ورژن جدید تعریف و تمجید: قبلاً دنیا ایران را به کوروش کبیر می‌شناختند ولی الان به محمود کبیر می‌شناسند!


ورژن جدید تعریف و تمجید: قبلاً دنیا ایران را به کوروش کبیر می‌شناختند ولی الان به محمود کبیر می‌شناسند!

جمهوری اسلامی - نشست مشترک هیئت دولت و مسئولان اجرایی کشور که چهارشنبه با حضور استانداران، معاونین و 2 نفر از مسئولین اجرایی هر استان در محل مجلس سابق برگزار گردید، دارای حواشی جالبی بود.

به گزارش آتی نیوز، اولین سخنران این جلسه محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور بود که سخنانش با تعریف و تمجید فراوان از رئیس‌جمهور همراه بود. استانداران مرکزی، یزد، اصفهان و بوشهر در مورد مشکلات طرح هدفمندی یارانه‌ها سخن گفتند که رئیس‌جمهور پس از این سخنان به آنها گفت: "من انتظار داشتم نسبت به مسائل کلان‌تر حرف بزنید"!

 بعد از استانداران، ثمره هاشمی گفت: "این طرح هدفمندی یارانه‌ها صرفاً ایده آقای احمدی نژاد بوده است و نتیجه پیگیریهای ایشان بوده است." که البته این سخنان ثمره هاشمی لبخندی را بر لبان احمدی نژاد نشاند!

پس از سخنان ثمره هاشمی، احمدی نژاد در سخنرانی 2 ساعته بار دیگر مدیریت امام زمان علیه السلام را مطرح کرد و گفت: 3 دلیل برای موفقیت این طرح وجود دارد اینکه دولت خوب کار کرده، اعتماد مردم و در نهایت مدیریت امام زمان(عج) از عوامل موفقیت این طرح بوده است.

 براساس همین گزارش، احمدی نژاد همچنین خطاب به حاضرین گفت: شما برای خدا کار کنید هر کس و هر عالمی هم مخالفت کرد شما اهمیتی ندهید خدا همه را جارو می‌کند و به زباله دان تاریخ خواهد انداخت.

بعد از احمدی نژاد استاندار گیلان سخنرانی کرد و در جمله‌ای تاریخی گفت: قبلاً دنیا ایران را به کوروش کبیر می‌شناختند ولی الان به "محمود کبیر" می‌شناسند! البته احمدی نژاد به این سخنان نیز اعتراضی نکرد!

اسفندیار رحیم مشایی در این جلسه حضور داشت و وقتی دوربین‌های خبرنگاران وارد جلسه شدند مشایی جلسه را ترک کرد. احمدی نژاد وقتی در مقام ریاست جلسه قرار گرفت از بقایی خواست که کنارش بنشیند و به طعنه گفت: "البته هر کس کنار ما بنشیند دستگیرش می‌کنند"!

Iran-esfahan-ario barzan - ایران - اصفهان
این یارو مشایی این روزها خیلی مشکوک می زنه ها !
شنبه 8 مرداد 1390

Arash آرش - بریتانیا - لندن
احمدی نژاد شخصا صدها انسان ایرانی را تیرخلاص زده و کشته است. پس در واقع بعنوان جانی ترین رئیس یک دولت ضد ایرانی در یک رژیم وحشی و سرتاسر ضد بشریت متمدن شناخته میشود و مانند تمام جنایتکاران علیه بشریت بهمراه رئیس شیاد و جانی و سایر سران جنایتکار و ضد انسانی رژیم بزودی در معرض محاکمه قرار خواهد گرفت تا کسی دیگر در تاریخ ایران جرئت دیکتاتور جانی شدن نداشته باشد
شنبه 8 مرداد 1390

Shamamai - ایران - کوردستان
محمودکبیر با امام زمان خیلی فرقشونه باید یکیشون باشه
شنبه 8 مرداد 1390

محمدرضا بهشتی - ایران - تهران
تفاوت های اساسی کوروش کبیر با محمود صغیر :. 1- کوروش اساسا بزرگ بود و محمود اساسا کوچک حتی در قد و قواره. 2- کوروش یک بزرگ زاده و اصیل بود و محمود .... خودتان پیدا کنید اصل و نسبش را. 3- کوروش آزاد می کرد هر چه بندگی را و محمود بنده می کند هرچه آزادگی را. 4- کوروش پیامبرگونه شد و ماند و محمود مورد تمسخر قرار گرفت و می گیرد. 5- کوروش نزد جهانیان به منشورش معروف است و محمود به کینه ورزی و دشمن تراشی. 6- کوروش ایران را وسعت بخشید و محمود ایران را کوچک. 7- کوروش کوروش است همانند ایران ایران است و محمود محمود است اما ایران نیست. 8- کوروش بیش از 2000 سال از خود نام نیک گذاشت و خواهد گذاشت اما محمود به ازای 8 سال ریاستش تا ابد نفرت و مردم گریزی خواهد گذاشت . دلم می خواهد هزاران تفاوت را بیاورم اما چه کنم کمنتم محدود است . شما عزیزان ایران دوست و کوروش مهر لطفا اضافه کنید . متشکرم
شنبه 8 مرداد 1390

findingneverland - انگلستان - میدلزبورو
این استاندار گیلان یه پاسداره بدون هیچ آگاهی از استانداری.
شنبه 8 مرداد 1390

محمدرضا بهشتی - ایران - تهران
زمانی کزروس به کوروش بزرگ گفت چرا از غنیمت های جنگی چیزی را برای خود بر نمی داری و همه را به سربازانت می بخشی. کوروش گفت اگر غنیمت های جنگی را نمی بخشیدیم الان دارایی من چقدر بود؟ ... گزروس عددی را با معیار آن زمان گفت. کوروش یکی از سربازانش را صدا زد و گفت برو به مردم بگو کوروش برای امری به مقداری پول و طلا نیاز دارد. سرباز در بین مردم جار زد و سخن کوروش را به گوششان رسانید. مردم هرچه در توان داشتند برای کوروش فرستادند. وقتی که مالهای گرد آوری شده را حساب کردند، از آنچه کزروس انتظار داشت بسیار بیشتر بود. کوروش رو به کزروس کرد و گفت : ثروت من اینجاست. اگر آنها را پیش خود نگه داشته بودم ، همیشه باید نگران آنها بودم.
شنبه 8 مرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
محمدرضا بهشتی - آفرین بر شما همه چیز را کوتاه و مفید نوشتید. درود بر کوروش بزرگ و نامدار که میبینید در امروز نیز رژیمی ها برای بدست آوردن اعتبار میان مردم، تلاش میکنند خود را با او برابر بدانند.
شنبه 8 مرداد 1390

mehrdad.n.l - هلند - امستردام
زمانی که بشر انقدر احمق باشد که خودش خراب کند واز اسمان منتظر ناجی باشد همین است. از قدیم می گفتند نان کافر می خوری سنگ کافر هم بر سینه بزن . اون احمق هم باید چنین چپلو سی کند از رهبر بدبخت خود اموختند که دست خود را برای بوسیدن همه ازاد گذاشته بود و... انسان پرستی اینان بی نظیر است و مضحک
شنبه 8 مرداد 1390

gol andam - سویس - زوریخ
در این دیار غرش شیران گذشت و رفت این عوعوی سگان شما نیز بگذرد...آنکس که اسب داشت غبارش فرو نشست گرد سم خران شما نیز بگذرد...
شنبه 8 مرداد 1390

آینه - انگلیس - لندن
چه باحال همین چند ساعت پیش اتفاقی داشتم یوتیوپ نگاه میکردم از این که احمدی نژاد چقدر معروف هست با اجازه سایت این لینک رو میذارم تا دوستان هم ببینند lol https://www.youtube.com/watch?v=_GXABKqFTeEfeature=related
شنبه 8 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بر پدر حزب الهی لعنت درود بر روان کوروش بزرگ
شنبه 8 مرداد 1390

sama128 - ایران - شیراز
البته از استاندار گیلان بعید نبود که چنین دستمال یزدی را پهن .... ولی نکته جالب اینکه محمود احمقی نژاد در ایران اینقدر کوچک است اینقدر کوچک است که مردم اون را بعنوان مورچه مزار کورش کبیر هم حسابش نمی کنند چه برسه به محمود کبیر ....
شنبه 8 مرداد 1390

Royan - المان - المان
محمدرضا بهشتی - ایران - تهران واقعا زیبا حق مطلب را گفتید لطفا باز هم مارا با این کامنت ها خوشحال کنید./ چقدر آدم باید وقیح و ناچیز باشه که خودش را با پرورئی تمام همردیف کوروش کبیر قرار بده محمود احمدی نژاد سرگین اسب کوروش کبیر هم نمی تونه باشه. بعنی لیاقتشو نداره که زیر پای اسب او هم بیافته.
شنبه 8 مرداد 1390

Shomali - ایران - لاهیجان
متاسفانه استاندار گیلان ازمازندران بوده ویک سپاهی جنایتکاراست.
شنبه 8 مرداد 1390

hamiddoo - ایران - تهران
تا کور شه چشم اونهایی که نمیتونن بین.جدن گفتم .
شنبه 8 مرداد 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
کورش کبیر .....محمود کبیر....به این میگن قیاس مع الفارق..!!
شنبه 8 مرداد 1390

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
محمود کوتوله خودمون؟!هم از نظر قد هم اندیشه هم سیاست هم.. واقعا کوتوله است!
یکشنبه 9 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.