قهرمان اسبق وزنه‌برداری ایران به قتل رسید


قهرمان اسبق وزنه‌برداری ایران به قتل رسید

برنا نیوز : این اتفاق در شهریار کرج اتفاق افتاده و مقتول با ضربات قمه دو فرد ناشناس به قتل رسیده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا ضمنا شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و باشگاه سایپا بعد از شنیدن این خبر تاسف انگیز، بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد:

"خبر قتل قهرمان پیشکسوت ورزش سایپا و پهلوان ایران عزیزمان، مرحوم یعقوب محبوب وند موجب تاسف شدید جامعه کارگری گروه خودروسازی سایپا به ویژه موجب تالم سرمایه های ورزشی سایپا شد.

مرحوم محبوب وند با سابقه چند سال عضویت در تیم کارگری سایپا و قهرمان وزنه برداری کارگران کشور، محبوب دل و دیده های هزاران کارگر زحمتکش خطوط تولید گروه صنعتی سایپا محسوب می شد که سابقه درخشانی در جمع صمیمی ورزش پیشکسوتان کشور داشته و کسب عناوین قهرمانی وزنه برداری از زمان نوجوانی، جوانی و پیشکسوتی نشانگر تداوم عشق و علاقه آن مرحوم به ورزش و حضور در قله افتخارات ورزشی بوده است.

در حالیکه ذائقه و خاطره مردم عزیز استان البرز و کشورمان از قتل قویترین مرد ایران، مرحوم "روح الله داداشی " تلخ بود و بهت عظیمی سراسر سرزمینی را که مردمانش پاسبان مهرند و خاکش را به یکرنگی و همدلی بارور ساخته اند فرا گرفته بود، شاهد انتشار خبر قتل همکار و همراهمان، مرحوم "یعقوب محبوب وند " به دست اشرار انسان نما هستیم!

باشگاه سایپا ضمن گرامیداشت خاطره ماندگار این دو فرزند ایران سرافراز و البرز قهرمان، از سوی پیشکسوتان ورزش سایپا و اعضای تیم های سی و سه گانه خود و اعلان انزجار از عاملین این فعالیت ها از قوه قضاییه و نیز نیروی انتظامی در خواست دارد، با مسببین چنین قتل های ناجوانمردانه ای در اسرع وقت برخورد نموده و آن را به اشد مجازات برساند. "


قهرمان وزنه برداری اشتباها به قتل رسید

تابناک : اواسط هفته گذشته، «یعقوب محبوب‌وند»، قهرمان سابق وزنه برداری کشورمان با چاقو به قتل رسید تا با گذشت کمتر از دو هفته از قتل روح الله داداشی، یکی دیگر از چهره های ورزشی کشور، دار فانی را وداع گوید.

قهرمان اسبق نوجوانان و جوانان وزنه برداری ایران، به دلیل اشتباه آدمکش های حرفه ای که برای کشتن فرد دیگری اجیر شده بودند، به قتل رسید؛ یعقوب محبوب وند که در گذشته قهرمانی نوجوانان و جوانان وزنه برداری ایران را به دست آورد و در مسابقات کارگری و پیشکسوتان وزنه برداری قهرمانی ایران نیز قهرمان شده بود.

جزییات قتل یعقوب محبوب وند
 
ماجرا از این قرار بود که یعقوب محبوب وند، پیشکسوت وزنه برداری کشورمان اواسط هفته گذشته به همراه برادر خانم خود، جلوی در منزلش مشغول آب دادن باغچه ها بود که ناگهان راکبین دو موتور سیکلت ـ که سه نفر بودند ـ به سمت او هجوم  آورند.

نخست یکی از موتورسواران با مشت به پشت مقتول می کوبد و نفر دوم با شوکر به سمت قهرمان سابق وزنه برداری کشورمان حمله ور می شود و پس از این، نفر سوم با چاقویی به قلب محبوب‌وند ضربه می زند. در این حین، فردی صدا می زند که فرد مورد نظر را اشتباه گرفته اند و بالافاصله سه جنایتکار از محل قتل دور می شوند.

گویا موتور سواران می خواسته اند که همسایه کناری پیشکسوت وزنه برداری کشورمان را به قتل برسانند، اما به اشتباه با محبوب‌وند درگیر می شوند و او به قتل می رسد.

یکی از تأسف انگیزترین اخبار در روزهای گذشته، خبر قتل یعقوب محبوب‌وند، قهرمان پیشکسوت بود. او قهرمانی بود که سال ها در تیم کارگری ایران وزنه‌ زد و بارها در این حوزه موفق به کسب عناوین برتر شد.


آینه - انگلیس - لندن
قتلهای زنجیره ای این بار یغه ورزشکاران رو گرفته و اینکه فردی صدا می زند که فرد مورد نظر را اشتباه گرفته اند هم برای ردپا گم کردن هست ای خاک عالم برسرت نیروی انتظامی که فقط بلدی روسریها رو چک کنی وای که ما ایرانیها کشورمان به کجا داره میره ای تفففففففففففف به گورت اخوند
شنبه 8 مرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
نه هر آدمیزاده از دد بهَست -- که دد زآدمیزادۀ بد بهَست !
شنبه 8 مرداد 1390

porharfi - هلند - آرنم
کرج 2 پرونده قتل ِ ورزشکاران قهرمان در پرونده !!!!
شنبه 8 مرداد 1390

black chador - امریکا - ولدن
خاک برسر این رژیم که حتی ادمکشهای حرفه اشون هم بیعرضه هستند.
شنبه 8 مرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
مگه میشه به اشتباه کسی رو بکشن؟!در دنیای ورزشی چه میگذرد؟.
شنبه 8 مرداد 1390

romano - ایران - تهران
بخدا اینها حرفه‌این مثل کشتن دختر صحابی "فردی صدا می‌زند" احتمالا مصلحی بوده از تو کوچه بغلی گفته اشتباهه تا موقع درگیری و کشتن بچه مردم هم متوجه نشده. آخه مگه کشتن مردای ورزشکار به این آسونیه یک بچه رو می‌خوای بزنی نفست می‌گیره بعد اشتباهی با یک قمه طرف مرد. دختر مردم در کوه ایکس سقوط کرد. پسر مردم در کوه فلان مرد. روح‌الله داداشی چاقو از تین اجر خورد مرد. آخه پدر سوخته ‌ها ملت که شیر از دماغشون نخوردن. حـ...‌های خنجر از پشت بزن. بچه‌های مردم رو دارین دونه دونه کم می‌کنین که چه .. بخورین بی پدر مادرها. کثافتها خبر رسیده تو سوریه دارن سقوط می‌کنن فکر می‌کنین اینجوری می‌مونین. بخدا انتقامی ازتون گرفته بشه حالا بشینین به ریش مردم بخندین فکر کنین ترسون مردم ایران. بخدا انتقامی ازتون گرفته بشه که آرزو بکنین مغول بودین وقتی مثل سگ از ریشتون صلات زهر کشیدن تو خیابون بعد با سنگ مسله تون کردن می‌فهمید. فاحشه‌های ولایت. حتی برای دشمنم آرزوی بد نداشتم ولی بخدا با شما روزگاری بشه که تو تاریخ دنیا نقل کنن و فیلمها ازش ساخته بشه.
شنبه 8 مرداد 1390

shayanaziz - ایران - آزاد
شاهدی بر ادعای کسانی که ایران را امن ترین کشور دنیا می دانند مرگ بر خامنه ای و هوادارانش
شنبه 8 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
به به سرزمین گل و بلبل را عشق است
شنبه 8 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
حتما چند روز دیگر شاهد مرگ پهلوان احمقی نژاد هم خواهیم بود زیرا او هم دارای کمربند پهلوانی زورگویی میباشد !
شنبه 8 مرداد 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
دارم از زور ناراحتی دق مرگ میشم. بالاخره نوبت اشتباهی ملا و اخوند کشتن هم میرسه فقط دیر و زود داره. همین.
شنبه 8 مرداد 1390

سیروس کمال - امارات - دبی
{سرزمینی را که مردمانش پاسبان مهرند و خاکش را به یکرنگی و همدلی بارور ساخته اند } . ایرانیان یو کى عزیز ، شما هنوز هم فکر میکنید که این سرزمین همان است که ذکر کردید ؟ نه قربان ، اینطور نیست . با باز گشتن تازیان همه خوبیها از این مملکت بار سفر بست . خوشى و شادى و آواز خوانى فردین و جوانمردى ملک مطیعى و بهمن مفید و قیصر و ووو . همه و همه از دست دادیم و به جاش 2000 عرب زاده نجس و نحس و کثیف و رزل اختراع کردیم . همه بدیها و زشتیها و نامردیها و پستیها به میهنمان وارد شد . یادتان بخیر ترانه موسوى ، ندا ، سهراب ، داداشى ، یعقوب ، وووو .
یکشنبه 9 مرداد 1390

بابک - ایران - سبزوار
من از کرج وحشت دارم شده شهر جنایت کارها. شهری که هرسال جمعیتش به سرعت اضافه می شود و مناسب برای رشد جنایت
یکشنبه 9 مرداد 1390

GOLDEN REMIX - سوئد - استکهلم
کرج عجب جای وحشتناکی است .
یکشنبه 9 مرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
استفاده از بسیجی های بیسواد و بیشعور برای ترور مردم یعنی این.. حالا همسایه رو بگو که باید منتظر چاقو و قمه خوردن باشه!!! نابود باد حکومت جنایتکار ولی وقیح. مرگ بر خامنه ای
یکشنبه 9 مرداد 1390

گلیا - ایران - تهران
کرجی ها همه دزد و قاتل از آب دراومدن .عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوشنبه 10 مرداد 1390

مهدی کیانمهر - ایران - تهران
کرج مسلماً جای خطرناکی است. بدلیل نزدیکی به تهران، مهاجرین از سایر شهرها به کرج هجوم آوردند که در تهران کار کنند و در کرجی زندگی کنند که اجاره بهایش پایین باشد. اما این قتلها کم کم بودار به نظر می رسد. می تواند کار حکومت باشد؟
سه‌شنبه 11 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.