شکست استقلال برابر صبا در دیداری جنجالی: کار به اورژانس کشیده شد


شکست استقلال برابر صبا در دیداری جنجالی: کار به اورژانس کشیده شد

 تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی که با حاشیه‌های زیادی هم همراه بود برابر صبای قم تن به شکست داد. 

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صبای قم که خود را برای حضور در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر آماده می‌کنند، عصر روز یکشنبه در زمین شماره سه مجموعه ورزشی آزادی تهران و در حضور نزدیک به دو هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم قمی با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست داد.

در این بازی هر چند استقلال صاحب موقعیت‌های زیادی شد اما این تیم صبای قم بود که به پیروزی رسید. رضا عنایتی مهاجم فصل گذشته سپاهان که سابقه سال‌ها حضور در استقلال را دارد در خط حمله صبای قم عملکرد خوبی داشت و دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه آبی‌ها کرد. تنها گل استقلال را هم محسن یوسفی وارد دروازه حریف کرد.

در حاشیه این دیدار درگیری فیزیکی برخی لیدرهای استقلال با برخی تماشاگران باعث مصدومیت شدید یک تماشاگر شد که به علت وخیم بودن حال وی اورژانس در محل بازی حاضر شد تا به این مصدوم کمک کند. درگیری استقلالی‌ها به حدی شدید بود که کادر فنی و برخی بازیکنان این تیم مجبور به دخالت برای آرام کردن اوضاع شدند.

سیدمهدی رحمتی مرد شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که به استقلال پیوسته است با لباس شخصی از کنار زمین این بازی را تماشا کرد. این در حالی بود که خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان دو ملی‌پوش دیگر استقلال در این دیدار غایب بودند.

فریدون زندی، عمران‌زاده، مجیدی و میداودی نیز در اکثر دقایق این دیدار به صورت انفرادی زیر نظر کادر ویژه‌ای را انجام می‌دادند. در پایان این دیدار نیز پرویز مظلومی حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشد و انجام مصاحبه را به بهتاش فریبا واگذار کرد.

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
مردم ازخنده:))یادسریال 3-5-2افتادم ..تسلیت تسلیت به تمام دلاک های عزیز
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
این لیدرهای استقلال پرسپولیس چه اراذل و اوباشایی هستن...!
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

eki bod eki nabod - انگلیس - لندن
استقلالیها هیچ وقت ظرفیت شکست نداشته و ندارند.
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
در بازی با صبا نه تنها هیچکدوم از بازیکنان جدید استقلال مثل رحمتی,خسرو,اندو,کرار,زندی و . نبودند بلکه حنیف و مجتبی و فرهاد و میداودی ...هم نبودند!فکر کنم از 11 مرد اصلی سال بعد 2-3تاشون بازی کردند
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

Pull.over - قطر - دوحه
ها به امید باخت های بیشتر این تیم:-)
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
هوادار استقلال باید صبر کنه تیم هماهنگ بشه.11 بازیکن جدید خریدند!!بین تمام تیهای مدعی یعنی ذوب,لنگ,سپاهان,تراکتور و حتی فولاد,استقلال بیشترین تغییر رو داشته.از شانس بد هفته های اول قرعه سختی هم داره.در اصل کل بازیهای سختش توی نیم فصل اول افتاده به جز یک بازی !! شاید اوایل فصل ایده ال نتیجه نگیریم اما مثل پارسال حرف من اینه که باید تا اخر فصل صبر کرد.مطمئنا نتیجه خوبی میگیره این استقلال
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
لنگیا قبل فصل خوشحالیاتونو بکنین که باشروع فصل فقط باید گریه کنید:))باخت اس اس با تیم دوم در یک بازیه تمرینی از صبا بهتره تا باخت لنگ با تیم اصلیش در لیگ با 4 گل از صبا:))))))
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

siamaktg - ایران - تهران
مربی کچل مخفی (مظلومی) بهتر از این نمیشه که!! ... دیگه از صبا باطری هم باید بخورید .. تیم قم استقلال رو زد!!! .. ...
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
تسلیت به کیسه حمومیهای لگن باعث خجالته از تیمی خوردن که 14 بازیکنش از لیگ 1 اومدن اونوقت جلبکها میگن لگن ذخیره هاش بودن ذخیره های لگن از خیلی از تیمها نامیترن و اسم و رسم دارترن بیچاره ها بهانه نیارید امیدوارم غم اولتون باشه و تا انتهای لیگ شدید ببازید هاهاهاها
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
بازیکنان استقلال در نیمه اول: هادی زرین ساعد، میثم حسینی، جواد شیرزاد، پژمان منتظری، مهدی امیرآبادی، کیانوش رحمتی، علی حمودی، محسن یوسفی، مجتبی جباری، آرش برهانی و اسماعیل شریفات. *بازیکنان صبای‌قم در نیمه اول: حامد لک، مصطفی حمدی‌نژاد، سهراب بختیاری زاده، کریم اسلامی، مرتضی کاشی، محسن بیات، رضا عنایتی، احمد داودی، اکبر صادقی، مهدی بذرلو و اکبر بروش . حالا مقایسه کنید اسامی بازیکنها رو تیم صبا تنها 3 بازیکن نامی پیر داره و لگن چندتا بازیکن نامی داره.
چهار‌شنبه 5 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول . گل گفتی!همین پارسال 4تا توی لیگ از صبا خوردند.البته از خیلی تیمها 4تا خوردند:)) ملوان هم رفت و برگشتیشون کرد!از 4بازی در لیگ و حذفی 3تاش رو به ملوان باختند اما استقلال رفت وبرگشت ملوان رو زد فقط توی حذفی به ملوان در انزلی باخت که لنگ هم اونجا باخت((:
چهار‌شنبه 5 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
پارسال هم اول لیگ استقلال خوب نتیجه نگرفت,لنگیا ذوق مرگ شده بودند.کسی که فوتبال بفهمه تا اخر فصل صبر میکنه.لیگ 9 ماهه!پارسال هم گفتم جوجه رو اخر پاییز میشمرند.دیدن اخرش باز زیر سرورشون بودند و رفت و برگشتی شدند!
چهار‌شنبه 5 مرداد 1390

siamaktg - ایران - تهران
تیم از پایه سوراخه .. فایده نداره باید برید دست دو دوباره بیاید بالا شاید سوراختون رو یکی ببنده!
چهار‌شنبه 5 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
کسی خیاط خوب اشنا نداره?لنگ در به در دنبال خیاط میگرده.هنوز سوراخهای قبلیش دوخته نشده نگران فصل جدیده از ترس خیاط رزرو میخواد
چهار‌شنبه 5 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.