واردات ۱۸۲میلیون دلار هندوانه و خربزه!


واردات 182میلیون دلار هندوانه و خربزه!

عباس رجایی رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در جلسه علنی روز چهارشنبه در بررسی موضوع وضعیت کشاورزی کشور به انتقاد از واردات بی رویه پرداخت و با اشاره به واردات خربزه و هندوانه گفت: این خنده دار است. در سال ۸۴، ۵۷۵ هزار تن به ارزش ۱۸۲ میلیون دلار خربزه و هندوانه به کشور وارد شده و در سال ۸۹ ارزش واردات این دو میوه یک میلیارد و ۶۳ هزار و ۵۴۵ هزار تن بوده است.

رجایی گفت: واردات محصولات غیر ضروری کشاورزی در سال ۸۴، ۲ میلیون و ۵۰۴ هزار تن بوده که در سال ۸۹ به ۶ میلیون و ۲۸۰ تن رسیده است. یعنی از سال ۸۴ تا ۸۹ واردات محصولات غیر ضروری کشاورزی ۳ برابر افزایش داشته است.
massoudoslo - نروژ - اسلو
یعنی اگر ایرانیان این مقدار در آمد و پول را در کشور خودشان خرج میکردند و کشاورزان ایرانی این هندوانه و خیار و خربوزه را کاشته بودند و .. چی میشد !!!؟ دولتی و رژیمی بی لیاقت ! هندوانه کاشتن و خیار بزرگ کردن را هم این ج اسلامی از ملت ایران گرفته ....! ۱۸۲ میلیون دلار واردات چیزایی که به راحتی میتونسته تو ایران تولید و درست بشه !! بعدش هم کل خامنه ای و فیروز آبادی و حضرات متجاوز میرن جنوب کشور سمینار و دیدار نظامی دارند تا از ایران دفاع کنند ! البته با هندوانه و خربزه !
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
خسته نباشید؟ چه پیشرفتی؟ پنجشنبه ها را هم تعطیل کنید وگرنه از کار کردن زیاد, هلاک میشوید.
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

همه فن حریف - ایران - ایران
لعنت به شما که پدر کشاورز و کشاورزی رو تو ایران درآوردین.
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

Royan - المان - المان
برای چی میگی غیر ضروری ؟پس چه طوری کشاورزی ایران را نابود کنند؟ ای بر روح خمینی و آخوند مرده و زنده اش لعنت آخه دیگه خربزه و طالبی راهم باید وارد کنیم!؟
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
زیره به کرمان !!! خاک بر اون سرتون !!
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
برای یک هندوانه به این بزرگی باید 500 لیتر اب مصرف کنیم تا این هندوانه بزرگ و قابل فروش شود که خودش نوعی باعث خشکسالی ان منطقه را بهمراه دارد ! ولی واقعا چکار میکنند با این کشور !? روزبروز شاهد مدیریت جهانی و کار مضاعفشان هستیم و سال به سال چندین قدم تبدیل به صحرای کربلا و شام نزدیکتر میشویم, از خشکی اب دریاچه ارومیه بگیر تا کوچک شدن جنگلهای سرسبز شمال ایران ! وای بر ما.
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

h.k - دانمارک - اودا
نمایندگان مردم درمجلس وکسانی که کارهای دولت رازیرنظردارند.مقصرند.اقازاده هادرفکرجیب خودشان هستند.پس ناظرین اموردولت کجابودند?
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

ملاصدرا - ایران - شیراز
اقا نمایندگی کجا بوده؟اینا نماینده حکومت هستن نه نماینده مردم.اینا "نان به نرخ روز خور هستن"اینا مشتی بی دین هستن وگرنه به سوگندی که خورده بودن عمل میکردن.اینا.................................
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

mortimer - ایران - اصفهان
یکی می گفت:کشاورز یه سال مثل الاغ زیر آفتاب و تو سرما جون می کنه.اون وقت میدوون میوه ایه محصولشو مفت می خره میاره دوبرابر تو مغازه می فروشه.تا چشتون دراد.40 سال پیش محمدرضا پلوی گفت زمیناتونو بدید سرهم تا این بلاهارو سرتون نیارند.اون وقت شما بی لیاقتا بهش هزار جور تهمت زدید و انداختیدش از این مملکت بیرون.حالا هم بکشید. لیاقت شما همین الواتا هستند.
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
حتما دست آخر هم تخمه های آنها را سرخ کرده , صادر میفرمایند !
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

darkoob - ایران - تهران
دو ملیارد تن؟ یعنی هر ایرانی چند تن؟ کمتر خالی ببند باورمون شه
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
مبارکه مبارک. خربزه و هندوانه وارد میکنن؟!!! بیخود نیست آمریکایی ها و کشورهای پیشرفته به ایران حسادت میکنن!!! بنازم به این مدیریت جهانی مموتی .. خاک عالم بر سرتون خاک خاک.. مرگ بر خامنه ای و حکومت فاسد و جنایتکارش
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
لعنت بر این حیوانات موذی تازی که ایران را ویران کردند
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.