محمدی: قانون برای همه است؛ قلعه‌نویی نیاید، نمی‌تواند مربیگری کند


محمدی: قانون برای همه است؛ قلعه‌نویی نیاید، نمی‌تواند مربیگری کند

رئیس سازمان لیگ گفت: قانون برای همه است و اگر قلعه‌نویی به سازمان لیگ نیاید کارت مربیگری‌اش صادر نخواهد شد.


عزیز محمدی در گفت‌وگو با  فارس، درباره جلسه روز گذشته مجمع سازمان لیگ اظهارات امیر قلعه‌نویی درباره احضار به سازمان لیگ و سقف قراداد صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

* تاکید بر رعایت سقف قرارداد
عزیز محمدی در خصوص جلسه روز گذشته مجمع هیئت رئیسه سازمان لیگ اظهار داشت: در ابتدای جلسه علی کفاشیان صحبت و از عملکرد سازمان لیگ ابراز رضایت کرد. در این جلسه سازمان لیگ تراز مالی سالیانه خود را ارائه کرد. همچنین عملکرد مالی ارائه شده سازمان لیگ در مجمع تصویب شد. گزارش بازرس سازمان لیگ نیز تحویل داده شد.

وی افزود: بحثی در خصوص آماده‌سازی ورزشگاه‌ها طبق آنچه که AFC تایید می‌کند، مطرح شد. با توجه به اینکه 2 سال سخت را برای صدور پروانه باشگاه‌ها در پیش داریم بحث‌هایی در خصوص مسائل اقتصادی باشگاه‌ها شد. باید همه به هم کمک کنیم تا این 2 سال رد پشت سر بگذاریم. هنوز 30 درصد ورزشگاه‌ها به آمادگی نرسیده‌اند.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به اینکه به رعایت سقف قرارداد تأکید شد، ادامه داد: طبق نظر اعضای مجمع قرار شد، نامه‌ای به باشگاه‌ها زده شود و فرم قرارداد بازیکنانی که چه به لحاظ مدرکی و چه رعایت نکردن سقف قرارداد ایراد‌هایی دارند، به آنها داده شود تا اصلاح کنند. تعداد بازیکنانی که سقف قرارداد را رعایت نکردند 23 نفر است. خیلی از این بازیکنان به سازمان لیگ آمده‌اند و فرم اظهارنامه را پر کرده‌‌اند اما تحقیقات ما ادامه دارد.

* قلعه‌نویی نیاید، کارت مربیگری برای او صادر نمی‌شود
عزیز محمدی در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی تاکید کرده برای پر کردن اظهارنامه به سازمان لیگ نمی‌رود به فارس گفت: قلعه‌نویی و مدیرعامل تراکتورسازی باید در سازمان لیگ حضور پیدا کنند و در خصوص مبلغ قرارداد و همچنین نواقص مدارک ارائه شده توضیح دهند و اگر نیایند برای قلعه‌نویی کارت مربیگری صادر نمی‌شود. قانون برای همه است و همه باید از آن پیروی کنند.

وی افزود: وقتی باران می‌آید عده‌ای از کشاورزان خوشحال می‌شوند و عده‌ای ناراحت. روزی که ما این قانون را تصویب کردیم، گفتم امکان دارد بعضی‌ها از اجرای این قانون ضرر کنند و برای بعضی‌ها مشکل ایجاد کند، اما باید همه به هم کمک کنیم. چاره‌ای هم نداریم. من باز تاکید کردم اگر همه مدیران موافق برداشتن سقف قرارداد باشند، این قانون را برمی‌داریم اما خود باشگاه‌ها می‌دانند تحت چه فشار اقتصادی هستند. باشگاه تراکتورسازی اول از همه باید بدهی‌های سال قبلش را پرداخت کند، هنوز این باشگاه به همراه پرسپولیس، استقلال و صبا بدهی دارند.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که پس از گرفتن اظهارنامه از مربیان احضار شده، سازمان لیگ چه برنامه‌ای دارد، گفت:‌ مدیران عامل این باشگاه‌ها باید تعهد دهند که سقف قرارداد رعایت شده اما تحقیقات ما همچنان ادامه دارد. شاید بخواهیم برای مدتی پنهان‌کاری کنیم اما به هرحال مسائل بیرون می‌آید.

* قرارداد 777 میلیونی رحمتی برای زمان قبل از قانون سقف قرارداد است
رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این انتقاد که چرا سازمان لیگ به قرارداد سال گذشته رحمتی که می‌داند بالاتر از سقف قرارداد است ایرادی نگرفته، گفت: قرارداد مهدی رحمتی با مبلغ 777 میلیون تومان برای سالی است که ما هنوز قانون سقف قرارداد را نگذاشته بودیم و رحمتی با سپاهان قرارداد 2 ساله امضا کرده بود. یعنی او در سال اولی که با سپاهان قرارداد بست بر سر مسائل مالی برای دومین سال حضورش در سپاهان هم توافق کرد. این مسئله شامل علی دایی هم می‌شود. او هم که گفته شده 500 میلیون گرفته مربوط به سال اول حضورش در پرسپولیس و زمانی است که این قانون وجود نداشت.

وی با اشاره به صحبت‌های جواد کاظمیان گفت: در مورد صحبت‌های کاظمیان گفته‌ام که با حرف زدن چیزی درست نمی‌شود. من بارها اعلام کرده‌ام پس از گذاشتن قانون سقف قرارداد در صورتی که مربی و بازیکنی از باشگاهش بابت پرداخت نشدن مطالبات شکایتی داشته باشد بر اساس فرم قرارداد در سازمان لیگ این شکایت را بررسی می‌کنیم اما اگر ادعای بازیکن یا مربی بیشتر از مبلغی باشد که در فرم سازمان لیگ است هم بازیکن و هم باشگاه جریمه می‌شوند.

محمدی ادامه داد: به عنوان مثال در استیل‌آذین شاید 7، 8 نفر باشند که به دلیل بالاتر بودن مبلغ قراردادشان نسبت به آنچه که در سازمان لیگ ثبت شده به سازمان لیگ شکایت نکردند. نصرتی هم چنین مشکلی را با تراکتورسازی داشت و به او توضیح دادم که مبنای رسیدگی به شکایت، مبلغی است که در سازمان لیگ ثبت شده و به همین دلیل نصرتی از شکایت منصرف شد.

وی در پاسخ به این سؤال که مگر امکان دارد بازیکنی حاضر‌شود امسال نسبت به سال‌های گذشته پول کمتری بگیرد، گفت: دلیل نمی‌شود که اگر در سال‌های گذشته پول بیشتری می‌گرفتند امسال هم همان مقدار بگیرند. در مورد مهدی رحمتی هم باید بگویم با او صحبت و او را قانع کردیم.

* بازیکنانی که از طریق دلال‌ها به باشگاه رفته باشند قراردادشان ثبت نمی‌شود
رئیس سازمان لیگ برتر در خصوص وضعیت بازیکنانی که از طریق واسطه‌ها با باشگاه‌ها قرارداد بسته‌اند به فارس گفت: هر بازیکنی که از طریق واسطه‌ها و دلال‌ها به باشگاهی رفته‌ به هیچ وجه قراردادش در سازمان لیگ ثبت نمی‌شود. ما پرونده دلالان و خبرنگارانی که با واسطه‌گری به دنبال انتقال بازیکنان بوده‌اند را تکمیل می‌کنیم و اگر مراجع ذی‌صلاح تشخیص دهند این پرونده را به آنها می‌دهیم.

kamran63 - فرانسه - لیون
کار کشور به کجا رسیده که یک پاسدار ( سردار ! محمدی ) برای بهترین مربی لیگ برتر فوتبال ایران خط و نشون میکشه !! فرقی نباید باشه بین یک مربی که تیمش قهرمان شده با مربی تیم ته جدول ?! خیلی دوست دارم که امیر قلعه‌نویی مردونه پای حرفش بمونه و بزنه تو پوز این شمپانزه !!
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
لینک نود,تاریخ 30.03.1390 / . https://forum.iranproud.com/download-serial-navad-c241. دقیقه ی 02:23:20 حرف کاشانی مبنی بر اینکه قرارداد فصل دوم دایی 500میلیون بوده.و مربیها سقف ندارند و عادل علی رغم مخالفت اولیه با سکوتش پذیرفت /// عزیز محمدی هم همه رو خر فرض کرده.واضح کاشانی و دایی گفتند قرارداد سال دوم دایی 500 بوده توی تلویزیون.تا پارسال مربیها سقف نداشتند
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین. کارشناس ۲زاری همین مصاحبه محمدی رو دیدی اومدی کل‌کل کردی که ضایع شدی،نه؟لینک ۹۰ رو دوباره گذشتم همه ببینند قرارداد سال دوم دایی ۵۰۰ بوده و مربیها تا پارسال سقف نداشتند ! محمدی داره ماله کشی‌ میکنه،۴تا بی‌سواد مثل تو هم این مصاحبه رو می‌خونند و باور میکنند ! من چیزی میگم که ۳۰ میلیون آدم توی برنامه زنده شنیدند ! با نشون دادن مدرک و برگه قرار دادی که دست کاشانی بود.یبار دیگه هم لینک کل‌کل رو میزارم اینجا که نتونی با هوچی گری اینجا رو شلوغ کنی‌،همه می‌تونن بروند و ببینند.ریلکس باش فقط،بزرگ میشی‌ یادت میره:)). https://www.iranianuk.com/article.php?id=65806
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن .واقعا من در تعجبم خدائیش من نمیدونم ..با چه زبونی باهات صحبت کرد واقعا IQ وحشتناک پایینه در حد جلبک بهر حال دوباره تکرار میکنم برای دوستان شاید کسی بتونه کمک کنه و شاید بفهمی که بعید میدونم گفتی که سقف قرار داد شامل مربیها نمیشه که بهت گفتم میشه اسرار و پافشاری میکردی سقف شامل مربیها نمیشه که بد خورده شد تو حالت و فهمیدی که با من کلکل نمیتونی بکنی اشکتو در اوردم هوچیگری و هزیون گفتن نشد کار حرف میزنی مرد باش و رو حرفت بایست افتاد
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن .لازم نیست خودزنی کنی بچه با سالم بودنت کار داریم یه سر خودتو به روانپزشک نشون بده سال قبل حرف از سقف بود ولی هیچکس رعایت نکرد از رحمتی و تمام بازیکنهای سپاهان و استیل و غیره سقف را رعایت نکردن و عزیز محمدی شل گرفت ولی امسال با وجود فشار باز هم بیشتر تیمها رعایت نکردن و هیچ عقل سلیمی باورش نمیشه رحمتی- تیموریان-حیدری-کرار-سقف را رعایت کردن و بقیه هم رعایت نکردن و حرف من این بود که قلعه نویی تا بحث سقف در سپاهان شد از اونجا رفت ایا عقل سلیمی باورش میشه در تراکتور سقف رعایت بشه اگه رعایت میشد میموند سپاهان من گفتم سقف شامل مربیها هم میشه تو گفتی نه حالا شلوغ نکن حالت جا اومد بچه از فوتبال فقط هوچیگری رو یاد گرفتی هیچی از فوتبال نمیفهمی
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن .بچه جان برو دانستنیهاتو بروز کن نشین یارو چی میگه کپی کنی امسال سقف شامل حال مربیها هم میشه نگو شامل حال مربیها نمیشه دیدی حالا هم شامل حال مربیها شد با من کل نکن مثل همیشه اشکتو در میارم تعداد پرسپولیسیها همیشه از لگنها بیشتر بوده ولی اگه تو این سایت کسی حال نداره حالتو بگیره ولی من یکی افریده شدم حالتو بگیرم و یک تنه 100 تای تو رو حریفم افتاد
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . زورو جان،نگران حال روحی‌ و اعصابتم عزیزم.این بحث تا همینجا کافیه.من سند رو هم نشون دادم که تا امسال سقف واسه مربیها نبود.حرف من هم همین بود از اول.این لینک هم مثل همه لینکا میمونه واسه قضاوت همگان ! یکم ریلکس کن خودتو،چیزی به شروع فصل نمونده،حالا حالاها باهات کار دارم.لحظه شماری می‌کنم فصل شروع بشه عزیزم :د فقط روش کل‌کل بدون توهین و عصبی شدن رو زودتر یاد بگیر.خوب کارشناس عزیز،گفتی‌ تیمها که یارگیری کردند پیشبینی‌ خودت رو میگی‌ که کی‌ قهرمان می‌شه ! منتظرم بگی‌،تا اینجا چندتا پیشبینی‌ کردی مثل اینکه مهدوی کیا فوتبالش تموم شده،این جملت بود که هنوز هم موجود هست،منتظر سایر پیشبینی‌‌ها هستیم.به قول اشکان خودت خودت رو خیلی‌ قبول داری استاد فوتبال.همنوجور که تیمت عقده فینال آسیا داره،توام آرزوی اینکه فقط یک بار توی کل‌کل با من ببری رو به گور می‌بری.کل این کامنت من بدون توهین بود،یاد بگیر دلبندم !
جمعه 7 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . در این سایت هرجا اراجیف گفتی و سعی‌ کردی تیمت رو گنده کنی‌‌ جواب دادم تا همه بفهمن کدوم تیم سرور هست،اتفاقا من نمیزارم فکر کنند حرفت درسته ! هیچ کس حریف من نیست دلبندم.تا الان اینجوری بوده،از این به بعد هم خواهد بود.منتظر هستم جواب پر از توهینت رو بشنوم :د
جمعه 7 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن .هر کسی خودش باعث میشه که بهش احترام بزارن یا عکسش وقتی به همه هجوم مییاری معلومه کسی بهت احترام نمیزاره و اگر میشد بیشتر بهت بی احترامی میکردم از پارسال پاچه همه رو گرفتی و نوبت به من رسید ولی من حالتو جا اوردم و شروع کننده تو بودی هر کس هر نظری میداد بهش حمله میکردی این سایت را گذاشتن مردم هم کامنت میدن لزومی نداره عقاید خودتو به همه تحمیل کنی و اسم کسی را نیار و هیچکس با دیگری پدر کشتگی نداره این تا اینجا امسال هم به همه پرسپولیسیها توهین کردی کامنتهات هم موجوده دروغ هم نمیتونی بگی اونوقت باید وقت بزارم و از پارسال تا الان پاچه گرفتنهات و افترهاتو بزارم اگه ناخوش احوالی برو دکتر خودتو نشون بده
جمعه 7 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن . بچه همونطور که گفتم من سوهان روح و مغزتم و تا ابد تو این سایت فقط به عشق رژه رو اعصابت می مونم میدونی اهل کوتاه امدن نیستم و مثل همیشه اشکتو در میارم در مورد بقیه مسائل میمونه تا بعد فعلا نمیتونی فرار کنی و حرف رو عوض کنی من خودم استاد پیچوندنم در مورد این فصل گفتی مربیها سقف ندارن که من گفتم دارن اسرار میکردی که ندارن حالا هستشو بزار برا جنگ هسته ای .حالا افتاد که مربیها سقف دارند .در مورد اشکان هر کسی رو توی یه قبری میزارن اون هر وقت نظری داد نظرش محترم ولی اگه اسم منو بیاره جوابشو گرفته و میگیرد.لگنی ها هم تو رو قبول ندارن دیدی که کامنتها موجوده تو اگه یادته گفتم چه کاره هستی.خدا رو شکر هیچ عقده ای نه من نه پرسپولیسیها دارن هم تعداد جامهایی که بردیم بیشتره هم 6تا زدیم و عقدش تا ابد رو سینت سنگینی میکنه هم لیگ 3 در ضمن مشخصه کی عقده ای هستش گیر پاچه گرفتنهات موجوده دوست سوژه من تا ابد بات کل مییندازم و مثل همیشه میبرمت تا موقعی که مردی هر هفته میام سر خاکت اونجا هم ولت نمیکنم و رو سنگت مینویسم 6تائیها
جمعه 7 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . زورو جان طبق پیشبینی‌ من عمل کردی،این نشون میده همه حرفای من صحیح بوده دلبندم.خوشحالم میبینم داری جلز ولز میکنی‌.تا کل‌کل و ضایع شدن بعدیت استراحت کن،یکم پیشرفت بده خودت رو.
جمعه 7 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . یه چیز رو بگم اینکه هر لنگی بیاد اراجیف ببافه همیشه جوابش رو نه با توهین بلکه با آمار و حقیقت میدم جوری که میشینه سر جاش،این بوده کار همیشه من که تا ابد هم ادامه خواهد داشت دلبندم.
جمعه 7 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن .اصلا به در و دیوار خودتو نزن خودزنی هم نداره ارام باش ارام ارام ها افرین دوز داروهاتو بیشتر نکن کار دست خودت نده .تمامی نداره روح و روانتو سوهان میکشم بگو که اشتباه کردی .دیدی که سقف شامل حال مربیها میشه حالا انکار کن حالا قضیه رو بپیچون فایده نداره روت کم شد
جمعه 7 مرداد 1390

siamaktg - ایران - تهران
pandora - آلمان - کلن .. ای بابا تو بازم اینجایی؟؟ ..... البته از هوادارای فتح الله با اون بازیکن های عبدالله انتظار دیگه ای نیست .. !!! قلعه مفنگی همونی بود که با شلوار ساسون دار اومد و علی آقای سرهنگی (نه اون علی آقای شرخرش) آوردش تو فوتبال .. این اسکل بلد نبود حرف بزنه الان تو پاسداران داره برج سازی میکنه .. فوتبالی که استقلال با خرید عیسی اندوی داره قهرمان میشه به از این نیست .. جالبه . این دلال ها هرجا هستن قلعه مفنگی هم هست .. یادم میاد .. اند افتخارات قلعه مفنگی تو تیم ملی حملات داش علی کریمی بود .. این یارو بخواد یا نخواد .. عبدالله هایی چون تو بپسندید یا نپسندید .. سوراخه...
جمعه 7 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن .چرا جواب نمیدی مگه نگفتی مربیها سقف قرارداد ندارن چی شد کل باختی من که گفتم فوتبال نمیفهمی فقط از فوتبال هوچیگری رو یاد گرفتی
شنبه 8 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
siamaktg - ایران - تهران .داستان توره را یادتون نره بازی قبل از دربی توره 2 اخطاره بود و انچنان بازی میکرد که به عمد 3 اخطاره بشه و روبروی لگن بازی نکنه و خطای تابلویی کرد و 3 اخطاره شد انقدر تابلو بود که همه صداشون در اومد بعد کاشف به عمل اومد توره رو خریده بودنش و سال بعد در تیم اقای گنده باقالی به عضویت در اومد و هزاران قضیه دارد که همه میدونن
شنبه 8 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . ببین کوچولو من هیچ اشتباهی‌ نکردم تو مثل همیشه جفنگ گفتی‌ که با لینک دهن تو و امسال تو رو بستم.تا پارسال مربی‌ هیچ سقفی نداشته.گفتی‌ دایی واسه ۱.۵ سال ۵۰۰ گرفته که مثل چی‌ ضایع شدی:)) برو تا لیگ شروع نشده سوادت رو ببر بالا دیگه مجبور نشی‌ تو شلنگ شنا کنی‌.هفته به هفته با تو کار دارم،می‌ترسی‌ پیشبینی‌ کنی‌.آره؟زورو اشکت رو مثل الان در میارم.ریلکس باش و منتظر بمون.
شنبه 8 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
siamaktg - ایران - تهران . ۲ کلوم از سکینه خانوم :)) پس تو هم مثل همه لنگیا از امیر خان سوزش داری :)) امیر همونه که اسمش که میاد همه لنگیا مثل دم کنده شده مارمولک بندری میزنند ! همون که تو هیچ تیمی به لنگ نباخته و هر سال سوراخ هایی میندازه رو تیمت که هیچ خیاطی نمیتونه بدوزه :)) آخ چه حالی‌ می‌کنم که همتون عقده امیر رو دارید،درست مثل عقده آسیا.
شنبه 8 مرداد 1390

siamaktg - ایران - تهران
pandora - آلمان - کلن ..سایت دلش واست میسوزه که نظراتم رو کامل نمیاره . عیب نداره .. ما پرسپولیسی ها دل رحمیم
شنبه 8 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . حالا هی‌ جیلیز ویلیز کن،بحث سقف قرار داد هم با لینک نشون دادم که مثل همیشه ۲زاری هستی‌،دائی ۱.۵ فصل :)) چه فصلی بشه این فصل،لیگ خنده با کارشناس بی‌سواد که دیگه .. پیشبینی‌ هم نداره.آرزوی آسیا واسه لنگ مساوی آرزوی بردن کل‌کل واسه تو.
شنبه 8 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
siamaktg - ایران - تهران . سایت حرفای سکینه هایی که ....دهنشون چاک و بست نداره رو درج نمیکنه کوچولو،اگه بعضیا ..... اما اینجا خانوم زیاد میاد و میره.
شنبه 8 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن . اراجیف نباف جواب بده گفتی مربیها سقف ندارن که بد خود تو پر و بالت دیدی که سقف دارن قندلی برای تو غوله برای ما مثل هوروت میمونه
شنبه 8 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . حالا هی‌ جیلیز ویلیز کن،بحث سقف قرار داد هم با لینک نشون دادم که مثل همیشه ۲زاری هستی‌،دائی ۱.۵ فصل :)) چه فصلی بشه این فصل،لیگ خنده با کارشناس بی‌سواد که دیگه .. پیشبینی‌ هم نداره.آرزوی آسیا واسه لنگ مساوی آرزوی بردن کل‌کل واسه تو.
شنبه 8 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن . خدایش نمیفهمی یا خودتو به .. میزنی بحث من با تو سر قرارداد دایی و سال قبل نبود بحث من با تو سر این بودکه من گفتم مربیها سقف شاملشون میشه و تو گفتی سقف شامل حال مربیها نمیشه حالا فهمیدی که شامل حال مربیها هم میشه بهرحال اشتباه کردی و روت کم شد و مثل همیشه اشکتو در اوردم .شما که با سوادی بگو کدوم تیم قهرمان میشه .هر وقت 6تا رو جبران کردید بعد کل رو میبری و این ارزو رو با خودت بگور میبری
یکشنبه 9 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین. حرف من از اول این بود که مربیها تا امسال سقف نداشتند،تو گفتی‌ داشتند که ۹۰ رو کوبیدم تو صورتت لال شدی،دایی رو مثال زدی که ضایع شدی,حالا هم دیگه اراجیف بلغور نکن،گفتم آرزو رو به گور می‌بری.هروقت رفت و برگشت زدید،قهرمان آسیا شدید و داربی رو مساوی کردید بیا بگو لنگیم،بلکه کسی‌ تو کل‌کل حسابت کرد :د پس می‌ترسی‌ پیشبینی‌ کنی‌ :)) فعلا پیشبینی‌ مهدوی کیا رو دارم ازت:د زدی زیر حرفت که گفتی‌ یارگیری تموم بشه میگم کی‌ قهرمان می‌شه.میگم ۲زاری هستی‌ همینه.سر حرف خودتم نیستی‌.
یکشنبه 9 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین. حرف من از اول این بود که مربیها تا امسال سقف نداشتند،تو گفتی‌ داشتند که ۹۰ رو کوبیدم تو صورتت لال شدی،دایی رو مثال زدی که ضایع شدی,حالا هم دیگه اراجیف بلغور نکن،گفتم آرزو رو به گور می‌بری.هروقت رفت و برگشت زدید،قهرمان آسیا شدید و داربی رو مساوی کردید بیا بگو لنگیم،بلکه کسی‌ تو کل‌کل حسابت کرد :د پس می‌ترسی‌ پیشبینی‌ کنی‌ :)) فعلا پیشبینی‌ مهدوی کیا رو دارم ازت:د زدی زیر حرفت که گفتی‌ یارگیری تموم بشه میگم کی‌ قهرمان می‌شه.میگم ۲زاری هستی‌ همینه.سر حرف خودتم نیستی‌
یکشنبه 9 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن . استاد لن ترانی من حرف از امسال زدم و به این نشون گفتم عقل سلیم قبول میکنه قلعه مرغی سقف را رعایت کرده باشه که تو گفتی مربیها سقف ندارن و من گفتم دارن که تو گفتی برنامه 90 و .. که بهت ثابت شد و کرک و پرت ریخت حالا حاشا کن و هزیون بگو همینکه روت کم شد کافیه هنوز هم میگم مهدوی کیا فوتبالش رو به اتمامه و وقت خداحافظیشه و در پستی که بازی میکنه بهترینهای ایران در تم هستند رضایی نوروزی علی عسکر و الان کاظمیان هم اضافه شده و این پست نفس زیاد و بازیکن انرژیک میخواد که کیا الان نمیتونه در این پست مثمر ثمر باشه این نظر منه و نه دایی و نه استیلی خواستنش تا تو از حرص بترکی . بچه تو از ناراحتی روحی شدید رنج میبری من هیچ وقت پیش بینی نکردم من فقط گفتم فدراسیون و عواملی که در حد فهم تو نیست دخالت دارن که نمیزارن تیمی دو سال پیاپی قهرمان بشه ولی سپاهان چون فدراسیون پشتش بودو هدف نابودی دو قطبی فوتبال بود و مافیای قلعه مرغی باعث شد سنت شکسته بشه حالا افتاد. تو که کارشناس 1 ریالی هستی بگو کدوم تیم قهرمان میشه.
دوشنبه 10 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . اولا یکم ریلکس باش مگه قرار نبود توهین نکنی‌ لوووول خوب حالا دون دونه جواب میدم عزیزم.اولا شما گفتی‌ مهدوی کیا فوتبالش تموم شده،الان میگی‌ رو به اتمامه ! این فرق داره،من این جملت رو دارم،یعنی‌ مهدی این فصل بدرخشه،من میدونم و تو .این از این :د سنین مرد نیستی‌ سر حرفت وا‌ نستادی،این هم یادت باشه.کدوم احمقی پیشبینی‌ می‌کنه چه تیمی قهرمان می‌شه؟من از اوّلشم اهل پیشبینی‌ نبودم این کار رو کار آدمای احمق میدونم.تو اهلش بودی که حالا می‌ترسی‌ از من و نمی‌گی.سپاهان هم بالای ۱۰تا کامنت زدی که محاله قهرمان باشه اگه شد ... دیدی که شد و تو ضایع شدی،دقیقا پارسال میگفتی‌ محاله این فدراسیون بذاره سپاهان اول بشه،حالا میگی‌ فدراسیون باهاش بود.بابا چقدر آدم میتونه ضعیف باشه !
دوشنبه 10 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . راجع به سقف هم اینقدر میگم آی‌کیو تو جواب بده.گفتم مربی‌‌ها تا روزی که من و تو بحث کردیم سقف ندارند،۹۰ رو هم نشون دادم،تو گفتی‌ دایی واسه ۱.۵ سال ۵۰۰ گرفته که ضایع شدی.تا اون روز هیچ مربی‌ سقف نداشت.این بود حرف من که ثابت هم شد،حالا فرداش گیر دادن به سقف این یه بحث دیگه به جز کل‌کل ما بود عزیزم.حالا هی‌ خودت رو بزن به اون راه،لینک به اون واضحی رو همه دیدند ۲زاری عزیز
دوشنبه 10 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن . بچه اون موقع که بحث کردیم قانون وجود داشت تو تو باغ نبودی . بحث رو به بیراهه نکش من گفتم سقف وجود داره و تو انکار میکردی و روت کم شد لینکت رو بزار در کوزه بچه کامنتها موجوده و کمتر دروغ بگو دهشاهی لن تران
دوشنبه 10 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
اتفاقا همه کامنت‌ها موجوده.سر ۵۰۰ دایی چنتا سوت زدی؟بحث همین بود که تا اون موقع سقف نیست،جوری ضایع شدی که تا عمر داری یادت نره،فکرشم نمی‌کردی ۹۰ رو بذارم با دقیقه که دیگه فکّت بسته بشه،حالا یاد میگیری دیگه اراجیف نگی‌ :)). حالا هی‌ فرافکنی کن کارشناس بادکنکی.
سه‌شنبه 11 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.