مرد بند باز در میدان رسالت


مرد بند باز در میدان رسالت

این مرد حالت روانی متعادلی نداشت و از روی طناب های آویزان شده قصد رفتن به اونطرف میدون را داشت که اون وسط گیر کرد و با دخالت آتش نشانی و نیروی انتظامی پایین کشیده شد


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=rxaHY82-K6k

لینک دانلود مدیافایر

khosh bavar - ایران - یزد
ایران ابتدایی ! بندباز ابتدایی ! ولی عجب بندباز سوسول و فی فی مانندی بود و چه حالی میکرد و لبخندی هم میزد که مورد توجه قرار گرفته بود ! ولی برایم جالب بود, چرا بعد از نجات او مردم صلوات و تکبیر و شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل نگفتند ?!
جمعه 7 مرداد 1390

siah76 - امریکا - لوس انجلس
درصد اشتغال در ایران خیلی بالاتر از این حرفاست که مموتی میگه...زرشک...
جمعه 7 مرداد 1390

همه فن حریف - ایران - ایران
معلوم نیست وسط روز اینهمه آدم بیکار تو خیابون چیکار میکنن. واقعا جای تاسف و تامل داره.
جمعه 7 مرداد 1390

siamaktg - ایران - تهران
حیف شد نمرد
جمعه 7 مرداد 1390

rok - هلند - رتردام
خیلی جالب بود چون مردم برای چند لحظه شاد شدن و شروع به مزاح می کردن . در اوخر فیلم وقتی ماموران از مرد بند باز می خواهند رو تشک بپرد یکی می گوید سرکار باتیر بزنش یکی میگوید سرکار با آرپیچی بازنش
جمعه 7 مرداد 1390

romano - ایران - تهران
فکر می‌کنم عاقلترین آدم این جمع همون به اصطلح دیوانه بود. می‌گن وقتی دیوانه‌ها وقتی به اکثریت برسن آدم عاقل را دوانه فرض می‌کنند. هه هه بپر واقعا نیاز به شفا دارید هه هه بپر!
جمعه 7 مرداد 1390

romano - ایران - تهران
فکر می‌کنم عاقلترین آدم این جمع همون به اصطلاح دیوانه بود. می‌گن وقتی دیوانه‌ها وقتی به اکثریت برسن آدم عاقل را دیوانه فرض می‌کنند. هه هه بپر واقعا نیاز به شفا دارید هه هه بپر! فکرشو بکنید در این ساعت روز اینهمه آدم بیکار در یک شهر وجود داره که نیمساعت وایسته به یک بد بخت بگه بپر. اینهمه جوون این ساعت اینجا چکار می‌کنن. از لحجشونم که معلومه از کجاها اومدن. توهین نمی‌کنم بهشون ولی والا بعضی مواقع می‌مونم اونهایی که می‌گن خلایق آنچه لایق راست می‌گن. واقعا ویدیوهای ایران و حوادثش استثناییه. موندم برادران ساندیسی فقط مشغول پاک سازی عوامل فتنه هستن یا نمی‌تونن در کار نظم مردم سینه چاک کنن و صد البته که اینکار وظیفه پلیسه. آدمهایی که مثل سوسک زندگی می‌کنند اگر در قصر هم که بذاریشون راه توالت رو در پیش می‌گیرن به عنوان اطاق خواب پس بپر بپر یاد سوته دلان بخیر ماچت می‌کنم ماچت می‌کنم.
جمعه 7 مرداد 1390

وکیل دادگستری معلق سیاسی - انگلستان - لندن
دقت کنید قبل از اینکه مامورین آتش نشانی محفظه و تشک را باد کنند یاحتی قبل از آن تعدادزیادی از افراد تماشاچی با اصرار به او می گویند بپر بپر ! درشرایطی که این فرد در آن قرار گرفته و با توجه به عدم تعادل روانی وی تهیج و تشویق وی به پریدن آیا اثری جز مرگ وی را به دنبال خواهد داشت ؟! به راستی چه به سر ما ایرانیها آمده ؟! و چه بر سر آن فرهنگ غنی وشهرت به نوع دوستیمان ؟!!! خدا نگذرد از هر آنکه این بلا را بر سرمان آورد .
جمعه 7 مرداد 1390

porharfi - هلند - آرنم
سرکار با تیر بزنش!!...""""سرکار به هدف ِ انسان حق خواه میزنه!!.."""نه به این!
جمعه 7 مرداد 1390

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
یک نفر تعدال روانی نداشت. تا جایی که من دیدم مردی که رفته بود بالای زناب از همه آدم های دیگه عاقل تر بود. البته جای نگرانی نیست. تصافا آدم های اینجوری همه یک جا جمع شده بودند وگرنه همه می دانند ایرانی ها همه باشعور، دل رحم، با فرهنگ و با ادب هستند. فقط این احمدی نژاد که آمده شده رییس جمهور ما یک مقدار آبروی ما را برده.
جمعه 7 مرداد 1390

majidlondon - انگلستان - لندن
الان میبرند بیچاره رو ۱۰۰ ضربه شلاق میزنند بعد بهش تجاوز میکنند (از نوع بطری نوشابه) و بعد هم اعدامش میکنند.
جمعه 7 مرداد 1390

مستانه شرق - المان - هایدلبرگ
چه کتکی بعدش خورده... اینم از تفریحات مردم در ایران اسلامی....
جمعه 7 مرداد 1390

keyvan_1 - سوئد - مالمو
3 چیز در این وئدئو جالب توجه بود:اول از همه اولین بار بود که وظیفه به خوبی انجام شد:دوم مردم بیکار...سوم مردمی که تفریحشان پریدن یک نفر از بلندی یا کشته شدنش توسط گلوله و ار پی جی است...سوئد مالمو
جمعه 7 مرداد 1390

bavaffa - اذربیجان - باکو
یه نگاه به این مردم کنید یه دیونه همه رو سر کار گذاشته حالا این مردمی که این همه ذخیره زیر خاک دارن نباید توسط ابر قدرتها سر کار باشند?
جمعه 7 مرداد 1390

amir-0631 - ایران - اصفهان
ادم نمیدونه بخنده یا ناراحت بشه
جمعه 7 مرداد 1390

(_JuSt MujiZ_) - پاکستان - لاهور
ملت ندیده ...!!!
جمعه 7 مرداد 1390

شب قطبی - امارات - دبی
واقعا اگه روانی هم نبود نمیرفت رو بند.در کل ما ایرانیها تماشاگران خوبی هستیم.این مطلب رو بارها و بارها با حضور گسترده خود در سطح کشور ثابت کرده ایم.از صحنه اعدام شدن تا چاقو خوردن و دزدی و گروگانگیری و قتل و دستگیر شدن مثلا بدحجابها و الا ماشاالله همه و همه ما فقط تماشاگر هستیم. اینجا که باز ما کم نیاوردیم و حضور پر شوری رو رقم زدیم.احتمالا در این زمینه دارای رکورد هم هستیم.چقدر زشت است که بایستیم و نگاه کنیم و سوت و کف بزنیم برای اینکه فقط و فقط یک تنوع در زندگی کسالت اورمان به وجود بیاوریم.به چه قیمت؟
جمعه 7 مرداد 1390

pinokio_pinokio - انگلستان - منچستر
این چند نفری که دارن فیلم میگیرن چقدر بی‌ ادب و بی‌ فرهنگ هستن،، چرا فحش میدن؟!!!!!!!! حقتون که ملا بهتون حکومت کنه،،
جمعه 7 مرداد 1390

Anti-depressive - ایران - کرمانشاه
این مردوم رو ببین که دو خط در میونم از فرهنگ و تمدن چند هزار ساله هم دم میزند,حالم بهم خورد از این مردم................................
جمعه 7 مرداد 1390

svenskpojke - سوئد - استکهلم
اتش فشانا خنگ تر از همه هستن نردبان فرستادن بعد تشک اخر بالابر اوردن
جمعه 7 مرداد 1390

perfectman - هلند - اوترخت
حالا فهمیدم چرا زبان گفتگو در ایران چماغ و باتوم است، خلایق هرچه لایق
جمعه 7 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
زیاد زده بوده بند را با پل اشتباه گرفته بود
جمعه 7 مرداد 1390

YAS ABI - بلژ - برکسل
اگه برکسل بود پلیس دو طرف خیابون رو می بست و یک ساعت عملیات می کردند. ده تا هم ماشین پلیس و امبولانس و دکتر می امد. بعدش هم یا میفرتنش تیمارستان یا اگرسالم بود همه هزینه هارو ازش میگرفتند.اینجا ماشینها همینطور از زیرش میرفتند.
جمعه 7 مرداد 1390

siamaktg - ایران - تهران
svenskpojke - سوئد - استکهلم .. آتش نشان درسته مجید جان!
جمعه 7 مرداد 1390

mahdi1988 - اتریش - وین
مردم الاف رو ببین که انگار اومدن سینما دارن فیلم می بینن! همه منتظرن یارو بیفته یه کم تفریح کنن یا فیلم بگیرن برن به هم نشون بدن!! واقعا که...
جمعه 7 مرداد 1390

Royan - المان - المان
siamaktg - ایران - تهران واقعا برات متاسفم ,چه بلائی سر این ملت آوردن که خودکشی دیگران باعث تفریح آنها میشود انگار مخ همه تعطیل است . خدا را شکر که در کنار این عده زندگی نمی کنم.
جمعه 7 مرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
اگه ۱۰۰ تا شلاق بهم بزنند که یک ماه با این مردم دوباره زندگی کنم هرگز نخواهم کرد ،صفات انسانی در این جامعه به صفر رسیده .
جمعه 7 مرداد 1390

milad_6240 - انگلستان - لندن
چرا هی اصرار دارید که ایرانی ها باشعور هستند اگر ما باشعور بودیم که مثل اورپایها در رفاه و ارامش بودیم هی نگین اونا ه نگاه میکردند از کجا و کجا بودند با همشون دوست و فک و فامیل من و شما میتوتنند باشند .. در ضمن مردم ما هر چه سرشون بیاد حقشونه چرا چونکه بی غیرت هستند ...
جمعه 7 مرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
حیف هزبنه اتش نشانی و امداد برای نجات این سربار جامعه .
شنبه 8 مرداد 1390

esfanie - المان - اسن
milad_6240 - انگلستان - لندن. افرین.دقیقان همینه که گفتی.خلایق هر چه لایق.المان اسن
شنبه 8 مرداد 1390

felora - ایران - تهران
ذهن" ما گاهی جسم ما را به بازی" مگیرد ! ونتیجه ان میشودقضاوت مردم...
شنبه 8 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
felora عزیز, شما چقدر جمله های زیبایی میگویی که باعث تکان خوردن سلولهای مغزیم میشه ! پس 100 افرین بر شما, ولی این سخنان وزین و متین از ان شماست و یا نتیجه مطالعه و خواندن کتابهای اشخاص نامدار ادبیاتی دنیا میباشد !? منو ببخش بخاطر کنجکاوی خوش باوریم و اگر اصلا هم نخواستی جواب بدی اصلا افسرده و دلخور و اخمو نمیشم !
یکشنبه 9 مرداد 1390

irane eslami - دبی - دبی
اینجور ادم اشغال و بی ادب رو باید خووووووب ادبش کرد.تمام شهر رو به هم زده.مردم هم ندیده
یکشنبه 9 مرداد 1390

felora - ایران - تهران
khosh bavar خوش باور جان, چرا دروغ بگم !شما به حساب هر دو مورد بذارین ( چون خودم هم انشای بدی ندارم و برای تمدد اعصابم خیلی وقتها میشینم و ساعتها مینویسم..)چه اشکالی داره دیگران هم از عطر گل سرخ مست بشن!! اگر زندگی" فرصتش وبهم داده بود شاید یکی از همین شخصیتهای ادبی هم, من بودم! .
دوشنبه 10 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
felora عزیز, پس چه خوب شد که سوال کردم و جوابم را همانطوریکه تصورش میکردم, از شما شنیدم و امیدوارم که مثل همیشه با نظرهای جالبتان باعث تکان دادن سلولهای مغزیم بشوی, ولی لطفا زیاد بمن فشار نیار که باعث سرگیجی ام نشه ! پس تا تکان بعدی شاد و شیوا باشید .
دوشنبه 10 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.