هندی‌ها شیفته مد و لباس خانم وزیر


هندی‌ها شیفته مد و لباس خانم وزیر

 ایران: سفر اخیر اولین وزیر خارجه زن پاکستان به هند با حاشیه هایی همراه بود.

روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در گزارشی نوشت: گرچه دیدار اخیر وزیران خارجه پاکستان و هند با نتایج مهمی که در عناوین نخست مطبوعات جای بگیرند همراه نبود اما حاشیه های این دیدار بازتاب زیادی در مطبوعات هند داشت.

"حنا ربانی" که به تازگی به عنوان وزیر خارجه پاکستان معرفی شده اولین وزیر خارجه زن و با 34 سال سن کم سن ترین وزیر خارجه این کشور است.

در این گزارش آمده است: به محض پیاده شدن کم سن ترین و نخستین وزیر خارجه زن پاکستان از پلکان هواپیما ، گردنبدهای مروارید و عینک های «روبرتو کاوالی» و کیف های «بیرکنز» او، تحسین هندی ها را برانگیخت!

همین تعجب و تحسین در نخستین دیدار وزیر خارجه زن پاکستان با همتای هندی او در دهلی نو نیز همراه بود.

مطبوعات هندی در وصف زیبایی های حنا ربانی نوشته اند:او تصویر تمامی وزیران خارجه قبلی پاکستان را تغییر داده است. پیراهن و شلوار حنا با گوشواره ها و گردنبد مرواریدی و عینک مارکدار او "ست" بودند؛ عینکی که نیمی از صورت حنا را می پوشاند.

مطبوعات هندی که گویا مهم ترین موضوع سفر ربانی ، لباس و مد او بوده ، نوشتند: در روز دوم اما رنگ لباس حنا درخشان تر بود ، او لباسی به رنگ سفید و کرم پوشیده بود تا عمق اختلاف میان حنا 34 ساله و همتای سالخورده هندی اش " اس ام کریشنا" عیان تر شود!

وزیر خارجه هند در این دیدار کروات بنفش رنگ و لباسی آبی رنگ پوشیده بود.

وزیر خارجه پاکستان باعث شد در هند همه درباره نحوه لباس پوشیدن او صحبت کنند و بگویند که حنا بیش از مهارت های دیپلماتیک و سیاسی ، در لباس پوشیدن و خوش پوش بودن ماهر است.

در هند حتی فعالان مد و لباس که اصولاً به سیاست علاقه ای ندارند ،پیگیر این رویداد دیپلماتیک شدند و فارغ از اختلافات سیاسی و انتقادات احزاب مخالف، حنا را در کنار "میشل اوباما" و "کارلا برونی" یک خوش پوش دانستند.

مراکز فعال در زمینه مد و لباس و حتی تویتر درباره خوش پوشی و لباس خانم وزیر شروع به صحت کردند.

یک طراح لباس در این باره می گوید:لباس های حنا را دوست دارم زیرا به دور از زرق و برق هستند. این شیوه لباس پوشیدن کاملا ما را به یاد پاکستان می اندازد و با لباس معمول دیگران فرق دارد.

خانم هیمانشو بارمیکا از فعالان مد و لباس در هند در این باره در توئیتر می نویسد: حنا ربانی به یکی از افراد مورد پیگیری طراحان لباس و مد در هند تبدیل شده است.

انتخاب رنگ ها و مدها توسط حنا باعث شد تا او خوش پوش و زنده دیده شود. البته کفش نیمه باز این وزیر خارجه تنها استثنای این وزیر خارجه "باوقار" پاکستان بود. او در تمامی مدت سفر از این کفش استفاده کرد.

مهارت های اجتماعی وزیر خارجه پاکستان نیز مورد علاقه هندی ها قرار گرفت. او از خوراک میگو و کباب و بریانی که در مهمانی برای او در سفر به هند تدارک شده بود بسیار تعریف کرد.

palmera - ایران - اصفهان
عمرا به پای وزیر بهداشت خودمون برسه!!!
یکشنبه 9 مرداد 1390

iran-esfahan-ario barzan - ایدان - اصفهان
قیافه ایم نداره ها
یکشنبه 9 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
پس هندی ها خیلی بد صلیقه هستند
یکشنبه 9 مرداد 1390

Matilda71 - سوئد - سوئد
چه خوش تیپه به به
یکشنبه 9 مرداد 1390

setareye shomal - انگلستان - لندن
خوش لباسه
یکشنبه 9 مرداد 1390

mashady - انگلیس - منچستر
اه اه چقدر زشته زنکه پکی
دوشنبه 10 مرداد 1390

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
این که چیزی نیست ما هم فاطی کماندو داریم!
دوشنبه 10 مرداد 1390

مهران خان - ایران - تهران
palmera - ایران - اصفهان ، زدید توی خال! هیشکی مرضیه خانم نمی شه ، بوی گندش رو از توی TV هم میشه حس کرد!
دوشنبه 10 مرداد 1390

ezatdf - ایران - تهران
زنها به همین دلیل پیشرفت نمی کنند بیشتر فکر و وقتش رو بجای اینکه روی مطالعه درباره روابط کشورش با سایر کشورها بگذرونه توی سالن آرایش و جلو آینه و تو فروشگاهای لباس می گذرونه تازه خبر نداره آخرش مردم بمب بر کف! پاکستان آخرش مثل بی نظیر بوتو منفجرش می کنند
دوشنبه 10 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
زیبا و متین و خجالتی دیده میشود و این گزارش دالی بر اینست, که طرز لباس و خوش سیما بودن و معاشرت یک سیاستمدار نقش بزرگی در " نزدیک " شدن سیاستها و فرهنگهای " مختلف " را بازی میکند !
دوشنبه 10 مرداد 1390

odin - بلژیک - انتورپن
palmera - ایران - اصفهان -20
دوشنبه 10 مرداد 1390

ali1111 - ایران - تهران
mashady - انگلیس - منچستر. من تا حالا تو این سایت به خودم اجازه ندادم به کسی توهین کنم ولی نمیدونم تو از کدام جنگل وارد منچستر شدی. تو از کی تا بحال بریتیش وایت شدی, ان هم از دسته بی سوادها که اشعار نژاد پرستی مئ دهند? تا حالا چند بار به خودت گفتن ? برو یک نگاه به خودت تو اینه بنداز ببین بیشتر شبیه انگیسیها هستی یا پاکستانی ها?
دوشنبه 10 مرداد 1390

porharfi - هلند - آرنم
افغانستان ِ کارزای هم یکی از اینا داره !..نوبت مـــلا ها ..کـــی وُ ..رو ..میکنین؟؟. مــــلا های زن دوست!!!.....
دوشنبه 10 مرداد 1390

snowy me - سوئد - مالمو
ezatdf - ایران - تهران شما اصلا نظر ندی سنگین تری. تو نادون آخه چه میدونی پیشرفت و زن یعنی چی. شما که با پیراستگی و ظاهر خوش مشکل داری، حتما خاطرخواه کاپشن و سروتیپ محمود مشنگی!!! ....
دوشنبه 10 مرداد 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
ali1111 - ایران - تهران-خب راست میگه شماتوجواینجانیستی !کثیف ترازاین پاکی هاخودشون هستند بایدببینی حالم ازشون بهم میخوره..
دوشنبه 10 مرداد 1390

ali1111 - ایران - تهران
katrina - اسکاتلند - گلاسگو. دوست عزیز ، من از اینکه شخصی‌ بی‌دلیل صرفاً بخاطر نژاد کسی‌ بخواهد به دیگری توهین کند ناراحت میشم بخصوص که خودش هم میزبان نباشه. حالا پاکستانی‌‌ها از نظر ما کثیف هستند به خودشون مربوط می‌شه شاید ما هم از نظر بعضی‌ از ملتها عجیب بنظر برسیم پس باید این حق را به خودشون بدن که به ملیت ما توهین کنند؟! حالا گذشته از این حرفها خداییش از رئیس جمهور و وزرای ما که قیافش بهتره...
دوشنبه 10 مرداد 1390

mashady - انگلیس - منچستر
ali1111 - ایران - تهران چشم قربان دستور شما اطاعت میشه ...((( اطلاعیه : دیگه هیچکس حق توهین به دیگران رو نداره و در صورت مشاهده , علی اقای عزیز پاچه شو میگیره و بهش توهین میکنه )))
سه‌شنبه 11 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
katrina - اسکاتلند - گلاسکو - درست گفتید در ضمن ادم خر مسلمان خیلی دارند
سه‌شنبه 11 مرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
همچین خوش تیپ هم نیست یه لباده پوشیده با یه روسری که همه یه شکل هستند فقط رنگشون عوض شده . لباس بیشتر شبیه خاتمی خودمون است که فقط عبا شو به جای اینکه بندازه روکولش انداخته تو سرش .حالا گفتم الان تو عکسها چی چی می بینم.
چهار‌شنبه 12 مرداد 1390

baran828 - ایران - تهران
برن بابا!چقدر بی خوش تیپی کشیدن به این میگن خوش تیپ!
چهار‌شنبه 12 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.