خیلی‌ کسان دیگه میخوان به ایشون کمک کنن واسه جراحیها شون. پیشا پیش سپاس.
سه‌شنبه 11 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بزار تو زندان بپوسه این ح ...زاده را حتما تو بسیج استخدام میشود
سه‌شنبه 11 مرداد 1390

بهار سبز - ایران - تهران
اینهمه نوشته اید ولی هیچکدام از این پسر رذل چیزی نگفته اید!!! جای تعجب است. هیچکس راجع به آن پسر قاتل چیزی نمی گوید گویا فضای تالار هم مردسالار است و فقط به یک ابراز دلسوزی بسنده می کند... این مشکلات ما همه اش بخاطر تفکر مردسالار جامعه ما است. همه شما مقصرید آقایان و یا خانمهای عزیز. آمنه قربانی شماها است که اینجا هم یک کلمه از این «آقاپسر گل و بلبل» و از این «شازده پسر» هیچ نمی گویید.. افسوس اگر اینرا فهم نکنید..
چهار‌شنبه 12 مرداد 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
آمنه عزیز و بزرگوار, رنج و درد شما قابل درک هست و کاملا حق با شماست. همانطور که بدرستی دریافتید ستم مضاعفی که از سوی حاکمیت دینی و جامعه مردسالار به شما و زنان ایران شده و کما کان ادامه دارد متاسفانه همین حاکمیت به آنها مشروعیت دینی و قانونی بخشیده است. بعنوان نمونه قانون دیه زن نصف دیه مرد می داند چون از دید عرف و شرع اسلام زن را انسانی "ناقص العقل" و نصف مرد می داند بدین سبب حتی شهادت یک زن به تنهایی نیز مورد پذیرش و کافی نمی داند این در حالیکه شهادت یک مرد کافی ست! آیا این نابرابری ها و تبعیض جنسیتی خودبخود عامل پرورش و تزریق خشونت بر علیه زنان در جامعه نمی شود؟ چرا زمانی که قربانی خشونت (زن) مجرم (مرد) را از قصاص عفو می کند پس از پرداخت دیه آزاد می شود و پرونده مختومه اعلام می گردد؟
چهار‌شنبه 12 مرداد 1390

ali1111 - ایران - تهران
قوانین مسخره...اگر شاکی به هر دلیلی ببخشه متهم دیگه مجرم نیست!!
چهار‌شنبه 12 مرداد 1390

gol andam - سویس - زوریخ
ندگی یک بازی درد آور است . زندگی یک اول بی آخر است. زندگی کردیم اما باختیم . کاخ خود را روی دریا ساختیم. لمس باید کرد این اندوه را . بر کمر باید کشید این کوه را. زندگی را باهمین غمها خوش است . باهمین بیش و همین کمها خوش است. زندگی را خوب باید ازمود . اهل صبرو غصه و اندوه بود...این غصه قصه ایی بی انتهاست...راهش ....وای وای که قرن هاست
چهار‌شنبه 12 مرداد 1390

azadi2011 - ایران - تهران
آمنه تو تفکر جهل انتقام وقصاص را در هم کوبیدی . تو یک قهرمان هستی. تو به ملت ایران در اوج دوران جهالت سیاسی دو چشم بینا و زیبا بخشیدی. او که به چشمان زیبایت آسیب رساند در برابر ملت ایران نادان وکور است
چهار‌شنبه 12 مرداد 1390

shapur - ایرلند - دوبلین
خواهرم امنه هما نجور که دوستان دیگر همدردی کردند حق با توست اگه مسئولان سایت بتوانند شماره شماره حساب این عزیز را پیدا کنند شاید ما بتوانیم کمکنا چیزی به این هموطن بکنیم
چهار‌شنبه 12 مرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
ترحم بر پلنگ تیز دندان, ستمکاری بود بر گوسفندان. آمنه جان باید میگفتی اگر چشمهایت را میخواهی باید 200 میلیون بابت عمل جراحی من به حسابم بریزی با این حیوان صفت ها باید مثل خودشان عمل کرد.
چهار‌شنبه 12 مرداد 1390

persian_aria75 - انگلستان - شفیلد
دوست داشتم این کثافت رو از نزدیک ببینم طوری صورتش رو میترکوندم که نیازی به اسید نباشه آمنه جان ، ولی ای کاش گذشت نمیکردی چون انسانهای بی صفتی مثل این در آینده به افراد بی گناهی مثل تو دوباره آسیب خواهند زد و چون مملکت بی قانونی داریم شاید کور کردن این کثافت درسی میشد برای دیگران تا در موقع جنایت کمی به خود بیایند ولی تو خیلی روح بزرگواری داری امنه جان امیدوارم هر چه زودتر سلامتیت رو بدست بیاری.
چهار‌شنبه 12 مرداد 1390

Forevergreen - استرالیا - سیدنی
کاش میشد یک حرکت منسجم در جهت_ کمک به آمنه انجام داد. مثلا" یک صفحه رسمی که بتونه افراد خیرخواه رو به حمایت از آمنه تشویق کنه و نیاز های زندگی آمنه رو به گوش همه برسونه. اینجور که از نوشته ها و مصاحبه ها بر میاد، آمنه روزهای سختی رو در زندگی داره میگذرونه و مطمینا" افراد زیادی قادر هستند که آمنه رو حمایت کنند.
چهار‌شنبه 12 مرداد 1390

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
2_ ضمنا خائنین به وطن(مجاهدین) در بالا حرف از انسانیت نزنید. بازم امنه فرد اسید پاش را بخشید ولی ملت ایران شما را نمی بخشد .عمل شما خیلی قبیح تر از عمل اسیدپاشهاست. اینها با یه نفر سروکار دارند شما با میلیونها میلیون نفر!
چهار‌شنبه 12 مرداد 1390

lidia - سوئد - گوتنبرگ
Coco - کانادا - تورنتو. زنده باشی رفیق باهات موافقم! من هم همکاری میکنم و به پیشنهاد من شماره حساب را باید از زبان و تصویر خود آمنه باید بشنویم در غیر اینصورت قابل اطمینان نیست و هیچ بعید نیست تو این آشفته بازار اقتصادی بره تو جیب دیگری..
چهار‌شنبه 12 مرداد 1390

iranesabz - هلند - امستردام
این جانور را حتی اگر تمام دیه را پرداخت کند باید تا ابد در زندان نگه داشت .
چهار‌شنبه 12 مرداد 1390

azadi2011 - ایران - تهران
persian_aria75 - انگلستان - شفیلد. کار اشتباه را با کار اشتباه دیگری نباید پاسخ داد. قصاص یعنی مردم را در مقابل همدیگر قرار دادن و مربوط به دوران جاهلیت است. تو مجرم اصلی را پیدا کن! آنکه معمار این جامعه ی پر از جرم است می خواهد با قانون قصاص مشکل را به مردم واگذارد. ما در این کار به او کمک نباید بکنیم. جرم منشا ء اجتماعی دارد نه فردی ولی موافقم که این مجرم باید در زندان باشد و خسارت هم بدهد
چهار‌شنبه 12 مرداد 1390

felora - ایران - تهران
این انصاف" نیست که بعضی از جرمها اینقدر مجازات کمی داشته باشه. چون اگه بکی کشته میشه دیگه مرده واز این دنیا رفته, اما کسی که مثل امنه ویا زنها ودختر های که بهشون تجاوز میشه وباید سالها با این درد و عذاب زندگی کنن وروح" وشخصیتشون" کشته شده چه باید بکنن........
چهار‌شنبه 12 مرداد 1390

yeki mesle hame - فنلاند - کوولا
او اشتباه کرد تو چرا?
چهار‌شنبه 12 مرداد 1390

vahid2591 - ایران - کرج
این جنایتکاروبایدآتیش زد.اگه کسی باخانواده خودش این کارومیکردآیاگذشت میکرد؟؟؟
پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.